Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Not too bad...
IMG-20230402-WA0021.jpg
IMG-20230402-WA0022.jpg
IMG-20230402-WA0023.jpg
IMG-20230402-WA0020.jpg
IMG-20230402-WA0018.jpg
IMG-20230402-WA0019.jpg
IMG-20230402-WA0016.jpg
IMG-20230402-WA0015.jpg
IMG-20230402-WA0014.jpg
IMG-20230402-WA0013.jpg
IMG-20230402-WA0011.jpg
IMG-20230402-WA0012.jpg
IMG-20230402-WA0008.jpg
IMG-20230402-WA0004.jpg
IMG-20230402-WA0003.jpg
IMG-20230402-WA0002.jpg
 
Zna li se gde se ovaj znak nalazi, nisam obraćao pažnju dovoljno dobro da ga vidim?
Pogledajte prilog 158168
Налази се на прилазу петљи Сурчин-југ из правца Обреновца. После на самој петљи на рачвању лево НИ десно СМ и НС, има на порталу изнад пута такође такав знак.
 
Znam Reljo za ovo iz ekapije. Ali u ovom tekstu se samo "predviđa" da će biti dve bici staze.
Da li se u toku projektovanja odustalo od dve bici staze?
Ili nije ni bilo planirano od samog početka već su prenesene nečije puste želje ili je politički marketing bio po sredi?
Malo sam "proguglao", i 2019 su Fonet i Tanjug preneli to saopštenje JP Putevi Srbije. Preneo je i Mondo. na Tanjugovom i Fonetovom sajtu nisam uspeo da nađem vest.
Mondo:
Svi oni, i Ekapija, prenose saoppštenje JP Putevi Srbije u kojem se kaže:
"U saopštenju se podseća da je komercijalni ugovor o projektovanju i izvođenju radova na izgradnji deonice Novi Beograd - Surčin potpisan 18. avgusta između Vlade Srbije, Puteva Srbije i kineske kompanije "Čajna komjunikejšens konstrakšen kompani", a njegova vrednost je 70,5 miliona dolara.

Dužina deonice je 7,9 kilometara, proteže se od Vojvođanske ulice na Novom Beogradu, gde je planiran kružni tok, pa sve do buduće petlje "Surčin".


U Putevima Srbije ističu da je ta deonica specifična po tome što za razliku od dosadašnjih projekata na izgradnji autoputeva prolazi kroz naseljeno, gradsko područje i što su planirane pešačke i biciklističke staze sa obe strane te saobraćajnice, širine dva i 2,2 metra."

To je dakle 2019.
Na sajtu JP Putevi Srbije nema arhive vesti za tu godinu (tek od 2021), pa nema ni ovog njihovog saopštenja.

Na sajtu Ministarstva se može naći
JAVNA PREZENTACIJA URBANISTIČKOG PROJEKTA ZA IZGRADNjU DRŽAVNOG PUTA, DEONICA NOVI BEOGRAD - SURČIN KAO NASTAVAK AUTO-PUTA E763 BEOGRAD-POŽEGA
i projektna dokumentacija iz 2021. u folderu 02 IDR_3.zip, fajl trasa.pdf

U dokumentaciji iz 2021. je bici staza - samo sa jedne strane.

Cena objavljena 2019. je 70,5 M EUR.
Cena objavljena 2023. pred otvaranje je 70,9 M EUR.
Cena je malo korigovana (OK), ali druga bici staza se negde izgubila između 2019 i 2021.
Ostaviću tebi da zaključiš.
 
Bacene pare za trecu traku. Desna skroz prazna. Ne mozes isterati Srbende iz srednje trake, pa to ti je. Kao da je sramota voziti desnom trakom. Put prazan a peglaju levom i srednjom.
Sad jesu, ali trebaće možda nekad, ako stvarno presele Sajam, pa naci stadion...
Paradoks je što je tu već urađena, a na Obilaznici nije ni predviđena ni u profilu puta.
 
Bacene pare za trecu traku. Desna skroz prazna. Ne mozes isterati Srbende iz srednje trake, pa to ti je. Kao da je sramota voziti desnom trakom. Put prazan a peglaju levom i srednjom.
Da... samo imaj u vidu da je prvi dan, da se ljudi ovuda prvi put voze, da tek upoznaju trasu, a i da desnu verovatno iz navike doživljavaju kao zaustavnu (iako nije).
Ja sam u desnoj eto video jedan pokvaren auto (propisno zaustavljen sa 4 upaljene pozcije i touglom) i - jednog biciklistu (?!?).
Imajući u vidu konfiguracuju terena i konstantno krivudanje puta i uspone, da vozač na nekim delovima zapravo često i ne vidi na šta nailazi ispred sebe, a priznajmo i da se dosta brzo vozi - ovakvo ponašanje je nekako i logčino. Ja bih to nazvao - početni oprez.
 
