Jel te taj opis podseca na autoput kroz beograd. Ima sve sto si naveo, a ogranicenje je 80. Koliko cukanja tu ima i pri ovoj nizoj brzini, zamisli da je podignu na 110 recimo. Jel bi se osecao bezbednije.Ma mene nervira logika... koja je logika ograničenja od 80km/h na celoj deonici?
Šta je projektant mislio?
Je li ima nešto što ne uzimamo u obzir možda?
Širina puta - nije
Krivine - nema ih
Zaštitne ograde sa strane - urađene
Neravan i oštećen asfalt - nije, sve je novo...
I šta je sad problem da ograničenje bude 110 npr do polovine deonice?
Ne razumem stvarno...
Sličan eksperiment je svojevremeno radio pokojni Mirko Alvirović do Zlatibora. Išao je sa dva patrolna vozila. Jedno je poštovalo ograničenja, a drugo je išlo malo brže od ograničenja. Razlika je bila 15 minuta. Tako da na ovoj dužini od 7-8km, razlika je u sekundama. A kazna od strane milicije... Ma zašto bi žurili.Baš sam pričao sa jednim starijim čovekom, koji živi i radi u Crnoj Gori, a porodica mu živi negde na granici sa Hrvatskom u Bosni i Hercegovini, u nekom selu kraj Save. I kaže da svaki put kad se lomata da pretiče, vozi preko ograničenja, obraća pažnju da ga policija ne uhvati, dođe mrtav umoran na odredište. A kada uživa u vožnji, obraća pažnju na ograničenje, ušteda mu je celih 15 minuta. Mislim da 15 minuta na 8 sati puta nije stvarno mnogo i da se vremenska razlika ne oseća.
Čak sam i jednom merio od naplatne stanice Obrenovac do Pakovraća. Jednom sam vozio i trudio se da bude sve vreme 130 km/h, a drugi put sam vozio po ograničenju - 80 u tunelu, 100 oko Rudnika. Znate kolika je razlika bila? Pet minuta. Nije to neka značajna ušteda da se toliko drami, koliko se ovde na sav glas urla.
XaxaxaxaxaGde cu sad po delove za Forda?
Xaxaxaxaxa
Mislim da ima plac jedno kilometar dalje u ulici...
Zato sto svi znamo da niko nece voziti 80 a posebno uvece kada bude vreme za spavanje.Cemu zvučne barijere ako je ograničenje 80?
Нема ту никаквог угађања. Поента је пљувати по Србији. Тако да, они који пљују увек су задовољни а Србија је увек испљувана. Од својих наравно... лепо.Nije 10 nego 14 dana.
Stvarno je našem narodu teško ili nemoguće ugoditi.
Jednima smeta što se kasni, drugima što su ubrzali radovi ..., tećima neznam šta već.
Браво за слике. Хвала.
Ulazak u grad, veća gužva, prestrojavanje. I što je najvažnije, navikao si se na vožnju 130 pa i 150 km/h, tako da mozak treba da se prilagodi na sporiju vožnju, kočenje..Ma mene nervira logika... koja je logika ograničenja od 80km/h na celoj deonici?
Šta je projektant mislio?
Je li ima nešto što ne uzimamo u obzir možda?
Širina puta - nije
Krivine - nema ih
Zaštitne ograde sa strane - urađene
Neravan i oštećen asfalt - nije, sve je novo...
I šta je sad problem da ograničenje bude 110 npr do polovine deonice?
Ne razumem stvarno...
Evo ga jos jedan po zadatku sto izjednacava nesposobne i korumpirane cinovnike sa Srbijom.Нема ту никаквог угађања. Поента је пљувати по Србији. Тако да, они који пљују увек су задовољни а Србија је увек испљувана. Од својих наравно... лепо.
Да је задатак, јесте. Дао сам себи задатак да волим своју земљу. А то да су неспособни и корумпирани ... па они изградише мрежу путева по Србији што нико није успео за 50 и више година. Мени способнији не требају. Тако да, они нека пљују, ја ћу да волим моју Србију, па да видимо коме ће бити лепше.Evo ga jos jedan po zadatku sto izjednacava nesposobne i korumpirane cinovnike sa Srbijom.
U jbtДа је задатак, јесте. Дао сам себи задатак да волим своју земљу. А то да су неспособни и корумпирани ... па они изградише мрежу путева по Србији што нико није успео за 50 и више година. Мени способнији не требају. Тако да, они нека пљују, ја ћу да волим моју Србију, па да видимо коме ће бити лепше.