Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Немојте му замерити. Човек је смарао на подтеми "Ер Србија" читавих пет страна о томе, зашто они узимају авионе под лизинг, а не купују нове авионе! Чланови форума који су у тој тематици су му са сијасет аргумената објаснили шта и како, али није вредело! Иначе смара скоро на свакој подтеми које прати.
 
Obzirom da se niko do sada nije složio da je ovaj put beskoristan a čak i da jeste sigurno neće sad na osnovu toga biti srušen, bilo bi lepo da novosti na ovoj temi bidu u vrezi kraka ka Jurija Gagarina ili nekih od bočnih veza ka Surčinu (kad god ih bude).

Ništa gore nego kad uđem na temu, jer je “živnula”, nadajući se nekim novostima a natrčim na pražnjenje ličnih frustracija bez ikakvog doprinosa temi i tako danima i stranama.
 
Joj sve vikendasi koji put koriste jednom nedeljno i to pretpostavljam kada nije spic. Naravno i meni je odgovaralo kada sam isao na zlatibor jedared i cak i na frusku goru. Ali zato svaki dan putujem vojvodjanskom i tosinim bunarom ka centru. I put mi je barem duplo duzi sada nego ranije. A verujem i svima koji na isti nacin gravitiraju ka centru/ poslovnom delu NBG.
Imali smo mi i obilaznicu (nekakvu) pre nego sto je uradjena kompletna deonica do BP, takodje i VIsnjicku pre prosirenja, raskrsnice i ulice kod Trosarine i to sto ih ja nisam a i sad ne koristim redovno ne znaci da su losi i nepotrebni projekti (a na zalost, kao i ovaj nisu uradjeni kompletno i do kraja)
ovo je jedan od korisnijih projekata koje je klika na vlasti uradila, bez obzira na njihove motive i aljkavost izvodjenja, a bice jos korisniji kad se kompletno spoji sa T6 i uradi krak ka JG.
bez obzira na EXPO, stadion i sta god jos da je ova vlast smislila, subinski je da se NBG siri na tu stranu (mislim da su i predhodne vlasti imale planove o sirenju NBG-a ka sremski poljima)
a guzvi ce tek biti, evo juce zatvorena kompletna iskljucenja sa AP zbog sajma automobila, putovao sam 45min od Geneksa do autokomande (nedelja, vreme rucka)
 
Немојте му замерити. Човек је смарао на подтеми "Ер Србија" читавих пет страна о томе, зашто они узимају авионе под лизинг, а не купују нове авионе! Чланови форума који су у тој тематици су му са сијасет аргумената објаснили шта и како, али није вредело! Иначе смара скоро на свакој подтеми које пти.
Prijatelju tih bajnih strucnjaka koji se ubise da mi objasnjavaju prednosti lizinga, nije bilo par nedelja kako se desio onaj incident sa maratonom. Niko tada da nam objasni i odbrani ceo takav aranzman angazovanja vehunskih iznajmljenih letackih posada. Sakrise se u misju rupu. Toboze sve znaju o avijaciji,
puni insanderskih info, a tada ni rec da cujes od njih.

A ti Gago umesto sto kritikujes i kometarises druge forumase radi to sa silnim planovima koje lepis i projektima koje slikas. Iznesi tada neko zapazanje, komentar. Nemoj da budes glasilo gradskih oca.
 