Da... samo imaj u vidu da je prvi dan, da se ljudi ovuda prvi put voze, da tek upoznaju trasu, a i da desnu verovatno iz navike doživljavaju kao zaustavnu (iako nije).
Ja sam u desnoj eto video jedan pokvaren auto (propisno zaustavljen sa 4 upaljene pozcije i touglom) i - jednog biciklistu (?!?).
Imajući u vidu konfiguracuju terena i konstantno krivudanje puta i uspone, da vozač na nekim delovima zapravo često i ne vidi na šta nailazi ispred sebe, a priznajmo i da se dosta brzo vozi - ovakvo ponašanje je nekako i logčino. Ja bih to nazvao - početni oprez.
Možda je i bolje tako...Taj kraj ume da bude u magli a kvar na autu ne bira vreme i mesto.
Ograda sprečava da auto pomerite van kolovoza a posle poslednje raskrsnice nema proširenja sem onih prostora kod trafostanice i eto recepta za nezgodu.Dok se opasuljite eto nekoga iza vas.
Kao neko ko je pre nekoliko godina bio pored autoputa u Bačkoj Topoli za vreme lančanog udesa mogu samo reći strava i užas.
 
I kakvi su utusci jutrosnjeg koriscenja novog puta? Jel ikome donelo neku ustedu vremena. Pogotovo ljudima sa Ledina i Surcina.
Zemunska i Tosin Bunar neupotrebljivi skroz, a i redovi u Vojvodjanskoj na raskrsnici sa Gandijevom kao nikada pre. Skoro do skole.
Pogledao i na aplikacijama. Nijedna ne preporucuje prolazak ovim novim putem. Sve pokazuju da je obilaznicom brze.
Sta ce tek biti kada vecina spozna ovaj novi put.
I onda neka mi neko kaze da pustaju sto pre. Daj sta das. Nadam se da takvi moraju svakodnevno ovom trasom. Da osete blagodeti mudrog planiranja i pametnih odluka.
 
I kakvi su utusci jutrosnjeg koriscenja novog puta? Jel ikome donelo neku ustedu vremena. Pogotovo ljudima sa Ledina i Surcina. Zemunska inTosin Bunar neupotrebljivi skroz, a i rodovi u Vojvodjanskoj na cosku sa gandijevom kao nikada pre. Skoro do skole.
Pogledao i na aplikacijama. Nijedna ne preporucuje prolazak ovim novim pute. Sve pokazuju da je obilaznicom brze.
Sta ce tek biti kada vecina spozna pvaj novi put.
I onda neka mi neko kaze da pustaju sto pre. Daj sta das. Nadam se da takvi moraju svakodnevno ovom trasom.
Nama iz Vinogradske je samo produžilo put zbog semafora kod veze 1
 
Медаља за оног ко је одлучио да аутопут скреће и набија се у Војвођанску уместо да настави природно и логично право у Јурија Гагарина. Сад лепо да чекамо утешну награду, семафоризовани крак за Јурија Гагарина.
 
Jutros prosao iz pravca MV ka NBG, mogu reci da je, prelazak sa 130 na 80 pa na 50 pa onda semafori, kruzni, pa opet semafori da bi se ukljucio na autoput jedno pravo mucenje! Brzina od 80 i 50 koje su predvidjene za magistralne puteve u naseljenim mestima ima smisla, dok ovde nema ama bas nikakvog i niko me ne moze ubediti u suprotno. Po izracunatom vremenu do Gazele, jer svakodnevno putujem i iskljucujem se na obilaznicu-Dobanovci-autoput Zagreb-Gazela, mogu sa punom materijalnom odgovornoscu da tvrdim da pre stignem vremenski nego sada preko nove saobracajnice. I da ne zaboravim moje vreme kada se krecem navedenim deonicama je 06.30h tako da mogu da zamislim situaciju u popodnevnim casovima. Toliko


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Е, па, у поподневним часовима аутопут у Београду, као што знамо, доживљава колапс.
И ја намеравам да ван шпицева и даље возим преко Добановаца, јер живим у блоку до аутопута и ако станем на један од два паркинга која користим, немам од куће ниједан семафор до иза Чачка (ако станем на други, имам два).
 
I dalje će biti kolapsa, ali ako zbog puštanja alternativnog pravca ove Surčinske magistrale, globalno gledano, kolaps na gradskom autoputu traje 50min umesto 60min onda je to već velika dobit.

Jednostavno za grad te veličine, broj kvalitetnih pristupa obilaznici i autoputevima do nje je presmešan.
 
Vrh