Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Ova saobracajnica je svakako povecala guzve u tom delu NBG, sto je LOGICNO, postala je nova opcija koja ranije nije postojala. samim tim sigurno je lokalno uticila na buku i guzvu, mada svakako ce biti bolje kad se odrade T6, krak ka JG i Srdjana Aleksica, jer ce malo razvodniti tu guzvu i umanjiti buku.
e sad, mi ovde pricamo sta je kome donela od nas korisnika i ljudi koji zive u neposrednoj blizini, a sta cemo sa svim onim ne korisnicima kojima je malo lakse jer je ova opcija odvukla deo saobracaja sa AP i Obilaznice?
A sto se tice BAS-a, pa i da su je stavili u Zemun, na Karaburmu ili u Visnjicu, uvek bi bio neki lokalni Zoran kome bi to smetalo i koji bi rekao sto nije na NBG.
Zivimo u milionskom gradu, nema savrsenih resenja vec samo manje ili vise optimalnih (i naravno Vesicevih), svaki ovakav dodatak je plus za grad i na zalost uvek minus za odredjeni deo populacije (iz raznih razloga).
Povukao bih paralelu (mada nije bas 100% primenjiva) sa zivljenjem u zgradi i u kuci - u kuci i na svom placu mozes kako hoces u zgradi treba voditi racuna o interesu cele zajednice
 
Poslednja izmena:
Стварно се води полемика да ли је овај пут користан или не, и да ли га је уопште требало направити? Треба да се дође до краја Војвођанске и Јурија Гагарина и да даље не постоји излаз из града, само њиве, па да се мора кроз Сурчин да би се отишло било где? И о томе ће још да полемишу они који се нити крећу пословно нити приватно па им је све једно да ли неки пут постоји или не постоји?

Најбоље у ствари да срушимо све направљено после 19. века, јер за боље и нисмо, а да Београд остане опасан њивама и да се сви набију кроз Сурчинску ако крену из Блокова било где на ту страну. Кола праве буку, авиони праве буку, возови праве буку. Најмање буке прави коњска запрега, то би решило све наше проблеме.
 
Cekajte ovde se kaze da je dobro sto je deo saobracaja sa AP i obikaznice preusmeren u ulicu u kojoj su zgrade na 3 metra od iste. Pa to ljudi nije tranzitna zona, neki prsten ili sta god. Ima dve skole u istoj. Ako je ovo planirano da bude krak za tranzit zasto dozvolise i dozvoljavaju zgrade koje de nalaze cini mi se neke i na manje od 2 metra od iste. Pa jel to vama normalno ljudi. Jel ti neko treba da zivi, da spava, da vodi normalan zivot. A svi vi vikendasi je upravo tako i dozivljavate, kao krak autoputa i niko ne vozi ispod 80. Da sto pre stignete i ne izgubite jedan minut.
Pa sto nisu ostavili neki pojas kao u JG.
Ako nema adekvatne infrastrukture i podrske, da treba da budu njive posle i nista da se ne radi.
Fasciniran sam zaista ovakvim shvatanjima i sve ubedjeniji da zasluzujemo sva ova divlja naselja bez ikakvih uslova za zivot. Jer izgleda je jedino bitno da se nesto siri, gradi i ugradjuje.
 
Cekajte ovde se kaze da je dobro sto je deo saobracaja sa AP i obikaznice preusmeren u ulicu u kojoj su zgrade na 3 metra od iste. Pa to ljudi nije tranzitna zona, neki prsten ili sta god. Ima dve skole u istoj. Ako je ovo planirano da bude krak za tranzit zasto dozvolise i dozvoljavaju zgrade koje de nalaze cini mi se neke i na manje od 2 metra od iste. Pa jel to vama normalno ljudi. Jel ti neko treba da zivi, da spava, da vodi normalan zivot. A svi vi vikendasi je upravo tako i dozivljavate, kao krak autoputa i niko ne vozi ispod 80. Da sto pre stignete i ne izgubite jedan minut.
Pa sto nisu ostavili neki pojas kao u JG.
Ako nema adekvatne infrastrukture i podrske, da treba da budu njive posle i nista da se ne radi.
Fasciniran sam zaista ovakvim shvatanjima i sve ubedjeniji da zasluzujemo sva ova divlja naselja bez ikakvih uslova za zivot. Jer izgleda je jedino bitno da se nesto siri, gradi i ugradjuje.
Shvatam da pričaš i produžetku JG. Ali ni to nije čisto izlaz na autoput. To će sada biti primarno ulica do novog kineskog TC i drugih sadržaja. Tu će takođe prolaziti i tramvaj do nove okretnice (ako se ne varam). A za očekivati je i da će se graditi novo naselje iza Kineza, zgrade, škole i sl.

