Nešto iz moje arhive.
Nekadašnji Košavin Liaz sa CAT-ovim motorom na liniji 25. Bili su baš zapušteni, pogotovo pred kraj karijere.
Nešto iz perioda dok je Lasta žarila po Beogradu sa Ik-201. Fotke sam sačuvao, odavno sam preuzeo sa neta sa nekog sajta.
Nekadašnji Ikarbus 5831, s kojim sam se redovno vozao do škole (bio strogo zadužen na 17), iz perioda pre rekonstrukcije Gazele.
5814 sa 83. Bili su pojam u ono vreme, zbog njih sam i zavoleo bus i eto danas ih vozim.
5811 koji je zajedno sa 5807 i posle 5828 nosio Idea reklamu. Stalno su ga vozili na 95. Posle je završio u Kragujevcu kada je Lasta dobila posao u Šumadiji.
Liaz s kojim sam počeo karijeru, lepo sam se navozao i najmanje mi se kvario. Tehnički gledano savršen autobus za održavanje i posedovanje - klima itekako vredna (Konvekta) i efikasna, Kamins Euro 4 neuništiv (i danas jedan od najboljih motora), ZF Ecomat i doboš kočnice koje su kao i jastuci večni bili.
Legendarni Karaburmac 939 koji se pošteno naradio. Bio je i u Kosmaju neko vreme, i nosio Pepsu reklamu dugo na 31.
Standarno za Ikarbuse iz tog perioda na Karaburmi - redovno su bili bez ručica retardera i stanične kočnice.
Kokpit Volvo hibrida kog sam vozio sok sam bio zaposlen u Beobusu. Bio je pojam, ali baš se nije proslavio s pouzdanošću.
Ovaj Mađar je do nedavno radio, dobijen kao odšteta za prethodnika.
Sačuvao sam i ovaj isečak - prvi Ik-206 u gradskom br. 5832 na kom se polomio zglob na Šumicama dok je došao na 17 (jedna od mana - nije imao amortizere u okretnici kao posle niskopodni autobusi (Huber)). Posle je karijeru nastavio u Kragujevcu. Imao je baš moćan zvuk MAN D28 motora.
Prvi zglob koji sam vozio na liniji - Megabus i 511. Mogu reći bio je zanimljiv kao nov i do nekih 200.000 km, uživao sam vozeći ga tih dana. Na žalost Volvo motor je bio nepouzdan, često im je stradala glava motora (dva puta rađen remont), dizao je posle temperaturu i teško išao. Na kraju je nekako sklepan samo da odradi.
Volvo hibrid s kojim sam najviše vozao po garaži i do servisa. Nije se nešto proslavio i ostao je pokvaren.
Ostalo je još starijih fotki, ali treba iskopati raritete. A i da ne dužim post, nabacao sam dosta.