Kolko je nebitan videće se po puštanju kolka će gužva biti na semaforu za skretanje levo uključenje u J. Gagarina. Ako u dnevnoj polovini dana 7-21h priliv bude 1000 vozila/sat, i raspored priliva bude 60% dalje Vojvođanskom, 5% ka Ledinama i 35% u Gagarina, onda je to oko dodatnih 300 vozila/sat na semaforu za skretanje levo, što verovatno zajedno sa sadašnjim prometom, i time da se sada za skreranje levo čeka da prvo prođu oni iz suprotnog smera pravo, pa kolko vremena ostane zelelenog za skretanje levo, znači da jedan zeleni talas neće moći propusti nakupljeni saobraćaj pa će se izgubiti par minuta na semaforu. S druge strane da je krak Gagarina završen, bile bi na raspolaganju 3 trake pravo bez čekanja kao sada uslovno za levo, pa ne bi bilo čepa u tom delu. Povećani čep bi se mogao očekivati na autoputu i uključenju za Gazelu gde bi recimo 30% onih koji uđu autoputem u NBg nastavilo preko Save. Jer za pola stanovnika preko Save (Stari Grad, Vračar, Palilula, Zvezdara, deo Voždovca) ovaj pravac je najkraći za uključenje na ovaj autoput pa će ga oni koristiti nema sumnje. Jer ono vreme koje bi on potrošio od silaska sa petlje Surčin do prelaska Ostružničkog mosta, on bi za to vreme već bio u NBgu, a naravno da mu je to bliže od petlje Ostružnica i dalje ka Sajmu kada ta dva pravca uporedi, a celom Obilaznicom je dosta duže (sem za delove Čukarice i Rakovice). Što znači da će 80% priliva ovog autoputa u grad ići u Vojvođansku i Gagarina, pa uključenje u Gagarina nije nimalo nevažno.