relja
Professional
- Učlanjen(a)
- 13.12.2006.
- Poruke
- 16.848
- Pohvaljen
- 19.029
Ovde su glavni problemi - postojeći saobraćaj, ulazak i izlazak iz garaže neposerdno do već preopterećene raskrsnice, parkiranje automobila koji neće ući u garažu. Ima tu mnogo što šta da se spomene, a Belka je lepo opisao nehumanost i lošu rešenost novog kompleksa zgrada u tom delu 63-ćeg.
Običan Maxi ima oko 50 parking mesta na otvorenom. Tzv. Hipermarketi imaju po nekoliko stotina. U tekstu koji je Homer preneo se garaža ne spominje, mada se na renderu vidi nešto što liči na nadsrešnicu, a po položaju koji ima u odnosu na polukružni deo koji će se nalaziti na samoj raskrsnici, taj ulaz će biti prema saobraćajnici koja izlazi na Gandijevu.
Po proporcijama zgrade, a znajući dimeznije tog placa, rekao bih da planiraju da naprave parking uz tu malu saobraćajnicu ("iznad" neuređene zelene površine na slici). U samoj Gandijevoj krajnja desna je ozvaničena kao parking, tako da je do raskrsnice nategnuta kao 2+2+parking, a u smeru ka Savi i bloku 70, jedna traka produžava pravo, a dve skreću levo i sudaraju se sa kolonom koja ima pravo prvenstva iz pravca bloka 70.
http://imageshack.us/g/695/slika0783.jpg
Na lici se vidi standardna kolona koja skreće levo iz Gandijeve u Jurija Gagarina (srednja i leva). Ovako je prvo bilo u špicevima, a sada se to produžava na dobar deo dana. Pitanje je i kako su rešili prilaz onima koji iz Jurija Gagarina hoće da dođu do ove zgrade. Na pravcu koji nastavlja pravo u Jurija Gagarina godinama u nazad postoji "čep" kada su špicevi i stvaraju se kolone do prethodnog semafora, pošto samo jedna traka direktno produžava pravo - na raskrsnici dve skreću u blok 70 i Piramidu, srednja produžava pravo, a krajnju desnu koriste autobusi zbog stanice koja je odmah posle raskrsnice (i ispred ove nove zgrade) i svi koji skreću u Gandijevu. E, sada će tu krajnju desnu da koriste i svi koji koji idu u Merkator.
I da, svako "kreativno" regulisanje rada semafora će dovesti do još većih kolona na svakom od pravaca.
Običan Maxi ima oko 50 parking mesta na otvorenom. Tzv. Hipermarketi imaju po nekoliko stotina. U tekstu koji je Homer preneo se garaža ne spominje, mada se na renderu vidi nešto što liči na nadsrešnicu, a po položaju koji ima u odnosu na polukružni deo koji će se nalaziti na samoj raskrsnici, taj ulaz će biti prema saobraćajnici koja izlazi na Gandijevu.
Po proporcijama zgrade, a znajući dimeznije tog placa, rekao bih da planiraju da naprave parking uz tu malu saobraćajnicu ("iznad" neuređene zelene površine na slici). U samoj Gandijevoj krajnja desna je ozvaničena kao parking, tako da je do raskrsnice nategnuta kao 2+2+parking, a u smeru ka Savi i bloku 70, jedna traka produžava pravo, a dve skreću levo i sudaraju se sa kolonom koja ima pravo prvenstva iz pravca bloka 70.
http://imageshack.us/g/695/slika0783.jpg
Na lici se vidi standardna kolona koja skreće levo iz Gandijeve u Jurija Gagarina (srednja i leva). Ovako je prvo bilo u špicevima, a sada se to produžava na dobar deo dana. Pitanje je i kako su rešili prilaz onima koji iz Jurija Gagarina hoće da dođu do ove zgrade. Na pravcu koji nastavlja pravo u Jurija Gagarina godinama u nazad postoji "čep" kada su špicevi i stvaraju se kolone do prethodnog semafora, pošto samo jedna traka direktno produžava pravo - na raskrsnici dve skreću u blok 70 i Piramidu, srednja produžava pravo, a krajnju desnu koriste autobusi zbog stanice koja je odmah posle raskrsnice (i ispred ove nove zgrade) i svi koji skreću u Gandijevu. E, sada će tu krajnju desnu da koriste i svi koji koji idu u Merkator.
I da, svako "kreativno" regulisanje rada semafora će dovesti do još većih kolona na svakom od pravaca.