Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Kakav li ce tek tada haos biti kod grand kafe i na Ledinama kad svi krenu preko Bezanijske kose i Nedeljka Gvozdenovica. Nadam se da je istina ovo da ce uskoro nastaviti Grcku ulicu i T6. Logicno je da krenu to kako bi spojili sa kruznim tokom ukoliko su resena imovinska pitanja.
 
Evo još jedne tužne ekskluzive...

Min. građevinarstva oglasilo je javni uvid u urbanistički projekat izgradnje ove saobraćajnice.

Povod izrade urbanističkog projekta je detaljnija planska razrada u nekoliko zona, pa je tako imamo:

- produžetak Jurija Gagarina van obuhvata UP = definitivno se neće graditi
- surduk ka Grand Kafi (ul. Srđana Aleksića) je u većem obuhvatu ovog UP-a nego što je bio u PDR-a, ali samo toliko koliko da se proširenje kružnog toka uklopi u postojeći profil = ništa ni od proširenja surduka
- plansko ulapanje sa koridoprima (budućeg) gasovoda, i još neki detalji

Javni uvid plana tokom kojeg je moguće podnošenje sugestija i primedbi je 21-28. marta
 

Prilozi

  • p1.jpg
    p1.jpg
    162,9 KB · Pregleda: 804
  • p2.jpg
    p2.jpg
    182,3 KB · Pregleda: 779
Oво је поражавајуће. Изгледа да никада неће урадити сурдук.
 
Kakav idi*****.
Koja je svrha obilaznice koja se spaja sa autoputem a ide kroz Vinogradsku?
Da li znate u kakvom katastrofičnom stanju je Vinogradska?
 
Неће ићи кроз Виноградску већ се Виноградска улива у магистралу, па магистрала у кружни ток где се данас улива Виноградска. Али опет је катастрофално што нема ништа од крака ка Јурија Гагарниа и што нема проширења Срђана Алексића у сурдуку и даље Т6 око гробља.
 

Objavljen projekat saobraćajnice Novi Beograd-Surčin - Krak ka Jurija Gagarina, širenje Vinogradske i kružnog toka kod Vojvođanske ulice i još jedan most​



saobracajnica_novi_beograd_surcina_120322_tw1024.jpg

(Foto: Urbanistički zavod Beograda/Urbanistički projekat, screenshot)
Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture oglasilo je javnu prezentaciju urbanističkog projekta za izgradnju saobraćajnice Novi Beograd – Surčin.

Naručioci izrade projekta su kompanije China Comumunications Construction Company i Putevi Srbije, a izradio ga je Urbanistički zavod Beograda.

Kako je navedeno u dokumentu, u prethodnom periodu izrađen je plan koji je potpisao Saobraćajni institut CIP, a ovim urbanističkim projektom neki delovi plana se dodatno razrađuju.

Projekat, kada je reč o kružnom toku kod Vojvođanske ulice na početku trase puta predviđa obuhvatanje veće deonice duž planirane saobraćajnice T-6, zatim, još jedan most, u zoni ergele Marković, kao i proširenje Vinogradske ulice.

Objašnjava se da je granicom urbanističkog projekta obuhvaćen je deo magistralne saobraćajnice T-6 zbog potrebnog uklapanja projektovanog stanja u postojeće stanje na terenu.

Deo postojeće Ulice Vinogradske ispred planirane kružne raskrsnice sa ulicama Vojvođanskom i T-6 obuhvaćen je granicom plana i na kraju predmetne deonice planirana je okretnica za protivpožarna kao i komunalna i putnička vozila. Ovaj deo ulice obezbediće pristup postojećim i planiranim objektima u Vinogradskoj vezu sa širom saobraćajnom vezom, navodi se u projektu.

Trasa puta Novi Beograd Surčin kretaće od kružne raskrsnice sa ulicama Vojvođanskom, Dr Ivana Ribara i T-6, do neposredno pred petlju "Surčin jug". Ukupna dužina deonice iznosi 7895.74m.

Na trasi puta u planu su jedna denivelisana raskrsnica tipa "pola deteline" sa ulicom prema naselju Surčin i obali reke Save Ulica Nova 4 – Put za Surčin, kao i 4 površinske raskrsnice:

▪ na početku deonice, kružna raskrsnica sa Vojvođanskom ulicom, T-6 i Ulicom
Dr Ivana Ribara,
▪ na km 0+511,30 sa vezom na Vinogradsku ulicu Ulica Nova 2 (Bočna veza 1),
▪ na km 1+382,97 sa produžetkom Ulice Jurija Gagarina i Ulicom Nova 3 (Bočna
veza 2),
▪ na km 3+546,60 sa vezom prema Vinogradskoj ulici i prema aerodromu ''Nikola
Tesla'' Ulica Nova 3a (Bočna veza 3)

Prolaz lokalnih puteva preko i ispod saobraćajnice planira se na stacionažama km 2+483.85, na km 3+951.53 i na km 5+167.63. Na prvoj stacionaži kplaniran je nadvožnjak preko državnog puta. Kod kanala Galovica planirano je na druge dve stacionaže izdizanje nivelete državnog puta i prolaz lokalnih puteva ispod nje.

