Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Definitivno deluje da će ići prvo na ulivanje kod Mausa u Vinogradsku... Ovo posle ce se razvlaciti tokom 2023.

U tekućoj situaciji još i najmanje loša strategija. Eto, kapitulirah :)
 
Poslednja izmena:
Kako ljudi kod nas znaju naprave ovako ružne objekte i kuće, svaka im čast na talentu 👌 Sreća da će bar ovde saobraćajnica ih raščisti na nešto estetski pristojnije, ali deluje da će ulazak u Bg zbog preostalih sa leve strane biti kiselkasto-gorak za čulo vida, ne može se reći kao u selo jer su ona uglavnom lepša, nego kao neku turbo favelu. Desna strana ulaska sa zgradama, i krak ka Gagarinu deluju da mogu imaju neki smisao, ali ovo levo što ostane ne vidim kako će reše da ne bude sramotan ulaz u grad.
 
Definitivno deluje da će ići prvo na ulivanje kod Mausa u Vinogradsku... Ovo posle ce se razvlaciti tokom 2023.

U tekućoj situaciji još i najmanje loša strategija. Eto, kapitulirah :)
Apsolutno se ne slazem...
Kako mislis najmanje losa strategija... pa tek ce sad biti kolaps u Vinogradskoj i oko kruznog toka
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: 10k
Juce je Sapic na konferenciji za novinare rekao da se nada da ce ovaj krak biti otvoren na prolece. A sta rade ovim ljudima je sramota. Slazem se da im kuce nisu reprezentativne, ali opet im ne mozes dati crkavicu za koju ne mogu da kupe nista slicno ni u Boljevcima.
 
Ako neko od njih koji imaju kuce na tom potezu ima gradjevinsku dozvolu moze masne pare da uzme. Ali znajuci nas mentalitet "mogu ja i sam" bez gradjevinske dozvole onda je pravi poklon i 400eur ako im se da. Cak ima primera gde je gradnja izvedena na parcelama koje nisu njihovo vlasnistvo nego neki oblik drzavnog - javnog vlasnistva. Dakle dokle si zivero tu zivero si, a kako nemas papire budi srecan da ne dodje bager i pocistite zajedno sa namestajem. Ljudi veoma neozbiljno pristupaju bitnosti gradjevinske dozvole a na kraju i mogucnosti legalizacije. Svi su u fazonu "ma nece mene". Malo ljudi je predalo uopste dokumentaciju. A sad frka jer se isplacuje 400eur/m2. Brate, to je popklon. Zato su ih i oduvali. A advokate bas briga. Svako rociste 150 do 200eur, pisma od 50 do 100eur pa koliko se izdrzi.
 
Зашто се ишло на варијанту са Виноградском када много логичније делује спајање са Јурија Гагарина и проширење Јурија Гагарина на 3+3 у оном малом делу између блокова 71 и 72? И са Газеле и са моста на Ади излази се на Јурија Гагарина и само право 3+3 на ауто-пут.
 
Po meni verovatno sto bi onda kinezi sa gradjevinskim masinama ukakili novi put a njima ne sme nista da se kaze. Ovako oni ce uveliko do maja zavrsiti grube gradjevinske radove a vezu za autoput ce verovatno poceti nasipanjem da rade oko marta tako da kad krene asfaltiranje nece biti ni grubih gradjevinskih masina za kineski centar i svi mirni. A autoput ce vec ulaziti polako u saobracaj od kraja februara preko Vinogradske ulice.
 
Зашто се ишло на варијанту са Виноградском када много логичније делује спајање са Јурија Гагарина и проширење Јурија Гагарина на 3+3 у оном малом делу између блокова 71 и 72? И са Газеле и са моста на Ади излази се на Јурија Гагарина и само право 3+3 на ауто-пут.

Управо. Ово бесмислено буџење ка Виноградској је ем компликованије због рушења објеката, ем саобраћајно проблематичније.
 
Zato jer kad spucas koliko vec miliona bio bi red da koristiš tu saobracajnicu a ne da završi prazna. Nisu očekivali da će neko ko nema građevinske dozvole da se buni prilikom rušenja. Sudski proces produžuje vreme rušenja a advokati su navukli ljude da tuže da bi uzeli pare bez obzira što nemaju realne šanse sem da kad izgube proces, plate sudske troškove. A posle frke oko rušenja objekata na lokaciji Beograd na vodi, vlast je rešila da ide legalno sudskim putem. Srećom postoji varijanta priključka na Vinogradsku te je smanjena tenzija i ne postoji mogućnost ucene tih par neraseljenih kuća.
 
