Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Mene samo zanima gde su oni forumasi sto su se kladili sa mnom da se odmah gradi siri kruzni tok i da ce odmah nastaviti gradnju ka Grand kafi duplih traka i da ce sve biti gotovo do kraja leta. Dodju mi pare kao Dinkic 1000 evra.
Nema od radova na kružnom toku ništa u dogledno vreme, pa oni nisu ni srušili sve objekte koji su trebali a kamoli da sada uređuju kružni tok.
Verovatno tokom sledeće godine u ovo vreme.
 
Nema. Otisle pare na prekovremne sate i nocni rad u martu. Elem šta će nam kruzni tok, tu je čudo gradnje zvano trotoar. Samo da izdrzi do prvog pljuska
 
Idemo prvo u Jakovo,radi se petlja,konkretno isključenje iz pravca obilaznica/ NBGD.Građevinska tabla JOK,rok završetka JOK.Radi se samo ovaj krak

Vračamo se u "Surduk" radi se,neko reče trotoar,pitao sam radnika( nepouzdani izvor) kaže kopa se za "Odvod"

Meni ne liči da će da ubudže neku cevčinu ovde,prosto nije dovoljno duboko a opet ni na trotoar mi ne liči.

U svakom slučaju opasno pranje para je u pitanju,tri radnika,bager i kamion.

I za kraj i ja sam bio u onoj grupi koja je tvrdila da od kružnog toka nema ništa,kačio sam slike zakrpljenih rupa a poznato je da onaj ko planira da pravi novu kuću ne kreči pred rušenje.I ne samo od kružnog toka nego mogu da se kladim da od veze nove magistrale i Surčinske ulice(aerodroma) što je bilo predviđeno izgradnjom magistrale zatim proširenja "Surduka" i spajanja sa T6 i na kraju proširenja surčinske do skretanja za aerodrom neće biti ništa minimum u sledećih 5 godina.
 
Što se tiče veze sa aerodromom, mislim da će ipak biti nešto u skorije vreme. Naime, u Vinogradskoj su komšiji koji živi maltene u ravni sa skretanjem za aerodrom rekli da će uskoro morati da se seli i da mu se kuća ruši zbog izgradnje neke pasarele, tako da možda bude nečega
 
Ja sam cuo da je trotoar, sns to obecava svom stadu vec vise od pola godine. I meni je nelogicno zasto raditi nesto pa posle rusiti. E sad cinjenica je da nesto muljaju definitivno, servisi se isto polako prazne i odnosi svako sta stigne. Na kraju videcemo za par dana sta je , ocigledno plana table i projekta nema, a bogami ni majstora
 
Što se tiče veze sa aerodromom, mislim da će ipak biti nešto u skorije vreme. Naime, u Vinogradskoj su komšiji koji živi maltene u ravni sa skretanjem za aerodrom rekli da će uskoro morati da se seli i da mu se kuća ruši zbog izgradnje neke pasarele, tako da možda bude nečega
Sve dok ne dođu radnici i mehanizacija od toga nema ništa, i ja sam u sličnoj situaciji zbog prve linije metroa, najavili mi eksproprijaciju još pre 3 meseca da bi trebalo da krene, evo još uvek ništa, ni izmene u katastru niti pozivi niti išta.
 
Meni deluje da “trotoar” kreće tačno od dela gde se sa četiri trake prelazi u dve. Nešto malo posle servisa. Samo tako ovo ima smisla. Ali ti znači da T6 samo možemo da sanjamo. Što se tiče obilaznice bez veze 2 i veze 3 uopšte mi ne koristi kao ni većini ljudi koji žive na potezu Ledine - Novi Surčin. Koristio sam je dva puta- kad je bilo nevreme, pa nije moglo da se popne uz surduk zbog poplave.
 
Danas sam dva puta video da presretač, BMW 5, zaustavlja vozila na ovom putu.
Baš sam se pitao kada će početi sa merenjem brzine na ovom putu jer mnogi voze zaista brzo.
Čak bi rekao da niko ne poštuje ograničenje.
 
