Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Naravno da je na osnovu pretpostavki.

Ako imaš nešto bolje i jače od istih, podeli...
 
Ma cak i da se zavrsi kruzni tok to je poluresenje dok ne bude gota ulica Srdjana Aleksica, Grcka i t6. E tada ce stanovnici Ledina, i Bezanijske kose 4 moci da zive kao ljudi. Takodje naravno uz ovo resenje potreban je trotoar u Surcinskoj i sporednim ulicama i takodje da se ukloni nehijiensko naselje na okretnici 75.
 
Xaxa Zoran troluje gore nego ja 😅 Inače, biće gužvi u Vojvođanskoj, ako pogledate pravac do autoputa, čak je i meni sa Zvezdare najbliže tuda, a ako je tako, onda je tek i za 70% grada koji je bliže toga takođe najbliže. Tako da dobiće Vojvođanska i Gagarina bar jedno +5000 kola dnevno više nego sad. Mada najveselije će biti na mostovima, poput Gazele, kad dobije dobar deo tog novog saobraćaja, jer mi sada idemo preko Ostružničkog ili ka Sajmu ili ka Bubanj Potoku (al tuda je najdalje).
 
Xaxa Zoran troluje gore nego ja 😅 Inače, biće gužvi u Vojvođanskoj, ako pogledate pravac do autoputa, čak je i meni sa Zvezdare najbliže tuda, a ako je tako, onda je tek i za 70% grada koji je bliže toga takođe najbliže. Tako da dobiće Vojvođanska i Gagarina bar jedno +5000 kola dnevno više nego sad. Mada najveselije će biti na mostovima, poput Gazele, kad dobije dobar deo tog novog saobraćaja, jer mi sada idemo preko Ostružničkog ili ka Sajmu ili ka Bubanj Potoku (al tuda je najdalje).
Nazalost mislim da cete brze stici preko Ostruznickog mosta nego prekonovog puta. Nije problem Vovjvodjanska, nego Zemunska i Tosin bunar. One su i sada na granici prohodnoati. A plus kako svaki novi galens projekat biva gotov dobije svoj semafor. Isto tako i onaj "Eliksir" na raskrsncnici ce da dobije svoj izlaz. Siri se Airport City non stop, a nicu i novi avoinski gardeni. O IMT ne bih ni govorio. Tako da se tu nista nece promeniti. Nagrabusice samo ljudi koji zive u tom kraju i nemaju izbora.
 
Pre neki dan je bio kolaps od rekao bih početka Tošinog Bunara (Zemuna) do Macure, jer je policija zauzela desnu traku pored Macure maricama. Na svakom prilazu Tošinom Bunaru je bila gužva, sve zato što su se dve trake spojile u jednu u jednom kratkom delu. De fakto cela deonica pre tog suženja kao da ima jednu traku. Čak bi verovatno i bolje bilo da ima samo jednu traku, jer se ne bi ubacivao kako ko stigne bez reda. Slično očekujem spajanjem tri u dve trake u Zemunskoj kad se poveća broj automobila.
 
Ja imam predlog ✋️ da vam naprave jos jedan most 🙂
Zvuci kao sala, ali i ne zezam se ja puno. Nisam iz BG ali smo juce bas " lepo" prosli oko 16:30 na Gazeli.... svaka vam cast onako svaki dan.... mada prelazili smo i negde oko 11h pa je guzva...jednostavno puno je vozila.
E sada, slazem se da ovde nije mesto za ovu temu, niti iko misli da bi neko pravio most, ali desavalo se da neke stvari koje se pominju na forumu budu pokrenute ubrzo, kao da neko bitan ovo cita 🤔 pa je moj skroman doprinos da predlozim jedan most!
Tako su ljudi mislili - nema sanse da "Preljina" naplatna stanica ne bude dovoljna, pa se blokirao ceo Cacak, ko zna koliko ce saobracaja jos da privuce AP.
 
Spominju li se uopste prikljucenja 2 i 3 iz Vinogradske ulice?
 
Kad zavrse ovo nece vise spominjati nista. Trebala im je saobracajnica zbog stadiona i izmestanja sajma. To ce i dobiti. Ostalo ih vise nista ne interesuje. Ni funkcionalno povezivanje sa ostalim ulicama, nista. Cujemo da ni ako ne mogu da urade novi kruzni tok ni ne moraju, kome pa treba. Dovoljno je ovo da pocne da se kopa stadion, sajam i zaduzimo ss za jos koju milijardu.
 
Tipujem da će povezati brzu saobracajnicu na Vinogradsku ulicu a zatim raditi spoj na J.G. Dotle će uraditi eksproprijaciju koja koči pravac i formirati krzni tok a ukinuti pravac od kruznog toka ka Vinogradskoj jer ce imati konekciju sa J.G. preo brže saobraćajnice a postojeći kružni tok pretvoriti u T raskrsnicu dok traju radovi na novom kružnom toku.
 
