Slažem se, konkretno Kina ima ukupno 300.0000.000 registrovanih vozila.
Alternativa mora postojati a prelaz neće biti tako brz.Problemi skupih baterija retkih magneta i svega ostalog.
Takodje masovni prevoz mora zameniti pojedinačni što su čini mi se sa politikom skupih automobila u Evropi sa kombinacijom skupog energenta i skupog održavanja već počeli da rade i ljudi polako odustaju od vlasništva mada je Korona to vratila značajno unazad.Tu je i sam odnos prema resursima i štednji energije koju će elektro vozila psihološki značajno pogurati kao i same navike kada puniti auto opet politikom cena u toku dana i noći uz pomoć elektronike dosta toga se može ispeglati.
Opet svi zaboravljamo sunce u vetar kao poklon sa neba koji nam dolaze i paralelno se moraju raditi kapaciteti sa povećanjem prodaje naravno uz neizbežnu izgradnju skladišta te energije.Problem je što u nekim krajevima sveta nemamo dobro izgradjenu interkonekciju pa sve ovo trenutno deluje jako konfuzno.
Svi ovde pratimo razvoj puteva i cifre koje su uložili u pojedine pravce.Ako znamo da elektrana od 20kw košta 20.000eura lako dolazimo do količine energije koja se može izgraditi ako se novac pravilno iskoristi.
Srbija ima 260 suncanih dana godisnje.Sunce nam prenosi oko 1kwh na jedan metar kvadratni.Panelima možemo ubrati od 20-25% te energije.Deo te energije se vozilima kao mobilnim prenosiocima energije može vratiti u kuću ili zgradu(v2g) i samim time pada pritisak na mreži.
Karikiraću stvar na primeru zaposlenog u nekoj opštini koji realno nema posao a prima platu, dovoljno bi bilo da samo prebriše jednom dnevno solarni panel na krovu zgrade u kojoj radi i okrene mehanizam ka suncu nekoliko puta dnevno i već bi bio višestruko koristan ovom društvu,a tek kada bi bio prekvalifikovan u instalatera ili radnika u procesu proizvodnje panela .
Naravno ništa neće doći preko noći,stabilna energija za balans frekvencije mreže mora postojati još dugo, verovatno decenijama pa bila ona nuklearna ili ugalj/gas ali ako ranije počnemo ranije ćemo dostići.