Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Ako misliš na onaj kod pijace - apsolutno neusklađen sa pešacima.
I mesecima niko da dođe i da popravi.

Sa druge teme:

Isprobavao sam semafore oko mog bloka 4, I samo jedan taster za pešake je radio.
I slučajno sam naleteo na ovu stranicu na Instagramu koja je zadužena za njih https://www.instagram.com/pametni.semafori/?hl=en, kontaktirao sam ih i vidim da su popravili situaciju posle moje intervencije. Ako imate primedbu, možda da im pišete, odgovaraju veoma brzo.
 
Nije ni poenta da se pogase semafori jer kad su guzve, pesaci nikada ne bi mogli da predju ulicu a i ovako cekaju minut.
 
Ako imaš nekog ko ima Instagram, ništa te ne košta da preko tog nekog pišeš, pa ćeš videti šta će da kađu.
 
Стекао сам благи дојам да се поправило најкритичније скретање - из Гандијеве у Ј. Гагарина - али то је утисак из једног проласка ван шпица.
Ако су зато страдали зелени таласи на магистралама, ајде-де.
 
Raskrsnica JG i Gandijeva, kao i ona kod Petice mora pod hitno u podzemne prolaze. Onaj jedan na pola puta trenutno ne rešava ništa, a kada puste vezu sa A2 biće belaja.

Što se tiče protočnosti skretanja iz Gandijeve u JG, jeste bolje nego pre kada je puštan pravac u isto vreme kada i levo skretanje.
 
Имаш по један затрпан подземни и на пола 70. и 45. блока.

Ја бих на тој раскрсници у подвожњак гурнуо кола или трамвај.
 
Evo slika dela puta i dela površine koja pripada Kineskom tržnom centru.
Prokopan je deo zemlje mada ne znam čemu će da služi.
20220725_174835.jpg
20220725_174832.jpg
20220725_174714.jpg
20220725_174656.jpg
 
Malo sam pogubio konce... Šta je tekući "obećani" rok završetka izgradnje ove veze do obilaznice i A2?

Na terenu mi deluje da ni jedna od dve konekcije (ka JG i ka V) nije ni krenula sa trasiranjem.
 
Mozda mi je promaklo na nekoj od prethodnih stranica, zanima me da li ce biti rekonstruisana ulica sto vodi od centra Surcina do petlje na novoj saobracajnici?
Nisam odavno prosao tuda, ali mi se cini da je relativno uska da primi saobracaj koji ce ici sa Novog Beograda do Dobanovaca, Surcina i ostalih mesta.
Screenshot 2022-08-15 at 13.14.38.png
 
U nastavku Jurija Gagarina prokopan je još jedan pravac bočno levo i ide uzbrdo. Ne znam čemu će služiti pošto je samo drveće okolo.

Što se tiče Kineskog tržnog centra i prostora oko njega ja ne vidim neke značajne promene osim što je malo nasuto kamenje.
20220816_183757.jpg
20220816_183701.jpg
 
Meni samo nije jasno što su navrli da rade priključak ka vojvođanskoj kada je tu najviše kuća i objekata koji komplikuju stvar, kad imaju ka Gagarina čist prostor koji treba samo iskrčiti a eksproprijacija je dosta lakša kada nema kuća?
Ovaj priključak jako olakšava stvari i rešava gomilu problema u saobraćaju, cijenim da je prioritet da se završi ujedno sa obilaznicom oko BG što prije.
 
Meni samo nije jasno što su navrli da rade priključak ka vojvođanskoj kada je tu najviše kuća i objekata koji komplikuju stvar, kad imaju ka Gagarina čist prostor koji treba samo iskrčiti a eksproprijacija je dosta lakša kada nema kuća?
Ovaj priključak jako olakšava stvari i rešava gomilu problema u saobraćaju, cijenim da je prioritet da se završi ujedno sa obilaznicom oko BG što prije.
Negde sam već napisao, ali evo, ponoviću: zato što je lakše najuriti10 bežaniskih porodica sa vekovnih ognjišta nego ukloniti jednu mafijašku autoperionicu i jednu pandursku kafanu, pritom, sa uzurpiranog javnog zemljišta.
 