Hoću da kažem klasična nbg ulica kao i ostatak.
 
mislim da ako procitamo definiciju infrastrukture da ce se tu pojaviti i reci kao sto su saobracajnica/ulica/put/AP
to sto bi neki da preusmeravja sav ulaz i izlaz iz grada kroz jedan (davno prevazidjen i bez dovoljno kapaciteta) AP to je vec za posebnu analizu nerazumevanja
a da ne pricamo da je i taj jedan, takav AP je na pogresnom mestu i sece grad kao retko koji AP na svetu, ali to je nekim tamo cobanima pod porozorom, Zorana iz bloka to ne zanima
ovo je sve samo nije tranzitna saobracajnica, ali opet, kome ja to pricam, nekima je lakse uterati 1m u zadnjicu nego 1mm u glavu
ovom logikom zatrpati Bul. Heroja sa kosara, ni slucajno ne siriti UMP ili Tosin bunar, Ibarsku magistralu do Meljaka, srusiti bar jedan most na savi da se smanji protok saobracaja jer bulevari su pravljeni samo kao medjublokovska saobracajna infrastruktura i NIKAKO ne narusavati mir novobeogradskih starosedelaca
 
Izgleda da je interesna grupa mutnih poslovnih igrača kojoj ne odgovaraju planirana rušenja našla svoj glas na forumu.
 
На страну то што ја овај пут користим 2 до 3 пута недељно из пословно-приватних разлога, али десило ми се једном да сам са Душановца до Блока 45 преко аутопута, новоотвореног дела обилазнице и пута Сурчин-НБГ стигао за мање од пола сата. У граду је тад био тотални колапс. Ауто-пут, Газела, Аутокоманда, све је било зачепљено. Иако то није рута за сваки дан (никако не бих то препоручио нити често практиковао), показало се шта значи кад постоји алтернатива, кад човек није осуђен на само један могући правац. Блокови су добили директну везу са обилазницом и сада постоји опција више да се заобиђе градска гужва кад кроз град и не мора да се иде. Када се иде од блокова ка Обреновцу, Сремчици, Остружници, Авали, па чак и Петловом брду (и контра), више ми не пада на памет да идем кроз град и поред Аде где је вечито гужва. А исто важи и кад се крене ка Јакову, Старој или Новој Пазови, итд.

Неки делови града су бучнији, неки тиши. У Београду сам цео живот провео у центру, оглувео од аутобуса. То су све предности и мане живота у великом граду.

За мене лично, уз савршетак обилазнице до наплатне рампе, уз пуштање нове пруге БГ-НС, овај пројекат је једино вредно што је урађено у граду још од пуштање Пупиновог моста у саобраћај.

И да додам, не знам ко су викендаши којима се господин обраћа. Чак и да је неко викендаш, не видим ништа лоше у томе. Овај пут се користи 7 дана у недељи, не само викендом. Људи путују са свих могућих страна из приградских насеља ка граду и обрнуто, иду на посао, на терен, да купују, да продају, да се возају из забаве, ко ће га знати. То што неко гради зграду на 2 метра од пута је проблем за грађевинску инспекцију, и проблем је та зграда на том месту, не тај пут.
 
Ma dobro uvek ce se naci neki Mile kontrash koji ce biti protiv svega. Najjaci utisak od svega zivis u najvecoj opstini u Beogradu gde je guzva prirodna pojava kao sunce i kisa i kukas na istu zbog guzve i buke...
Pa jasno je i vrapcima na grani da ce guzve u Beogradu biti samo vece, nikako manje...
 
@Zoran80 da li si upoznat sa projektom metroa? Da li znaš da je stanica metroa planirana na raskrsnici ulica dr Ivana Ribara i Evropske?
 
