Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Tačno, drugovi su ostavili lakat krivinu umesto da poruše Gornji Zemun, kako su planirali... onda su, oko 1975, maštali da sprovedu novosadski autoput pored Dunava, pa valjda tunelom u zoni Ušća. Ima i u novinama.

Shvatili su da su napravili veliki levak i to je saobraćajna rak-rana Beograda, ali ja sad tu pomoći ne vidim: osim možda jednog inteligentnog rešenja iz GUP-a 1972, a to bi bila neka 'Severna tetiva' uz Dunav po banatskoj strani, od Pupinovog do budućeg Mosta na Adi Huji. Onda bi se iz NS za Karaburmu išlo tuda, a uz planiranu SMT i svuda... Donekle po uzoru na sofijsku Brzu severnu tangentu.
 
Tačno, drugovi su ostavili lakat krivinu umesto da poruše Gornji Zemun, kako su planirali... onda su, oko 1975, maštali da sprovedu novosadski autoput pored Dunava, pa valjda tunelom u zoni Ušća. Ima i u novinama.

Shvatili su da su napravili veliki levak i to je saobraćajna rak-rana Beograda, ali ja sad tu pomoći ne vidim: osim možda jednog inteligentnog rešenja iz GUP-a 1972, a to bi bila neka 'Severna tetiva' uz Dunav po banatskoj strani, od Pupinovog do budućeg Mosta na Adi Huji. Onda bi se iz NS za Karaburmu išlo tuda, a uz planiranu SMT i svuda... Donekle po uzoru na sofijsku Brzu severnu tangentu.

Neka za početak ulicu koja nosi naziv "Autoput za Novi Sad" od Batajnice do lakat krivine (sada T raskrsnice) pretvore u denivelisani autoput, pa onda to isto urade i od T raskrsnice do Zmaja (i produže T6 barem do kružnog toka na kraju Vojvođanske), a T raskrsnicu pretvore u petlju koja bi se povezala nastavkom "Autoputa za Novi Sad" na Ugrinovačku severno od poštanskog centra. Sadašnje ukrštanje Ugrinovačke i i SMT kod Knez Petrola potpuno ukinuti (uključivanje i isključivanje da bude na novoj petlji).
 
Izgleda da nema ništa od kraka iz Jurija Gagarina. Do novog kineskog TC će se stizati kroz parking bloka 72.

IMG_20240615_170649372.jpg
 
A sta je sa parama koje su bile predvidjene za ovaj krak ovog ionako visestruko preplacebog puta?

Novac koji je dobijen za ovaj put je potrosen na respiratore i pre nego sto je put poceo da se gradi. Gradjen je fakticki novcem iz budzeta i zato nije bilo para za nastavak, za eksproprijacije, sirenje KT itd.

Na kraju su kinezi cak hteli da tuze CIP jer su zbog njihove greske potroslili 600.000 eur vise za nasipanje i podlogu u onom mocvarnom delu blizu kruznog toka.
 
Mislim da si apsolutno u pravu, kafana Staro Ognjiste je izgleda neunistiva, pre dve god je komsija rekao da ih nikada nece skloniti da neko bitan drzi kafanu, meni je zvucalo smesno. Sada se vise ne smejem. Cak i da bude produzetak JG verovatno ce proci pored kafane nakrivo a ne pravo, kako bi izbegli rusenje.
 
primetih danas da onaj drugi semafor iz pravca kruznog toka ponovo radi, kao i da mu je dodato i uslovno zeleno...
 
Rade drugi i treći već skoro godinu dana ponovo, ali kako sam primetio, crveno se pali samo kada pešak pritisne taster, nema više onoga da bezveze zadržava ljude, a da žive duše nema.
 
Da li mene oci varaju ili se na nekih 6km pre kruznog toka u desnoj traci magistrale otvorila rupa.
 
Била је нека неравнина одмах после једног пешачког, али није била рупа. Пролазио сам нормално камионом. Можда се у међувремену отворила.
 
1721641433215.png

Видим, за српски језик нема места...

И иначе, прво пишу на кинеском, па онда на српском (где га, и ако га пишу). Или кинески крупно, српски ситно.

Јел нас баш ништа није срамота?
 
Dodao bih da od ova dva svetla radi samo levo a desno ne.
Nekako je simbolicno kao i kvalitet Kineske robe koju kod nas prodaju.
 
Ima li neko informaciju da li će uopšte sređivati zeleni površinu sa strane Vinogradske ulice, potez od kružnog toka do prvog skretanja desno? Već je počela džungla da se razvija, i pri svakoj većoj kiši se stvori bara. Ostavljena je gomila šljunka i rupa.... Bitno da su na renderima stavljali bukobrane i drvorede.
 
Vrh