Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

:?: :?: :?:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407504#p407504:19h2fclk je napisao(la):
JohnnyLee » 24 Сеп 2016, 23:37[/url]":19h2fclk]нови предлог ренумерације линија. систем је:

1-49 шинске линије (трамваји, БГВ и метро једног дана)
50-69 тролејбуси (и електробусеви)
70-199 чисто градске линије
200+ приградске линије, и то:
200-299 Палилула (овде остаје место за Панчево, ако би ушло у систем)
300-399 Гроцка, Вождовац и Ласта из Шумица (овде остаје место за Смедерево, ако би ушао у систем)
400-499 Сопот и Младеновац
500-599 Чукарица, Барајево и Лазаревац
600-699 Земун и Сурчин (овде остаје места за Стару Пазову и Инђију, ако би ушли у систем)
700-799 Обреновац

линк ка фајлу (Ексел, после 2007)
 
Извини, више сам обратио пажњу на табеле него на прву поруку коју си написао :(
 
Na 73 od danas su promenili vreme poslednjeg polaska iz Bloka 45, pomeren je za pocetak u 23:15 svim danima, a ima i potrebe i za kasnijim polaskom odatle, jer je linija sklona ispadanjima iz reda voznje, a i konacno se gubi njena inferiornost u odnosu na 45, kojoj uvece mogu da skinu jos koji polazak, jer je previse cesta, a prazni su autobusi!
 
Sta mislite o uvodjenju nove linije Preka Kaldrma Petrovcic Boljevci Jakovo Surcin moze da bude i mini bus linija...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
U planu je bila da se uvede linija od Petrovcica do pruge u Jakovu, pa pored te pruge da ide trasom 605 do odvajanja za obilaznicu kroz Bojcinsku sumu, ali nekome iz Opstine Surcin nije bilo u interesu... Ta naselja su kolima udaljena 10 minuta, ali prevozom je katastrofa. Isto vazi za 612, koja je svrha linije, da od Pohorske do Studenjaka ide sa dvoje ili troje ljudi, i da se gubi 10 minuta, kada kod Politehnicke i sa druge strane staje bezbroj linija? 612 je trebalo prebaciti da ide od Ledina preko B.Kose i Kvantasa i sadasnjom trasom do Galenike.
 
Gaspar18":zy44b58m je napisao(la):
U planu je bila da se uvede linija od Petrovcica do pruge u Jakovu, pa pored te pruge da ide trasom 605 do odvajanja za obilaznicu kroz Bojcinsku sumu, ali nekome iz Opstine Surcin nije bilo u interesu... Ta naselja su kolima udaljena 10 minuta, ali prevozom je katastrofa. Isto vazi za 612, koja je svrha linije, da od Pohorske do Studenjaka ide sa dvoje ili troje ljudi, i da se gubi 10 minuta, kada kod Politehnicke i sa druge strane staje bezbroj linija? 612 je trebalo prebaciti da ide od Ledina preko B.Kose i Kvantasa i sadasnjom trasom do Galenike.


u tome i jeste stvar kolima od Petrovcica do Boljevaca za 5-10 minuta busom sigurno oko sat vremena ako ne i vise


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pitanje je politcke prirode, tj. da li su spremni vlastodrsci iz Opstine da izadju ljudima u susret. Potreba ima, a da ne spominjem sto su 605 i 610 iz Jakova ne uskladjeni sa 604 kada ide prema Becmenu i Petrovcicu, jer otprilike u 90% slucajeva pobegne 5 minuta ispred. Takva jedna linija bi znacila celom tom potezu tamo, barem do okretnice 601, da pravi krug za 50 do 60 minuta, a imala bi putnika uvek, samo se bojim da ce morati to politicki da se resava, a i privatnici su u skripac sas vozilima, bice povuci potegni ako do toga dodje...
 
Zanima me vase misljenje. U opste mi ne ide u glavu zasto se prave mega linije koje voze sa jednog na drugi kraj grada? Pa naravno da ce ici onda na 50 minuta... Zar nije jednostavnije da se sve te dugacke linije podele na po dve da se napravi mnogo bolja mreza linija sa vise presedanja ali i mnogo manjeg intervala izmedju polazaka. Lepo odredi se par centralnih tacaka i to je to :D onda bi i vremenske karte bile idealno resenje, a ne ovako imamo liniju iz Borce do BB pa ima iz blokova do Boljevaca i Batajnice po meni glupost


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
85-ица је једна од ретких "мега-линија" која савршено функционише.
 
Верујте да преседање нпр на Славији зна да буде јако мучно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411049#p411049:2gguabtm je napisao(la):
kruuki » October 16th, 2016, 9:39 pm[/url]":2gguabtm]a ne ovako imamo liniju iz Borce do BB pa ima iz blokova do Boljevaca i Batajnice po meni glupost
Kao prvo , ta naselja koja si spomenuo su prigradska naselja i za njih ne mogu da važe ista pravila kao za gradske linije. Da li komentarisao za dradske linije , pa da se i složim , ali ovako ... Kada sam išao u srednju školu , sve linije sa poteza 600 koje sada saobraćaju do blokova , su saobraćale do okretnice u Surčinu. Tada je vladao svojevrstan haos , jer su stanovnici svih okolnih naselja presedali na 601 , pa se dešavalo da je autobus toliko krcat sa putnicima , da već na prvoj stanici nije moglo da se uđe , čak i kada bi zglobni autobus odrađivao određeni polazak. Tada se vrlo često dešavalo da se propusti po jedan polazak , te su mnogi Surčinci išli peške do okretnice , ako su žurili u grad. Sve ove informacije znam iz prve ruke , jer sam išao srednju sa drugom iz Surčina. Od kako su produžili linije , situacija je mnogo bolja , zato što postoji mnogo veći broj opcija za presedanje.
 
