Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Zašto biti skroman,ne Autokomanda to je skoro pa nova "Mostarska" petlja!
Evo malo slika,ne zamerite obeležio sam gde je trasa pošto ni ja nisam bio siguran šta sam slikao a i sve su prekrili "Snijegovi,ruzmarin i šaš".Crvenom strelicom sam obeležio meni omiljeni objekat u kraju.

Ovo je jedna od par mostovskih konstrukcija na trasi

Šaš
 
Niko vise ne spominje krak ka Jurija Gagarina. A nervira vise i koriscenje termina autoput. Tom logikom autoput je i Vojvodjanska od kruznog toka do Gandijeve. Ima 6 traka, bici staze, stazu za pesake... Zakonom o putevima je jasno definisisano sta je autoput.
 
Niko vise ne spominje krak ka Jurija Gagarina. A nervira vise i koriscenje termina autoput. Tom logikom autoput je i Vojvodjanska od kruznog toka do Gandijeve. Ima 6 traka, bici staze, stazu za pesake... Zakonom o putevima je jasno definisisano sta je autoput.
Спомињаће га кад се буде дошло до тог крака.
Тачно, законом је јасно дефинисано шта је ауто-пут, а ауто-пут је саобраћајна инфрструктура која је денивелисана инфраструктура и која мора да има заштитне металне заштитне ограде са свих страна, по две са сваке стране. Има тога још.
 

Konacno su pomenuli i petlju "Jakovo",Od pocetka radova do sada niko je nije pomenuo,zvanicno.
 
Pa atraktivnije je da kažu auto-put jer tako samo podstiču mantru o najviše izgrađenih auto-puteva i istoriji.

Nego, da li se i u drugim zemljama auto-putevi na tablama označavaju sa imenima. Naime, pre neki dan sam vozio auto-putem i vidim tablu za odvajanje ka Milošu Velikom. Šta znači nekom strancu Miloš the Great?
 
Па зове се и Е763 или тако нешто
 
A za pocetak da pokusaju ako im intelekt dozvoljava da pokrpe kratere u surcinskoj ulici, pa da se onda bace na vijadukete, galovice ,spajanja sa aerodromom, petlje i ostale umnije radnje. Mogu i u pauzi trasiranja, nije da nemaju vremena
 
Све више долази до изражаја то да је и поред проблема са клизиштем код Умке много боље решење било да је аутопут до Обреновца ишао са друге стране Саве, нарочито имајући у виду да се сада планира брза саобраћајница од Остружнице до Обреновца.
 
Све више долази до изражаја то да је и поред проблема са клизиштем код Умке много боље решење било да је аутопут до Обреновца ишао са друге стране Саве, нарочито имајући у виду да се сада планира брза саобраћајница од Остружнице до Обреновца.
Најбоље је овако како ће бити - биће приступ са обе стране Саве... Само је мало питање времена, треба изместити Саву и тиме регулисати клизиште. Углавном, за неколико година, Србија ће бити премрежена одличним саобраћајницама. До тада, свако од нас у својој делатности треба да да свој допринос развоју наше добре отаџбине.
 
Боље да су направили прави аутопут од Обреновца до Остружнице преко Моштанице заобилазећи клизишта уместо што су правили мост, петље и сада праве овај булевар који називају некаквом магистралном саобраћајницом.
 
Али са једне стране и оптерећује, пошто ће нпр. неко са Звездаре ка аутопуту за Чачак ићи преко НБГ. Мада је ово у глобалу испало ок пошто ће бити повезани СМТ преко Пупина, Т6 и нови аутопут, једна врста северне обилазнице да је назовем штуро тако. Интересује ме сад ако неко може да упореди време путовања аутобуса Обреновац-Београд преко ове магистрале и аутопута до блока 42 са данашњом трасом преко Остружнице и Умке.
 
Mislim da treba učiti ljude da koriste obilaznicu, i da bi valjalo da taj sa Zvezdare ide na Bubanj potok i Ostružnicu, a ne na Gazelu, bar dok je gužva.

Ali mora da se uradi i trasa desnom obalom u 4 trake, da li preko klizišta ili malo okolo kao pruga. Od viška tu neće glava da boli, sa obe strane velikih reka treba da su i putevi i pruge.
 
Obilaznica nije baš blizu gradskog tkiva kako bi značajnijoj meri bila upotrebljiva za lokalni tranzit. Tome bi trebalo da služi SMT, UMP.
 
Za putovanja ka Obrenovcu ili Čačku može da služi obilaznica. Za onoga ko kreće od Cvetka npr. A tačno, fali jedan srednji prsten, tj. kompletiran SMT sa sve vezom ispod Save.
 
Naravno da fali, Beograd je u tužnom stanju što se tiče velike infrastrukture. Zato se i bavimo ovolike godine jednim autoputem, iz radosti siromašnog, u bar 5 podtema, gradeći ga parče po parče, a sada i ti parčići imaju poddeonice.

I onda svako malo izroni škola mišljenja: "dobro je, neka se samo radi", kao da imamo 3 života i svo vreme vaseljene za njih.

Ja bih nekako za svoju državu bolje, hvala na pitanju, još sada. A, sa istim sredstvima koja ulažemo, polazeći od iste početne pozicije, može MNOGO bolje. U tom smislu ova poruka nije off-topic, već poziv da se ne zadovoljavamo lošim.
 
Али са једне стране и оптерећује, пошто ће нпр. неко са Звездаре ка аутопуту за Чачак ићи преко НБГ. Мада је ово у глобалу испало ок пошто ће бити повезани СМТ преко Пупина, Т6 и нови аутопут, једна врста северне обилазнице да је назовем штуро тако. Интересује ме сад ако неко може да упореди време путовања аутобуса Обреновац-Београд преко ове магистрале и аутопута до блока 42 са данашњом трасом преко Остружнице и Умке.
Sad nema razlike, autom treba oko 30-35min bilo koju opciju da izabereš, naravno kad nije gužva. Kada se otvori deonica Surčin-NBg trebaće 15min od Obrenovca do NBg
 
Vrh