Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Definitivno semafor.
Vidi se da je proširen deo za traku za skretanje levo iz pravca Surčinske petlje prema Novom Beogradu.
Mislim da ne postoji šansa da tu bude omogućeno skretanje ulevo bez semafora.
Voleo bih da čujem objašnjenje nekog saobraćajnog inženjera zašto je dobro da bude tako...
Sve se nadam da postoji neko savršeno logično objašnjenje za ovo.
 
Napravili veliku petlju tamo na kraju gde nema nikoga, a ovde na početku gde je gusta naseljenost semafor 🧠 Da ne kažamo da su za 70 ili kolko mil evra za 8-9km u ravnici u tu cenu mogli ovde urade denivelisanu raskrsnicu, i na mnogo manjem Obrenovačkom putu na Padini pri ulasku u grad ga ima, a ovde gde će biti veći saobraćaj ga nema.
 
Napravili veliku petlju tamo na kraju gde nema nikoga, a ovde na početku gde je gusta naseljenost semafor 🧠 Da ne kažamo da su za 70 ili kolko mil evra za 8-9km u ravnici u tu cenu mogli ovde urade denivelisanu raskrsnicu, i na mnogo manjem Obrenovačkom putu na Padini pri ulasku u grad ga ima, a ovde gde će biti veći saobraćaj ga nema.
Stvarno su trebali ovde uraditi denivelisanu raskrsnicu.
Ovo sa semaforom će za 10-15 godina biti pravi problem. Sada je odmah trebalo uraditi kako treba i rešen problem za sva vremena!
 
Dajte ljudi, pa kada se kod nas mislilo unapred? O čemu pričamo, da se sada uloži malo više i napravi nešto za sva vremena, a ne da se skrpi trenutno stanje, pa da se posle plati mnogo više za naknadno denivelisanje? Pa samo pogledajte raskrsnicu kod Pupinovog mosta...
 
Pa samo pogledajte raskrsnicu kod Pupinovog mosta...

Ovo je gore od toga. Ovde se gradi od nule i svesno se pravi čep.

Bukvalno svaki pravac multimilionskih projekata na kraju završi sa čepom (setite se samo raskrpetlje kod hipodroma!). Kao da nas namerno neko z*.

Ili tu postoji neki princip koji mi laici ne razumemo, jer smo mnogo glupi i mislimo da još 2 miliona na ukupnu cenu ne bi značilo ništa, a još bolje bi bilo kada bi se ugovarale realne cene pa ni ta 2 ne bi bila 2, a preteklo bi sa osnovne cene mnogo više.

No, dobro, dobićemo semafor, valja ga ljuljati. Za čep koji sledi oko LIdla i Vinogradske i dalje predlažem lokalnom stanovništvu mini bunt, da reše sve do grand kafe sa par dobrih blokada uz dovoljnu masovnost. Imajte na umu da je svaki populista kukavica, a populista koji krši zakon je kukavica naročite vrste. Prosto, neotporni su na masovan građanski pritisak.
 
A za cep u Zemunskoj sta da radimo? Ili cep u Jurija Gagarina?
 
Tu pomoći nema, ali verujem da neće biti radikalan kao ovaj pomenuti. Videćemo.
 
Pa nije ta raskrsnica... Ili se ja pogrešno sećam?
 
Dajte ljudi, pa kada se kod nas mislilo unapred? O čemu pričamo, da se sada uloži malo više i napravi nešto za sva vremena, a ne da se skrpi trenutno stanje, pa da se posle plati mnogo više za naknadno denivelisanje? Pa samo pogledajte raskrsnicu kod Pupinovog mosta...

Раскрсница код Пупиновог моста је једна од већих глупости у последњих не знам колико година, за то би неко морао и кривично да одговара.
 
Vidim jutros iz aviona, ali neće da ubaci sliku iz nekog razloga, sve asfaltirano, ocrtane trake, postavljena rasvjeta, znači ovo je faktički gotovo, sem ovog dijela od nekih 500 600 metara.
Što se mene tiče samo neka puštaju, parcijalno parcijalno, šteta da uđemo u Novu godinu bez 7km prilaza NBG sa A2. 😄
Slika nije ništa posebno ali pokušaću da je ubacim sa računara.
 
