Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Kao što je već pisano poenta ovog puta je tranzitno povezivanje BG sa A2 i u tom smisku je koristan.

Generisanje dodatnog saobraćaja na limitirane kapacitete jeste negativan uticaj i svakom normalnom to smeta ali moram da istaknem da bi bilo bolje usmeriti komentare i energiju u te “limitirane kapacitete” umesto u hejtovanje novog puta. Nije kriv novi put za gužvu (u neku ruku jeste ali to bi zaista bilo krajnje površno zaključivanje) nego upravo ti limitirani kapaciteti.

Jel bi bilo bolje da se od tog kraja napravilo slepo crevo gde ne zalazi niko ko tu ne živi? Pa tek onda ne bi nikad ništa bilo urađeno da se prošire postojeći saobraćajni kapaciteti.

Zaista te varijante “što su svi nagrnuli ovde kuda ja prolazim” nisu konstruktivne uopšte. Svako voli da vozi praznim putem u špicu al to ne ide tako.

Mislim zaista, kriv novi put jer ga više ljudi koristi pa je veća gužva i onda nikom nije koristan (paradoks u samoj rečenici).
 
Neće ovaj kružni tok mnogo da valja ni kad se proširi i kad se napravi T6 u punom profilu, valjalo bi da taj drugi pravac bude povezan nadvožnjakom, jer postoje dobri uslovi - ali neće biti, pa ćemo na malo gužve morati da se naviknemo, kao i u celom gradu, uostalom.

Nepojmljivo već počinje da mi ide na pogonsku osovinu kukanje na gužve u saobraćaju.
 
Neće, gużve će ostati, jer su svuda ostale gde je napravljen metro, pogotovu na ovakvim mestima, gde se ulazi/izlazi iz grada. U Čačak i u Srem u petak popodne niko neće poći metroom.

Mi vozimo malo; ako jednog dana budu plate 2.000€, vozićemo mnogo više. Jednostavno je. Ko hoće da provede život kukajući što je dvaput stao na isto crveno, može slobodno.
 
Ma taj špic na tom mestu je postojao i pre puta. Svi znaju da se gužva pravi zbog uske ulice koja se penje na Ledine. To je sve negativno što to nije sređeno do sada, no ovaj put i izlaz na obilaznicu je dobra stvar. Tu nema sumnje.
Ovo nije tacno. Nikad se nije pravila guzva u ovom delu vojvodjanske. Kao ste se na slici koju je Molder okacio vidi desna traka koja vodi na ledine je prazna. Pune su one za pravo.

Naleteh na jedan komentar. Vrlo je tacan.

Sada ljudi putuju iz blokova do bulevara sat vremena.

Ma nemoj. Znaci pre nisu putovali sat vremena? Kako je ovaj put unapredio kvalitet zivota blokovcima. Hvala mu.
 
Ovo nije tacno. Nikad se nije pravila guzva u ovom delu vojvodjanske. Kao ste se na slici koju je Molder okacio vidi desna traka koja vodi na ledine je prazna. Pune su one za pravo.
Ranije se na autoput išlo preko Ledina, sada ovuda. Gužva je postojala i ranije jer se čep pravio na kružnom toku.
 
Čak i kad bismo uzeli u razmatranje tu fantazmagoriju, radovi na ovoj saobraćajnici su počeli godinama pre nego što smo uopšte konkurisali za EXPO.

Ahaha. Mislis ideja izmestanja sajma je sinula pre mesec dana. A ne u trenutku ulaska u dil sa Arapima za izgradnju BW. Ili pri prodaji PKBa tim istim famoznim "arapima" nije se znalo kuda ce provuci autoput ka zrenjani u za otkup tih parcela arapima platiti vise nego stoje kostao PKB.
 
Ranije se na autoput išlo preko Ledina, sada ovuda. Gužva je postojala i ranije jer se čep pravio na kružnom toku.
Druze, ranije sa na autoput islo preko autoputa. Skoro niko nije isao na Milosa Velikog preko ledina. A cep su stvarale ledine i surcinska, a ne kruzni tok, sto se i danas desava. Znam par ljudi sa ledina i niko se ne hvali kako mu je zbog ovog kraks ista bolje, naprotiv. Sata em imaju guzve gore, em vojvodjanskom, zemunskom pa nadalje.
 
