Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Ako je ovde ograničenje 50km/h ne vidim kako je ovaj deo poseban? Nemam ništa protiv da stave, da se pitam stavio bih bukobrane oko pola bulevara na Novom Beogradu.
 
Poseban je po tome što su stanari izražavali bojazni, pa im se eto izlazi u susret. Odlično zvuči.

Naravno da realno nema mnogo osnova za brigu u odnosu čak i na sve okolne bulevare ovo neće biti bučnije (saobraćaj je već usporen prethodnom semaforizovanom raskrsnicom u nivou i famoznim kružnim tokom iza). Na tom mestu radi se već o običnom gradskom bulevaru.

Nema veze, ovde ustvari populizam radi u korist ljudi, tako da neka ga. A moja procena da će biti bukobrana zasnovana je na analizi karaktera onih koji se ustvari (i za ovo) pitaju (O tempora! O mores!)...
 
Nema veze, ovde ustvari populizam radi u korist ljudi, tako da neka ga. A moja procena da će biti bukobrana zasnovana je na analizi karaktera onih koji se ustvari (i za ovo) pitaju (O tempora! O mores!)...
Ne slažem se baš da radi u korist ljudi - ne bih voleo da budem zagrađen zidinama bez preke potrebe, a ovde preku potrebu ne vidim.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: 10k
28.03 - 11:28
20230328_113023.jpg
20230328_113014.jpg
20230328_113000.jpg
20230328_112946.jpg
20230328_112910.jpg
20230328_112823.jpg
20230328_112750.jpg
20230328_112747.jpg
 
Ako i stave te bukobrane mogu da mislim na sta ce liciti vec za par meseci. Skroz izvrljani i sa jedne i druge strane razmoraznim navijackim i politickim parolama. Vise ce smetati stanarima nego nesto visa buka od saobracaja.
 
Ne slažem se baš da radi u korist ljudi - ne bih voleo da budem zagrađen zidinama bez preke potrebe, a ovde preku potrebu ne vidim.

Ne znam koliko znaš konkretnu lokaciju, nije to baš toliko blizu u odnosu na zgrade, a takođe i prozori/terase ne gledaju na tu stranu. Realno, ti bukobrani tu nemaju veliku funkciju, a takođe i ne smetaju. Ako ima štete, ima je u tome što su bačene pare.

Što se tiče šaranja bukobrana, kolega gore je u pravu 100%. Neće sastaviti ni dve nedelje onako lepi i novi i bolje je da ne bude onaj providni model, jer će biti teško ruglo vrlo brzo.
 
@relja je pomenuo jednu interesantnu stvar u kontekstu potrebe za produženjem tramvaja do surčina, a to je novi tramvajski depo. Međutim, on je već predviđen usvojenim PGR-om šinskih sistema, i trebalo bi da tangira upravo produženje JG, sa južne strane:

Pogledajte prilog 157585
Tim istim planom je previđen i tramvaj kroz Višnjićevu pa ka III Beogradu, sa depoom na Adi Huji u zoni Višnjičke banje, kao i tramvaj od Ustaničke do skretanja za VML, Bulevarom kralja Aleksandra.

Можда је за пољопривредну механизацију?
Da, neko je to već objasnio na jednoj od prethodnih strana.
 
Само су улице Војвођанска и Тошин бунар реконструисане, бивша Земунска сада Египатска је само проширена једним делом, од садашњег Лидла до раскрснице са Војвођанска-Гандијева, остатак улице није.
Од Тошиног бунара до Омладинских бригада није Николе Добровића, него Булевар хероја са Кошара.



Са Гранд кафом се неће ништа десити, остаје и даље ту, не смета ни милиметар. Грчка улица иде из Атлантик дистрибутивног центра, Гранд кафе и бивше ергеле. Саобраћајница Т6 (део будуће улице Срђана Алексића) ће ићи поред тј. између дистрибутивног центра и садашње привремене окретнице линија 70,74 и 75, а раселиће се оно циганско насеље (следеће или оне тамо године, већ сам писао о томе неколко пута).
Ортофото где сам уцртао како ће то све изгледати, исто сам постављао већ доста пута.
Pogledajte prilog 157557

Svaki put kada postaviš ovaj orto foto ne mogu da se otmem utisku koliko je ovako projektovana T6 i ulica Srđana Aleksića ustvari jedno prirodno i elegantno rešenje gotovo svih problema gornje Bežanije i linka ka Surčinu.

Ovo bih bukvalno na gurku isterao... :D
 
Ne slažem se baš da radi u korist ljudi - ne bih voleo da budem zagrađen zidinama bez preke potrebe, a ovde preku potrebu ne vidim.
Cuje se sva buka koju ovo gradiliste pravi ne samo stanovima direktno okrenuti saobracajnici vec i sa suprotne strane koji nisu, sve zbog zvucne refleksije te stoga cak i stanovi sa "unutrasnje" strane dozivljavaju zvuk da dolazi ispred, a ne sa zadnje strane. Te stoga ljudi neposredno izlozeni buci imaju potrebu za bukobranom. Najidealnije bi bio dvostruki red cetinara umesto metalnog zida na ovom potezu tim pre sto postoji siri zeleni pojas izmedju.
 
Zaista bi imalo smisla da urade nastavak JG ali znajući ove naše, ne bi me čudilo da urade Kineski TC i put samo do njega.

Kao što sam i pre pisao, perionica tepiha i auta koja je pored Kineskog restorana i Starog ognjišta se renovira i farba i skoro su kopali zemlju za neke cevi. Verovatno vlasnik ima neke informacije, ne verujem da bi ulagao u nešto što se ruši. A svi pobrojani lokali nailaze na nastavak Jurija Gagarina.