Imali smo mi i obilaznicu (nekakvu) pre nego sto je uradjena kompletna deonica do BP, takodje i VIsnjicku pre prosirenja, raskrsnice i ulice kod Trosarine i to sto ih ja nisam a i sad ne koristim redovno ne znaci da su losi i nepotrebni projekti (a na zalost, kao i ovaj nisu uradjeni kompletno i do kraja)
ovo je jedan od korisnijih projekata koje je klika na vlasti uradila, bez obzira na njihove motive i aljkavost izvodjenja, a bice jos korisniji kad se kompletno spoji sa T6 i uradi krak ka JG.
bez obzira na EXPO, stadion i sta god jos da je ova vlast smislila, subinski je da se NBG siri na tu stranu (mislim da su i predhodne vlasti imale planove o sirenju NBG-a ka sremski poljima)
a guzvi ce tek biti, evo juce zatvorena kompletna iskljucenja sa AP zbog sajma automobila, putovao sam 45min od Geneksa do autokomande (nedelja, vreme rucka)
Slazem se da treba da se siri. Ali jel tome prethodila neka analiza infrastrujture koja ce podrzati to sirenje. Npr kad je prodavam IMT, i radjeni planovi za to jel uslov trebako da bude da se tuda provuce nastavak evropske i japanske i spoji dalje kad Djordja Stanojevica. Umesto toga cemo da tu krknemo par solitera, a posle cemo da se hvatamo za glavu otkud krkljanac i kako je normalno biti u kolapsu 45 min. Mozda je to vama svima normalno i prihvatljivo, meni nije, niti ce. Problem treba preeduprediti, a ne kasnije resavati. Sa ovakvim generalnim stavom nije ni cudo sto nam je grad kasaba, sto imamo ledine, borcu, ovcu.... stotine hiljada ljudi bez kanalizacije i trotoara. Ma bitno je da se sirimo, ovo ce se samo resiti. Pa nece, vec cemo plivati u svojim go...nima pri svakoj vecoj kisi.
 
@Zoran80
Zoki, nemoj da me shatiš pogrešno, ja sam lajkovao tvoj komentar kada si ga napisao jer sam mislio da ćeš nam objasniti gde, kad, kako, i zbog čega su gužve veće od kad je napravljen taj put ali ti nam nisi dao ništa od toga iako je prošlo nekoloiko dana od tad.
Pretpostavljam da znam na šta si mislio ali ti nam ništa nisi precizirao o tome.
Drugi su počeli da precizno iznose kad i kako koriste taj deo puta a ti ni jednom da nam napišeš gde u stvari ti nailaziš na gužvu.
Vidi, ja sam iz drugog dela grada i samo sam jednom koristio tu saobraćajnicu i to namerno iako mi nije bilo na usput da bih video kako to izgleda.
Nema potrebe za bilo kakvim prepucavanjima ukoliko neko ima problem treba ga saslušati...
Pozz za sve...
 
Auuu druže...
Nije ovaj forum za lečenje ličnih frustracija,bilo koje vrste.
Ko je iole normalan i voli svoj grad mislim da ne moze da bude indiferentan na sva ova desavanja aktuelne ekipe oko sebe. Pa u JG drze zatvorene tri trake vec mislim 6 meseci jer menjaju 50 metara toplovoda. I naravno sve se to prelije na sve ostale pravce. Jezim se i na pomisao da uskoro krecu u gasifikaciju Bezanije. Muka mi vise od pakla koji se nize jedan za drugim. Ne nazire se kraj. Samo da se napune dzepovi. Nesposoban i kvaran nikad nista ne treba da radi.
 
Zorane, grad je pun problema, to stoji, ali ne mozes dobre i korisne projekte nipodastavati svojom obojenom retorikom tipa, sve je crno i nista ne valja...
Ok, razumeli smo, ako nemas nista novo od argumenata da ponudis sem floskula tipa "nikome ovaj put nista dobro nije doneo" mozes da se smiris malo i spustis loptu.
 
