Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Prema planu , linije sa Trga se izmeštaju na okretnicu u Dunavskoj , ali tako da i dalje idu preko Trga republike , koji bi koristile samo kao stanicu. Zbog toga toliki trud , jer ovaj moj predlog je samo privremeno rešenje.
 
Sad jedino treba videti sta ce od ovoga proci.Misljenja sam da ce verovatno DJP iskoristiti novi terminus u Dunavskoj za ov promene.Ali osnovna stvar je da 95 bude prepolovljena na dve linije.Koliko su raspolozeni nadlezni za ovaj zahvat,to je pitanje od milion dolara.
 
Videćemo koliko su raspoloženi. Igram na kartu uštede vozila , kako ukupan broj , tako i GSP vozila , a da se dobije boljitak , jer lakše je privatniku da obezbedi dodatna vozila nego GSP - u.
 
Mozda ce neke linije iz pravca Pancevackog mosta zaobici Trg Republike kada budu isle do Dunavske,znaci mogle bi da skrenu iz Bulevara Despota Stefana u Cara Dusana bez prilaska Trgu Republike.Mene sad zanima jedna druga stvarNe znam sta ti kazes na tu temu.Da li pravac ispod Kalemegdana moze da se koristi za gradski prevoz.To jest,iako znamo da je tu uglavnom teretni saobracaj dominantan,da li je realno da neka linija iz pravca G.Zeleznicke Stanice moze da se probije do Dorcola.To i ne treba da bude neka linija tipa 46,511 vec neka tipa 44......takt na 20 do 30 minuta....da li do 25-og maja ili do Dunavske,svejedno....znam da to nije realno,ali prosto me zanima da li je to uopste izvodljivo....
 
Ако од Савског трга до Дорћола око Калемегдана све ове године могу да пролазе шлепери и Ластини аутобуси, не видим никакв проблем да се туда крећу и аутобуси, али нисам сигуран има ли реалне потребе за тим. На том потезу боље размишљати о шинском превозу на постојећем железничком колосеку од станице Дунав до Главне железничке.

Maда ја маштам да након премештања тешког саобраћаја из булевара Војводе Бојовића и изградње овог тунела да се исти булевар претвори у пешачко-бициклистичко-трамвајску трасу, а да њом саобраћају музејски трамваји (Чичица, Шкода, ББЦ, Т-4 и Бе 4/4).
 
Verovatno ce pre toga da kopaju tunel ispod Senjaka kako bi se Most na Adi povezao sa Autokomandom.To je najavljeno kao sledeca faza radova kada je zavrsavan Most na Adi.Vreme prolazi,nista se po tom pitanju ne desava tako da cemo se jos nacekati na realizaciju istog.A o drugim projektima....kad nadleznima dodju na red...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392514#p392514:qvcjj8sl je napisao(la):
Vinogradi52 » June 17th, 2016, 1:51 am[/url]":qvcjj8sl]Verovatno ce pre toga da kopaju tunel ispod Senjaka kako bi se Most na Adi povezao sa Autokomandom.To je najavljeno kao sledeca faza radova kada je zavrsavan Most na Adi.
Vest je toliko bitna da da ja čak nisam ni čuo za ovo. Da im je ovo zaista bitno , na sva usta bi se hvalili sa mekatama i kojekavim planovima. Što se mene tiče , taj tunel je bespotreban , jer već postoji veza sa Autokomandom preko Teodora Drajzera i Ljutice Bogdana.
 