Saobraćajnica Novi Beograd Surčin imaće tri trake po smeru širine 3,50 m, razdelnu traku od 4 metra i obostrane pešačke staze širine do dva metra, a projektovan je za brzinu od 80km/h.

Od raskrasnice sa krakom za Ulicu Jurija Gagarina pa do puta za Surčin planirana je dvosmerna biciklistička staza sa jedne strane, širine 2,20 m.

Od raskrsnice sa Putem za Surčin, saobraćajnica će imati kolovozne trake 2 x 11,85 m, a kako se navodi, ova širina je projektovana jer se posle raskrsnice sa putem za Surčin ukidaju krajnje desne trake.

Normalni poprečni profil saobraćajnice Nove 2 predviđen je sa kolovoznim trakama 2 x 3.50 m i pešačkim stazama 2 x 1.50 m.

Dat je i poprečni profil Puta za Surčin – Ulica Nova 4, u delu petlje: kolovozne trake 2 x 2 x 3.5 m i dvosmerna biciklistička staza širine 2,20 m, dok je Ulica Nova 3 definisana je sa poprečnim profilom od 10 m, kolovozom od 7 m i obostranim trotoarima od 1.5m.

Dodaje se da je okvirno planirana kolovozna konstrukcija za teško saobraćajno opterećenje.

U okviru trase planirane su ukupno 4 mostovske konstrukcije, preko postojećih i planiranih melioracionih kanala i lokalnih puteva, kao i kod ergele Marković.

Za potrebe infrastrukturnog opremanja planiranog kompleksa Nacionalnog stadiona, ovim urbanističkim projektom planira se i infrastrukturni koridor pored trupa državnog puta.

Projekat je javnoj prezentaciji do 28. marta.

Gradnja saobraćajnice Novi Beograd-Surčin, koja će stanovnicima Beograda olakšati pristup autoputu Miloš Veliki, vredna je 70,5mil USD. Izgradnja je počela u martu prošle godine, do pred kraj januara bilo je izgrađeno više od 40% puta, a prema najavama iz Ministarstva kompletni radovi trebalo bi da budu završeni do kraja ove godine.​
 
Uopštena vest, namerno zamagljenih detalja. A šta će biti sada i odmah vidi se iz skica datih na javni uvid (koje je okačio Bežaninac).

Porazno. Prosto ne mogu da verujem koliko su para sasuli u ovu deonicu, a kako će biti vezana na grad. Ovakve stvari me ZAISTA ljute.
 
Pa vinogradjanine, izgleda da se stvari odvijaju baš u tom pravcu.

Vinogradska je sa Surčinskom povezana putem nekoliko strmih i uskih surduka, i mislim da će se oni koristiti kao saobraćajna veza, osim ako se ne dođe do nekog pametnog rešenja rekonstrukcije kružnog toka bez ukidanja saobraćaja.

Možda bi bilo pametno da se prilika povećanog saobraćaja iskoristi kako bi se uveo režim jednosmernog saobraćaja u tim surducima, koji bi se potom i zadržao trajno.

Mislim meni lično ide u korist da Vinogradska što pre postane slepa ulica na samom početku, jer je postalo nepodnošljivo od kamiona i količine saobraća. Ali celokupno gledano ovo ima sve predispozicije da postane apsolutno rasulo, faktički će da odseku cele Ledine od tog dela Novog Beograda, mogu samo da zamislim kolika će biti kolona kroz B. Kosu ako zatvore kružni tok.

Prosto ne mogu da verujem da će ovako da se završi, pa najprirodnije je bilo da se samo produži J. Gagarina, a ne ovaj slalom koji prave od kružnog toka. Prosto užasno.
 
Влогзила најавио почетак радова на Т6, зна ли неко колико је то поуздана информација?

Nema šanse.

Dosta senzacionalistički vlog okrenut ka klikovima i loženju mase, a ne ka informisanju, jer informacija nema. Opštemestašenje.

Pominju se neke dozvole. Koje? Gde su? Ja ne videh ni jednu. Autor videa očigledno ne poznaje teren. Priča se o izgradnji, a eksproprijacija nije još ni pokrenuta.

Kamo sreće.
Управо како и @Бежанинац каже, све је сензационалистички. Такозвана Т6 се неће радити док се не заврши ова магистрална саобраћајница Нови Београд-Сурчин, а и док се не заврши Грчка улица. Још се ради експропријација и доста је успорена са оним повлачењем закона!. Т6 би могла да почне да се ради негде 2024./2025.године.

