Šta je novo?

Glavna ulica (Zemun)

Deluje da su i grafite čistili...u glavnoj ...
 
Можда постоје подземне инсталације на том месту па садња није могућа.
 
Možda da se ne bi smo pitali zašto postavljaju stubiće.
 
Почев од понедељка 12.02.2024. године поново се успоставља аутобуски саобраћај улицом Главна у Земуну.

Завршетком радова на реконструкцији улице Главна на делу од зоне раскрснице са улицом Авијатичарски трг до зоне раскрснице са улицом Караматина, успоставља се редован режим линија јавног превоза бр. 17, 45, 73, 82, 83, 84, 88, 610, 611, 703, 704, 705, 706, 706Е, 707, 704Н и 706Н.
Zašto su stavili na spisak 82, 88, 610 i 611 kad su oni i sad na svojim trasama? Ili sam nešto propustio?
 
IMG_7282.jpeg
IMG_7283.jpeg
IMG_7284.jpeg
IMG_7285.jpeg
IMG_7286.jpeg
IMG_7287.jpeg
IMG_7288.jpeg
IMG_7289.jpeg
IMG_7290.jpeg
IMG_7291.jpeg


Zemunci nek je sa srećom jako lepo ovo izgleda. Da bi bila prava Austro-Ugarska ulica treba samo još malo da se potrude...da sklone sve reklame sa fasada i da sklone ove nabudžene kioske:

IMG_7296.jpeg
IMG_7295.jpeg
IMG_7294.jpeg
IMG_7292.jpeg
IMG_7293.jpeg
 
Upravo prošao Glavnom (01.50h).

Dakle udarni novitet, barem za mene - Glavna celom dužinom prema Beogradu ima dve trake !

Dakle nema više zastoja gore na početku kod trga B.Radičevića, kao i bezobraznih prestrojavanje kod Madlenijanuma.
 
Сад само да крене накрцавање плочника киосцима, фрижидерима, тезгама са гаћама, наочарима… непотребно велике паре потрошене на граните за једну прометну, вашарску улицу.
 
Први пут да нису оставили "недоврш" за собом, што рече један форумаш. Одмах је бољи утисак, лепо је испало.
Боље се сналазе са реконструкцијама у којима нема трамвајских баштица и контактне мреже. 😅
 
Upravo prošao Glavnom (01.50h).

Dakle udarni novitet, barem za mene - Glavna celom dužinom prema Beogradu ima dve trake !

Dakle nema više zastoja gore na početku kod trga B.Radičevića, kao i bezobraznih prestrojavanje kod Madlenijanuma.
Pa nema dve trake, isto je stanje tamo kod Maxija? Vidi se lepo na jednoj gore fotografiji da se je na uglu jedna.
 
Ово вам је пројекат из 1960. године - ето, толико каснимо за развијеним светом.

А разлог је одсуство развоја града. Требало је да увелико буде изграђен булевар где је предвиђено (Угриновачка), а да се онда Главна не шири, него да се сузи на профил 1+1, уз шире тротоаре и бициклистичке стазе. И онда бисмо били у свом веку, овако смо само заостали.

Био сам пре два викенда у Бечу, колима, баш у делу где живи доста Срба, и тамо је врло слична улица Главној - Фаворитенштрасе, делом пешачка зона, а делом сужена на профил 1+1 плус широке бициклистичке стазе - јер готово паралелно постоји широка Лаксенбургер штрасе ("Угриновачка") која је растерећује. Ето, буквално, пример како треба.

Кад напишете, дакле, "још само да скину климе са фасада, па Аустро-Угарска", имајте у виду да смо данас даље од тих стандарда него пре 100 година, када се, по уједињењу, Главна улица од аустријских и мађарских џада разликовала само по страни коловоза по којој се вози (они су возили као Енглези, док им није дошао Хитлер - сада ми "возимо контра").
 
Комунистичко прескакање основне саобраћајне инфраструктуре и каснији радикалски трафика-будица-локалчић урбанизам су осудили главну да буде џада ка селима.
 
Јесте. Око 1975, кад су видели да неће имати пара да раселе пола Земуна да пробију Булевар Лењина до лакат кривине, маштали су да Нови новосадски продуже уз Дунав, па после ваљда на ВРО...

Због таквог планирања смо овде, ипак, ове ефендије су имале више од деценије власти да уреде урбанистички бар неки потез у граду - уместо тога, само су углављивали додатне траке где је бесплатно.
 
Биће још и горе јер сада уместо кућерака ничу зграде са по 4-5 спратова., а инфраструктура иста...
 
Jel bitan kvalitet realno kad pas dok ga šetaš mora da maše repom gore-dole jer nema mesta da normalno maše levo-desno?? :)
 
Vrh