Druze, ranije sa na autoput islo preko autoputa. Skoro niko nije isao na Milosa Velikog preko ledina. A cep su stvarale ledine i surcinska, a ne kruzni tok, sto se i danas desava. Znam par ljudi sa ledina i niko se ne hvali kako mu je zbog ovog kraks ista bolje, naprotiv. Sata em imaju guzve gore, em vojvodjanskom, zemunskom pa nadalje.
A kako ideš u Ikeu kad je rush hour, druže?
 
Ne idem često tuda, ali uvek sam naišao na ista dva problema - pešački prelaz na izlazu ka A2 je preblizu i jedan pešak zaustavi saobraćaj u kružnom toku.

Kada je gužva sa Ledina, tačno se vidi da je problem što taj krak nije širi.

Uveren sam da bi ovaj kružni tok bio prohodniji kada bi se pešački pomerili i kada se bude završio deo ka Ledinama.

A što se tiče gužvi - čini mi se da dobar deo forumaša nije svestan šta je gužva, tj. kakve su gužve u evropskim gradovima (da, da, baš tim gradovima koji imaju i metro i železnicu koja funkcioniše idealno).

Vozio sam i po severu Italije i po Bavarskoj i po Austriji i prema tim gužvama, gužva na Gazeli je mala beba. Dobro, aj ne baš mala beba, ali realno - Gazela se prođe za manje od 30 minuta od Geneksa do Dušanovca u najvećem špicu ako nema sudara. To je svakodnevna slika u mestima koje sam naveo gore.
 
A što se tiče gužvi - čini mi se da dobar deo forumaša nije svestan šta je gužva, tj. kakve su gužve u evropskim gradovima (da, da, baš tim gradovima koji imaju i metro i železnicu koja funkcioniše idealno).

Vozio sam i po severu Italije i po Bavarskoj i po Austriji i prema tim gužvama, gužva na Gazeli je mala beba. Dobro, aj ne baš mala beba, ali realno - Gazela se prođe za manje od 30 minuta od Geneksa do Dušanovca u najvećem špicu ako nema sudara. To je svakodnevna slika u mestima koje sam naveo gore.
Baš tako.

Stvarno loše u Beogradu je samo u decembru.

Da dodamo i da su zbog ovog puta u kombinaciji sa obilaznicom - manje gužve na Gazeli.
 
Vidim da su postavili veliki bilbord kada se ide sa Ledina ka "surduku" na pocetku one krivine na kom je slika puta i pise da ce da se spaja sa Grckom ulicom.Znaci iz Surcinske direkt pravo na bez.kosu.Ali nisam stigao da sve procitam,verovatno pise i datum kad ce to da se radi.I to ce malo rasteretiti kruzni tok dole kod Lidla.
 
Prolazim gotovo svakodnevno pored tog bilborda, nisam video da piše datum, samo piše da će biti izgrađeno, što najavljuju već duže vreme, a ceo proces koči neki deda koji poseduje parcelu preko koje treba da ide put (koliko sam razumeo na toj parceli se nalazi prodavnica Furnir ili ti Beokal Steel).
 
Evo proslo je dosta vremena i voleo bih da cujem koliko vas koji ste stanovnici BGa, pre svega onih sa NBGa, Ledina, pa cak i Surcina ima koristi od ovog puta.

Toliko vas je jedva cekalo njegovo otvaranje i verujem da ste bas mnogo srecni koliko sada vremena stedite kada idete ujutru na posao i kada se popodne vracate sa istog.

Kao neko ko svaki dan tuda prolazi mogu vam reci dw nikome nista nije ustedelo, a vecini pravi pakao dodatan saobracaj i guzve. Naravno nije bilo potrebno biti mnogo pametan da se zakljuci da ce se ovo desiti i da dodatan saobracaj na vec limktirane kapacitete nije dobro. resenje. A sto je najgore bice sve gore sa pumpanjem kojekakvih novih sadrzaja na tu stranu.
Ево да ти одговорим и ја конкретним примером предности ове саобраћајнице.