Zoki je malo nervozan
i ja ga razumem, ja ne znam da je ova trenutna vlast (mada i bilo kaj druga jos od Pesica) odradila i jedan pismen projekat od pocetka do kraja, stim sto su se ovi nakrali i ugradjivali i fuserili za sve pare koje uopste nisu bile male i za to bi trebali da odgovaraju, ali ovakva saobracajnica je u gradskim planovima odkad ih ja pratim, uz razne modeifikacije (nastavak JG kao glavne u koju bi se ulivala ova ili obrnuto kao sad)
medjutim, ovo je napravljeno, ovo je korisno za grad i gradjane i necemo ga rusiti pa sve da ga je Hitler pravi da potera tenkove na Uzicku republiku
sto se skola tice, nije ovo jedina skola do bulevara, a to sto su zgrade do ulice nije kriva ulica
gajiti svinje nije sramota, pa do pre 15 godina su bile gajene zajedno sa ovcama na uglu MM i O.Brigada,
DOSELJENICI u blokovima su imali 5 stanica dok dodju do svinja iz MM, i 3 na drugu stranu prema Ivana Ribara i koza koje su bile iza, onda probise MM do kraja, pa most na Adi i bul Heroja sa kosara, uvalise Belvilv i Deltu, prosirise Vojvodjansku, nikose zgrade i soliteri i narod iz blokova konacno moze da kaze da zivi u gradu - i sad nekima to smeta
 
@Zoran80 da li si upoznat sa projektom metroa? Da li znaš da je stanica metroa planirana na raskrsnici ulica dr Ivana Ribara i Evropske?
Daj Gorane, ne budimo deca. Znas i ti da mi tu stanicu necemo docekati, a ni nasi potomci jer ce svi uteci napolje.

gajiti svinje nije sramota, pa do pre 15 godina su bile gajene zajedno sa ovcama na uglu MM i O.Brigada,

Ma nije problem gajenje svinja. Daj boze da ih ima i vise. Problem su ovi profiteri sto najednom nakon sto se put izgradi ono sto je do juce vredilo pet para sada traze milione. To treba kao nekad sve pre gradnje otkuliti po vazecoj vrednosti, a kada se naoravi put pordati po novoj. Pa lepo da celo drustvo ima koristi, a ne neki pojedinci koji na sve strane grada samo inistiraju na gradnji po svakoj ceni. Da uzmu pare i pobegnu, a posle ce drustvo po 10trukoj visoj ceni da ispravlja greske neplanske gradnje. Kao onaj lik sto kaze pa moze zel. tunek na BK pomeri malo levo desno kako bi se naprabio soliter.
 
i ja ga razumem, ja ne znam da je ova trenutna vlast (mada i bilo kaj druga jos od Pesica) odradila i jedan pismen projekat od pocetka do kraja...
Pa ni ovaj projekat nije "pismen od početka do kraja", recimo, profil puta ka Surčinu je loš - nedostaje malo slobodnog prostora između krajnje desne trake i zaštitne ograde, stoga niko ne vozi po propisima, u desnoj traci, jer im je tamo uzano i nepregledno, već svi beže u srednju, za šta mogu da plate kaznu. Ali put je, sam po sebi, najinteligentniji dodatak putnoj mreži Beograda u ne znam koliko godina...
 
Shvatam da pričaš i produžetku JG. Ali ni to nije čisto izlaz na autoput. To će sada biti primarno ulica do novog kineskog TC i drugih sadržaja. Tu će takođe prolaziti i tramvaj do nove okretnice (ako se ne varam). A za očekivati je i da će se graditi novo naselje iza Kineza, zgrade, škole i sl.

Hoću da kažem klasična nbg ulica kao i ostatak.
Dal na forumu ili negde drugde, ako sam dobro razumeo, u produžetku bloka 72 treba da se grade neki novi stanovi za policiju ili tako nešto.

U Vojvođanskoj je sve na dva metra od ulice.
Kao i na mnogim drugim mestima u gradu.
 
Најбоље у ствари да срушимо све направљено после 19. века, јер за боље и нисмо, а да Београд остане опасан њивама и да се сви набију кроз Сурчинску ако крену из Блокова било где на ту страну. Кола праве буку, авиони праве буку, возови праве буку. Најмање буке прави коњска запрега, то би решило све наше проблеме.

