Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Погрешио сам, само је усвојен план а одрађена је привремена стабилизација тла уз обалу у Дубоком.



 
Privremena stabilizacija na Umci se odrađuje neprekidno zadnjih 30 godina, što ja pamtim. 😂 Al priznajem da ova sada deluje najstabilnije ovako na oko.
 
Od zavrsetka:

- Ima vise saobracaja i vise buke nego ranije...i naravno seljakluka u saobracaju sto je proporcijalno protoku


Inace, vidim svuda, sto opet nije reprezentativno, svi traze vise traka-vise parkinga sto nije resenje guzvi. Ljudi neki naucno dokazali da to nije resenje i opet se gura ta mantra.



S druge strane, da li neko zna ko zna sta je sa izvodjenjem parkinga i saobracajnice po originalnom projektu naselja iz priloga?



Narandzasto je strana saobracajnice, crvena linija je okretnica 89.
Leva strana projekta koja spaja slepo crevo i okretnicu se nalazi na postojecoj livadi izmedju saobracajnice i puta
20240505_173309.jpg
20240505_173445.jpg
 
Taj potez je konstantno pod nekim radovima... Kako imam info uradiće celu Zemunsku ulicu (asfalt, ivičnjaci, parkinzi, trotoari,...) i kod kružnog toka planiraju da ruše neku spornu kuću, ali nemam info koju. Svakako po onim planovima dobićemo veći kružni tok, samo je pitanje kada.
 
Konstantni radovi su posledica decenijskog izbegavanja da se taj kružni tok proširi i ceo skver sredi. Nije samo kolovoz u raspadu nego i gomila infrastrukture koja se ne vidi, a svako malo strada...
 
Kod isključenja za Surčin, na semaforu, se na kolovozu gomila šljunak i tucanik koji očigledno ispada iz kamiona sa materijalom za gradilište Nacionalnog stadiona, i to već mesecima niko ne čisti.
Za neverovati. Prolazim tuda kada vikendom malo poteram auto i svaki put je ta gomila sitnog kamenja na raskrsnici sve veća.
Kao da se više brine o travi na zelenoj površini na toj petlji, nego o šljunku na asfaltu.
 
Kod isključenja za Surčin, na semaforu, se na kolovozu gomila šljunak i tucanik koji očigledno ispada iz kamiona sa materijalom za gradilište Nacionalnog stadiona, i to već mesecima niko ne čisti.
Za neverovati. Prolazim tuda kada vikendom malo poteram auto i svaki put je ta gomila sitnog kamenja na raskrsnici sve veća.
Kao da se više brine o travi na zelenoj površini na toj petlji, nego o šljunku na asfaltu.

Upravo me je tu, samo u suprotnom smeru spičio kamenčić u šoferku i sada moram da je menjam...
 
Da li su uspeli da zavrse kod kruznog toka pre magistrale kopanje za nedelju dana ili ce i to ici u nedogled, da ne kazem po planu?
 
Upravo me je tu, samo u suprotnom smeru spičio kamenčić u šoferku i sada moram da je menjam...
Uslikaš bilo koji kamion koji prolazi tuda i natovaren ide do gradilišta, kažeš da je oštećenje od njega i vidi da li možeš da naplatiš odštetu od osiguranja. Bilo je o ovome reči u SAT-u prošle godine.
 
Uslikaš bilo koji kamion koji prolazi tuda i natovaren ide do gradilišta, kažeš da je oštećenje od njega i vidi da li možeš da naplatiš odštetu od osiguranja. Bilo je o ovome reči u SAT-u prošle godine.
svi bi tako radili da je tako, treba zvati policiju na uvidjaj, pa dokazati, pa se osiguranje pravi ludo itd
 
Pa neverovatno je. Za to treba još jedan most kod Beške, a i da je verovatno nema potrebe.
Нема потребе до Новог Сада, али би могло од Батајнице до Старе Пазове. Теретни саобраћај на тој деоници прилично гуши остали саобраћај. Али ово је свакако за другу тему...
 
Управо градимо другу брзу друмску везу између Београда и Новог Сад (загребачким друмом, па тунелом кроз Фрушку гору), треба да почне и градња треће (Београд - Зрењанин - Нови Сад: јесте опција до НС за дунавски део града), па ово не би требало да је на врху листе.
 
Управо градимо другу брзу друмску везу између Београда и Новог Сад (загребачким друмом, па тунелом кроз Фрушку гору), треба да почне и градња треће (Београд - Зрењанин - Нови Сад: јесте опција до НС за дунавски део града), па ово не би требало да је на врху листе.

Od petlje Dobanovci do Limana ista kilometraža preko Beške i preko Iriga.
 
Управо градимо другу брзу друмску везу између Београда и Новог Сад (загребачким друмом, па тунелом кроз Фрушку гору), треба да почне и градња треће (Београд - Зрењанин - Нови Сад: јесте опција до НС за дунавски део града), па ово не би требало да је на врху листе.
Лидлови, Делезови и остали камиони из пазовачке и инђијске општине ће се вероватно телепортовати до поменутих саобраћајница.
 
Ja bih rekao da je prioritet prosiriti od Zmaja do iskljucenja za Indjiju. Nemoguce je voziti tom deonicom vec par godina. Kad se izgradi naselje Singidunum bice jos gore.
 
Од Змаја до обилазнице? То је тачно, треба још како, али и да остане ограничење 120 (а преименовали су то у мотопут).

У супротном смеру - ка Змају - нема смисла без ширења аутопута кроз град.
 
Од Змаја до обилазнице? То је тачно, треба још како, али и да остане ограничење 120 (а преименовали су то у мотопут).

У супротном смеру - ка Змају - нема смисла без ширења аутопута кроз град.

Širenje je gašenje požara zbog lošeg planiranja. Deonica od petlje Mostar do petlje Dobanovci je bila predviđena kao deo autoputa za Zagreb, a sada je i autoput za Novi Sad i Čačak, jer nisu izgrađeni pravilni izlazi iz grada u ova dva pravca, pa bi po toj logici trebala da ima 6 traka u smeru. Potrebni su autoputevi punog profila od Čukarice do Obrenovca i od Retenzije do Batajnice, kako je bilo davno planirano, a danas zaboravljeno. Uz to i T6 od Zmaja preko Dr. Ivana Ribara tunelom ispod Ade do Čukarice.
 
Vrh