Šta je novo?

Fotografije vozila Javnog Prevoza u Beogradu

IMG_20250308_095808.jpg
 
CAF Urbos 3 GB 1530 Linija 7 Ustanička - Blok 45
DSC_6186.JPG


CAF Urbos 3 GB 1529 ; Linija 12 Omladinski Stadion - Banovo Brdo
DSC_6182.JPG


CAF Urbos 3 GB 1504 ; Linija 12 Omladinski Stadion - Banovo Brdo
DSC_6165.JPG


CAF Urbos 3 GB 1510 ; Linija "Van Službe" - Plavka probala, ali ne da patrola.
20250307_161132.JPG


CAF Urbos 3 GB 1524 ; Linija: "Van Službe"
20250307_162226.JPG


Duewag GT6 GB 2639 & 1476 ; Linija 7L Blok 45 - Pristanište
20250307_161335.JPG


Duewag GT6 2620 & 1415 ; Linija "Van Službe"
20250307_162330.JPG


Duewag GT6 2650 & 1484 ; Linija "Van Službe"
20250307_162452.JPG


Duewag GT6 2655 & 1471 ; Linija "Van Službe"
20250307_162503.JPG


Duewag GT6 2644 & 1495 ; Linija "Van Službe"
20250307_162549.JPG


ČKD KT4 GB 2263 ; Linija 13 Blok 45 - Omladinski Stadion
DSC_6160.JPG


ČKD KT4 GB 2376 ; Linija 12 Omladinski Stadion - Banovo Brdo
DSC_6161.JPG


ČKD KT4 GB 2278 ; Linija 12 Omladinski stadion - Banovo Brdo
DSC_6162.JPG

DSC_6163.JPG


ČKD KT4 GB 2349 ; Linija 13 Banovo Brdo - Blok 45
DSC_6170.JPG

DSC_6171.JPG


ČKD KT4 GB 2379 ; Linija 7 Ustanička - Blok 45
DSC_6175.JPG

DSC_6176.JPG


ČKD KT4 GB 2312 ; Linija 13 Blok 45 - Banovo Brdo
DSC_6177.JPG


ČKD KT4 GB 2285 ; Linija "Obuka vozača"
20250307_162620.JPG


ČKD KT4 GB 2326 ; Linija "Van Službe"
20250307_162407.JPG


ČKD KT4 GB 2226 & 2223 ; Linija "Van Službe"
20250307_161313.JPG


ČKD KT4 GB 2210 & 2287 ; Linija "Van Službe"
20250307_162251.JPG


ČKD KT 4 GB 011 ; Linija "Na Mars" :cool:
20250308_154137(0).JPG


BKM-321 GB 2081 ; Rashod
20250307_165628.JPG


BKM-32104C GB 2184 ; Nesrećnik koji je imao manji požar kod Trga
20250307_170026.JPG


BKM-32104C GB 2183 ; U Kvaru kod Terazija
20250305_131603.JPG
 
Od kada su u voznom parku GSP-a ovi stariji KT4, bez displeja?

Tramvaje sa displejem sam prvi put video 2003., 2004. , koliko po nekim drugim događajima uspevam da vratim film.
 
Od kada su u voznom parku GSP-a ovi stariji KT4, bez displeja?

Tramvaje sa displejem sam prvi put video 2003., 2004. , koliko po nekim drugim događajima uspevam da vratim film.

Od 80tih godina, dolazili su u različitim serijama tokom tog perioda, ovde postoji lep i tačan spisak godine proizvodnje:

 
Od 1980. pa nadalje do 1990. su stizali (201-400). Poslednja modernizovana serija je iz 1997. (401-420). Svi remontovani u Goši su iz tih prvih serija, a pri remontu su dobili Buse displeje. Od modernizovanih je samo 407 imao displej.
 