Slažem se apsolutno !
Najbolje je da se ništa ne gradi.
I svi zadovoljni, pa i onaj zoran.
 
Dobro, čovek je spustio loptu, na svoj način (sve je to sazrevanje), negde u pozadini siguran sam da je naucio kako drugačije mišljenje postoji čak i kad ga ne razume, 'ajmo dalje.

Nije cojstvo 5 na jednog..

:)
 
Meni je neverovatno da ne može da se diskutuje u ovoj temi. Vlada neki drska egomanijak gospođa vajb. Samo jedan je u pravu ako neko misli drugačije odmah je demonizovan. Pobogu ljudi tu smo valjda da obajsnimo svoj ugao priče. Da delimo mišljenja i iskustva.

Ovo se pretvorilo u Xiaomi meme.
Znači brate molim te koristi put, put ti treba znači majke mi, znači skrati ti vreme, koristi brate molim te...

Nekima koristan, nekima ne, ali tu je gde jeste.
 
Meni je neverovatno da ne može da se diskutuje u ovoj temi. Vlada neki drska egomanijak gospođa vajb. Samo jedan je u pravu ako neko misli drugačije odmah je demonizovan.
Naravno da može da se diskutuje. Ali kada neko,kao što je ovde Zoki,ne dozvoljava drugo mišljenje onda i nema diskusije.
Jer po njemu to sve nije smelo da se napravi (i sad će o5 pojedinci udariti po meni jer spominjem politiku) pošto su to odradili ovi sa vlasti. Kivan i politički ostrašćen i nije baš neko ko je pogodan za kvalitetnu diskusiju. 🤷
 
Ја лично мислим да би требало пожурити и да се направи брза веза са А2 са друге стране Саве, односно планирани мотопут Остружница - Обреновац. Тј. да се ја питам, ја бих одмах ту градио аутопут пуног профила од Чукарице до Обреновца. Нова саобраћајница Нови Београд - Сурчин је сада поприлично празна за свој капацитет, али изградњом садржаја око ње у наредним годинама, сигурно ће се попунити и уз поновно укључивање семафора на њој, саобраћај успорити. И у садашњим условима је временски слично време од Тошиног бунара новом саобраћајницом као преко петље Добановци.
 
Нова саобраћајница Нови Београд - Сурчин је сада поприлично празна за свој капацитет,

Utisak te vara. Ustvari, baš dosta se koristi.

Što se veze do Obrenovca tiče, imajući u vidu sadašnje stanje, verujem da je tu skuplja dara nego mera. Da vodim grad (mada je to 95% projekat na nivou Republike), ja bih pucao na denivelaciju raskrsnice za Žaleznik, podvoz kod Lidla-BMW, uz KT iznad i zabranu levih skretanja kod NIS-a i kod Ada Mall. Verujem da bi to dalo dosta efekta, sve do A1. Varijanta koju pominješ (Ostružnica do petlje Obrenovac, uzgred koju takođe treba preprojektovati, jer je tekuća Obr petlja projektovana da na njoj bude naplatna rampa i ulivanje u magistralu ka Umci je zato katastrofalno, a prostora ima da bude mnogo logičnija) dugačka je ovako iz glave 15ak km, što je bar nekih 300 milki, a verovatno i jače (klizište, Umka...) za skraćenje puta od možda 7-8km max u odnosu na pravac A1 Ostružnica-petlja Surčin-A2 Obrenovac.

To zaista nije prioritet, ako realno pričamo. Mnogo bolje je tih 300-400milki utucati u most na Dunavu, oko Vinče, npr. Ili završiti krak od PUpina do Pančeva, ili čak most iznad Batajnice, uz sve gore pomenute denivelacije. Sve mi deluje korisnije u odnosu na skraćenje puta od 5min za A2 od Ostružnice.
 
Вероватно санација клизишта сама кошта толико, али можда би могле четири траке да се провуку даље од реке, оквирно ћирином трасом. Јер ипак ту треба једаред да буду 4 траке.
 
Зар није у току санација клизишта са све померањем корита Саве на север?
 
Vrh