Што се самог видео снимка тиче, тип је помешао улице, тј. помешао је Сурчинску улицу са Сурчинским путем. Каже да ће Т6 излазити на Сурчински пут !!!!! Помешао је Т6 са Грчком улицом.
Т6 не може да излази на Сурчински пут него ће се спојити са улицом Срђана Алексића, а она на Војвођанску. Мислио је на Грчку улицу да ће "излазити" на Сурчински пут, али ни Грчка улица неће "излазити" на Сурчински пут, него на Сурчинску улицу.
 
Videh da stavljaju izgleda Saobracajne kamere negde u visini sunca u surcinskoj ulici. Po principu ako ne mozemo da vam resimo problem sa izgradnjom 400 metara ulice, mozemo da vam naplacujemo kazne. Sa stokom se tako postupa
 
Evo još jedne tužne ekskluzive...

Min. građevinarstva oglasilo je javni uvid u urbanistički projekat izgradnje ove saobraćajnice.

Povod izrade urbanističkog projekta je detaljnija planska razrada u nekoliko zona, pa je tako imamo:

- surduk ka Grand Kafi (ul. Srđana Aleksića) je u većem obuhvatu ovog UP-a nego što je bio u PDR-a, ali samo toliko koliko da se proširenje kružnog toka uklopi u postojeći profil = ništa ni od proširenja surduka
@Бежанинац, и сам знаш де ће се ткз. "сурдук" наравно проширивати, односно градити нова улица Срђана Алексића, ширине 3+3 и која наравно неће ићи трасом садашње Сурчинске улице.

Уосталом и у самом објављеном УП су у цртежима код кружног тока наведени подаци докле се гради магистрална саобраћајница, и ту је обухваћен и део будуће улице Срђана Алексића профила 3+3 (садашља Сурчинска улица) и ту ће се уклопити са делом садашње Сурчинске улице. На цртежу је то означено са "По посебном пројекту". То значи да ће се тај део "По посеном пројекту" радити кад се заврши Т6 до спајања где треба да се споје Т6 и Срђана Алексића, а то је код будуће раскрснице Т6, Грчка, Срђана Алексића.

Цртеж уклапања улице Срђана Алексића са садашњим делом Сурчинске улице, код кружног тока. Ширина сваког смера (3+3) је 2 х 10,5 метара, значи три траке по 3,5 метара по смеру ће се после неких 10-15 метара (нисам прочитао цео текст) уливати у 1+1, тј. на садашњу ширину Сурчинске од 7 метара. "Сурдук" ће се задњи г/радити, гледајући све саобраћајнице у том делу Бежаније.

по посебном пројекту1.JPG

по посебном пројекту_увећано.JPG

по посебном пројекту_увећан цртеж.JPG

увећано.JPG


Овако ће да буде, али тек када се прво изгради магистрална саобраћајница Нови Београд-Сурчин, па Грчка улица, па онда Т6:)

спровођење.JPG
 
Брине ме ово привремено сужење после кружног тока, ту ће се формирати колоне.
 
Да с тим што ће сад бити и колоне због уливања две траке у једну, што потенцијално може да гуши кружни ток.
 
Hvala puno Gago,

Iscrpno, detaljno, i tačno, kao i uvek od tebe (y)

Naravno, ja ne sumnjam da će se sve vo o čemu diskutujemo i izgraditi, samo izražavam rezigniranost zbog primarno dve stvari:

- izostavljanja kraka JG
- propuštene šanse da se UP-om obuhvati ceo surduk

Nekako ostavlja gorak ukus to cepkanje na manje parčiće jedne prostorne i funkcionalne infrastrukturne celine. Shvatam da je ranije novac bio glavni problem, pa su se svi infrastrukturni prjekti radili u X faza, ali znam da to sada nije problem. Kao da provejava neki interes da se ovo razvlači, malte ne bojazan od "preteranog" razvoja.
 
Izmerio sam precizno ovih dana koliko će biti skraćenje novom trasom kroz savsko polje, u odnosu na sadašnji krug preko A1 (aerodrom, pa obilaznica). Referentne tačke su Gandijeva ulica blokovi i kraj surčinske petlje, tj. početak A2.

Ušteda je tačno 15km (9km budućih, umesto 24km sada). To je skraćenje puta, imajući u vidu i realno stanje sadašnjih i budućih semafora, oko 10min kada na A1 nema gužve, do oko 15-18min, u postojećim špicevima na A1 (uglavnom od Bež. Kose do odvajanja na obilaznicu).

Novom Beogradu značaj ove deonice biće dakle vrlo veliki, skoro jednak ovoj upravo puštenoj čačanskoj obilaznici.
 
Cekajte, znači od kraka prema Jurija Gagarina NIŠTA?

Sa jedne strane loše, jer će Vojvođanska ulica postati glavna saobraćajno. A dobro je onda makar za stanare blokova, imaće manju gužvu.
 
Vrh