@Zoran80
Zoki, nemoj da me shatiš pogrešno, ja sam lajkovao tvoj komentar kada si ga napisao jer sam mislio da ćeš nam objasniti gde, kad, kako, i zbog čega su gužve veće od kad je napravljen taj put ali ti nam nisi dao ništa od toga iako je prošlo nekoloiko dana od tad.
Pretpostavljam da znam na šta si mislio ali ti nam ništa nisi precizirao o tome.
Drugi su počeli da precizno iznose kad i kako koriste taj deo puta a ti ni jednom da nam napišeš gde u stvari ti nailaziš na gužvu.
Vidi, ja sam iz drugog dela grada i samo sam jednom koristio tu saobraćajnicu i to namerno iako mi nije bilo na usput da bih video kako to izgleda.
Nema potrebe za bilo kakvim prepucavanjima ukoliko neko ima problem treba ga saslušati...
Pozz za sve...
Ma ne shvatam pogresno. Samo mi je besmisleno crtati ocigledne stvari. Svako ko tuda svakodnevno prolazi kako bi otisao na posao, odveo decu u skolu zna o cemu pricam. A najvise brane ovaj projekat oni koji ga ili ne koriste ili to bude jednom mesecno- tzv vikendasi kako sam ih nazvao, a oni se uvredili.
 
Zorane, grad je pun problema, to stoji, ali ne mozes dobre i korisne projekte nipodastavati svojom obojenom retorikom tipa, sve je crno i nista ne valja...
Ok, razumeli smo, ako nemas nista novo od argumenata da ponudis sem floskula tipa "nikome ovaj put nista dobro nije doneo" mozes da se smiris malo i spustis loptu.
Tu floskulu si sam skovao. Ja nisam. Moja tvrdnja je samo da je ovaj prijekat stanovnicima blokova mnogo vise stete doneo, dok su jedini pravi dobitnici svi znamo ko.
 
Ovo
Kao neko ko svaki dan tuda prolazi mogu vam reci dw nikome nista nije ustedelo
Ovo si ti napisao, citirao sam te jedanput, opet te citiram da vidis kakvu si nebulozu napisao. A sada pored toga sto nisi naveo nijedan jedini argument, jos i iznosis neistine. Svaka dalja diskusija i prepiska s tobom je cini mi se cisto gubljenje vremena.
Pozz i svako dobro i da dobijete uskoro taj dugoocekivani T6 :sesir:
 
Ovo

Ovo si ti napisao, citirao sam te jedanput, opet te citiram da vidis kakvu si nebulozu napisao. A sada pored toga sto nisi naveo nijedan jedini argument, jos i iznosis neistine. Svaka dalja diskusija i prepiska s tobom je cini mi se cisto gubljenje vremena.
Pozz i svako dobro i da dobijete uskoro taj dugoocekivani T6 :sesir:
Druze, molim te da prvo citiras pravilno, a ne manipulativno. Ja sam rekao da stanvnicima blokova nista dobro nije doneo, a ne svima. Ogromna razlika. Nebuloza je ovo sto ti od mene trazis, da ti opisujem trasu kreranja. Pa sedi ujutru ili popodne pa se provozaj tuda, sta ima ja tebi ista da crtam i pojasnjavam. Ako ti to ne bude bio dovoljan argument zaista nije do mene.
 
Mislim da treba da se pise peticija da se hitno ili spoji magelanova sa vojvodjanskom ili da se dusana vukasovica prosiri od nedeljka gvozdenovica na 2+2 kako bi frizer voja mogao da sto pre stigne do boljevaca.
 
Ljudima koji zive u blokovima i onima koji su i ranije ovuda svakodnevno prolazili ovaj put nista dobro nije doneo, niti ce.

Ti si neki glasnogovornik ljudi iz kraja?

Lepo ti rekoh da j3 mnogo dobrog doneo, ali ti znaš da sam vikendas, koji juri u svoju prapostojbinu.

Sa takvim tipom ne vredi dalje raspravljati očigledno.
 
