Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Prvih 400 metara ove saobraćajnice mi praktično nismo uzeli u građevinsku realizaciju, jer još imamo probleme eksproprijacije i divljih naselja gde su naši sugrađani, koje je zla sudbina nanela, našli svoj dom", kazao je Momirović.
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je danas da radovi na izgradnji autoputa E763 - Miloš Veliki, na deonici od Novog Beograda do Surčina, ušli u "mali period kašnjenja", jer postoje problemi sa eksproprijacijom i deponijom "koja tu stoji godinu dana".

Šapić je prilikom obilaska radova na toj deonici rekao da "stvari nisu baš najbolje funkcionisale", ali da će od sada morati i dodao da će gradski menadžer Miroslav Čučković biti zadužen da prati stvari koje Grad Beograd treba da sprovede, preneo je Beoinfo.
 
Koji trust mozgova na slici!?

fb_img_1657452661627-jpg.140781
 
Који кључни део Београда да учини проточни? :LOL:

..."Мирослав је ту, он ће у моје име да настави да прати ствари које град треба да спроведе"...
Чучковић: 😲
 
Taj deo grada bi ucinilo prptpcnikim da ociste slivnike, kisnu kanalizaziju i urede kolektore kako se voda sa ledina i bezanijske kose ne bi kao reka slivala na postojeci kruzni tok. Malo jaca kisa od pre par dana je jezero napravila na kraju vojvodjanske gde ta saobracajnica treba da pocne, potopila garaze, podrume,lokale... Nije prvi put, ali se nista od prethodnog nije preduzelo. Ama bas nista, vec naprotiv nastavilo se sa asfaltiranje i betoniranjem sto ce samo pogorsati situaciju. I onda ce Sapic i Cucko da nam prosipaju neke price oo investicijama, protocnosti... O portocnost ovog puta i haosu koji ce posledicno nastati pricacemo pri nekoj sledecoj jacoj kisi. Dok se svi ne podavimo u sopstvenim...
 

Највећи пројекат који би ускоро могао да буде завршен јесте ауто-пут Сурчин – Нови Београд дужине 7,9 километара. Постоји део уговора који град мора да испуни, а односи се на уклањање објеката на траси да би тај ауто-пут што пре могао да уђе у Војвођанској улицу, у насеље Др Ивана Рибара. Ово је врло важно јер је реч о вези Београда са ауто-путем „Милош Велики”, а затим са западном Србијом и Републиком Српском. До сада је завршено око 60 одсто посла. Сада смо на 400 метара од улаза у Нови Београд. Циљ нам да то што пре буде готово да бисмо „отчепили” улаз и излаз из града.

AUTO-PUT ?!?! 😱
 
Какве везе има Милош Велики са Републиком Српском?? И грешка је што је примарно примључење на Војвођанску уместо на Јурија Гагарина.
 
Какве везе има Милош Велики са Републиком Српском?? И грешка је што је примарно примључење на Војвођанску уместо на Јурија Гагарина.

Možda je logika bila što je Vojvođanska preko Tošinog bunara bliže povezana sa auto-putem, a Jurija Gagarina mnogo dalje, preko Vladimira Popovića, i što je Jurija Gagarina već preopterećena u špicevima?
 
Nema logike, jer se Zemunska ulica, koja se nastavlja na Vojvođansku, sužava na 2 trake i još ima 4 semafora na 500 metara. To je usko grlo koje sa dodatnim saobraćajem sa autoputa ima da se pretvori u višesatne kolapse u saobraćajnim špicevima.
 
Planiranje unapred i dobra organizacija semafora, su pored izgradnje šahtova u ravni asfalta, stvari koje ne postoje u Srbiji. Najverovatnije će nakon otvaranja deonice autoputa od obilaznice do Vojvođanske, neko od planera da shvati da je Zemunska ulica usko grlo pa će da krenu u proširenje, pa ćemo onda imati još manji broj traka dok traju ti radovi. A što se tiče dobre organizacije semafora, ne verujem da će to ikada se desi u Beogradu. Tako da nas očekuje siguran kolaps u Zemunskoj.
 
Na masi mesta u gradu semafori mogu se zamene kruznim tokovima. Brze, sa manje zastoja, jeftinije... To mogu biti i manji kruzni tokovi ako nema mesta, ali ovde na širem NBg poput Gagarinove u Vojvodjanske i nije neki problem. Posebno od kad su uveli ove debbilne Simensove semafore kod mene na Bulevaru na kojima pesak ne moze stigne do pola ulice a upali mu se crveno i vozaci oce ga ljubazno pregaze jer "ne postuje pravila", ja sve vise zelim odlazak u muzej semaforima gde god je to moguce i posebno ako tako nema funkciju prema pesacima. Jer za vozila je ok i kruzni tok.
 
Mislim da kroz Vojvođansku - Zemunsku - TB još nisu sproveli instalacije za umrežavanje semafora tj. z adaptibilno upravljanje (ili kako se već zove).

Kao što Roland reče, Zemunsku će proširiti tek kada završe spajanje sa auto-putem (pa jedno 6 meseci kasnije), a pametne semafore će tek posle toga da postave (pa jedno 6 meseci kasnije).

Za to vreme ćemo koristiti JG jer tu posoji kakav takav zeleni talas.
 
Nema logike, jer se Zemunska ulica, koja se nastavlja na Vojvođansku, sužava na 2 trake i još ima 4 semafora na 500 metara. To je usko grlo koje sa dodatnim saobraćajem sa autoputa ima da se pretvori u višesatne kolapse u saobraćajnim špicevima.
Kao što spomenu Astrodule, Zemunska može da se proširi.
I to će morati da se desi zbog nove gradnje na prostoru IMT-a. Tada će parking mesta moći da se presele u krug bivše fabrike.

A za planiranje unapred i sa semafore se potpuno slažem.
 
Umesto skupog i dugotrajnog posla oko proširenja Zemunske, bolje bi im bilo da momentalno pogase i poukidaju semafore kod Lidla, Karlovog kupleraja, i kod Bele Reke.

Jedino gde semafor treba da ostane je kod Savade 3 / Lukoil pumpe, zbog buduće velike raskrsnice sa sobraćajnicom koja dolazi iz IMT-a.
 
Ма нити је скупо, нити дуготрајно.

Не сакате проточност подужни семафори. Укинеш код Лидла - набије ти се више кола на раскрсицу са Гандијевом, где ионако фали бар једна трака. Исти ђаво.

Раскрснице су кључне, а ту смо јако слаби.
 
Vrh