Спомињаће га кад се буде дошло до тог крака.Niko vise ne spominje krak ka Jurija Gagarina. A nervira vise i koriscenje termina autoput. Tom logikom autoput je i Vojvodjanska od kruznog toka do Gandijeve. Ima 6 traka, bici staze, stazu za pesake... Zakonom o putevima je jasno definisisano sta je autoput.
U Grckoj,na primer imas "Egnatia Odos" auto put,i meni to nista ne znaci,ali eto,pise.Nego, da li se i u drugim zemljama auto-putevi na tablama označavaju sa imenima. Naime, pre neki dan sam vozio auto-putem i vidim tablu za odvajanje ka Milošu Velikom. Šta znači nekom strancu Miloš the Great?
U pravu si.U Grckoj,na primer imas "Egnatia Odos" auto put,i meni to nista ne znaci,ali eto,pise.
Најбоље је овако како ће бити - биће приступ са обе стране Саве... Само је мало питање времена, треба изместити Саву и тиме регулисати клизиште. Углавном, за неколико година, Србија ће бити премрежена одличним саобраћајницама. До тада, свако од нас у својој делатности треба да да свој допринос развоју наше добре отаџбине.Све више долази до изражаја то да је и поред проблема са клизиштем код Умке много боље решење било да је аутопут до Обреновца ишао са друге стране Саве, нарочито имајући у виду да се сада планира брза саобраћајница од Остружнице до Обреновца.
Sad nema razlike, autom treba oko 30-35min bilo koju opciju da izabereš, naravno kad nije gužva. Kada se otvori deonica Surčin-NBg trebaće 15min od Obrenovca do NBgАли са једне стране и оптерећује, пошто ће нпр. неко са Звездаре ка аутопуту за Чачак ићи преко НБГ. Мада је ово у глобалу испало ок пошто ће бити повезани СМТ преко Пупина, Т6 и нови аутопут, једна врста северне обилазнице да је назовем штуро тако. Интересује ме сад ако неко може да упореди време путовања аутобуса Обреновац-Београд преко ове магистрале и аутопута до блока 42 са данашњом трасом преко Остружнице и Умке.