Технички гледано ваљда је варијанта ка Војвођанској компликованија због кружног тока и неопходности да се уради комадић Т6 од кружног тока па мало узбрдо.
 
Kako mislis najmanje losa strategija... pa tek ce sad biti kolaps u Vinogradskoj i oko kruznog toka

Posmatrano iz ugla lokalnog stanovništva priključenje krakom na Vinogradsku kod Mausa i puštanje veze ka obilaznici svakako nije najbolja strategija, jer zaista će u tom kraju proizvesti saobraćajni čep tokom većeg dela dana, sve dok se ne realizije novi kružni tok i veza ka JG. TO stoji, tj. stoji da će taj haos u kraju duže trajati nego što bi trajao samo za realizaciju novog kružnog toka.

Ali, na žalost po lokalce, to nije jedini ugao iz koga se gleda. Postoji i širi interes. Po mom mišljenju, u prvom trenutku otvaranje kraka ka Mausu daje vreme da se sudski procesi oko rušenja preostalih kuća odvijaju svojim tempom, bez pritiska na one koji gube kuću da prodaju za onoliko koliko misle da je malo i bez pritiska na sud da stvari smandrlja na brzinu. To otvara prostor i za fer dogovor, bez ucena bilo koje strane.

Dodatno, daje vreme da se realizuje krak ka JG, očigledno iza bar grubih radova na kineskom TC (očajno loš plan, ali sada je već očigledno da je plan), a da cela saobraćajnica ne čeka ono što još nije ni započeto (bojim se ni pravno).

Greška naše reaktivne birokratije je to što umesto da VEĆ SADA rešava pitanje one kafane i perionice (tamo gde "šina savija" iz JG), ona sada snom pravednim spava. Pa će se probuditi i setiti potrebe, kada bude već trebalo da se radi. I onda opet ista situacija, u krug i u krug, dok život prolazi.

Naravno, sve ovo je pisano sa jednik aksiomom: da je širi društveni interes da nova veza ka A2 savskim poljem proradi što pre. Iz mog ugla to jeste aksiom, ali priznajem da se može o tome raspravljati. Stanovnici Vinogradske, Ledina i Surčina jednostavno ne mogu da izbegnu haos koji sledi dok se oba priključka ne realizuju kako treba, a bogami ni tada neće biti bajka (stara priča o vezi ka T6). To je nova realnost i bojim se da se to neće promeniti. Moj savet je da svu energiju usmere na pritisak i rešavanje čepa od Lidla do Grand kafe. Uz dobar pritisak ka gradu, to mogu sebi da reše. Da odlože ove radove, ne mogu.

Da se razumemo, meni se rešenje sa krakom ka Mausu i puštanje veze ka A2 kroz usku cevku Vinogradske ne sviđa. PRvenstveno zbog naše sklonosti da privremena rešenja potraju GODINAMA. Ali, u situaciji u kojoj smo (ni ašov poboden ka JG i nerešeno pitanje oko perionice i kafane), stvar mi deluje kao najmanje loša strategija. I nisam srećan sa tim.
 
Poslednja izmena:
Mi smo i sada u haosu.Taj haos nam ne pravi kruzni tok,vec semafor i raskrsnica kod grand kafe i od ledina ka bezaniji i od bezanije ka ledinama,kao i veliki broj vozila.Pre kruznog toka u Vojvodjanskoj je bio semafor i pravio je cep sve do ledina.Ta raskrsnica je prodisala od kako postoji kruzni tok.
 
Ako neko od njih koji imaju kuce na tom potezu ima gradjevinsku dozvolu moze masne pare da uzme. Ali znajuci nas mentalitet "mogu ja i sam" bez gradjevinske dozvole onda je pravi poklon i 400eur ako im se da. Cak ima primera gde je gradnja izvedena na parcelama koje nisu njihovo vlasnistvo nego neki oblik drzavnog - javnog vlasnistva. Dakle dokle si zivero tu zivero si, a kako nemas papire budi srecan da ne dodje bager i pocistite zajedno sa namestajem. Ljudi veoma neozbiljno pristupaju bitnosti gradjevinske dozvole a na kraju i mogucnosti legalizacije. Svi su u fazonu "ma nece mene". Malo ljudi je predalo uopste dokumentaciju. A sad frka jer se isplacuje 400eur/m2. Brate, to je popklon. Zato su ih i oduvali. A advokate bas briga. Svako rociste 150 do 200eur, pisma od 50 do 100eur pa koliko se izdrzi.