А биће и још један семафор, кад се уради саобраћајница ка Јурија Гагарина...
 
nije bas tacno...
1670752006088.png

na plavom delu (auth zona) moze da se leti na visini do 120m, uz verifikovan DJI account i prihvatanje prompta o odgovornosti u DJI Fly aplikaciji
na sivom delu (airport approach, altitude zona) koji se preklapa sa plavim, max visina je 60m (malo zeznuto zbog dalekovoda)
na crvenom delu (restricted zona) se ne moze leteti, dron nece hteti da poleti uopste...
 
Pa i to je tačno ali ima dosta dronova tipa mjx bugs itd koji će poleteti svuda.Šalu na stranu svaka čast svakom čoveku koji odvoji svoje vreme ,sedne u svoj auto,rizikuje kablove i drveće plus tamo da se mota oko gradilišta i mašina a znamo kakvih sve faca tamo ima.Kapa dole za svaki trud u tom pravcu.
 
nije bas tacno...
Pogledajte prilog 150430
na plavom delu (auth zona) moze da se leti na visini do 120m, uz verifikovan DJI account i prihvatanje prompta o odgovornosti u DJI Fly aplikaciji
na sivom delu (airport approach, altitude zona) koji se preklapa sa plavim, max visina je 60m (malo zeznuto zbog dalekovoda)
na crvenom delu (restricted zona) se ne moze leteti, dron nece hteti da poleti uopste...
Апликација Ди Џи Ај је несертификована, непрецизна, и не даје тачан приказ појединачних националних ограничења. Увек треба гледати локалну регулативу. Већ сам писао овде:
ево сажетог прегледа који је комбинација важеће српске и европске регулативе. Српска тренутно није до краја усклађена са европском и у неким елементима је рестриктивнија, а у некима флексибилнија. Ја сам у сажетку увек изабрао рестриктивнију опцију – где је европска регулатива флексибилнија, ставио сам *, а где је српска флексибилнија сам ставио **.

Уколико летите дроном тежине испод 250 грама, можете да летите без икакве дозволе, регистрације и плаћања осигурања ако поштујете следећа ограничења:
  • Искључиво у видокругу и не даље од 500 м*
  • Под непрестаним активним управљањем пилота (тј. не сме да лети у аутоматском моду, ако има такав мод) **;
  • До максималне висине од 100* m у односу на тле;
  • не преко људи и у близини скупа људи – ова формулација је намерно остављена нејасно, али смисао јој је да каже: ок ако случајно прелетиш неког изолованог планинара док снимаш обронке и пашњаке, или пливача док снимаш море, али није ок да летиш изнад улице, трга или плаже где увек мораш да очекујеш да има људи. Различите државе различито интерпретирају овај принцип и неке државе ће под "скупом људи" сматрати и ауто-пут или било које насељено подручје, док друге државе неће, водећи се логиком да људи у колима или зградама нису директно изложени. Свакако предлажем да стриктно избегавате било кога непознатог.
  • поштујући туђу приватност, тј. не изнад нечијег дворишта**
  • не прилазећи другим ваздухопловима и дајући првенство пута свим ваздухопловима са људском посадом. Не постоји утврђена удаљеност која представља "опасно приближавање". Она зависи од геометрије конфликта, брзине, временских услова, доба дана.
  • не вући ништа кроз ваздух (заставе, траке), не избацивати (нпр. летке) и не прскати.
  • не ближе од 5 км од свих аеродрома и хелидрома**
  • никад у близини "осетљивих објеката". Ова квалификација се разликује од државе до државе, али генерално обухвата периметар:
    • војних инсталација;
    • осетљивих индустријских и енергетских постројења и инсталација;
    • затвора, болница, школа и свих дечјих установа;
  • никад кроз заштићена станишта животиња и птица и резервате природе.
Наравно, могуће је одступити од било којег од ових ограничења, али онда морате да уђете у процес дозволе, регистрације и, потенцијално, осигурања.
 
Vrh