Mislim da su automatizovali semafore kod veza 2 i 3, čuo sam da više ne hvataju automobile kad nema nikoga ko čeka da pređe ulicu, a kada se pritisne dugme maltene iste sekunde se pali zeleno svetlo za pešake
 
Време покаже своје. Исто као што су лоше пројектовали Бубањ поток, па возачи секу траке да би се искључили за Београд у последњем тренутку, тако и овде. Три траке без ивичне линије, високим ивичњацима, семафорима, раскрсницама и кривинама на месту где је по свој логици требало да буде пунопрофилни аутопут са петљама у наставку Јурија Гагарина, а не Војвођанске. И нико не би правио прекршај. Форма ове саобраћајнице је највећи промашај који је направљен у Београду у скорије време.
 
Zapravo, prvo je urađen Pupin i severna tangenta u potpuno istom profilu i sa sve semoforima na mestima gde je bilo jako jednostavno napraviti petlje. Tri trake, od kojih desna uvek zvrji prazna jer su ljudi odlučili da je ona vrv napravljena kao ukras a ne da se koristi. Da ne pričam o tome koliko godina je tamo stajalo ograničenje 50, što je verovatno bilo najapsurdnije ograničenje na planeti Zemlji.

Svaki put kada prođem nekim od ova dva puta zapitam se da li uopšte ima smisla proširiti neke autoputeve na 2x3 jer ljudi očigledno neće koristiti desnu traku nego će se samo držati srednje jer eto ona skroz desno je za nesposobne ili šta već ko misli.
 
Definitivno ce da se ruse servisi i siri uspon ka grandu, tacno ce kao sto napisa @miloshsavic gde sada kopaju da 4 trake prelaze u 2. Servisi su po hitnom postupku iseljeni i vlasnici/zakupci su dobili informacije da krece uskoro rusenje i radovi. E sad sto u zemlji Srbiji uskoro moze da bude mesec dana i tri godine je druga prica. Ali mozda nas pozitivno iznenade.
Moja neka pretpostavka je da ce od vojvodjanske ka gore da uguraju jos jednu traku gde su sada bili servisi, do tog spoja, kao i da ce od gore isto da ubace traku u istoj ravni ka novoj magistrali. Moguce da ce i da skarabudze skretanje iz surcinske u Nedeljka Gvozdenovica posle uspona, koje ca da bude privremeno trajno i to je to djaci za sada.
 
Zapravo, prvo je urađen Pupin i severna tangenta u potpuno istom profilu i sa sve semoforima na mestima gde je bilo jako jednostavno napraviti petlje. Tri trake, od kojih desna uvek zvrji prazna jer su ljudi odlučili da je ona vrv napravljena kao ukras a ne da se koristi. Da ne pričam o tome koliko godina je tamo stajalo ograničenje 50, što je verovatno bilo najapsurdnije ograničenje na planeti Zemlji.

Svaki put kada prođem nekim od ova dva puta zapitam se da li uopšte ima smisla proširiti neke autoputeve na 2x3 jer ljudi očigledno neće koristiti desnu traku nego će se samo držati srednje jer eto ona skroz desno je za nesposobne ili šta već ko misli.
Zar nije i sada ogranicenje 50? Skoro sam isao do zrenjanina cini mi se da je 50, naravno svi voze 120.
 
Meni deluje da “trotoar” kreće tačno od dela gde se sa četiri trake prelazi u dve. Nešto malo posle servisa. Samo tako ovo ima smisla. Ali ti znači da T6 samo možemo da sanjamo. Što se tiče obilaznice bez veze 2 i veze 3 uopšte mi ne koristi kao ni većini ljudi koji žive na potezu Ledine - Novi Surčin. Koristio sam je dva puta- kad je bilo nevreme, pa nije moglo da se popne uz surduk zbog poplave.
ovo je dobro i tačno zapažanje. Do tačke gde počinje kopanje, planom je predviđeno privemeno proširenje surduka na 4 trake, a u iskom paketu je rušenje servisa, par prvih kuća u Vinogradskoj, i proširenje kružnog toka. Od tr tačke pa do Granda će onda ostati suženje na 2 trake, i jedina novina će biti taj trotoar.
 
