Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Čini mi se na ovom snimku da je roza kuća počela da se skida od šupa.


Nije bilo rušenja.

Collage.jpg
 
A sta se desava sa ovim otpadima i polu srusenim kucama?
Screenshot_20230222_214338_YouTube.jpg
 
Da neće kinezi da naprave put oko kuće kao u Kini.
 
Sravniće preko noći kao što su onaj sveti hrast star nekoliko vekova, koji je smetao autoputu, i zbog koga su stranci koji su radili isti, tražili da se pomeri trasa za nekih 200m.
 
Koliko je veliki ekoloski aspekt ovih projekata sobracajnica po obodima Beograda! Citavi pojasi pored obilaznice i ove magistrale su preporodjeni u svakom smislu. Neverovatno kako ljudi zive. Jadni radnici koji moraju da rade na ovakvom zatrovanom zemljistu...bolje ABHajce iz Krusevca da su zvali da nekako pomognu.
 
SLazem se sa prethodnikom sto se tice sredjivanje citavih naselja kada neka nova ulica prodje ali sa dr str i Grad ili ko vec radi ekspropijaciju,kazu da su nudili za srusene kuce samo 500e/m2. Slozicete se svi da je na osnovu danasnjice,to izuzetno mali iznos. Meni je malo vise neverovatno da je neko pustio da krenu radovi a da nije zavrsena eksproprijacija,sramota,totalno neznanje ili sta vec. Pripremis sve i krenes...a ne sad 2,3mes stoje bukvalno radovi. Srbija je to brale.
 
Da prevedem vešto sročen govor predsednika SO Surčin (u plejadi primitivaca SNS vlasti, priznajem da me je ova retorska gotovo :) veština dotičnog g. pomalo i iznedadila). Elem, najavljuje rekonstrukciju građevinskim mašinama razvaljenog puta od centra Surčina ka savskom nasipu (možda se neko seća, postavljao sam ovde i fotografije te razvaljene deonice), sve vreme vešto spinujući da se rekonstruiše "put". U jednom trenutku, ipak, otelo mu se da se radi o 1100m rekonstrukcije. To je, za one koji znaju teren, dovoljan pokazatelj da se ipak radi samo parče od pijace u Surčinu do nove petlje preko kraka ka NBGD. Veći deo, oko 3/4 trase dakle, ostaje do daljeg razvaljen (od petlje do nasipa).

Ovo radi istine.
 
SLazem se sa prethodnikom sto se tice sredjivanje citavih naselja kada neka nova ulica prodje ali sa dr str i Grad ili ko vec radi ekspropijaciju,kazu da su nudili za srusene kuce samo 500e/m2. Slozicete se svi da je na osnovu danasnjice,to izuzetno mali iznos. Meni je malo vise neverovatno da je neko pustio da krenu radovi a da nije zavrsena eksproprijacija,sramota,totalno neznanje ili sta vec. Pripremis sve i krenes...a ne sad 2,3mes stoje bukvalno radovi. Srbija je to brale.
pa ne znam bas za izuzetno mala , mozda ipak samo mala cijena
pogledaj ti malo na nekretninama.rs nisu bas cijene kuca visoke kao recimo cijene stanova
kvadarat stana je trostruko skuplji od kvadrata kuce,nemoj samo porediti sa vilama na dedinju
ja bas gledam ima kuca izuzetno povoljnih sa svom pratecom dokumentacijom i renovirane u fulu za izuzetno male pare
to je samo neka moja mala opservacija poredejenja sa ostalim kucama na trzistu
 
Pretpostavaljam da zbog Kineske robne kuce nisu radili krak ka Jurija Gagarina. MIslim da bi do sada pustili taj krak i spojili sa JG. Tko zna sta se tu petlja.
 
Meni deluje kao da sad žure da završe celu saobraćajnicu do 31.marta, i da improvizuju spoj sa kružnim tokom. A rekonstrukciju kružnog toka odrade kada zavrse spoj sa j.gagarina. Nekako mi deluje taj plan najlogicniji i najrealniji pod uslovom da uskoro reše ove preostale kuće
 
Da si inženjer na ovom projektu, tačno da se rokneš! Sa jedne strane teraju te da nešto završiš, sa druge ti nisu obezbedili osnovne preduslove, čistu jbn trasu!

U svom poslu takve u epsilon okolini 0s okrenem za Pi, tj. u smeru iz koga su došli :)
 
Očigledno je da se oslobodi trasa puta, da bi ovo bilo gotovo za 15etak dana max. Još sa ovolikom mehanizacijom, 500m puta predstavlja ništa...
 
Овде је заказала администрација у експропријацији. Морала је бити готова пре петље у Сурчину.
 
Svi se iščuđavaju na smeće i zagađenje koje je ostalo posle rušenja, a realno i ostatak vinogradarske + kompletne Ledine su identične. Plus Ledine su postale neka mala industrijska zona gde je sve dozvoljeno. Otpad i blato na sve strane. Svaka čast ljudima koji u tome žive.
 
То је слика и прилика Бг урбанизма и комуналног реда (као и у већем делу Србије) где се толерише мешање стамбених и привредних зона, да аутоотпади, стоваришта, кафане и сервиси буду тик уз стамбене куће.
 
to se desava u svakoj sredini
nije to bas tolerancija mesanja stambenih i ostalih zona.
Ja bih prije rekao da je to situacija nastala razvojem grada,mislim da su ranije tu bili dijelovi grada nebitni urbanistickom planu.
Ali sa razvojem grada doslo se do toga da moramo da prosirimo zonu urbanistickog plana,a samim tim i pomaknemo ljude koji su tu zivjeli mnogo prije dolaska grada u tu zonu.
I sad imamo situaciju da zbog javnih interesa covjek koji tu zivi 100godina mora da se pomakne razvoju drustva.
P.S.
Sta ce da urade sa onim mocvarnim dijelom, ne vidim nigdje ozbiljan kanal za odvod te vode .
 
Evo predloga za ovakve situacije.

Pošto autoput tu mora proći ljude treba iseliti uz obavezan adekvatan po broju članova hotelski ili smestaj ili smestaj u drzavnim stanovima ne dalje od 10 kilometara od te lokacije.Za seoska i domaćinstva u kojima se obavlja neka delatnost bar dva clana domačinstava privremeno zaposliti u javno preduzeće ako nemaju druge prihode i ako tako žele do okončanja postupka a stoku i mašine privremeno odvesti na farmu sa kojom drzava ima dogovor.

E sad kao zaštitu prava tilh ljudi ,uvesti pravilo da bez UPOTREBNE dozvole takvu deonicu nije moguce nikako pustiti u javni saobracaj a kao uslov za dobijanje UPOTREBNE dozvole uvesti pravilo da svi vlasnici do tada moraju biti isplaceni to jest sudski sporovi moraju biti okončani!!!

Kao meru sprečavanja odugovlačenja procesa preračunati ,izgubljenu dobit i ljudi i domaćinstava ali i upravljača puta i obavezati onogo ko izgubi spor da nadoknadi procenat u toj šteti suprotnoj strani a sudsku proceduru maksimalno uprostiti i angaziovati sve resurse kada su kapitalni projekti u pitanju.

Takodje pri proceni vrednosti zemlje uvesti koeficijent minimum x2 jer niko samovoljno ne želi da menja život iz korena.

Ovim bi se radovi obavljali maksimalno brzo a završena deonica koja stoji bi mnoge naterala da razmisle šta i kako dalje.
 
Vrh