Tako da cela situacija zbunjuje.
Знајући ове наше који изградише све ове путеве а сада и ово скраћење до Милоша, мислим да ће веза са ЈГ бити одмах у раду. Вероватно синхронизовано са кинеским центром.
 
Cuje se sva buka koju ovo gradiliste pravi ne samo stanovima direktno okrenuti saobracajnici vec i sa suprotne strane koji nisu, sve zbog zvucne refleksije te stoga cak i stanovi sa "unutrasnje" strane dozivljavaju zvuk da dolazi ispred, a ne sa zadnje strane. Te stoga ljudi neposredno izlozeni buci imaju potrebu za bukobranom. Najidealnije bi bio dvostruki red cetinara umesto metalnog zida na ovom potezu tim pre sto postoji siri zeleni pojas izmedju.​
Živim u soliteru iznad Prokopa, okrenut sam ka Muzeju Jugoslavije i na prvom spratu, tako da imam dodatnu zaštitu i od strane zelenila, pa opet čujem radove sa same ŽS, ne konstantno, ali u određenim trenutcima. Takođe leti, kada su otvoreni prozori, dosta vozova čujem kada prolaze i sviraju sa sirenama, dok zimi ne čujem toliko, jer su ipak zatvoreni prozori.​
 
Živim u soliteru iznad Prokopa, okrenut sam ka Muzeju Jugoslavije i na prvom spratu, tako da imam dodatnu zaštitu i od strane zelenila, pa opet čujem radove sa same ŽS, ne konstantno, ali u određenim trenutcima. Takođe leti, kada su otvoreni prozori, dosta vozova čujem kada prolaze i sviraju sa sirenama, dok zimi ne čujem toliko, jer su ipak zatvoreni prozori.​
Svaka lokacija gde god da je ima pozitivne i negativne, olaksacajuce i otezavajuce okolnosti za zivot.

Ovaj kraj je inace oduvek bio veoma tih da u izuzetnim situacijama uvece i nocu mogu da se cuju razgovori iz soba sa prozorima na kant sto zbog tisine zbog refleksije (jako retko ali je moglo). Davno je najjaci izvor buke (90sete do 2004/2005) bio gradski autobus 45 sa sporadicnim drugim saobracajem. Sirenje grada, narocito poteza ka Surcinu je uvecao zvucnu zagadjenost i ocekivano je da prethodno bude naruseno i isto tako je ocekivano da se minimizira uticaj buke u odnosu prethodne nivoe buke.
Stepen naviknutosti na nesto takodje definise neciju potrebu tako da ljudi u "centru"(vecom frekvencijom aktivnosti) imaju izgradjen (mozde ne i prihvatljiv) visi prag tolerancije za npr. buku i obrnuto, kao i za mnoge druge stvari.
Takodje bez obzira na neciji stepen naviknutosti na nesto, u ovom slucaju buka, postoje eksperimentalno potvrdjene vrednosti buke koji definisu kvalitetnije ili nekvalitetnije uslove za zivot. Mislim da je poenta da se prema svakoj lokaciji prilagodjava sredina na prihavatljive nivoe buke u skladu sa okolnostima. Ovde konkretno okolnosti dozvoljavaju da se izvuce maksimum niskog bucnog zagadjenja koje je i bez zastite nize od onoga u tvom kraju.
Isti principi treba da vaze i za druge aspekte - na primer lozenje zimi od kuce u nizu s druge strane ove saobracajnice i onda sve dalje prema Surcinu, a ruza vetrova je uglavnom jugoistok - duva ka gradu. Kao sto na primer su studije pokazale da zitelji od Ledina do Surcina u potezu koji zahvata aerodrom su statisticki 20 posto vise skloniji respiratornim bolestima zbog aviona u odnosu na zitelje ispod lesne zaravni pa postoji izrazena potreba za gustim posumljavanjem..
 

Otkud to da je most za Galovicu preuzak?
Most napravljen pre hrista ...za traktore bivšeg PKB-a i koji auto
 
Veselje počinje još u Vojvođanskoj..

...došlo je baš puno ljudi...

...i svi sviraju i raduju se...

...a uz surduk glavna žurka...

...na koju su krenuli i ovi iz Dr.Ivana Ribara

No to svakako nije glavna tema današnjih fotografija pa zato da krenemo.Spoj sa Dr.Ivana Ribara

Izlaz ka JG (obratiti pažnju kako brat kinez ima dara da napravi luk)

A ovo je glavna tema dana braća čačani ( od ranije poznati organima BeoBuilda)

Trotoari/bici staze su u raznim fazama,videćete.Ovde se oivičavaju

Uklanja se ono brdo zemlje (u dvaje's marke da bukobrani neće skoro)

Kad se male ruke slože

Znači čačani...

...braća čačani

Ovde je spremno za asfalt ( oblak u pozadini je doneo sneg verovali ili ne)

Ovde je sve u fulu odbojne ograde,zemlja,fali samo bandera

Ovde je trotoar asfaltiran

Ovde je asfaltiranje u toku

Pogled ka kružnom toku

Sve je spremno za banderu

Do kružnog toka nije postavljena ni jedna bandera

Ovde se posipa zemlja,kao što rekoh trotoari su u raznim fazama ali na svima se radi i očigledno je da će i oni biti gotovi do puštanja

Čačani još jednom

Ovo mi je zapalo za oko,jel sme neko da se kladi da će ovde da nikne prečica preko ivičnjaka
 
Ako stave bankinu, valjda neće biti prečice!
Nismo valjda takav narod da uništavamo nove stvari!
 
Vrh