Kao neko ko zivi u bloku 72, mogu da iskreno kazem sledece:
(bez politickih s*anja, bez foliranja, mozda se nekima ne svidi ili im je nelogicno ali barem cu dati veoma konkretne primere):
1. primetio sam mnogo vise saobracaja, ujutru me mnogo ranije bude automobili koji sviraju a to nije bio slucaj pre ovog puta, manje automobila je bilo a posebno nije bilo kamiona, autobusa. Meni licno nije benefit ali ako ce neko da me ubedi da mi je bolje u zivotu zbog buke i guzve ok...
2. Sada mogu da skoknem brze do NS-a i generalno tom pravcu Srbije, sto mi bas i ne znaci puno da budem iskren. Prosto nemam sta preterano da trazim tuda, ne putujem cesto ali iskoristim nekad to iskljucenje.
3. Kada sam na Adi Ciganliji, maksiska strana, besplatni parking :D tada budu guzve i bile su pre mesec dana nisi mogao da prodjes ka Adi Mol a zato sam ovom novom saobracajnicom dolazio kuci, dosta je duze ali ustedi vreme za Adu Ciganliju kada se vracate leti posebno mada obicno placam onaj 150din parking ali ajde kao imam opciju ako sam na Maksikoj strani parkiran.

Iskreno i nisu neki benefiti, mozda nekome ko cesce putuje, mozda nekome ko je iz NS-a i slicno, a radi u Bgu itd pa cesto ide kuci u svoj grad.

Zato benefite ima neko ko je iz recimo Becmena, imam poznanika koji radi na NBG i njemu je ovaj put spas, znacajno mu je popravio kvalitet zivota.
Poenta moje price je da stanovnicima NBG nista posebno ne znaci ovaj put, ipak je drasticno duzi sa NBG ma gde posli ali moze nekad eventualno da znaci, vise znaci opstinama koje moraju/trebaju da prodju kroz NBG.
 
Možda je tebi doneo neku štetu, mada ne uspevam osim nekih klimavih utisaka da konkretizujem kakvu, ali svakako nemoj da pričaš u ime stanovnika blokova. Upravo nama projekat je doneo najveće koristi.
Ako posle 10 postova ti nije dovoljno konkretizovano, zaista nije do mene. A sa druge strane ti tvrdis, citiram " Upravo nama projekat je doneo najveće koristi". Viditim detaljno si ih naveo i opisao. Ajde druze otvori nam oci? Navedi barem jednu korist, a da nije odlazak u vikendicu ili putovanje od par puta godisnje. Izuzetak su oni retki koji rade van BG.
 
Poslednja izmena:
Ako posle 10 postova ti nije dovoljno konkretizovano, zaista nije do mene. A sa druge strane ti tvrdis, citiram " Upravo nama projekat je doneo najveće koristi". Viditim detaljno si ih naveo i opisao. Ajde druze otvori nam oci? Navedi barem jednu korist, a da nije odlazak u vikendicu ili putovanje od par puta godisnje. Izuzetak su oni retki koji rade van BG.

Obzirom da je u pitanju tranzitni put čija je poenta da poveže NBG sa A2, korist odlaska u vikendicu ili putovanja par puta godišnje se nameće kao pun pogodak.

A sa druge strane, oni koji rade van BG nisu ni retki ni izuzetak. Ali ako oni nisu dovoljni, ima verovatno više onih koji žive van BG a rade npr na NBG i njima je ovaj put odlična stvar i njih će biti sve više.

Kao što sam naslov teme kaže, u pitanju je veza NBG-Surčin -> umesto da se voziš Surčinskom ulicom sad možeš i ovim pitem pa kako ko voli.

Sve primedbe koje si do sad naveo se odnose na nedostatke T6, Srđana Aleksića, Vojvođanske, Tošinog bunara i slično. Ako nemaš konkretan problem da ovim putem stigneš iz Surčina do NBG ili obrnuto, bilo bi dobro da primedbe usmeriš na odgovarajuće teme.
 
