Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Па зар је он тврђи орах од ових људи којима су срушили куће у Виноградској? И велика свињарија државе што му је тај плац продат а Т6 туда трасиран пре 60 година.
Uz dužno poštovanje, Gago, ne verujem u priču da vlasnik zemlje koči oko cene. Tolike njive u Donjem Polju su eksprorpisane, put prošao, a nezadovoljni vlasnici ostali da se sude sa državom oko visine ispalte.

Ne sumnjam da je vlasnik ove parcele zacenio, znajući koliko ona znači za saobraćaj, ali opet mislim da to nadležne ne bi sprečilo da ga reše na isiti način na koji su rešili njive na trasi magistrale. Pod uslovom da su uopšte iskreni u nameri da se ovaj saobraćajni problem reši.

Pre mi se čini da gradu odgovara da vlasnik zemlju ne da, pa imamo situaciju obostrane foliraže.

Preskupom ekspropcijacijom ove zemlje se ne bi otvorilo neko novo grad. građ. zemljište koje bi Grad mogao da proda, i time imao direktnu korist, dok ih za korist građana u rešavanju saobraćajnog problema boli uvce. Drugim rečima, percipirana dobit za grad je manja od cene eksproprijacije. Vozači nek se pate, ionako ćute i ne bune se.

S druge strane, vlasnik zemlje očigledno hoće svoje pare samo za sebe, neće da se tali ni sa kim od nadležnih iz procesa eksproprijcije. Da hoće malo da se otvori, rešilo bi se i ovo. U tom zecu grmi lež.
Одговоре ћу поставити на теми о Грчкој улици, да не би гушили ову тему
 
IMG_20230316_084219.jpg
IMG_20230316_084232.jpg
IMG_20230316_084236.jpg
IMG_20230316_084257.jpg
IMG_20230316_084325.jpg
 
Dobro su naslovili u videu👌'Deonica' je deo nečega, čega, pa postojećeg autoputa Miloš Veliki. Suprotno tome, nikad niko nije rekao 'gradi se produžetak Vojvođanske ulice' da bi bio gradski ulični projekat. Napravljena je ovde na Forumu adminova greška kad je ovo razdvojio od teme autoputa Miloš Veliki jer to je jedna celina, na licu mesta nema podele kao ovde na 2 različite teme, a što je posle dovelo do nekih nesporazuma da je ova saobraćajnica prvenstveno u svrsi rešenja lokalnih saobraćajnih problema Surčina i okolo. Ne, ovo je prvenstveno deonica autoputa, njen početak, spoj sa Beogradom. Između desne obale Save od Obrenovca i spoja sa gradom na Ostružnici, iz praktičnih razloga je odlučeno da ne bude tamo nego ovde.
Ali sada kad se pusti ovaj put, i koji mesec kasnije Obilaznica do Bubanj potoka, stvaraju se bolji uslovi da se pažnja opet vrati i na obećani autoput, spoj Miloša Velikog sa većim delom grada, desnom obalom Save, od Obrenovca do Ostružnice.
 
Poslednja izmena:
Da su uradili krštene denivelisane petlje pri gradu e tek onda bi mogli da pričamo o deonici autoputa. A pričom kako je to “nova deonica” A2 samo se podržava propagandna priča vladajuće klike o tome kako “se mreža autoputeva neprestano širi”.

Ne moramo ni mi na forumu da padnemo na niske grane pa da puteve sa semaforizovanim raskrsnicama smatramo za auto puteve.
 
Da su uradili krštene denivelisane petlje pri gradu e tek onda bi mogli da pričamo o deonici autoputa. A pričom kako je to “nova deonica” A2 samo se podržava propagandna priča vladajuće klike o tome kako “se mreža autoputeva neprestano širi”.

Ne moramo ni mi na forumu da padnemo na niske grane pa da puteve sa semaforizovanim raskrsnicama smatramo za auto puteve.
Kao sto je i put Zemun - Ovca jedan mrski lik nazvao autoput a stavili nam ogranicenje 50. Hvala im na tim autoputevima sto sluze da se narodu pisu kazne.
 
