![www.ekapija.com](http://www.ekapija.com/thumbs/autoput_novi_beograd_surcin_250123_tw1024.png)
Otvaranje brze saobraćajnice Novi Beograd-Surčin najavljeno za petak - U aprilu prvi deo Moravskog koridora
Otvaranje brze saobraćajnice Novi Beograd-Surčin najavljeno za petak - U aprilu prvi deo Moravskog koridora
![www.ekapija.com](https://www.ekapija.com/uploads/images/favic.png)
Gde se nalazi taj magacin?
Veliki nadvoznjak iz nikuda u nigde...
Razume se da ide preko grada...ali skroz nebitno preko koga ide,uvek mogu da dobiju pare iz Republika,najmanji problem. Sustina je da se ne radi...ne moze projekat da se deli na osnovu toga preko koga ide...sustina je bitnija da se sve spoji u jedan ogroman projekat...kako vidis i ovo se zove Gradska saobracajnica i nije autoput a finansiranje ide preko republike...Ovo je republički projekat, a T6 gradski, to su dva različita izvora finansiranja pa nema Vesić kao republički ministar veze sa projektima koje grad finansira, to za T6 treba kaže Šapić ili neko iz grada. Bilo bi neadekvatno da republika finansira svaku lokalnu ulicu po Srbiji, zato i postoje gradovi i opštine da rešavaju lokalne stvari.
Pa to valjda i jeste poenta? Da se rasterete mostovi ka Novom Beogradu, a ne da svakog petka imamo seobu naroda iz centra na NBGD samo da bi se posle ponovo vracali na jug/jugozapad autoputem.
Mislio sam na deo gde si pisao o zavrsetku brze saobracajnice Ostruznica - Obrenovac. Ona je kljuc svega i tek sa njom ovi trenutni radovi imaju smisla.Mostovi ka Novom Beogradu bi se rasteretili kada bi otvorili autoput od Čukarice do Obrenovca, sa te strane Save. Ovo će samo dodatno opteretiti mostove ka Novom Beogradu
Trenutno ljudi iz starog dela Beograda, neki idu ka Čačku preko Dobanovaca, neki preko Ostružnice. Kada otvore ovu saobraćajnicu, ona će preuzeti deo saobraćaja koji ide ka Čačku, uključujući i deo onih koji idu preko Ostružnice, što znači imaćemo veće opterećenje na mostove ka Novom Beogradu, naročito dok se ne završi obilaznica, jer će ljudi sa Novog Beograda ići ka Nišu preko Gazele. Kad se otvori obilaznica, tek tad možemo imati malo rasterećenje Gazele, jer će se ljudi sa Novog Beograda možda odlučivati da ka Nišu idu novom saobraćajnicom, pa na obilaznicu.
Pa vrv zato što je i tu predvidjeno ostrvo, kao i u traci ka Gradu.Iz nekog razloga baš me ovo nervira ahahah, što nisu mogli da lepo ispeglaju ovo, nego ima ovo suženje od 20-30m? xd
Pogledajte prilog 157530Pogledajte prilog 157531
Biće fora da kažnjavaju bicikliste koji budu vozili trotoarom, a zapravo oni nemaju drugog načina da dođu biciklom do Surčina jer se biciklistička staza završava kod početka budućeg kraka koji ide do Jurija Gagarina
Ма неее, стаза иде скроз до изласка за Сурчин. Био сам већ више пута.
Da se sačeka proširenje uz surduk, pa da urade razdelno ostrvo i ulazak sa Ledina na magistralu.Iz nekog razloga baš me ovo nervira ahahah, što nisu mogli da lepo ispeglaju ovo, nego ima ovo suženje od 20-30m? xd
Pogledajte prilog 157530Pogledajte prilog 157531
Pošto smo apsolvirali ovo mogao bi neki dromader da snimi trasu veza aputa sa J.Gagarina.
Kfak iz J. Gagarina će uraditiUglavnom, kraj je polako na vidiku, pa da rezimiram(o) situaciju:
1. Veza sa bgd obilaznicom (A1) i auto-putem A2 direktno iz savskih blokova najzad će biti operativna (ovo je u svakom logičkom smislu bio integralni deo projekta A2 i puno smo, možda i previše, čekali na završetak, no dobro). Izgrađena je skupo, na donjem minimumu funkcionalnosti (sve što je moglo da otpadne, otpalo je iz ovog "završetka" projekta), ali će proraditi! Zbog ovog ošljarenja i polurešenja teško će stomaku biti sledećih 5-10 dana oko otvaranja, no vezu imamo i dobili smo je, neka nam je srećna, vala smo je čekali, platili i preplatili!
2. Uticaj priliva saobraćaja sa A2 i A1 na postojeći mali, neadekvatni i mučeni kružni tok, koji na kraju Vojvođanske nije dobio svog projektovanog sukcesora, još je nejasan. Lično nisam siguran da će biti kolapsa, ali nisam siguran ni da sam u pravu, što bi rekli Ameri - porota je još van sale
. Zato smo mi laici, a nadam se ipak da je bio neko stručan da tu nešto izračuna, videti ćemo...