Kao neko ko zivi u bloku 72, mogu da iskreno kazem sledece:
(bez politickih s*anja, bez foliranja, mozda se nekima ne svidi ili im je nelogicno ali barem cu dati veoma konkretne primere):
1. primetio sam mnogo vise saobracaja, ujutru me mnogo ranije bude automobili koji sviraju a to nije bio slucaj pre ovog puta, manje automobila je bilo a posebno nije bilo kamiona, autobusa. Meni licno nije benefit ali ako ce neko da me ubedi da mi je bolje u zivotu zbog buke i guzve ok...
2. Sada mogu da skoknem brze do NS-a i generalno tom pravcu Srbije, sto mi bas i ne znaci puno da budem iskren. Prosto nemam sta preterano da trazim tuda, ne putujem cesto ali iskoristim nekad to iskljucenje.
3. Kada sam na Adi Ciganliji, maksiska strana, besplatni parking :D tada budu guzve i bile su pre mesec dana nisi mogao da prodjes ka Adi Mol a zato sam ovom novom saobracajnicom dolazio kuci, dosta je duze ali ustedi vreme za Adu Ciganliju kada se vracate leti posebno mada obicno placam onaj 150din parking ali ajde kao imam opciju ako sam na Maksikoj strani parkiran.

Iskreno i nisu neki benefiti, mozda nekome ko cesce putuje, mozda nekome ko je iz NS-a i slicno, a radi u Bgu itd pa cesto ide kuci u svoj grad.

Zato benefite ima neko ko je iz recimo Becmena, imam poznanika koji radi na NBG i njemu je ovaj put spas, znacajno mu je popravio kvalitet zivota.
Poenta moje price je da stanovnicima NBG nista posebno ne znaci ovaj put, ipak je drasticno duzi sa NBG ma gde posli ali moze nekad eventualno da znaci, vise znaci opstinama koje moraju/trebaju da prodju kroz NBG.
Poštujem argumente zaista. Ali ipak se mora uzeti u obzir da većina ljudi češće putuje (ne mislim samo na vikendice i more). Putevi se i prave za ljude koji putuju, zar ne? Malo je neobično reći da je put koristan samo ljudima koji putuju sa negativnom konotacijom. Putovao ređe ili češće, kad god kreneš očekuješ da ima put (nekakav).

Još jednom da ponovim, ovaj put nije ni napravljen kao interna saobraćajnica NBG-a pa je suludo žaliti se na nedostatak benefita za interno funkcionisanje samo u okviru NBG-a.

A posebno mi je nerealno da bilo ko može da organizuje kompletan život isključivo u okvriu NBG i nikad ga ne napušta.

Tranzit je normalna stvar i nije nešto što jedna opština može da zabrani svima van da se ne bi pravila gužva.
 
Obzirom da je u pitanju tranzitni put čija je poenta da poveže NBG sa A2, korist odlaska u vikendicu ili putovanja par puta godišnje se nameće kao pun pogodak.

A sa druge strane, oni koji rade van BG nisu ni retki ni izuzetak. Ali ako oni nisu dovoljni, ima verovatno više onih koji žive van BG a rade npr na NBG i njima je ovaj put odlična stvar i njih će biti sve više.

Kao što sam naslov teme kaže, u pitanju je veza NBG-Surčin -> umesto da se voziš Surčinskom ulicom sad možeš i ovim pitem pa kako ko voli.

Sve primedbe koje si do sad naveo se odnose na nedostatke T6, Srđana Aleksića, Vojvođanske, Tošinog bunara i slično. Ako nemaš konkretan problem da ovim putem stigneš iz Surčina do NBG ili obrnuto, bilo bi dobro da primedbe usmeriš na odgovarajuće teme.
Slazem se sa ovim argumentima, ali s obzirom na nedostatke nabrojanih saobracajnica ova magistrala je trebalo da se gradi tek kad se oni isprave i tu pre svega mislim na zavrsrtak T6, jer smatram da ove ostale saobracajnice i ne treba da se sire i primaju masovan soabracaj, jer tranzitnom saobracaju nije mesto u gusto naseljenom rezidencijalnom delu grada. Pa ne treba od vojvodjanske, tosinog bunara i Jurija Gagarina da pravimo novu Karadjordjevu, sa gomilom autobusa i kamiona. Ili je to ok jer nemaju veze sa BW i elitom kija pokupovala stanove tsmo.
 