Rekoh sebi da cu da izbegavam do 31.03. ovu deonicu ali prolazih juce oko pola 4 preko kose ka ledinama.
Gore je jos veci kolaps cini mi se, opet na kvarno svi idu ka okolnim ulicicama pa se ubacuju stvarajuci cepove. Glupi smo samo tako, gori smo od onih zebri koje beze jedne preko drugih pred lavovima. Na stranu sto je niko od nadlezniih ni jedan promil nije potrudio da barem malo izvrsi neke pripreme. Uspeli su da zatvore gandijevu od zemunske u trenutku kada znaju sta se desava, mogli su da na 10ak dana pomere okretnicu iz Srdajana Aleksica da bude manji cep, mogli su gore da zatvore neke ulice za skretanje levo, barem do Milana Vujaklije (mnogo bi uticalo na protok), mogli su na primer posle granda da srede udarne rupe, da jos i one ne usporavju protok. Mogli su da postave saobracajca koji pise kazne za skretanje sa bezanije ka blokovima. Mogli su ali bole ih k... Vazno je da cucko sanja svoje vlazne snove
 
Da su uradili krštene denivelisane petlje pri gradu e tek onda bi mogli da pričamo o deonici autoputa. A pričom kako je to “nova deonica” A2 samo se podržava propagandna priča vladajuće klike o tome kako “se mreža autoputeva neprestano širi”.

Ne moramo ni mi na forumu da padnemo na niske grane pa da puteve sa semaforizovanim raskrsnicama smatramo za auto puteve.
Suprotno, vladajuća klika u Gradu NIŠTA ne radi od putne infrastrukture. Gradski budžet ne ulaže u nove puteve i rešenje saobraćajnih gužvi. A u republici se gradi čak 8 autoputeva, mnogo bolje stanje. I onda su pozajmili jedan autoput kobajagi gradu, da ne bude da SNS u Beogradu baš ne radi ništa. Sem što na postojeću infrastrukturu budži zgradurine da uzima pare. A da ne uloži ništa. Vidimo kako napreduju njihovi glavni gradski javni projekti poput Bul Patrijarha Pavla ili Linijskog parka. Pa uporedi to sa republičkim za isto vreme: Moravski, Ru-Ša-Lo, Ča-Pž, Lajkovac-Valjevo, Po-Golubac, Ni-Merošina, Sr Rača-Kuzmin, Bg obilaznica, novi most na Dunavu kod Petrovaradina.. SNS u Beogradu u poređenju sa tim radi NULA na gradskim putevima. Zato su i oni i Admin da bi bilo bar nešto na gradskim temama, ovo pozajmili gradu, da bude kobajagi njegov projekat. Kao bakšiš. Da ne bude baš 0.
A upravo to što si rekao je priča vladajuće klike da je ovo gradski projekat, slediš njihovu priču. Jer i ranija vlast je počela Miloš Veliki pa se za taj projekat ne može reći da je od ove 'vladajuće klike'. A da je ovo gradska magistrala je upravo isključivo priča ove vladajuće klike. Pa dvaput razmisli čija je priča.
 
Prvo, na ovoj deonici imaš denivelisanu raskrsnicu iza petlje Surčin i onda bi po toj definiciji do prvog semafora ka gradu mogao biti autoput, tj većim delom. Pa zašto se onda po toj karakteristici 3/4 svojom dužinom ne zove 'autoput'? A ni da se reč autoput povezuje isključivo sa denivelisanom raskrsnicom, brojem traka, žutom trakom nije tačno, evo ti dole snimak saobraćajnice sa izvornim smislom značenja reči autoput u našoj tadašnjoj zemlji, ali bez denivelisanih saobračajnica (vidi se na par mesta) i to sa svega 2 saobraćajne trake, bez žute trake. Šta to znači? Da je neka 'vladajuća klika' promenila termin značenja reči autoput, i da si ti to prihvatio. Xexe a kritikuješ gore druge za to što sam radiš. Što se tiče semafora, oni nisu ni postojali kad su građeni prvi autoputevi poput onog 1920ih od Milana, tako da je semafor bezpredmetno vezati za taj termin.
 