3. Velika je šteta što je zamah i politička nužnost za medijskim pokrivalicama propušten i u ovom izvlačenju nismo isposlovali proširenje bar surduka ka Ledinama, ako ne i vezu ka Jurija Gagarina (T6 ne pominjem, to su ipak uvek bile samo naše lepe želje). Iskustvo nas uči, na raznim projektima ovde, kako nakon velikih i politički inspirisanih sprintova dolazi nekoliko godina antiklimaksa i potpune neaktivnosti na projektu. Uostalom, i ova nova veza je svedok upravo tome (dug period neaktivnosti nakon puštanja A2 prethodio je dugoj i kilavoj realizaciji iste!)
4. Za krak ka JG i preostale dve bočne veze sa Vinogradskom ostaje nada da neće trebati duže od 5 godina za realizaciju. Videćemo. Naročito je naravno bitan krak ka JG, profesionalni opsenari sa obrazom koji ih ne obavezujepričaju o početku gradnje već u maju, ali to je potpuni nonsens (osim možda neke šarade i igrokaza sa parkiranim bagerom). Na terenu, naime, nema bilo kakvih naznaka za tako nešto. Kafana radi, ostali objekti na trasi stoje, od neophodnog proširenja od kote "kada šina savije", pa ka novom kraku -> u stvarnosti nema ni jedne pokošene travke kao pokazatelja svetle budućnosti... Nadajmo se da bar tih 5 godina nije preoptimističan rok
. Videćemo i to.
Što bi rekle ove mlade kolege, jer ako nisu mladi i poletni ružičaste naočare kroz koje gledaju svet mLogo su mi sumnjive, ŽIVELA SRBIJA!!
Uradiće oni vrlo brzo krak iz J. Gagarina zbog kineskog tržnog centra.Uglavnom, kraj je polako na vidiku, pa da rezimiram(o) situaciju:
1. Veza sa bgd obilaznicom (A1) i auto-putem A2 direktno iz savskih blokova najzad će biti operativna (ovo je u svakom logičkom smislu bio integralni deo projekta A2 i puno smo, možda i previše, čekali na završetak, no dobro). Izgrađena je skupo, na donjem minimumu funkcionalnosti (sve što je moglo da otpadne, otpalo je iz ovog "završetka" projekta), ali će proraditi! Zbog ovog ošljarenja i polurešenja teško će stomaku biti sledećih 5-10 dana oko otvaranja, no vezu imamo i dobili smo je, neka nam je srećna, vala smo je čekali, platili i preplatili!
2. Uticaj priliva saobraćaja sa A2 i A1 na postojeći mali, neadekvatni i mučeni kružni tok, koji na kraju Vojvođanske nije dobio svog projektovanog sukcesora, još je nejasan. Lično nisam siguran da će biti kolapsa, ali nisam siguran ni da sam u pravu, što bi rekli Ameri - porota je još van sale
. Zato smo mi laici, a nadam se ipak da je bio neko stručan da tu nešto izračuna, videti ćemo...
3. Velika je šteta što je zamah i politička nužnost za medijskim pokrivalicama propušten i u ovom izvlačenju nismo isposlovali proširenje bar surduka ka Ledinama, ako ne i vezu ka Jurija Gagarina (T6 ne pominjem, to su ipak uvek bile samo naše lepe želje). Iskustvo nas uči, na raznim projektima ovde, kako nakon velikih i politički inspirisanih sprintova dolazi nekoliko godina antiklimaksa i potpune neaktivnosti na projektu. Uostalom, i ova nova veza je svedok upravo tome (dug period neaktivnosti nakon puštanja A2 prethodio je dugoj i kilavoj realizaciji iste!)
4. Za krak ka JG i preostale dve bočne veze sa Vinogradskom ostaje nada da neće trebati duže od 5 godina za realizaciju. Videćemo. Naročito je naravno bitan krak ka JG, profesionalni opsenari sa obrazom koji ih ne obavezujepričaju o početku gradnje već u maju, ali to je potpuni nonsens (osim možda neke šarade i igrokaza sa parkiranim bagerom). Na terenu, naime, nema bilo kakvih naznaka za tako nešto. Kafana radi, ostali objekti na trasi stoje, od neophodnog proširenja od kote "kada šina savije", pa ka novom kraku -> u stvarnosti nema ni jedne pokošene travke kao pokazatelja svetle budućnosti... Nadajmo se da bar tih 5 godina nije preoptimističan rok
. Videćemo i to.
Što bi rekle ove mlade kolege, jer ako nisu mladi i poletni ružičaste naočare kroz koje gledaju svet mLogo su mi sumnjive, ŽIVELA SRBIJA!!