Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin


Неће да може !!!

видео!!_градска саобраћајница.JPG
 
Koliko mi je drago što se ovaj projekat konačno pomera sa mrtve tačke, toliko me jeza hvata što im ne pada na pamet da počinju T6/Srđana Aleksića.

Kada ovo puste JG, a Tošin bunar naročito se pretvaraju u konstantni haos. I biće haosa dok SMT ne bude prešao Savu ili ne bude izgrađena brza saobraćajnica za Obrenovac desnom obalom Save, da ne bi više od pola grada za Čačak išlo preko bloka 72.
 
I opet eksproprijacije i problemi.Naravno privatna svojina je svetinja ali zar nebi bilo pametno da se paralelno uz projektovanje neke trase ravnopravno ponude dve ili tri varijante trase i naprave preliminarni dogovori sa vlasnicima,nešto slično kao što investitori u BG rade kada prave neki stambeni blok.Po meni stvari bi bile jasnije a konkurencija bi umanjila ucenjuvački kapacitet pojedinca.
 
Koliko mi je drago što se ovaj projekat konačno pomera sa mrtve tačke, toliko me jeza hvata što im ne pada na pamet da počinju T6/Srđana Aleksića.

Kada ovo puste JG, a Tošin bunar naročito se pretvaraju u konstantni haos. I biće haosa dok SMT ne bude prešao Savu ili ne bude izgrađena brza saobraćajnica za Obrenovac desnom obalom Save, da ne bi više od pola grada za Čačak išlo preko bloka 72.
Pogledaj jos jednom dati video, mislim da se nisi razumio da za sada nema odvajanja ili ti spajanja sa JG. Sto znaci da ce celokupni saobracaj ici ka Vojvodjanskoj. Sto bi se reklo u toliko i gore. I ja sam veliki pobornik sto brze izgradnje SMT, pogotovo ovog dela od kruznog u Vojvodjanskoj do kvantaske pored groblja. Naravno da ce na Surcinskoj petlji veliki deo saobracaja odlaziti na obilaznicu i ka Severu i ka Jugu, ali ce i veliki deo Beogradjana poceti uveliko da koriste ovaj novi Surcinski prilaz za ulaz i izlz ka NB iz drugih krajeva grada, tako da ce se sigurno saobracaj dodatno generisati.
I za kraj dobio sam jednu informaciju od inzinjera iz puteva, doduse radi na potpuno drugom kraju, ali zna ove momke sto su na ovoj brzoj saobracajnici, a to je da bez obzira na sve ove probleme koji su bili oko ekspropriacije, da niko uopste ne sumnja da nece ovo zavrsiti do kraja ove godine. Po njemu sve ide po planu.
 
Dosad najavljivase kako ce u prvom trenutku biti uradjen samo spoj sa Jurija Gagarina, a sa Vojvodjanskom naknadno, a sad ispada suprotno. Ovo prvo mi je imalo smisla, jer bez prosirenja kruznog toka na kraju Vojvodjanske, imamo haos u najavi. O T6 tek da ne pricamo...
 
Pogledaj jos jednom dati video, mislim da se nisi razumio da za sada nema odvajanja ili ti spajanja sa JG

Da, tako deluje iz videa. Veoma loša odluka, uzrokovana verovatno opet linijom manjeg otpora. Imajući u vidu kako funkcioniše sistem, verujem da ćemo taj krak ka JG čekati možda i 10-ak sledećih godina, ako ne bude urađen sad odmah.

Velika šteta i greška. Nadam se da moj pesimizam nije i realizam, kao što verovatno jeste. :(
 
Ne sumnjam u ovu KrCanovu informaciju ali mislim da su već odavno trebali da započnu radove oko kružnog toka ako misle da završe ove godine.Usput,moje mišljenje je da će zajedno sa kružnim tokom raditi ceo onaj surduk uzbrdo(Mislim da je to Ivana Ribara isto) jer je neophodno zatvaranje saobraćaja kada se bude radio KT.Koliko znam sve na toj trasi i oko KT je otkupljeno odavno.
 
Juče sam bio u prolazu u bloku 72 i verujući vremensko prognozi nisam poneo dron (najavljivali su kišu) i ostali smo uskraćeni za neki eventualni snimak mada je i to pitanje jer je tu no fly zone i prijatelj je već izbacio točkove i spremao se za sletanje. Ogromna količina peska koja je već dugo tu, popeo sam se i opalio nekoliko slika kad sam već bio tu. U daljini se naziru radovi dokle su stigli sa radovima. Za spoj sa Jurija Gagarina imaju kafanu i perionicu i još par objekata i imali su sasvim dovoljno vrmena da reše eksproprijaciju , mada imaju i drugu stranu gde nema ni jednog objekta, definitivno je da to treba da se radi paralelno sa Vojvođanskom.











 
Kako misle da regulišu saobraćaj za Surčin tokom radova? Preko Bežanijske kose kao što to radi linija 72?
 
Uh, biće veselo jer već sada nastaju kolone na Bežanijskoj kosi skoro do Maksija zbog semafora kod Ledina.

A zamislite samo da je Grčka ulica (uz Novo bežanijsko groblje) probijena (450m bez ijednog objekta na trasi) iza Grand kafe do Ledina - imali bismo široki bulevar 3+3 do Ledina, a ne 1+1 kuda sada ide 75-ica.
grcka do ledina.jpg

grcka do ledina zum.jpg
 
Poslednja izmena:
@Sovo ne uzleći tamo zapucaće na njega i oboriće ga.
@solecar nikako drugačije.
@Dule U poslednje vreme od kada su promenili režim onih semafora skoro nikada nije gužva uz onaj surduk.Naravno kada budu započeli radove,nadam se (koliko god da su nesposobni) da će isključiti semafore a onda se automatski neće stvarati gužva.
Pošto smo puno puta konstatovali da nadležni prate Beobuild evo poklanjamo im ideju (i zasluge) za istovremene radove kružnog toka u Vojvođanskoj i Dr.Ivana Ribara uzbrdo do semafora zbog uštede vremena i živaca (i novca) tri u jedan,a nas ako se sete na dan bezbednosti...
 
Председник најави завршетак деонице за октобар...
 
Za početak bi trebalo da znamo gde ćemo da imamo saobraćajnice.
 
A propo zelenog pojasa, faza 2 i faza 3 PDR-a za ovu saobraćajnicu je predvidela pošumljavanje pojasa severno od kanala Galovica, a jućno od magistrale, kao i pojasa severno od produćenja produžetka JG (ako se bude gradio).
 
Ne postoji nikakva opasnost od smetova na toj deonici.

Naravno, zeleni pojas nikada ne smeta.
 
Vrh