A evo danas najavise bar dva naredna dana nestabilnog vremenaDugorocna prognoza kaze do kraja maja nas drzi jak anticiklon i nece biti kapi kise.
Читав град? Па ови су шампиони. Или то Крагујевац, престоница српске металне индустрије има напајање само са једног краја?!
A juče bila neka delegacija Oracla i Vlade Srbije na potpisivanju ugovora za data centar u KG,nadam se da UPS-evi rade svoj posao a i da su agregati na vreme servisirani jer baterije u njima čest zanemare a kad dodje stani pani svi se sete ali je tada kasno.Takodje u ovom modernom dobu komunikacija jako teško se uspostavlja sistem jer pojedine komponente(ruteri i svičevi) po dolasku struje ne podignu sistem pa su potrebne fizičke intervencije.Nadam se da će iz havarija ovog tipa izvući neke pouke.Gde se nalazi druga rezevrzibilna koja pumpa 25MW? Nije u drinsko'limskom slivu već u Kruševačkom regionalnom centru ako se gleda energy flux.
Pogledajte prilog 136005
Evo ga i ispad Kragujevca 2, zabeležen. Ali se vidi i da jutros od 7 opet ne radi
Pogledajte prilog 136006
PAP Lisina - Bosilegrad. Prepumpava vode Lisinskog jezera u Vlasinsko jezero. Genijalan sistem. Nekada smo znali da napravimo tako nesto. Danas nista.Gde se nalazi druga rezevrzibilna koja pumpa 25MW? Nije u drinsko'limskom slivu već u Kruševačkom regionalnom centru ako se gleda energy flux.
Koliko sam upućen to postoji i kod nas ali ne na svim lokacijama.То што напајање електричном енергијом може да се прекине, није чудно, због тога се и раде извори непрекиндог напања са акумулаторима за краткотрајни нестанак и (углавном) дизел агрегати који су у зависности од потрошача на хладној или топлој резерви или су на линији (на пример аеродроми). Па ипак, то су све секундарна дејства, први и најважније (бар овде у Русији је то случај) је напајање са два независна крака. Аок је урпбана средина, то су две разне трафо станице, ако је цео град у питању, то су два независна електрична ваздушна вода, по могућству из два географска правца.
Da tako je ,što bi ministarka rekla diversifikacija izvora ali evo jedno moje iskustvo,pre nekoliko godina jedan veliki,skup infrastrukturni projekat sa dva pravca napajanja a ovaj drugi još nije u funkciji pa kad na to dodaš našu poslovičnu neažurnost vrlo lako dodje do kolapsa.Primer skorašnji iz prakse,loše baterije Upsa a dizel agregat ispravan ali nekom pametnom palo na pamet da akumulatore stave na kombi i naravno zaborave.Nekad se pitam kako smo uopšte živi.То што напајање електричном енергијом може да се прекине, није чудно, због тога се и раде извори непрекиндог напања са акумулаторима за краткотрајни нестанак и (углавном) дизел агрегати који су у зависности од потрошача на хладној или топлој резерви или су на линији (на пример аеродроми). Па ипак, то су све секундарна дејства, први и најважније (бар овде у Русији је то случај) је напајање са два независна крака. Аок је урпбана средина, то су две разне трафо станице, ако је цео град у питању, то су два независна електрична ваздушна вода, по могућству из два географска правца.