Kao neko ko zivi u bloku 72, mogu da iskreno kazem sledece:
(bez politickih s*anja, bez foliranja, mozda se nekima ne svidi ili im je nelogicno ali barem cu dati veoma konkretne primere):
1. primetio sam mnogo vise saobracaja, ujutru me mnogo ranije bude automobili koji sviraju a to nije bio slucaj pre ovog puta, manje automobila je bilo a posebno nije bilo kamiona, autobusa. Meni licno nije benefit ali ako ce neko da me ubedi da mi je bolje u zivotu zbog buke i guzve ok...
2. Sada mogu da skoknem brze do NS-a i generalno tom pravcu Srbije, sto mi bas i ne znaci puno da budem iskren. Prosto nemam sta preterano da trazim tuda, ne putujem cesto ali iskoristim nekad to iskljucenje.
3. Kada sam na Adi Ciganliji, maksiska strana, besplatni parking
tada budu guzve i bile su pre mesec dana nisi mogao da prodjes ka Adi Mol a zato sam ovom novom saobracajnicom dolazio kuci, dosta je duze ali ustedi vreme za Adu Ciganliju kada se vracate leti posebno mada obicno placam onaj 150din parking ali ajde kao imam opciju ako sam na Maksikoj strani parkiran.
Iskreno i nisu neki benefiti, mozda nekome ko cesce putuje, mozda nekome ko je iz NS-a i slicno, a radi u Bgu itd pa cesto ide kuci u svoj grad.
Zato benefite ima neko ko je iz recimo Becmena, imam poznanika koji radi na NBG i njemu je ovaj put spas, znacajno mu je popravio kvalitet zivota.
Poenta moje price je da stanovnicima NBG nista posebno ne znaci ovaj put, ipak je drasticno duzi sa NBG ma gde posli ali moze nekad eventualno da znaci, vise znaci opstinama koje moraju/trebaju da prodju kroz NBG.