Zar nije i sada ogranicenje 50? Skoro sam isao do zrenjanina cini mi se da je 50, naravno svi voze 120.
Od Kovilova do Pančevca je 80, za deo od Pupina do Kovilova nisam siguran, mnogo ređe idem tuda, ali je skroz moguće.

Još je bolji bio izgovor da je to jer nije bilo ograde između traka. Onda i na magistralama verovatno treba da bude ograničenje jedno 30, jer jelte trake uopšte nisu razdvojene.
 
Od Kovilova do Pančevca je 80, za deo od Pupina do Kovilova nisam siguran, mnogo ređe idem tuda, ali je skroz moguće.

Još je bolji bio izgovor da je to jer nije bilo ograde između traka. Onda i na magistralama verovatno treba da bude ograničenje jedno 30, jer jelte trake uopšte nisu razdvojene.
Ja ne pamtim znak za kraj naseljenog mesta ili za 80 ili prestanak svih zabrana. Niti mi je auto detektovao neki, tako da mislim da je i dalje 50 od pupina do prve petlje
 
Izvor: Beobuild.rs

Jakovo dobija izlaz na autoput
petlja-jakovo-250823-01b.jpg

Do kraja ove godine trebalo bi da se završi izgradnja ulivno-izlivnih rampi na autoputu Beograd-Obrenovac kod Jakova, čime će ovo naselje i njegova industrijska zona dobiti direktan pristup autoputskoj mreži. Izgradnja pristupnih rampi koje će povezati autoput “Miloš Veliki” sa putem Surčin-Jakovo vredan je 3.3 miliona evra, a radove izvodi kineska kompanija “CCCC”.

Deonica autoputa “Miloš Veliki” između Beograda i Obrenovca dugačka je 16 kilometara, ali nema nijedno isključenje na čitavoj svojoj dužini, čime je njena dosadašnja funkcija bila isključivo tranzitna, iako je besplatna. Propust koji je napravljen u planiranju ove saobraćajnice ostavio je oko 30.000 stanovnika bez koristi od novog autoputa, a posebno je pogođen potencijal za razvoj industrijskih zona i logistike. Izgradnjom obostranih ulivno-izlivnih rampi na autoputu kod Jakova ostvariće se direktna veza za više surčinskih naselja, a autoput dobija i pristupnu funkciju. Novo isključenje trebalo bi između ostalog da pomogne izmeštanje teretnog transporta i kamiona sa lokalnih puteva.

Sama petlja u Jakovu gradi se na postojećem denivelisanom ukrštanju autoputa i magistrale, ali će se dodavanjem pristupnih rampi ovo ukrštanje pretvoriti u petlju. Sastojaće se od bočnih rampi koje se spuštaju paralelno sa autoputem i sa lokalnom saobraćajnicom Surčin-Jakovo formiraju četvorokrake raskrsnice. Ukupno se gradi četiri dugačke rampe na nasipu, ulivna i izlivna rampa za svaki smer, gde je dužina krakova od 420 do čak 670 metara. Petlja i njene rampe će po propisima biti adekvatno osvetljene, a za vozače planirano je postavljanje standardnih znakova, kao i horizontalnih obaveštenja i oznaka na kolovozu.

Investitor ovog projekta je Republika Srbija preko Puteva Srbije, a projektant je preduzeće Šidprojekt d.o.o. iz Šida. U prilogu pogledajte lokaciju i prikaz izgleda buduće petlje u Jakovu.

jakovorampe.jpg


petlja-jakovo-250823-09.jpg



petlja-jakovo-250823-02.jpg

petlja-jakovo-250823-03.jpg

petlja-jakovo-250823-04.jpg

petlja-jakovo-250823-05.jpg

petlja-jakovo-250823-06.jpg

petlja-jakovo-250823-07.jpg

petlja-jakovo-250823-08.jpg
 
Vrh