Poslednja izmena:
Izvorno značenje termina "autoput" je značilo zabranu kretanja tuda zaprežnim kolima (konjima, stokom), biciklima, pešacima, ručnim kolicima... prefiks 'auto' je označavao nešto što se samo pokreće (a ne čovek ili životinje). Dakle po izvornom smislu reči, i onih koji su ga tada prvi gradili, ovo jeste autoput. E sad, ako si pristalica režima koji je u međuvremenu menjao taj termin, onda nije, i onda pratiš njihovu novu definiciju reči autoputa. 😉
 
Где је знак за почетак/крај аутопута дотле је аутопут.
I to je ok. Ali Steva je počeo raspravu time da onaj ko nazove ovo autoput podržava priču vladajuće klike, a sad ispada upravo suprotno, da će vladajuća klika stavi znak koji oni hoće, a to će biti znak 80 i kategorizacija kako oni hoće, a to je gradska magistrala. Da je ovo što ja pričam, veći deo bi bio autoput sa ograničenjem 120-130, a tek 500m pred prvi semafor bi bila usporenja ko pred naplatnu rampu, prvo na 80 pa na 60, i tako do kružnog toka. Ovako će se nepotrebno na 6-7km izgubiti 1/3 vremena usled ograničenja 80 a ne 120-130 kao da je autoput. A bojim se da će upravo policija od vladajuće klike piše piše kazne za prekoračenja preko 80, nepotrebno tamo gde je moglo autoputnih 120.
 
Poslednja izmena:
Auto-put je isključivo onaj put za motorna vozila, na kome postoji kontrola ulaska saobraćaja preko rampi. Da, bilo je osporavanje sasvim definicije - na koji način kontrola. S druge strane, kako danas ne koristimo Vukov rečnik za objašnjavanje mnogim pojmova, tako ne treba ni koristiti izvorna, etimološka, značenja reči, jer mnoge reči u savremenom jeziku prosto ne znače to što je nekad tako bilo - značenje im se pomerilo.

Ovo je auto-put od onog mesta, na kome je postavljen znak za to. To može da bude i pola ove deonice, ali i od denivelisane raskrsnice, odakle se može preći na obilaznicu.
 
I to je ok. Ali Steva je počeo raspravu time da onaj ko nazove ovo autoput podržava priču vladajuće klike, a sad ispada upravo suprotno, da će vladajuća klika stavi znak koji oni hoće, a to će biti znak 80 i kategorizacija kako oni hoće, a to je gradska magistrala. Da je ovo što ja pričam, veći deo bi bio autoput sa ograničenjem 120-130, a tek 500m pred prvi semafor bi bila usporenja ko pred naplatnu rampu, prvo na 80 pa na 60, i tako do kružnog toka. Ovako će se nepotrebno na 6-7km izgubiti 1/3 vremena usled ograničenja 80 a ne 120-130 kao da je autoput.
Kapiram da ce vecina voziti 90-100, do prvog semafora :)
A sto se tice puta, zovite ga kako hocete, skratice mnogim ljudima put do autoputa, nekima nece biti po volji ali ne moze se svima ugoditi. I to je ok.
 
Slažem se Luka, ali dal će staviti znak autoputa kod denivelacije ili na pola deonice onda ispada da ima 2 opcije, a koja će se izabrati zavisi od odluke vlasti, ne od unapred utvrđenog pravila. Ok, mogu umesto žute trake celim delom ucrtati isprekidanu belu i reći da zbog te farbe nije autoput, ali isto se mogla isfarbati žuta do polovine deonice i reći da je autoput po tom pravilu 🤷‍♂️ U njivama je, van naseljenog područja pa nema razloga protiv žute trake i bar da pola deonice bude autoput. Meni 2 minuta brže i nemanje straha od prekršaja ograničenja znači. Uštedom samo po 2 minuta na svakih 10km kao ovde bi se na 400km do Podgorice uštedelo 80 minuta.
Bocky slažem se al pitanje je onda pisanja kazni za prekoračenja, i manje uštede vremena ako celom dužinom stave 80.
 
Poslednja izmena:
Ali svakako nema poente za većom brzinom od 80 km/h. Nisi na otvorneom putu, a i ulaziš u grad. Mora neka promena da bude sa 130, gde ćeš da označiš da ipak treba malo veća opreznost da bude. Činjenica da ovo nije auto-put potpomaže ideju da će verovatno biti deo putne mreže ovog dela, a na koju će se druge ulice u budućnosti oslanjati.

