StaraMo
Advanced
Mesečna proizvodnja električnih baterijskih vozila u Kini u Novembru.Tesla je u samom vrhu a sledi ga BYD i Saic .Inače ukupna godišnja svetska proizvodnja je oko 25 miliona svih motornih vozila.
Ne, ali sam pročitao takva iskustva ljudi na internetu, a čuo i uživo od poznanika ili random ljudi koji su vozili neki model. Svima smeta završna obrada i generalno kvalitet.marrecar,
da li poseduješ ili si bar vozio Teslu ili električni automobil nekog drugog proizvođača pošto vidim da komentarišeš kvalitet?
Li one recimo ima domet na bateriju oko 200km u odnosu na 60-80km Pheva,motor radi u još povoljnijem režimu obrtaja u odnusu na onaj u Phevu i sam sklop je robusniji,DC punjenje nije moguće kod PHEVa mada realno moje vidjenje je da su to samo u zbiru finese i načini da privučeš kupce.Sa druge strane Nio i Geely rade na razvoju izmenjivih baterija a ovi drugi na što bržem punjenju.Sve je ovo ipak tek početak.Која је поента range Extender поред plug-in хибрида?
Рецимо неки plug-in хибрид који има домет батерије 80 км је сасвим добро решење.
Glavna stvar je baterija koja ima rok trajanja, a cena zamene nije mala. Troškovi zamene baterije se kreću od 10 do čak 20 000 evra. Mask tvrdi da baterije na njegovim kolima traju 400 000 km+, ali u praksi ima dosta primera gde crkavaju mnogo brže.Objasni nam onda sta su ti troskovi odrzavanja koje oni kriju.