У згради у којој станујем на Бежанијској коси, на раскрсници улуца Недељка Гвозденовића - Виктора Новака, у приземљу зграде је фризерки салон који држи човек који станује у Бољевцима. Сваки дан долази колима на посао и од куће (из дворишта) до паркинга зграде има тачно 18,4 км, а у повратку кући има 18,5 км. Ова разлика од 100 метара је код петље "Јаково". Значи Бољевци-Јаково-петља "Јаково"-магистрална саобраћајница - Војвођанска - Гандијева (уз Косу) - Љубинке Бобић - Рашка Димитријевића - Недељка Гвозденовића. Ту раздаљину у једном правцу временски пређе за 20 (двадесет) минута, вожње по свим правилима.

Раније, док није била изграђена петља "Јаково", морао је да прође кроз цео Сурчин, и тада је километраски раздаљина била мања за 500, односно 400 метар, али временски му је требало 50 минута ! А кад је пијачни дан у Сурчину, онда му је требало скоро па 90 минута!!!

Ето ти користи - касније полази од куће на посао (иначе ради од 10 до 20 часова), а брже се врати кући (сви ми кажемо "време је новац", зар не). Наравно ту је и уштеда у гориву, рачунао је да по дану уштеди скоро па 1 литар горива.
Мало ли је.
 
Ево да ти одговорим и ја конкретним примером предности ове саобраћајнице.

У згради у којој станујем на Бежанијској коси, на раскрсници улуца Недељка Гвозденовића - Виктора Новака, у приземљу зграде је фризерки салон који држи човек који станује у Бољевцима. Сваки дан долази колима на посао и од куће (из дворишта) до паркинга зграде има тачно 18,4 км, а у повратку кући има 18,5 км. Ова разлика од 100 метара је код петље "Јаково". Значи Бољевци-Јаково-петља "Јаково"-магистрална саобраћајница - Војвођанска - Гандијева (уз Косу) - Љубинке Бобић - Рашка Димитријевића - Недељка Гвозденовића. Ту раздаљину у једном правцу временски пређе за 20 (двадесет) минута, вожње по свим правилима.

Раније, док није била изграђена петља "Јаково", морао је да прође кроз цео Сурчин, и тада је километраски раздаљина била мања за 500, односно 400 метар, али временски му је требало 50 минута ! А кад је пијачни дан у Сурчину, онда му је требало скоро па 90 минута!!!

Ето ти користи - касније полази од куће на посао (иначе ради од 10 до 20 часова), а брже се врати кући (сви ми кажемо "време је новац", зар не). Наравно ту је и уштеда у гориву, рачунао је да по дану уштеди скоро па 1 литар горива.
Мало ли је.
Bas mi je drago zbog tog slucaja, koji je btw esktreman slucaj, zivi na jednom kraju tog kraka, radi na drugom. Da radi malo dalje od BK, npr sredisnji deo NBG ili centar, ustedeo bi nista. Ali uradi neki cost benefit, koliko je takvih koji nesto ustede naspram nas koji putujemo dosta duze. Kad zivis gore, koliko ti danas treba da iz Vojvodjanske se popnes na kosu. Nekad si vatao prvi semafor da udjes u Gandijevu, danas je to misaona imenica. Cesto je zakrcena cak i Dusana Vukasovica sa brda na dole. Isto tako pogledaj promet u Partizanske avijacije deo nakon Idee Danas se tuda duplo sporije ide bas zbog ovog novog kraka jer mnogi tu traze precicu.
 
Bas mi je drago zbog tog slucaja, koji je btw esktreman slucaj, zivi na jednom kraju tog kraka, radi na drugom. Da radi malo dalje od BK, npr sredisnji deo NBG ili centar, ustedeo bi nista. Ali uradi neki cost benefit, koliko je takvih koji nesto ustede naspram nas koji putujemo dosta duze. Kad zivis gore, koliko ti danas treba da iz Vojvodjanske se popnes na kosu. Nekad si vatao prvi semafor da udjes u Gandijevu, danas je to misaona imenica. Cesto je zakrcena cak i Dusana Vukasovica sa brda na dole. Isto tako pogledaj promet u Partizanske avijacije deo nakon Idee Danas se tuda duplo sporije ide bas zbog ovog novog kraka jer mnogi tu traze precicu.
Dobro, sta god da se uradi, neko ce kukati, dok ce se neko drugi radovati. Ne vidim smisao dalje rasprave.
Smatram da je mnogo vise onih koji su zadovoljni uradjenim i idemo dalje :)
 
Čovek jednostavno svoje potrebe i udobnost aksiomatizuje, dok potrebe drugih obezvredjuje.