Ne znam koliko je tačno ali prica se po kraju da će ipak ukloniti sporne objekte.
Realno što bi sada sklonili kada put nije ni približno gotov. Dok se uradi put biće leto 2023 najverovatnije.
 
O, da, hoće, ali onda kada to bude odgovaralo uticajnim ljudima koji imaju te divlje objekte na trasi JG, a ne kada to bude potrebno zbog saobrajaćaja ili stava javnosti.

Da ne pričam o tome da je od ovoga kud i kamo skuplje, sporije i složenije rušiti privatne kuće, eksproprisati privatno zemljište, i raseljavati ljude... no, dobro, navikli smo da se dosta infrastrukture namerno ili sticajem okolnosti radi po principu "što skuplje to bolje".
 
Poslednja izmena:
Da li neko zna da li je u planu da se radi veza pored groblja. Surčinska do Marka Čelebonovića. Čini mi se jednostavno a rešava dosta stvari
Koliko sam upućen, jeste. Ali ne skoro.
Sve sto sam gledao - laik sam priznajem - radi se po nekom planu iz komunističkog doba. I upravo ovaj kraj ka Vojvođanskoj bi trebalo tamo da ide i otvori Surčinsku na po tri kolovozne trake u oba smera i verovatno stvori iskljucenje ka divljem romskom naselju, odnosno groblju.

Ovde je jasno svima da je ovaj projekat jako lose predstavljen, urađen, plaćen, itd.

Ono sustinski problematično je što mi kao zajednica nezadovoljnih ljudi ne možemo da se organizujemo, ukazemo na greške, slozimo se, i nesto uradimo.
Ovaj projekat kao da je dat jednoj kancelariji od troje ljudi.
Dakle, ovde ima i stručnih lica, ima i pravnika, ima zainteresovanih građana kojima otimaju zemlju po preniskim cenama ili bez cena, ima nas jako puno.

Umesto sto blebećemo ovde šta i kako - neophodna je akcija u dogovoru sa onima iz koalicije Moramo - ne zato što ih simpatišem, jer takvi Srbijom vladati nece nikad, nego zato što jedino oni deluju na lokalu, imaju iskustva prakticnog. Nemojte mi zameriti, ali postalo je dosadno i nesvrsishodno da kritikujemo umesto da delamo.

Što se tiče Surčina, otkrio sam plan za Anu Karenjinu. Ako je to sto jeste, Bože nas sačuvaj sve, jer kad vidite tu trasu i sta će napraviti od važne poveznice, neka bude iznenadenje nažalost, jer sam samo priču ljudi koji žive tu čuo
Što se tiče pitanja za Surčin centar i povezivanje sa ovim krakom logično je da urade to. Ali isto tako i ne vredi pričati, jer samo oni znaju sta ce i kad ce uraditi.

Ovaj "autoput" ne sme da bude gotov puno pre izbora, to isto svi znamo. Đilas je Vucicev čovek kao i 90% opozicije, tako da nama je zaista svejedno da li ce Momirović (koji je Rom na konto priče o "jadnim ljudima") da radi ovo ili ce to raditi Mihajlovićka ili Đilasov čovek neki.
Isto nam se piše, kako god da se okrene.

Jedino možemo delovati na lokalu, a nama je lokal Beograd i otvoreno gradilište "autoputa". Nema šta da se samosazaljevamo međusobno nego jedino delovanje može doneti rezultate. Ako ne probamo, nećemo ni znati.
Možda nekome ovo smeta, ali ispisali smo celu temu gde je najmanje 50% kritika, a smatram da kritika kao da je i golub na grani bez vrabca u ruci ukoliko se ne sprovede u delo.
 
Vrh