Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Postoje razlozi zbog cega se Vlogzilina skoro svaka izjava moze kritikovati. Razumem to I te kako I zato gotovo apsolutno nista ne uzimam od njega zdravo za gotovo. ALI...
Ljudi taj covek gazi po blatu do kolena, po snegu, na plus 30 I vise, po kisi... verovatno je dao zadnju paru da kupi dron, kameru it'd...
Ja to postujem, bez obzira sto gotovo I ne slusam sta kaze. Kako god Vlogzila mi omogucava da imam uvid sa lica mesta sva gradilista po Beogradu, gotovo na dnevnom nivou. Ja sam mu duboko zahvalan, kao I svima drugima koji rade slican posao.
Svi smo razlicito obrazovani, informisani, razlicitih materijalnih mogucnosti... Na kraju krajeva kad mi se nesto od bilo koga ne dopada, jednostavno ignorisem, ne moram bas sve da kritikujem...
 
Apsolutno se slažem sa tobom i ja isto pogledam njegove snimke onih projekata koji me interesuju... ali... on ovo što radi, radi da bi zaradio neke pare od Youtube-a i to je legitimno isto tako je legitimno da neko komentariše njegov rad jer on je odlučio da bude neko ko stvara neki materijal koji je deo tih društvenih mreža koje žive od toga da li će neko da se prepucava oko tih istih snimaka.
I on je vrlo raspoložen za raspravu... bar sam tako zaključio iz jednog pregleda komentara na nekom od njegovih video snimaka...
Očekujem već dugo vremena da malkice evoluira ali ništa... terminologija koju koristi i koju ne napušta je prilično skromna za nekoga ko vrlo intenzivno prati građevinarstvo, arhitekturu, urbanizam ovoga grada pa i zemlje.
Ali, zahvalan sam mu i mogu samo kapu da mu skinem za to što je uporan i vredan...
 
Ljudi taj covek gazi po blatu do kolena, po snegu, na plus 30 I vise, po kisi... verovatno je dao zadnju paru da kupi dron, kameru it'd...
Ja to postujem, bez obzira sto gotovo I ne slusam sta kaze. Kako god Vlogzila mi omogucava da imam uvid sa lica mesta sva gradilista po Beogradu, gotovo na dnevnom nivou. Ja sam mu duboko zahvalan, kao I svima drugima koji rade slican posao.
Koliko je meni poznato, niko ga nije kritikovao zbog ovoga. Čak šta više, bilo je i pohvala od strane forumaša zbog toga što radi.
 

Ovo je odličan snimak. VIdi se sve precizno.(y)

Osim očiglednih prepreka na trasi (ovde vidim još 3 kuće kao obavezne za rušenje i jedan magacin, koji izgleda ne smeta trasi, ali smeta trotoaru. Plus čišćenje 2 otpada), vidljivo je i da parna strana ulice, kod kružnog toka, nije ni pipnuta. Štaviše, deluje da se u bar 2 kuće sa te parne strane još uvek aktivno živi (parkirani automobili ispred, na način kako parkiraju stanari).

Konkluzivno, to znači kako je ispravna bila procena da će samo uklapanje u Vojvođansku biti novi budž :) , tj. već je sasvim izvesno da će biti ostavljeno za neku sledeću podfazu, podfaze.

Tužno i jadno.
 
Ја као логичан след догађаја видим да надовежу нову саобраћајницу на постојећи кружни ток код Лидла, затим након тога крену да раде крак ка Јурија Гагарина. Кад заврше и пусте саобраћај на краку ка Јурија Гагарина, тада преусмере саобраћај ка тамо и крену да раде нови, већи кружни ток код Лидла. Но, видећемо, можда нас изненаде са радовима на кружном току раније, али не бих се превише надао. Само нек пусте у саобраћај ову саобраћајницу што пре, ма какво год било укључење. Убија ме сваки пут дилема да ли да идем преко Добановаца или Умке.
 
Ma da. Neka puste sta god. Da bi neke koji idu u Obrenovac lisili muka dileme kuda da idu. A to sto ce kalemljenje ovolike saobracajnice na postojecu infrastrukturu napraviti haos ljudima koji tamo zive boli ih uvo. Klasicno nase razmisljanje. Zato smo tu gde jesmo.
 