Za redosled se ap
Slazem se sa ovim argumentima, ali s obzirom na nedostatke nabrojanih saobracajnica ova magistrala je trebalo da se gradi tek kad se oni isprave i tu pre svega mislim na zavrsrtak T6, jer smatram da ove ostale saobracajnice i ne treba da se sire i primaju masovan soabracaj, jer tranzitnom saobracaju nije mesto u gusto naseljenom rezidencijalnom delu grada. Pa ne treba od vojvodjanske, tosinog bunara i Jurija Gagarina da pravimo novu Karadjordjevu, sa gomilom autobusa i kamiona. Ili je to ok jer nemaju veze sa BW i elitom kija pokupovala stanove tsmo.

Za redosled gradnje se apsolutno slažem. I to ne samo redosled nego ogromno kašnjenje, posebno sa T6, bez obzira na ovaj put ili bilo kakav redosled.

Moj prethodni odgovor je ograničen samo na korisnost ove magistralne saobraćajnice jer smatram da treba pizdeti na nedostatak T6, u temi o T6. A vrlo je potrebno i korisno apsolutno sve što je pominjano:
- T6
- Srđana Aleksića
- veći kružni tok kod Lidla (ili ne daj bože neka denivelisana raskrsnica, pa čak i denivelisani kružni tok - eno primera kod Arene)
- krak ka JG
- sve bočne veze ove magistrale sa Surčinskom
 
Poštujem argumente zaista. Ali ipak se mora uzeti u obzir da većina ljudi češće putuje (ne mislim samo na vikendice i more). Putevi se i prave za ljude koji putuju, zar ne? Malo je neobično reći da je put koristan samo ljudima koji putuju sa negativnom konotacijom. Putovao ređe ili češće, kad god kreneš očekuješ da ima put (nekakav).

Još jednom da ponovim, ovaj put nije ni napravljen kao interna saobraćajnica NBG-a pa je suludo žaliti se na nedostatak benefita za interno funkcionisanje samo u okviru NBG-a.

A posebno mi je nerealno da bilo ko može da organizuje kompletan život isključivo u okvriu NBG i nikad ga ne napušta.

Tranzit je normalna stvar i nije nešto što jedna opština može da zabrani svima van da se ne bi pravila gužva.
Možda se nisam dobro izrazio. Ali sam napisao moje iskustvo i iskustva ljudi oko mene a ima ih puno jer sam jako društven lik.
Uglavnom naravno da se i ja krećem van NBG-a, ne znam odakle zaključuješ suprotno. Samo sam hteo da kažem da još uvek ne znam osobu kojoj je ovaj put značajan koliko neki članovi ističu. Svakodnevno se krećem Gazelom i mostom na Adi, to mi već jeste značajno zaista.

A svakako da je bolje imati opciju više pa makar je i ne koristio.

Mislim da će se značaj ovog puta ogledati u tome što će se paralelno uz Savu razvijati nova naselja u nekoj daljoj budućnosti.
 
Ali sam napisao moje iskustvo i iskustva ljudi oko mene a ima ih puno jer sam jako društven lik.

Mislim da je u pitanju generacijska stvar. Sa godinama, menjaju se ekonomske, poslovne i porodične prilike, mnogo više se provodi van grada. Takodje i putuje.

Ova veza je veliki dobitak, naročito za stanovnike blokova jer su benefiti tu posebno izraženi, budući da značajno skraćuje pristup gradu i izlazak iz grada. Tačno na bilo koju stranu da se krene. Fruška Gora mi je sada na 50min od garaže, Maljen ns 1h10min. To je ogroman kvalitet života.

Van toga, još veća korist je celom sremskom delu Beograda, a ti naši sugrađani važni su tačno koliko i vi.

Mislim da nije tajna na ovom forumu šta mislim o kriminalnom klanu koji nam je ukrao republiku, uopšte stvar ne treba čitati u toj šifri, ali iskreno sam iznenađen da je bilo ko nabrušen na ovu vezu sa A1 i A2.
 
Vrh