sundjer_bob
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.10.2021.
- Poruke
- 452
- Pohvaljen
- 1.228
Ako je ovde ograničenje 50km/h ne vidim kako je ovaj deo poseban? Nemam ništa protiv da stave, da se pitam stavio bih bukobrane oko pola bulevara na Novom Beogradu.
Ne slažem se baš da radi u korist ljudi - ne bih voleo da budem zagrađen zidinama bez preke potrebe, a ovde preku potrebu ne vidim.Nema veze, ovde ustvari populizam radi u korist ljudi, tako da neka ga. A moja procena da će biti bukobrana zasnovana je na analizi karaktera onih koji se ustvari (i za ovo) pitaju (O tempora! O mores!)...
Можда је за пољопривредну механизацију?Veliki nadvoznjak iz nikuda u nigde...
Ne slažem se baš da radi u korist ljudi - ne bih voleo da budem zagrađen zidinama bez preke potrebe, a ovde preku potrebu ne vidim.
Tim istim planom je previđen i tramvaj kroz Višnjićevu pa ka III Beogradu, sa depoom na Adi Huji u zoni Višnjičke banje, kao i tramvaj od Ustaničke do skretanja za VML, Bulevarom kralja Aleksandra.@relja je pomenuo jednu interesantnu stvar u kontekstu potrebe za produženjem tramvaja do surčina, a to je novi tramvajski depo. Međutim, on je već predviđen usvojenim PGR-om šinskih sistema, i trebalo bi da tangira upravo produženje JG, sa južne strane:
Pogledajte prilog 157585
Da, neko je to već objasnio na jednoj od prethodnih strana.Можда је за пољопривредну механизацију?
Само су улице Војвођанска и Тошин бунар реконструисане, бивша Земунска сада Египатска је само проширена једним делом, од садашњег Лидла до раскрснице са Војвођанска-Гандијева, остатак улице није.
Од Тошиног бунара до Омладинских бригада није Николе Добровића, него Булевар хероја са Кошара.
Са Гранд кафом се неће ништа десити, остаје и даље ту, не смета ни милиметар. Грчка улица иде из Атлантик дистрибутивног центра, Гранд кафе и бивше ергеле. Саобраћајница Т6 (део будуће улице Срђана Алексића) ће ићи поред тј. између дистрибутивног центра и садашње привремене окретнице линија 70,74 и 75, а раселиће се оно циганско насеље (следеће или оне тамо године, већ сам писао о томе неколко пута).
Ортофото где сам уцртао како ће то све изгледати, исто сам постављао већ доста пута.
Pogledajte prilog 157557
Cuje se sva buka koju ovo gradiliste pravi ne samo stanovima direktno okrenuti saobracajnici vec i sa suprotne strane koji nisu, sve zbog zvucne refleksije te stoga cak i stanovi sa "unutrasnje" strane dozivljavaju zvuk da dolazi ispred, a ne sa zadnje strane. Te stoga ljudi neposredno izlozeni buci imaju potrebu za bukobranom. Najidealnije bi bio dvostruki red cetinara umesto metalnog zida na ovom potezu tim pre sto postoji siri zeleni pojas izmedju.Ne slažem se baš da radi u korist ljudi - ne bih voleo da budem zagrađen zidinama bez preke potrebe, a ovde preku potrebu ne vidim.
Знајући ове наше који изградише све ове путеве а сада и ово скраћење до Милоша, мислим да ће веза са ЈГ бити одмах у раду. Вероватно синхронизовано са кинеским центром.Zaista bi imalo smisla da urade nastavak JG ali znajući ove naše, ne bi me čudilo da urade Kineski TC i put samo do njega.
Kao što sam i pre pisao, perionica tepiha i auta koja je pored Kineskog restorana i Starog ognjišta se renovira i farba i skoro su kopali zemlju za neke cevi. Verovatno vlasnik ima neke informacije, ne verujem da bi ulagao u nešto što se ruši. A svi pobrojani lokali nailaze na nastavak Jurija Gagarina.
Tako da cela situacija zbunjuje.
Cuje se sva buka koju ovo gradiliste pravi ne samo stanovima direktno okrenuti saobracajnici vec i sa suprotne strane koji nisu, sve zbog zvucne refleksije te stoga cak i stanovi sa "unutrasnje" strane dozivljavaju zvuk da dolazi ispred, a ne sa zadnje strane. Te stoga ljudi neposredno izlozeni buci imaju potrebu za bukobranom. Najidealnije bi bio dvostruki red cetinara umesto metalnog zida na ovom potezu tim pre sto postoji siri zeleni pojas izmedju.
Знајући ове наше који изградише све ове путеве а сада и ово скраћење до Милоша...
Svaka lokacija gde god da je ima pozitivne i negativne, olaksacajuce i otezavajuce okolnosti za zivot.Živim u soliteru iznad Prokopa, okrenut sam ka Muzeju Jugoslavije i na prvom spratu, tako da imam dodatnu zaštitu i od strane zelenila, pa opet čujem radove sa same ŽS, ne konstantno, ali u određenim trenutcima. Takođe leti, kada su otvoreni prozori, dosta vozova čujem kada prolaze i sviraju sa sirenama, dok zimi ne čujem toliko, jer su ipak zatvoreni prozori.
Most napravljen pre hrista ...za traktore bivšeg PKB-a i koji autoCENTAR SURČINA OD PETKA IZLAZI NA AUTOPUT "MILOŠ VELIKI" Završeni radovi na saobraćajnici dužine 1.200 metara
Završeni su građevinski radovi na deonici puta koja povezuje centar Surčina sa auto-putem "Miloš veliki", čija će početna deonica u petak biti puštena za saobraćaj. Još je ostalo da se reše problemi sa mostom na Galovici, koji je trenutno uzak.www.blic.rs
Otkud to da je most za Galovicu preuzak?
Mislim da se ne radi o tom starom poljoprivrednom mostu, već o ovom:Most napravljen pre hrista ...za traktore bivšeg PKB-a i koji auto
Mislim da se ne radi o tom starom poljoprivrednom mostu, već o ovom:
Zašto bi poljoprivredni most koji je par stotina dalje smetao ovom projektu?44°47'21.4"N 20°19'29.8"E · 44.789266, 20.324945
maps.app.goo.gl