Zamisli da neko na 130 km/h ugleda da mu je crveno na semaforu pa krene da koči kao manijak? To je apsolutno nedopustivo i dovelo bi do ozbiljnih sigurnosnih problema. Pa vidimo i da u samom gradu jako veliki broj ljudi, pogotovo taksista, ne poštuje ograničenje 50, već se na nekim mestima i 90 vozi.

Baš sam pričao sa jednim starijim čovekom, koji živi i radi u Crnoj Gori, a porodica mu živi negde na granici sa Hrvatskom u Bosni i Hercegovini, u nekom selu kraj Save. I kaže da svaki put kad se lomata da pretiče, vozi preko ograničenja, obraća pažnju da ga policija ne uhvati, dođe mrtav umoran na odredište. A kada uživa u vožnji, obraća pažnju na ograničenje, ušteda mu je celih 15 minuta. Mislim da 15 minuta na 8 sati puta nije stvarno mnogo i da se vremenska razlika ne oseća.

Čak sam i jednom merio od naplatne stanice Obrenovac do Pakovraća. Jednom sam vozio i trudio se da bude sve vreme 130 km/h, a drugi put sam vozio po ograničenju - 80 u tunelu, 100 oko Rudnika. Znate kolika je razlika bila? Pet minuta. Nije to neka značajna ušteda da se toliko drami, koliko se ovde na sav glas urla.
 
Ali svakako nema poente za većom brzinom od 80 km/h. Nisi na otvorneom putu, a i ulaziš u grad. Mora neka promena da bude sa 130, gde ćeš da označiš da ipak treba malo veća opreznost da bude. Činjenica da ovo nije auto-put potpomaže ideju da će verovatno biti deo putne mreže ovog dela, a na koju će se druge ulice u budućnosti oslanjati.

Zamisli da neko na 130 km/h ugleda da mu je crveno na semaforu pa krene da koči kao manijak? To je apsolutno nedopustivo i dovelo bi do ozbiljnih sigurnosnih problema. Pa vidimo i da u samom gradu jako veliki broj ljudi, pogotovo taksista, ne poštuje ograničenje 50, već se na nekim mestima i 90 vozi.

Baš sam pričao sa jednim starijim čovekom, koji živi i radi u Crnoj Gori, a porodica mu živi negde na granici sa Hrvatskom u Bosni i Hercegovini, u nekom selu kraj Save. I kaže da svaki put kad se lomata da pretiče, vozi preko ograničenja, obraća pažnju da ga policija ne uhvati, dođe mrtav umoran na odredište. A kada uživa u vožnji, obraća pažnju na ograničenje, ušteda mu je celih 15 minuta. Mislim da 15 minuta na 8 sati puta nije stvarno mnogo i da se vremenska razlika ne oseća.

Čak sam i jednom merio od naplatne stanice Obrenovac do Pakovraća. Jednom sam vozio i trudio se da bude sve vreme 130 km/h, a drugi put sam vozio po ograničenju - 80 u tunelu, 100 oko Rudnika. Znate kolika je razlika bila? Pet minuta. Nije to neka značajna ušteda da se toliko drami, koliko se ovde na sav glas urla.

Odličan post. Još kad bi bar pola vozača razmišljalo kao ti i ja, smanjio bi se višestruko broj nesreća na putevima.
 
Ali svakako nema poente za većom brzinom od 80 km/h. Nisi na otvorneom putu, a i ulaziš u grad. Mora neka promena da bude sa 130, gde ćeš da označiš da ipak treba malo veća opreznost da bude. Činjenica da ovo nije auto-put potpomaže ideju da će verovatno biti deo putne mreže ovog dela, a na koju će se druge ulice u budućnosti oslanjati.

Zamisli da neko na 130 km/h ugleda da mu je crveno na semaforu pa krene da koči kao manijak? To je apsolutno nedopustivo i dovelo bi do ozbiljnih sigurnosnih problema. Pa vidimo i da u samom gradu jako veliki broj ljudi, pogotovo taksista, ne poštuje ograničenje 50, već se na nekim mestima i 90 vozi.