To je generalni produkt života u društvu u kome je empatije izbrisana.

Svi realni pokazatelji su da je ova veza izuzetno i bitna i opravdana, a poneki ciklus semafora više periferijskog vozača (kad on nas druge krsti kao vikendase, vraćam uslugu sa jednako opravdanom generalizacijom!) ide na oltar progresa!

Suza mi suzu stiže, za hudom mu sudbinom :)
 
Čovek jednostavno svoje potrebe i udobnost aksiomatizuje, dok potrebe drugih obezvredjuje.

To je generalni produkt života u društvu u kome je empatije izbrisana.

Svi realni pokazatelji su da je ova veza izuzetno i bitna i opravdana, a poneki ciklus semafora više periferijskog vozača (kad on nas druge krsti kao vikendase, vraćam uslugu sa jednako opravdanom generalizacijom!) ide na oltar progresa!

Suza mi suzu stiže, za hudom mu sudbinom :)
Pozivas se prijatelju na empatiju, a gledas kako vasim du*petima lakse da jednom nedeljno pravolinijski odu negde, a briga te za masu ljudi koji svakodnevno putuju duplo duze na posao. Isto tako gde ti je empatija za ljude koji svakodnevno ostavljaju decu u dve skole koje se nalaze tik uz novoformirani krak za autoput, kojima ti i tebi slicni vozite minimum 70 jer eto jedva se provukoste kroz guzvu da sto pre stinete u svoju prapostojbinu.
Opravdana je samo za potrebe otimanja od ovog napacenog naroda. Koliko je pokradeno para na izgradnji iste, a koliko ce tek biti zbog lragecih sadrzaja.
 
Evo proslo je dosta vremena i voleo bih da cujem koliko vas koji ste stanovnici BGa, pre svega onih sa NBGa, Ledina, pa cak i Surcina ima koristi od ovog puta.
Evo ljudi su se javili ali ti istina ne odgovara... Sve neki vikendaši i lezilebovići koji uopšte ne znaju šta je špic u Beogradu i gužva...
reci dw nikome nista nije ustedelo, a vecini pravi pakao dodatan saobracaj i guzve.
Kao što vidiš, samo ti tvrdiš da nikome ništa dobro nije donelo, nikakvu uštedu...

Voleo bih da nam lepo objasniš kuda ti inače voziš, kojom rutom putuješ na posao i nazad, koliko to vremena treba i slično. Ako ti nije teško da nam svima kažeš.
 
Evo ljudi su se javili ali ti istina ne odgovara... Sve neki vikendaši i lezilebovići koji uopšte ne znaju šta je špic u Beogradu i gužva...

Kao što vidiš, samo ti tvrdiš da nikome ništa dobro nije donelo, nikakvu uštedu...

Voleo bih da nam lepo objasniš kuda ti inače voziš, kojom rutom putuješ na posao i nazad, koliko to vremena treba i slično. Ako ti nije teško da nam svima kažeš.
Sta ste mi objasnili?! Sem da jedan frizer ima ustedu koji se nalazi na pocetku i kraju ovog puta ima koristi. Naravno da smo navikli na guzve, ali ne na mestima na kojim ih do sada nije bilo. Ljudima koji zive u blokovima i onima koji su i ranije ovuda svakodnevno prolazili ovaj put nista dobro nije doneo, niti ce. A sa vizionarima i analiticirama poput Gangule i slicnih moze samo jos daleko gore da bude.
 
Sta ste mi objasnili?! Sem da jedan frizer ima ustedu koji se nalazi na pocetku i kraju ovog puta ima koristi. Naravno da smo navikli na guzve, ali ne na mestima na kojim ih do sada nije bilo. Ljudima koji zive u blokovima i onima koji su i ranije ovuda svakodnevno prolazili ovaj put nista dobro nije doneo, niti ce. A sa vizionarima i analiticirama poput Gangule i slicnih moze samo jos daleko gore da bude.
Auuu druže...
Nije ovaj forum za lečenje ličnih frustracija,bilo koje vrste.
 
Vrh