Нови Отокар Терито у Ластри 58232 односно на апликацији Београд плус приказује као 70470 на локалној линији 150 Лазаревац - Дудовица - Маринац.
1000009398.jpg
 
Solaris Urbino 18 гб. 3069 на 2/83 (допуна+две смене) Растрешен, не ради ретардер лепо, тек од трећег хвата а ни ножни није сјајан.
30691.jpg
Хигер гб. 3367 на линији 84
3367-12.jpg
BMC Procity+ 18 CNG непознатог гаражног броја невидљивог због гангулизације на линији 18
5.jpg
Iveco Crossway LE Mild Hybrid гб. 70433 на линији 112
704331.jpg
Mercedes Conecto NGT Mild Hybrid гб. 70261 на линији 706
702611.jpg
Guleryuz Cobra GD 272LF гб. 70385 на линији 704
70385-21.jpg
 
S obzirom da nas Ikarbusi i Solarisi uskoro napuštaju, malo veći fokus na njih.
Fotke nastale usput u nekoliko dana.

Ikarbus IK-112 LE GB 3214 ; Linija 74 Mirijevo III - Bežanijska Kosa
3214 (4).JPG


Ikarbus IK-112 LE GB 3218 ; Linija 25 Kumodraž II - Karaburma II
3218 (3).JPG


Ikarbus IK-112 LE GB 3220 ; Linija 3A Beograd na Vodi - Kneževac
3220 (4).JPG

3220 (5).JPG


Ikarbus IK-112LE GB 3222 ; Linija 74 Bežanijska Kosa - Mirijevo III
Nažalost ovako je ispalo, trčao sam za njim jedno 300 metara s obzirom da nisam imao nijednu njegovu fotku i na kraju da mi zamalo isklizn iz ruku kamera kako sam fotkao, srećom samo zamalo isečen fotka na kraju.
3222 (1).JPG


Ikarbus IK-112 LE GB 3223 ; Linija 3A Kneževac - Beograd na Vodi
3223 (1).JPG

3223 (3).JPG


Ikarbus IK-112 LE GB 3227 ; Linija 3A Kneževac - Beograd na Vodi
3227 (2).JPG


Ikarbus IK-112 LE GB 3228 ; Linija 3A Beograd na Vodi - Kneževac
3228 (2).JPG


Ikarbus IK-112 LE GB 3229 ; Linija 3A Beograd na Vodi - Kneževac
3229 (1).JPG

3229 (2).JPG



Ikarbus IK-112M GB 3230 ; Linija 74 Bežanijska Kosa - Mirijevo III
3230 (2).JPG


Ikarbus IK-112M GB 3238 ; Linija 37 Pančevački Most - Kneževac
3238 (5).JPG


Ikarbus IK-112M GB 3251 ; Linija 26 Dunavska - Braće Jerković
3251 (2).JPG

3251 (1).JPG


Ikarbus IK-112M GB 3252 ; Linija 26 Dunavska - Braće Jerković
3252 (1).JPG


Ikarbus IK-112M GB 3253 ; Linija 26 Dunavska - Braće Jerković
3253 (2).JPG


Ikarbus IK-112M GB 3257 ; Linija 25 Karaburma II - Kumodraž II
3257 (2).JPG


Ikarbus IK-112M GB 3259 ; Linija 25 Kumodraž II - Karaburma II
3259 (1).JPG


Solaris Urbino 18 III GB 3015 ; Linija 37 Pančevački Most - Kneževac
3015 (1).JPG


Solaris Urbino 18 III GB 3053 ; Linija 17 Zemun / Gornji Grad / - Konjarnik
3053 (2).JPG



Solaris Urbino 18 III GB 3055 ; Linija 37 Kneževac - Pančevački Most
3055 (1).JPG


I u suprotnom pravcu koji dan kasnije.
3055 (3).JPG


Solaris Urbino 18 III GB 3067 ; Linija 17 Zemun / Gornji Grad / - Konjarnik
3067 (2).JPG

3067 (3).JPG


Solaris Urbino 18 III GB 3105 ; Linija 17 Zemun / Gornji Grad / - Konjarnik
3105 (2).JPG

3105 (3).JPG


Solaris Urbino 18 III GB 3198 ; Linija 27 Mirijevo III - Trg Republike
3198 (4).JPG
 
S obzirom da nas Ikarbusi i Solarisi uskoro napuštaju, malo veći fokus na njih.
Fotke nastale usput u nekoliko dana.