Baš sam pričao sa jednim starijim čovekom, koji živi i radi u Crnoj Gori, a porodica mu živi negde na granici sa Hrvatskom u Bosni i Hercegovini, u nekom selu kraj Save. I kaže da svaki put kad se lomata da pretiče, vozi preko ograničenja, obraća pažnju da ga policija ne uhvati, dođe mrtav umoran na odredište. A kada uživa u vožnji, obraća pažnju na ograničenje, ušteda mu je celih 15 minuta. Mislim da 15 minuta na 8 sati puta nije stvarno mnogo i da se vremenska razlika ne oseća.

Čak sam i jednom merio od naplatne stanice Obrenovac do Pakovraća. Jednom sam vozio i trudio se da bude sve vreme 130 km/h, a drugi put sam vozio po ograničenju - 80 u tunelu, 100 oko Rudnika. Znate kolika je razlika bila? Pet minuta. Nije to neka značajna ušteda da se toliko drami, koliko se ovde na sav glas urla.
Pa ne ulaziš brate 8km u grad šta pričaš 😳 Jel pre naplatne rampe Obrenovac, ili Vrčin, Pazova... usporenje sa 130 na 0, isto kao ovde semafor, i šta? Svi znaju kako se to radi, npr 500m pre toga spustiš ograničenje na 100, pa na 350m staviš 80, pa na 200m 60... Dakle to apsolutno nije razlog da svih 8km bude ograničenje 80, tj da bar 5-6km ne bude 120-130 kolko je i u nastavku...
Mada sad kad si to spomenuo, nevezano za mesto smanjenja ograničenja, biće neprijatno noću biti zadnji na prvom semaforu, a iza otvoren autoput, buddala koji lete ima nezavisno od toga. Bilo toga i na naplatnim rampama. Bolje da su stavili kružne tokove nego semafore. Plus ne troše struju, a sigurniji su.
Ako nastave sa raskranicama, na kraju neće ni biti brzi put već sve ograničenje 60 ko Ibarska, krrnula ko magistrala, a kad su načičkali kuće cela spuštena na 60. Zato bolje da je ovo autoput
 
Poslednja izmena:
Pa da, realno pola deonice od petlje ka NBG moglo je biti bar 100 ili 110 barem... pa onda da se usporava lagano kako se približava gradu.
Krajnje je frustrirajuće da dobiješ saobraćajnicu sa X traka, čekaš je čitav život i onda kad je konačno naprave, neki pametnjaković stavi ograničenje brzine koje se kosi sa mozgom.
Kao ono čudo posle mosta na Dunavu u Zemunu...

A realno, niko to neće poštovati... i kažnjavaće vozače i opet se neće poštovati.
Jer se kosi sa logikom. I tu saobraćajni znak ne pomaže...
 
Pa da, realno pola deonice od petlje ka NBG moglo je biti bar 100 ili 110 barem... pa onda da se usporava lagano kako se približava gradu.
Krajnje je frustrirajuće da dobiješ saobraćajnicu sa X traka, čekaš je čitav život i onda kad je konačno naprave, neki pametnjaković stavi ograničenje brzine koje se kosi sa mozgom.
Kao ono čudo posle mosta na Dunavu u Zemunu...

A realno, niko to neće poštovati... i kažnjavaće vozače i opet se neće poštovati.
Jer se kosi sa logikom. I tu saobraćajni znak ne pomaže...
A ne kosi se sa zdravom logikom to sto ces ti krsiti propise, rizikovat kaznu, a cesto i tudje zivote.zarad ustede vremena od 1 minuta. Tom tvojom logikom neka dozvole i u vojvodjanskoj i u jurija gagarina 80km/h. Sto da ne ima 6 traka. Opicis ga brale od cacka do kuce si za sat vremena.
I zbog takvih svaki dan neko neduzan gine na putevima.
 
Ma mene nervira logika... koja je logika ograničenja od 80km/h na celoj deonici?
Šta je projektant mislio?
Je li ima nešto što ne uzimamo u obzir možda?

Širina puta - nije
Krivine - nema ih
Zaštitne ograde sa strane - urađene
Neravan i oštećen asfalt - nije, sve je novo...

I šta je sad problem da ograničenje bude 110 npr do polovine deonice?

Ne razumem stvarno...
 
Vrh