Direktore, nisu problem kopovi. Problem je činjenica da je rudarenje/eksploatacija i generalno prerada litijuma izuzetno prljava tehnologija. Srećom je uređeno recikliranje Li-jonskih baterija, ali je za sada glavni problem sama eksploatacija.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798023#p798023:35gtov2g je napisao(la):marrecar » 30 Nov 2020 12:49 am[/url]":35gtov2g]Direktore, nisu problem kopovi. Problem je činjenica da je rudarenje/eksploatacija i generalno prerada litijuma izuzetno prljava tehnologija. Srećom je uređeno recikliranje Li-jonskih baterija, ali je za sada glavni problem sama eksploatacija.
Lithium is crucial for the transition to renewables, but mining it has been environmentally costly. Now a more sustainable source of lithium has been found deep beneath our feet.
Toyotin predsednik, Akio Tojoda, jedan je od ljudi koji u forsiranju električnih automobila ne vidi mnogo koristi.
"Kad bi svi automobili u Japanu bili električni, ostali bismo bez struje tokom leta", tvrdi on.
Tojoda smatra da će zbog dominantnih termoelektrana na ugalj i gas zagađenje ugljen-dioksidom biti mnogo veće kad se na putevima pojavi veliki broj električnih automobila, piše Wall Street Journal.
Vrlo su kratkovidi ljudi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806630#p806630:1vgauyod je napisao(la):astrodule » Čet Dec 24, 2020 12:04 pm[/url]":1vgauyod]Zanimljivo razmišljanje direktora Tojote (koja je verovatno u samom vrhu u udelu električnih vozila)
Toyotin predsednik, Akio Tojoda, jedan je od ljudi koji u forsiranju električnih automobila ne vidi mnogo koristi.
"Kad bi svi automobili u Japanu bili električni, ostali bismo bez struje tokom leta", tvrdi on.
Tojoda smatra da će zbog dominantnih termoelektrana na ugalj i gas zagađenje ugljen-dioksidom biti mnogo veće kad se na putevima pojavi veliki broj električnih automobila, piše Wall Street Journal.
Drugim rečima, biće potrebno više struje, a svi smo svesni da "zelena" energija ne može da zameni prljavu energiju iz termoelektrana na ugalj.
Površnim posmatrači je apsurd da više vozila na struju ne znači i čistiji vazduh, ali oni zaboravljaju kako se struja pravi i koliko bi se povećala potreba za strujom kada bi svi vozili električna vozila.
Proizvodi leti a kako je zimi i noću ? Treba i preko dana napuniti baterije kako bi domaćinstvo funkcionisalo noću. Kuvanje na takvu struju mi nešto ne uliva povedenje. Ili kad sneg napada , bilo je dana sa čestim padavinama.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806700#p806700:2udsuosm je napisao(la):Earthmoving » Čet Dec 24, 2020 2:00 pm[/url]":2udsuosm]Ja ne vidim ako neko ima par svojih solarnih panela sa kojih 12 sati puni kola i vozi ih tom baterijom nedelju dana, kako troši više struje i kako je elektroenergetski sistem napregnut time, ako je čovek ima svoj nezavistan off grid sistem? Evo pogledaj Majstora na Tari, on proizvodi struju za svoje potrebe, znači još manje treba struje sistemu nego dok je trošio u gradu, a ako sutra uzme eletrokola sam će ih puniti, sistem ništa neće trpeti.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806630#p806630:2sljhhys je napisao(la):astrodule » 24 Dec 2020 11:04 am[/url]":2sljhhys]Zanimljivo razmišljanje direktora Tojote (koja je verovatno u samom vrhu u udelu električnih vozila)
Toyotin predsednik, Akio Tojoda, jedan je od ljudi koji u forsiranju električnih automobila ne vidi mnogo koristi.
"Kad bi svi automobili u Japanu bili električni, ostali bismo bez struje tokom leta", tvrdi on.
Tojoda smatra da će zbog dominantnih termoelektrana na ugalj i gas zagađenje ugljen-dioksidom biti mnogo veće kad se na putevima pojavi veliki broj električnih automobila, piše Wall Street Journal.
Drugim rečima, biće potrebno više struje, a svi smo svesni da "zelena" energija ne može da zameni prljavu energiju iz termoelektrana na ugalj.
Površnim posmatrači je apsurd da više vozila na struju ne znači i čistiji vazduh, ali oni zaboravljaju kako se struja pravi i koliko bi se povećala potreba za strujom kada bi svi vozili električna vozila.
Супер је Дачија Спринг, само ето штета што има малу аутономију са једним пуњењем а брзински је у рангу Југа 45.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839994#p839994:3e6pp48s je napisao(la):vucko » 09 Apr 2021 03:57 am[/url]":3e6pp48s]Po meni su subvencije bile za bogataše, ali za ovakvu bombonicu od dačije su sasvim ok. Gledao sam za tu Dačiju Spring u rumuniji, tamo posle subvencija auto košta 7.500 što je fenomenalno. Ej, električni auto za 7.500 evra!!!