Ikarbus IK-112 LE GB 3214 ; Linija 74 Mirijevo III - Bežanijska Kosa
Pogledajte prilog 232279

Ikarbus IK-112 LE GB 3218 ; Linija 25 Kumodraž II - Karaburma II
Pogledajte prilog 232280

Ikarbus IK-112 LE GB 3220 ; Linija 3A Beograd na Vodi - Kneževac
Pogledajte prilog 232281
Pogledajte prilog 232282

Ikarbus IK-112LE GB 3222 ; Linija 74 Bežanijska Kosa - Mirijevo III
Nažalost ovako je ispalo, trčao sam za njim jedno 300 metara s obzirom da nisam imao nijednu njegovu fotku i na kraju da mi zamalo isklizn iz ruku kamera kako sam fotkao, srećom samo zamalo isečen fotka na kraju.
Pogledajte prilog 232283

Ikarbus IK-112 LE GB 3223 ; Linija 3A Kneževac - Beograd na Vodi
Pogledajte prilog 232284
Pogledajte prilog 232286

Ikarbus IK-112 LE GB 3227 ; Linija 3A Kneževac - Beograd na Vodi
Pogledajte prilog 232287

Ikarbus IK-112 LE GB 3228 ; Linija 3A Beograd na Vodi - Kneževac
Pogledajte prilog 232288

Ikarbus IK-112 LE GB 3229 ; Linija 3A Beograd na Vodi - Kneževac
Pogledajte prilog 232289
Pogledajte prilog 232290


Ikarbus IK-112M GB 3230 ; Linija 74 Bežanijska Kosa - Mirijevo III
Pogledajte prilog 232291

Ikarbus IK-112M GB 3238 ; Linija 37 Pančevački Most - Kneževac
Pogledajte prilog 232292

Ikarbus IK-112M GB 3251 ; Linija 26 Dunavska - Braće Jerković
Pogledajte prilog 232295
Pogledajte prilog 232294

Ikarbus IK-112M GB 3252 ; Linija 26 Dunavska - Braće Jerković
Pogledajte prilog 232296

Ikarbus IK-112M GB 3253 ; Linija 26 Dunavska - Braće Jerković
Pogledajte prilog 232298

Ikarbus IK-112M GB 3257 ; Linija 25 Karaburma II - Kumodraž II
Pogledajte prilog 232299

Ikarbus IK-112M GB 3259 ; Linija 25 Kumodraž II - Karaburma II
Pogledajte prilog 232300

Solaris Urbino 18 III GB 3015 ; Linija 37 Pančevački Most - Kneževac
Pogledajte prilog 232302

Solaris Urbino 18 III GB 3053 ; Linija 17 Zemun / Gornji Grad / - Konjarnik
Pogledajte prilog 232303


Solaris Urbino 18 III GB 3055 ; Linija 37 Kneževac - Pančevački Most
Pogledajte prilog 232304

I u suprotnom pravcu koji dan kasnije.
Pogledajte prilog 232305

Solaris Urbino 18 III GB 3067 ; Linija 17 Zemun / Gornji Grad / - Konjarnik
Pogledajte prilog 232306
Pogledajte prilog 232307

Solaris Urbino 18 III GB 3105 ; Linija 17 Zemun / Gornji Grad / - Konjarnik
Pogledajte prilog 232308
Pogledajte prilog 232309

Solaris Urbino 18 III GB 3198 ; Linija 27 Mirijevo III - Trg Republike
Pogledajte prilog 232310
Bravo za fotke majstore!!!

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
 
Сећам се да 2015. године, када су дошли ИК-112ЛЕ, већина на форуму су причали како ће се брзо распасти, да су непрактични, све у свему, веома лоши. После скоро 10 година, готово сви су у саобраћају, солидно су се показали, а нисам приметио да су се нарочито распали. Последњи пут сам се возио у ИК-112ЛЕ, негде пре 2-3 месеца. Дефинитивно су бољи од ИК-112/218 из 2008, 2012 и 2013. године.
 