Pa znam ja to,zato i spominjem jer je malo ljudi culo za to.Ne mora sve sto planiraju nama da se svidja,svakako ako imaju para da buse brdo jednog dana,logika nece biti bitna u tom trenutku.
 
http://www.view-pdf.com/ViewPDFFile.asp ... 9/ADA5.pdf

Pošto sam primetio da veliki broj ljudi ne zna gde saobraća ADA 5, napravio sam mini plakat A4 formata koji planiram da zalepim na većini stajališta (od Bežanijske kose do Arene).
1. Prolazno vreme ove linije za svako stajalište (biće različit red vožnje za svako stajalište);
2. Mapa linije (kako bi ljudi na osnovu ostalih podataka znali otprilike kuda linija saobraća);
3. Trasa (podebljana je ulica u kojoj je stajalište na kome je zalepljen plakat);
4. Stajališta (podebljano je stajalište na kome je zalepljen plakat);
5. Autobus (u planu da slikam neki bus sa linije kako bi ljudi znali koji autobus može da im dođe).

Slobodno budite iskreni, ovo sam uradio u želji da bar za 1% povećam broj putnika pod uticajem dosade. :mrgreen:
 
Imas +1 od mene odlicno uradjeno samo te nebih savjetovao da lijepis na almine stanice
A ni na stubove jer ako te izvale ima da prodjes ko filip viksa i imamo plan
 
Ko se od starijih forumasa seca cuvene linije iz doba 90ih 68E? Sta mislite o tome da se ista vrati na trasu koja je bila 90ih godina, a da se 77 prebaci u B.Z. DJindjica? Ukinuti 76, i vratiti cuveni ekspres, sa kojim si od Bloka 70 bio za 15 minuta na Vencu (preskakao je stanice od Opstine do 6.kaplara).
 
Ja dobronamjerno upozorih (nocu sa fantomkom zaljiepi da te niko nevidi )
 
Evo ga unapređeno rešenje, kako bi to otprilike trebalo da izgleda: :)
http://www.view-pdf.com/ViewPDFFile.asp ... 9/ADA5.pdf

Jedino razmišljam da ubacim napomenu da linija ne saobraća radnim danima, iako se na osnovu reda vožnje može zaključiti, kako ljudi slučajno ne bi zvali Direkciju da prijave netračne podatke, a to bi verovatno izazvalo probleme. :?
Ako imate neki predlog, primedbu, slobodno recite! :)
 
Slažem se za ovu napomenu da linija ne saobraća radnim danom. Da li linija saobraća istom trasom u oba smera , zbog izgradnje parkinga na potezu od Arene do Merkatora? Ako ne saobraća , to bi obavezno trebalo napomenuti.
 
Ne prolazim tuda često kako su počeli radovi , pa nisam 100% u toku. A inače sam danas čuo Vesića na vestima da je ovo sa parkinzima u Bulevaru Zorana Đinđića samo početak , što se tiče Novog Beograda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394931#p394931:2c1evnz3 je napisao(la):
Miki BGD » June 29th, 2016, 12:17 pm[/url]":2c1evnz3]Jer može neko da mi kaže kojim to delom Studentske ulice idu linije 74 i ADA5? U daljinaru piše da idu, ali ja stvarno ne znam kojim delom.
Plan plus produžetak Bulevara Zorana Đinđića ka "11. april" - u vidi kao autoput za Zagreb , a google maps vidi kao Studentsku ulicu.
 
Trebalo bi uvesti jednu nocnu liniju (npr. 600N) koja bi saobracala od Trga do Preke kaldrme time bi i zitelji Becmena i Petrovcica kao i zitelji okolnih sela Asanje Dec Karlovcic dobili svoj nocni prevoz do grada zamolio bih za vase sugestije i primedbe ako ih ima kao i za vasa misljenja. Sole bi mogao da uradi i plan ukoliko mislite da je ova linija dobra :)
 
A kako Dobanovci vec imaju liniju 603N,601N bi umesto da se vraca iz Jakova do Dobanovaca,mogao da nastavi pravo i da poveze Boljevce i Progar
 
Predlog za novu liniju 69 Omladinski stadion - Novi Beograd Blok 70
k13sps.png
 
Још аутобуских линија у Чађограду, то бејбе!

П.С. Ако би то био тролејбус, било би О.К.
 
Vrh