а као логичан след догађаја видим да надовежу нову саобраћајницу на постојећи кружни ток код Лидла

Ne slažem se, tj. ne znam da li je logično, ali, koliko smo ovde pratili, nije tako bilo planirano (projektom). I krak ka JG i uklapanje u Vojvođansku deo je ovog projekta.

Ono što smatram da je neprihvatljivo, to su ta večita "cepkanja" projekata u jedan reaktivni niz podfaza, koji se ustvari nikada ne završava i rezultira polu i privremenim rešenjima, koja onda traju godinama (nekada i desetlećima!).

Moje mišljenje je da je upravo ta "daj šta daš, važno da se radi" logika, koja dominira našim javnim mnjenjem, glavni razlog zašto nema NIKAKVE odgovornosti, pa u krajnjoj liniji ni političke cene za one koji su birani i plaćeni da organizuju projekte.

A bez odgovornosti, dobijete ovakvo društvo, tj. da - tu smo gde smo...
 
Како год окренеш, накалемиће саобраћај на овакву инфраструктуру. То је неминовно, с обзиром да не видим да ће са отварањем нове саобраћајнице урадити Т6 до кружног тока код Лидла или проширити Земунску и Тошин Бунар од Гандијеве до Николе Добровића. Ја сам писао да ће будући проблем бити тек решен када изграде планирани мотопут Остружница - Обреновац, а то ко зна када ће бити. По мени је у старту требало градити пун профила аутопута од искључења за Ибарску магистралу на Чукарици до Обреновца, али нису хтели да се бакћу са клизиштем, са којим ће се свакако морати бактати ако планирају да граде тај мотопут. Исто сам писао да, кад је већ изабрана новобеоградска варијанта аутопута, Милош Велики требао ићи право у Јурија Гагарина, а не завлачити се ка Војвођанској и правити семафоре, већ од краја Јурија Гагарина одмах аутопут.
 
Pa dobro, verujem ja da si ti sve tako mislio, ali nisam o tome pričao. Već o činjenici da očigledno projekat, onako kako je definisan, ni sa svim ovim zakašnjenjima neće u celosti biti završen i da to većini i ne smeta. Ubice nas ta neempacipovana, gubitnicka, "daj šta daš, dobro je" logika.

MORAMO da budemo stroži, drugim rečima da odrastemo i sazrimo kao društvo.

Nebitno... Ajd.
 
Ovo donekle boli kako se zadovoljavamo nekim polurešenjima tako da apsolutno razumem @sev

Jednostavno mi smo previše siromašni da bi više puta radili razne nezaokružene infrastrukturne zahvate pa nam se više isplati da ispočetka odradimo nešto što je u startu skuplje ali na duži rok jeftinije pošto će to biti trajno rešenje.

Ova magistrala je sjajan primer, značajan objekat a grade se raskrsnice u nivou, a kraj te magistrale je lokalni kružni tok umesto da se uključuje isto denivelisanom petljom sa kružnim tokom ispod ili iznad na vojvođansku. Na kraju krajeva će da bude krkljanac pa će se za 30 godina opet ispravljati te greške i tako ukrug.
 
Stanje na dan 03/03.

Užurbano mašine rade. Sada je kolektor glavni zadatak.
IMG_20230303_115026.jpg
IMG_20230303_115255.jpg
IMG_20230303_115333.jpg
IMG_20230303_115351.jpg
IMG_20230303_115403.jpg
IMG_20230303_115418.jpg
IMG_20230303_120205.jpg
IMG_20230303_115754.jpg
IMG_20230303_121059.jpg
 
Pa dobro, verujem ja da si ti sve tako mislio, ali nisam o tome pričao. Već o činjenici da očigledno projekat, onako kako je definisan, ni sa svim ovim zakašnjenjima neće u celosti biti završen i da to većini i ne smeta. Ubice nas ta neempacipovana, gubitnicka, "daj šta daš, dobro je" logika.

MORAMO da budemo stroži, drugim rečima da odrastemo i sazrimo kao društvo.

Nebitno... Ajd.

По мени је цео овај пројекат погрешан, већ сам објаснио зашто. Излаз из Београда на аутопут за Чачак је требало скроз другачије решавати. Ја сам само написао шта би у овом тренутку било најлогичније урадити, не да је то добро решење. Време кад је требало бирати добро решење је одавно прошло.
 
Vlogzila kaže u videu da se kružni tok sprema za radove pominje neko izmeštanje kablova...??
 
Vrh