Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Odakle info?
Zašto tek tada?
Navodno im nije prioritet trenutno + ne žele trenutno da daju novac za to.
Ako bude bilo kakvih radova, neće pre kraja godine sigurno.
Isto važi i za proširivanje kružnog toka na početku saobraćajnice (iako je naš vrhovni vođa i sam rekao da je usko grlo i da treba da se proširuje).
 
Navodno im nije prioritet trenutno + ne žele trenutno da daju novac za to.
Ako bude bilo kakvih radova, neće pre kraja godine sigurno.
Isto važi i za proširivanje kružnog toka na početku saobraćajnice (iako je naš vrhovni vođa i sam rekao da je usko grlo i da treba da se proširuje).
Kakav sada opet dodatni novac? Neka me neko ispravi, zar nije onih ~80 miliona evra pokrivalo oba kraka? 😕
 
Tako sam i mislio.

Treba se, samodisciplinom najbolje, čuveti od prenošenja abrova. Tako samo zamagljujemo stvarnost.

Ovo nije kritika, bar ne velika, već predlog da se razmisli pre nego se plasiraju (dez)informacije.
 
Jakovo će sa izgradnjom ove petlje postati veoma dobra lokacija za život i posao. Tamo će značajno da sve poskupi.
U Jakovu uređen plac, uknjizen, parcelisan, sa tvrdim putem kostao je 5000 eur/ar, zadnjih 2 godine je 6000 eur/ar. Ima i za 4000 ali bez papira, i sl.
Bečmen je bio duplo jeftiniji, moglo se naci i za 2000-2500 eur/ar.
Pocetkom ove godine cene su presle 3000 eura, a sad neki traze i 4000e, ali nerealne su ponude jer isto nije zavrsena parcelacija i knjizenje.

Ja sam zbog ove petlje izabrao Becmen.
Tako da dobro došle komšije😀
 
Znači treba da pogine neki biciklista na delu gde nema biciklističke staze, pa da naprave biciklističku stazu celom dužinom. Nekoliko puta sam prošao tuda, samo jednom sam prošao da mi nisu trubili, a neki su me i psovali što vozim ulicom "a imaš stazu mazgove". Osim što biciklističke staze nema u delu od kružnog toka do drugog semafora.
Drugo, imam radar na biciklu koji me upozorava kada nailaze kola iza i koji beleži brzinu kojom mi se približavaju. Radi i dok sam na biciklističkoj stazi pored. Redovno beleži brzine preko 100km/h, čak i do 137 km/h. I u delu gde nema staze (mislim da je ograničenje 50km/h) je bilo Fanđa koji su išli duplo brže. Ali nema veze, ljudski životi su jeftini, ko sad da žuri i gradi drugi krak zbog par zaludnih biciklista ...
 
Многи форумаши ( од којих један изузетно озбиљан ) су тврдили да изградња крака ка Ј. Гагарину почиње у мају . Обзиром да је остало још 7 дана а ништа се не дешава , има ли неко неку информацију?
Гаго,
Нису кренули радови током маја како смо очекивали ( мислим на крак ка ЈГ) , имате ли информацију шта се дешава ,када ће коначно кренути ?
Тачно тако @Нико, стојим иза тога.
То обавештење сам добио од једног од шефова градилишта саобраћајнице када сам био код кружног тока и када су се радови приближавали крају. Тада је тако изгледало да ће бити, али вероватно није била готова техничка документација. Сада је тренутно у поступку провера техничке документације.
https://nabavke.beoland.com/images/plan_nabavki/2023/5_Izmena_Plana_nabavki_za_2023_25.05.2023.pdf

конт.тех.доку._ј.г.-ј.ј..JPG
 
Zar je tako tesko priznati grešku? Ljudski je.

Takodje, kada se saopštavaju informacije dobra praksa je navesti i izvor, sada znamo da je ovde bio u pitanju sve a samo ne zvaničan, a ne saopštavati ih kao činjenice sa pozicije autoriteta. U ovom slučaju očigledna bi bila razlika u vrednosti izrečenog.

Ovo je sve u cilju odgovornosti za izrečeno u javnom prostoru.
 
Но, свеједно не размишља. Да размишља, та два семафора би била активирана на тастер за прелазак.
 
znaci jurija gagarina ce biti totalno usrana ulica kada se ovo izmesti ako ne krenu rekonstrukciju sa KT
 
Majko mila kad napakuju BAS pa nove zgrade u JG a ima ih u planu pa depo na kraju ulice, bice pakao proci tuda a vec ima guzve u spicu. Ja stvarno imam utisak da ovi koji prave planove nikada ne prodju lokacijama na kojima prave planove.
 
Па боље прво да среде обалу од Газеле до топлане, раселе оне грађевинске фирме и ту изграде стамбену зону ако им је до градње. Нека ГСПа где је.
 
Čisto da nemate iluziju da se sve ovo ne radi bez jakog interesa, a interes je zemljište u Bloku 66. Zamislite gužve u Jurija Gagarina kada svi autobusi budu išli tuda.
 
Čisto da nemate iluziju da se sve ovo ne radi bez jakog interesa, a interes je zemljište u Bloku 66. Zamislite gužve u Jurija Gagarina kada svi autobusi budu išli tuda.
nema sta da zamisljamo, vec su tu guzve, od semafora do semafora su u spicu. Semafore pod hitno saseci..
 
Dobro, ova vest nije pala s neba, ovaj novi tramvajski depo u Donjem Polju je već bio predviđen u PGR-u šinskih sistema, usvojenom još pre dve godine. Ovim sada je samo doneta odluka da se radi PDR na osnovu njega, Daleko smo još od realizacije.

Ako može da se kaže da ima nešto pozitivno u svemu ovome, tj. u bujanju stambene izgradnje duž JG, je možda očekivana buduća "reaktuelizacija" upotrebe tramvaja, koji su sada nedovoljno iskorišćeni. Možda se ljudi okrenu tramvajima kao bržoj alternativi kroz svu nastajuću gužvu kroz JG:
 
Vrh