Nazalost mislim da cete brze stici preko Ostruznickog mosta nego prekonovog puta. Nije problem Vovjvodjanska, nego Zemunska i Tosin bunar. One su i sada na granici prohodnoati. A plus kako svaki novi galens projekat biva gotov dobije svoj semafor. Isto tako i onaj "Eliksir" na raskrsncnici ce da dobije svoj izlaz. Siri se Airport City non stop, a nicu i novi avoinski gardeni. O IMT ne bih ni govorio. Tako da se tu nista nece promeniti. Nagrabusice samo ljudi koji zive u tom kraju i nemaju izbora.Xaxa Zoran troluje gore nego ja Inače, biće gužvi u Vojvođanskoj, ako pogledate pravac do autoputa, čak je i meni sa Zvezdare najbliže tuda, a ako je tako, onda je tek i za 70% grada koji je bliže toga takođe najbliže. Tako da dobiće Vojvođanska i Gagarina bar jedno +5000 kola dnevno više nego sad. Mada najveselije će biti na mostovima, poput Gazele, kad dobije dobar deo tog novog saobraćaja, jer mi sada idemo preko Ostružničkog ili ka Sajmu ili ka Bubanj Potoku (al tuda je najdalje).
Definitivno ne lici na kruzni tok...Ako je ovo sa donje slike ovo drugo, onda ima šanse da do kraja godine ceo put od sadašnjeg autoputa bude asfaltom povezan sa gradom, Vinogradskom, Vojvođanskom, i bez završetka preostalih par stotina metara oko kružnog toka usled kašnjenja radova zbog eksproprijacije. Što bi značilo da se bar u teoriji tad može pustiti.
Pogledajte prilog 149142Pogledajte prilog 149143
Bravo. Ove prstenove više niko i ne spominje. Stala izgradnja i sad puj pike ne važi. Umesto da su nagazili punom parom da završe ovo što su započeli.@MiraC čak ne mora ni novi most, dovoljno je da se nastavi započet Unutrašnji Magistralni prsten iza mosta na Adi (planirano preko Autokomande, Šumica, Novog groblja do Pančevačkog mosta) jer su tu planirane i paralelne trake sa autoputem od Autokomande do Šumica čime bi se najvećim delom rešio problem gužvi na autoputu kroz Bg. Takođe Spoljnja tangenta od Laste do Patrijarha Pavla (drugi krak od mosta na Adi) bi uzela deo saobraćaja, a deo bi i nastavak Obilaznice do Pančeva da kola ne idu kroz centar do Pančevačkog mosta. Tad će biti rešene gužve na autoputu kroz Bg. Ali UMP je tu najvažniji.
@blagic , ali ne vidim da se na sadašnjem delu ostavila uopšte raskrsnica za krak od aitoputa do Gagarina? Možda sam propustio ali nisam nešto video na snimcima.
Tipujem da će povezati brzu saobracajnicu na Vinogradsku ulicu a zatim raditi spoj na J.G. Dotle će uraditi eksproprijaciju koja koči pravac i formirati krzni tok a ukinuti pravac od kruznog toka ka Vinogradskoj jer ce imati konekciju sa J.G. preo brže saobraćajnice a postojeći kružni tok pretvoriti u T raskrsnicu dok traju radovi na novom kružnom toku.
Ja mislim da ce biti brze i dalje pored aerodroma autoputem nego kroz vojvodjansku ili jgNazalost mislim da cete brze stici preko Ostruznickog mosta nego prekonovog puta. Nije problem Vovjvodjanska, nego Zemunska i Tosin bunar. One su i sada na granici prohodnoati. A plus kako svaki novi galens projekat biva gotov dobije svoj semafor. Isto tako i onaj "Eliksir" na raskrsncnici ce da dobije svoj izlaz. Siri se Airport City non stop, a nicu i novi avoinski gardeni. O IMT ne bih ni govorio. Tako da se tu nista nece promeniti. Nagrabusice samo ljudi koji zive u tom kraju i nemaju izbora.
Jesam ja i pakao je stvarno, mnogo kamiona prođe tuda. Ima tu i Aman i Sunce Mega. Jednom me put naveo tuda ka NS i rekao sam nikada više.Da li se neko skoro vozio Vinogradskom? Pitam zbog rupa tamo, jutros sam uleteo u jednu, naravno prekrivenu vodom. Pre nekih 20ak dana su obradili pukotine i napravili rupe sa oštrim ivicama koje su sada pune vode. Naravno nigde saobraćajnog znaka za radove, pa ko ne zna, veselo. Da li može negde da se prijavi, mada ne zna kako će da okrpe dok se ne prosuši put.