E super što je Jelancha odlučio da se posveti solarisima. Dobre fotke btw.
Otvoriti spojler...

1000006432.jpg

1000006433.jpg


3049 na liniji 71. Dobro stoji kao i drugi solarisi.
Šta da kažem, retka prilika da na toj liniji ima solarisa.
 
Сећам се да 2015. године, када су дошли ИК-112ЛЕ, већина на форуму су причали како ће се брзо распасти, да су непрактични, све у свему, веома лоши. После скоро 10 година, готово сви су у саобраћају, солидно су се показали, а нисам приметио да су се нарочито распали. Последњи пут сам се возио у ИК-112ЛЕ, негде пре 2-3 месеца. Дефинитивно су бољи од ИК-112/218 из 2008, 2012 и 2013. године.

Slažem se.
Treba se setiti kada je došla prva generacija Akie u Beograd, komentari poput da Ikarbus nikada ne bi mogao da napravi tako dobar autobus itd... Ti autobusi nisu više u upotrebi, o njihovm stanju pre povlačenja u Banbusu & LDM-u bolje da ne pišemo...

Večita boljka Ikarbusa, toplotna izolacija & Završna obrada... Zadnje serije za GSP su urađene na kvalitetnim šasijama MAN-a ili solidnim domaćim šasijama, sam N model se dosta popravio kasnije tokom prošle decenije.
Pre svega mislim na 218-N isporučen 2017. koji se sasvim solidno držao u Subotica Trans-u.
Meni dodatno lično iz ugla putnika smeta i sivilo / crnilo enterijera, nije eto neka velika zamerka, ali to mi je nekako uvek smetalo kod njih, Bili su mračni autobusi. :)

Ikarbus i da se vrati, definitivno neće imati puno veze sa svojim prethdonikom, sama pomisao da u Beogradu u budućnosti više neće raditi nijedan IK je pomalo antiklimatična.
Nema Gaspera / Blokova btw.
 
Ja sam još odavno pisao da je Ikarbus solidno sastavio te serije. LE su i danas čvrsti, ma u koji da sam ušao. Da nije podolit propao, da nemaju već navedene boljke, 10 godina eksploatacije pokazuje da bi danas Turci imali vrlo ozbiljnog konkurenta, a da se nastavilo u tom smeru. 218-ice su i za GSP bile dosta dobre, one iz 2012. godine. Bolje nego prvi M-ovi iz 2013. godine. Nažalost, odlaskom Ikarbusa nismo dobili očekivano bolja vozila. Ikarbus je pljuvan i zasluženo i nezasluženo, kao i Turci danas. Pisalo se onda da ne treba da rade, da treba pošteno da se takmiče na tenderima itd. Mađari čuvaju svoje lokalce, Česi takođe, Poljaci isto tako, iako ih ima tu koji nikako nisu savršeni. Zato kod nas nije opstalo ništa, a kod njih jeste. Čekala se silna vozila sa Zapada, mada sam i ranije pisao da Ikarbus teško da će zameniti Mercedesi, MAN-ovi i ostala bratija. Nismo mi takvo tržište. Nismo EU, a nemamo ništa od nekadašnje svoje indrustrije. Pa eto i EU, pa Rumuni, Italijani, Bugari, neko vreme i Česi i da ne nabrajam, kupuju masovno i Turke. Mnogo šta se promenilo zadnjih petnaestak godina. Ikarbus nije imao velike šanse bez dobrog šprica u vidu zdravog kapitala, tehnologije, a na kraju da malo i država stane iza svoje industrije. Ljudi često imaju kratko pamćenje, pljuju, pa posle nekoliko godina hvale, a danas pljuju ono što su nekada hvalili. Turci su generalno baš dosta hvaljeni naspram Ikarbusa i FAP-a, dok jedino Neobus nije mnogo pljuvan, iako se i njihove niskopodne serije u Novom Sadu nisu proslavile, al zato 201-ice na primer jesu.
 
Vrh