solecar":183hnmic je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411049#p411049 je napisao(la):
kruuki » October 16th, 2016, 9:39 pm[/url]":183hnmic]a ne ovako imamo liniju iz Borce do BB pa ima iz blokova do Boljevaca i Batajnice po meni glupost
Kao prvo , ta naselja koja si spomenuo su prigradska naselja i za njih ne mogu da važe ista pravila kao za gradske linije. Da li komentarisao za dradske linije , pa da se i složim , ali ovako ... Kada sam išao u srednju školu , sve linije sa poteza 600 koje sada saobraćaju do blokova , su saobraćale do okretnice u Surčinu. Tada je vladao svojevrstan haos , jer su stanovnici svih okolnih naselja presedali na 601 , pa se dešavalo da je autobus toliko krcat sa putnicima , da već na prvoj stanici nije moglo da se uđe , čak i kada bi zglobni autobus odrađivao određeni polazak. Tada se vrlo često dešavalo da se propusti po jedan polazak , te su mnogi Surčinci išli peške do okretnice , ako su žurili u grad. Sve ove informacije znam iz prve ruke , jer sam išao srednju sa drugom iz Surčina. Od kako su produžili linije , situacija je mnogo bolja , zato što postoji mnogo veći broj opcija za presedanje.


Naveo sam samo primer mnoge linije treba skratiti ali i pivecati interval polazaka onda. Onda bi i vremenske karte dobile svoju primenu. Ali je najveci problem u tome sto dosta ljudi obozava da ima bus od kuce do posla pa se bune zato to nikada nece ni zazivet...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411109#p411109:3o6xvdrh je napisao(la):
Дошљак » 17 Oct 2016 03:03[/url]":3o6xvdrh]Верујте да преседање нпр на Славији зна да буде јако мучно.

Све на Славији је јако мучно
 
SRBO":1wv2n756 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411109#p411109 je napisao(la):
Дошљак » 17 Oct 2016 03:03[/url]":1wv2n756]Верујте да преседање нпр на Славији зна да буде јако мучно.

Све на Славији је јако мучно

A dusanovac? :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411204#p411204:2bhay9hg je napisao(la):
SRBO » October 17th, 2016, 5:50 pm[/url]":2bhay9hg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411109#p411109:2bhay9hg je napisao(la):
Дошљак » 17 Oct 2016 03:03[/url]":2bhay9hg]Верујте да преседање нпр на Славији зна да буде јако мучно.
Све на Славији је јако мучно.
Ali još samo malo. Kad nam postave muzičku fontanu sa sve senzorima , ima sve da nam bude super tamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411215#p411215:31y6m4ei je napisao(la):
kruuki » 17 Oct 2016 18:20[/url]":31y6m4ei]
SRBO":31y6m4ei je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411109#p411109 je napisao(la):
Дошљак » 17 Oct 2016 03:03[/url]":31y6m4ei]Верујте да преседање нпр на Славији зна да буде јако мучно.

Све на Славији је јако мучно

A dusanovac? :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Не постоји такав део града, али семафор код поште је сатански
 
друга верзија фајла, где су направљене неке системске измене. од 1 до 99 је резервисано за шински и електро саобраћај, 100-299 су градске линије, Палилула је пребачена на 800+, а ноћне на 900+. што се тиче електро саобраћаја измене су:
  • 1-49 - трамваји
    50-59 - Беовоз (интегрисани заједно Беовоз и БГВ)
    60-69 - метро
    70-84 - тролејбуси
    85-99 - електро бусеви
 
Posto svakodnevno koristim gradski prevoz do posla i nazad do kuce na relaciji Novi Beograd - Zarkovo, uvideo sam veliki problem u organizaciji prevoza na tom potezu. Kako je Novi Beograd nesumnjivo postao centar rada, dok se broj radnih mesta u centralnoj zoni smanjio, dolazimo do pojave da 52, 53 i 56 na relaciji Ada Ciganlija-Zeleni Venac idu poluprazni, dok 88,89 i 85 idu prepuni, cesto jedva zatvore vrata i stoje po pet minuta na stanici kod secerane, a 88 na sajmu. O 85 i 89 sa tako retkim polascima ne treba ni trositi reci, a o linijama koje idu do Zeleznicke stanice necu ni da govorim, u njih od Secerane do Zeleznicke stanice mozete da sednete kada god hocete. Prema tome predlazem do izgradnje okretnice u Bloku 42, da se linija 52 preusmeri novim mostom, Antifasisticke borbe, Bulevar Mihajla Pupina, Milentija Popovica, nova okretnica u bloku 20.
 
Dobar ti je predlog, samo moraš u Bulevar Zorana Đinđića umesto Bulevar Mihaila Pupina jer nema mesta tamo za još jednu liniju. Mada može i 89 da se pojača ako treba umesto te izmene. Ne znam koliko će to uticati na putnike koji idu sa Zelenog venca ka Vidikovcu.
Odakle ide 52 ka Zelenom vencu?
 
Ide sa Ceraka. Pa ne vidim da bi to uticalo na putnike sa Ceraka, s obzirom da kod secerane mogu da presednu na 53, 56, 56L do Zelenog venca, a do grada imaju jos i 37,23,58. Jednostavno uz linije koje idu do zelenicke stanice ne vidim potrebu da 12 linija ide ka gradu, a tri ka Novom Beogradu i Zemunu.
 
Da shvatam, ali ne poznajem toliko te linije. Mada verujem da postoji potreba za češćom 89-kom u špicu, pa bi ta presedanja na 89 kod Ade Ciganlije u smeru ka Novom Beogradu bila lakša za putnike. Tako da ne mora de se izmeni trasa 52.
 
Vrh