@MiraC čak ne mora ni novi most, dovoljno je da se nastavi započet Unutrašnji Magistralni prsten iza mosta na Adi (planirano preko Autokomande, Šumica, Novog groblja do Pančevačkog mosta) jer su tu planirane i paralelne trake sa autoputem od Autokomande do Šumica čime bi se najvećim delom rešio problem gužvi na autoputu kroz Bg. Takođe Spoljnja tangenta od Laste do Patrijarha Pavla (drugi krak od mosta na Adi) bi uzela deo saobraćaja, a deo bi i nastavak Obilaznice do Pančeva da kola ne idu kroz centar do Pančevačkog mosta. Tad će biti rešene gužve na autoputu kroz Bg. Ali UMP je tu najvažniji.
@blagic , ali ne vidim da se na sadašnjem delu ostavila uopšte raskrsnica za krak od aitoputa do Gagarina? Možda sam propustio ali nisam nešto video na snimcima.
 
@MiraC čak ne mora ni novi most, dovoljno je da se nastavi započet Unutrašnji Magistralni prsten iza mosta na Adi (planirano preko Autokomande, Šumica, Novog groblja do Pančevačkog mosta) jer su tu planirane i paralelne trake sa autoputem od Autokomande do Šumica čime bi se najvećim delom rešio problem gužvi na autoputu kroz Bg. Takođe Spoljnja tangenta od Laste do Patrijarha Pavla (drugi krak od mosta na Adi) bi uzela deo saobraćaja, a deo bi i nastavak Obilaznice do Pančeva da kola ne idu kroz centar do Pančevačkog mosta. Tad će biti rešene gužve na autoputu kroz Bg. Ali UMP je tu najvažniji.
@blagic , ali ne vidim da se na sadašnjem delu ostavila uopšte raskrsnica za krak od aitoputa do Gagarina? Možda sam propustio ali nisam nešto video na snimcima.
Bravo. Ove prstenove više niko i ne spominje. Stala izgradnja i sad puj pike ne važi. Umesto da su nagazili punom parom da završe ovo što su započeli.
 
Tipujem da će povezati brzu saobracajnicu na Vinogradsku ulicu a zatim raditi spoj na J.G. Dotle će uraditi eksproprijaciju koja koči pravac i formirati krzni tok a ukinuti pravac od kruznog toka ka Vinogradskoj jer ce imati konekciju sa J.G. preo brže saobraćajnice a postojeći kružni tok pretvoriti u T raskrsnicu dok traju radovi na novom kružnom toku.

Ovaj redosled poteza ima dosta smisla.

Ako je tako, podržavam. Samo... Strepnja mi je dublja od nade :) .
 
SićVe najavljuje. Da li će otvaranje biti uz prisustvo Vesićmobila?

 
Taman je Toma naučio i sagledao svu problematiku i ode.E sad svako ko je ovde sa foruma pažljivo slušao Vesića mogao je da vidi da nije još upućen u problematiku i detalje trasa koje se grade.Nažalost proći će meseci a možda to i tako treba.
 
Nazalost mislim da cete brze stici preko Ostruznickog mosta nego prekonovog puta. Nije problem Vovjvodjanska, nego Zemunska i Tosin bunar. One su i sada na granici prohodnoati. A plus kako svaki novi galens projekat biva gotov dobije svoj semafor. Isto tako i onaj "Eliksir" na raskrsncnici ce da dobije svoj izlaz. Siri se Airport City non stop, a nicu i novi avoinski gardeni. O IMT ne bih ni govorio. Tako da se tu nista nece promeniti. Nagrabusice samo ljudi koji zive u tom kraju i nemaju izbora.
Ja mislim da ce biti brze i dalje pored aerodroma autoputem nego kroz vojvodjansku ili jg
 
Da li se neko skoro vozio Vinogradskom? Pitam zbog rupa tamo, jutros sam uleteo u jednu, naravno prekrivenu vodom. Pre nekih 20ak dana su obradili pukotine i napravili rupe sa oštrim ivicama koje su sada pune vode. Naravno nigde saobraćajnog znaka za radove, pa ko ne zna, veselo. Da li može negde da se prijavi, mada ne zna kako će da okrpe dok se ne prosuši put.
 
Da li se neko skoro vozio Vinogradskom? Pitam zbog rupa tamo, jutros sam uleteo u jednu, naravno prekrivenu vodom. Pre nekih 20ak dana su obradili pukotine i napravili rupe sa oštrim ivicama koje su sada pune vode. Naravno nigde saobraćajnog znaka za radove, pa ko ne zna, veselo. Da li može negde da se prijavi, mada ne zna kako će da okrpe dok se ne prosuši put.
Jesam ja i pakao je stvarno, mnogo kamiona prođe tuda. Ima tu i Aman i Sunce Mega. Jednom me put naveo tuda ka NS i rekao sam nikada više.
Doduše ka Bojčinskoj šumi je tuda najkraće.
Svi su svesni rupa koji žive okolo, ali mislim da se nije ulagalo puno zbog nove saobraćajnice.
 
Vrh