Ovaj gospodin ima sve gradjevinske dozvole, starosedelac, gradio je kucu 1965. godine, tri generacije zivele, decu iskolovao, dobio unuke, radio u IMT-u.
Ima jos do 6. marta dosta, pa cemo pratiti sta se desava.
 
Građevinske dozvole na prizemne porodične kuće treba ukinuti, kao i porez na imovinu na kuću u kojoj se živi. To bi uštedelo Srbima dosta para koje im Država opljačka. Jedino što bi ljudi trebali uraditi je da ta kuća lepo izgleda, da mi bude lepo kad je vidim 👌 Znači ovde je glavni problem što će objekti koji dočekuju putnike u Bg sa leve strane biti ružni. Imaju prava unutra u kući gde ih niko ne vidi biti ružni, ali da svima drugima poružnjuju grad koji je i njihov, to ne, pa grad mora razmisliti kad se otvori autoput kako da se reši tog ružnog ulaza.
 
Građevinske dozvole na prizemne porodične kuće treba ukinuti, kao i porez na imovinu na kuću u kojoj se živi. To bi uštedelo Srbima dosta para koje im Država opljačka. Jedino što bi ljudi trebali uraditi je da ta kuća lepo izgleda, da mi bude lepo kad je vidim 👌 Znači ovde je glavni problem što će objekti koji dočekuju putnike u Bg sa leve strane biti ružni. Imaju prava unutra u kući gde ih niko ne vidi biti ružni, ali da svima drugima poružnjuju grad koji je i njihov, to ne, pa grad mora razmisliti kad se otvori autoput kako da se reši tog ružnog ulaza.
Поставити високе букобране и решен проблем.
 
A klaustofobični su. Ono, umesto da ulaziš u grad sa širinom pejzaža, ulaziš u dosadni polutunel od bukobrana. S druge strane, tu objektivno i ne trebaju bukobrani jer će ograničenje na tom delu biti 60, pa ako kod mene na Bulevaru idu tolko na mnogo užem prostoru i nemam bukobran, neće ni njima sigurno biti veća buka nego meni
 
A ostatak grada nam je toliko lep, milina. Samo tih par kuca su problem. Pa gde god krenete su neke supe, privremeni objekti, nelegalna naselja. Ne mozemo se sakriti od onoga sto jesmo. Svi ti objekti su inicijalno zamisljeni verovatno kao privremeni i ostali trajno. Isto tako sto se zagovaraju neke budzevine i premoscavanja bi verovatno ostala par decenija. Ovo bi trebalo da se otvori samo u kompletu: zavrsen T6, krak ka JG, prosirenje puta ka Ledinama. Ovako ce samo haos sa jednog mesta da se premesti na drugo. Ukoliko nesto radis, radi ga kako treba ili nemoj.
Znam neko ce reci mnogo kosta, ali kad su nam bitniji novi stadioni i sajmovi od preko milijardu evra, nema se za mnogo smislenije stvari. A ovaj put je napravljen samo i jedino kako bi realizovala ta dva projekta. Za sve ostalo ih nije briga.
 
Поставити високе букобране и решен проблем.
Зидови за заштиту од буке ће бити постављени, а о томе сам писао и постављао цртеже већ неколико пута, али ајде још једном. Да не бих постављао поново цртеже и заузимао простор на подтеми, све имаш на страни 71 https://forum.beobuild.rs/threads/g...novi-beograd-surčin.4362/page-71#post-1007981 па прочитај.
 
Bilo je mnogo lep dan, pa sam u prolazu svratio.

Par sličica i same drenaže kanala Galovica i radova u daljini.
IMG_20221205_141640.jpg
IMG_20221205_141745.jpg
IMG_20221205_141808.jpg
IMG_20221205_142056.jpg
IMG_20221205_142110.jpg
 
Zna li se šta će biti sa putem od Surčina do petlje/Save? Put je previše uzak da primi više automobila, pa će to verovatno praviti probleme.
 

Nov video vlogzile, da on ne snima ne bismo imali nikakve informacije o napretku stvari.
Takođe, niko da se sjeti mejsecima da prođe dronom čitavu dionicu od petlje Surčin jug...

Meni ovo djeluje da će pustiti parcijalno sa ulaskom iz Vinogradske. Što se mene tiče samo neka puštaju, dojadilo mi je više da kružim preko ostružnice ili AP BG-ZG...
 
Vrh