Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Pre izvesnog vremena su delimično promenili jednu traku prema centru i to samo jedan deo ... i naravno "majstorski" su sastugali malo asfalta od kolotraga čisto da ne smeta mnogo :roll: u delu gde ništa nisu dirali, jer ipak od Rafinerije idu pune cisterne pa je pravi užas ka centru tj idu do prvomajske pa posle ili levo ka BG-u ili desno :)
ko god tu vozi mora posebnu pažnju da obrati na pešačke prelaze jer put povuče da ideš brže od 50 pa se desi da neko i nastrada, a znaju i da stanu sa radarom i to uglavno na NIS-ovoj pumpi stanu i pecaju radarom sve koji dolaze iz pravca RNP tj Starčeva.
 
Više od 50 godina meštani Ritopeka iz beogradske opštine Grocka skelom prelaze Dunav na banatsku stranu da bi obrađivali zemlju. Da nema skele, kažu da ne bi mogli da se bave voćarstvom i ratarstvom od kojeg živi većina žitelja u Ritopeku.

Svakog dana od šest do osamnaest časova skela sedam puta pređe Dunav i preveze do devet traktora voćara i ratara iz Ritopeka koji su u potrazi za plodnom zemljom stigli do Ivanova. Tu su pronašli sve što im treba i na banatskoj zemlji uzgajaju breskve, kajsije, kruške, jabuke i žitarice, ali da nema skele ovi vredni ljudi bi ostali bez kvalitetnog roda i prihoda.

Meštani iz Ritopeka kažu da svake godine strepe od visokog vodostaja Dunava, jer tad skela ne radi, a oni ne mogu na drugi način da dođu do svojih voćnjaka i ako ne urade sve na vreme može i da im propadne sav uložen trud.

Sada najviše posla imaju voćari koji u svom mestu gaje trešnje, a sve ostalo kod komšija preko reke. Mnogima od njih ovo je i jedini izvor prihoda i da nema skele Javnog preduzeća „Pijace" iz Grocke koja ih prevozi oni ne znaju šta bi radili, jer za sad ne postoji drugi način da pređu sa jedne obale na drugu, a svako drugo domaćinstvo u Ritopeku obrađuje zemlju u Ivanovu.

Izgradnja mosta koja se najvaljuje preko Dunava kod Vinče biće im samo dobra alternativa, jer skelom za 10 minuta pređu u Ivanovo i ovo im je najbrži i najeftiniji prevoz.

Ivanovčani su dobri domaćini i kako ističu imaju dovoljno plodne zemlje za sve, a drago im je što voće koje se kod njih proizvede često sa kvantaške pijace u Ritopeku završi i na evropskom tržištu.


http://www.rts.rs/page/magazine/sr/stor ... ko....html
 
Sta drugo reci osim toga da je ovo horor sto se skelom prelazi Dunav. Kakav je plan za ovaj most hoce li imati 2 koloseka?
 
Zašto je horor? Je zbog 10 traktora u sezoni treba da se pravi most?

Ne razumem

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
А трактором ће моћи да иду преко тог моста, тј. да возе аутопутем??
 
Naravno da neće.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Винчанци и Ритопечани који имају њиве преко Дунава су те њиве добили од државе као компензацију за одузете њиве у атару Винче када је формирана депонија и Нуклеарни институт.

Е сад, којом логиком су им тамо дали њиве, стварно ми није превише јасно. Добро им нису дали у Славонији.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379006#p379006:25bdjxnv je napisao(la):
MilisaV » Fri Apr 01, 2016 5:51 pm[/url]":25bdjxnv]Zašto je horor? Je zbog 10 traktora u sezoni treba da se pravi most?

Ne razumem

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока

Druze nismo se razumeli najbolje horor je sto nije most napravljen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378989#p378989:2t1hrqqg je napisao(la):
Kolega2357 » 01 Apr 2016 02:00 pm[/url]":2t1hrqqg]Sta drugo reci osim toga da je ovo horor sto se skelom prelazi Dunav. Kakav je plan za ovaj most hoce li imati 2 koloseka?
Није ни чудо да наши политичари обећавају пирамиде, када их наш народ толико прижељкује. Два колосека на чисто теретној прузи, на деоници изузетно скупој за градњу и одржавање?

На једноколосечној деоници пруге Стублине - Обреновац годишње се превезе подједнако тона робе колико и на целој мрежи пруга Железнице Србије, и то без аутоматског пружног блока или бројача осовина. Индустријска пруга Термоелктране Никола Тесла је двоколосечна само између Стублина и Бргула, где је заједничка деоница између два главна места утовара и два главна места истовара.

Доста су ретки случајеви да су двоколосечне пруге оправдане чисто и само теретним саобраћајем, и углавном је главни разлог за двоколосечне пруге поуздан мешовити саобраћај, или путнички саобраћај високе учесталости.

Ако говоримо о логичном развоју транспортне мреже за теретни саобраћај, главни правац север-југ би ишао из Сегедина преко Кикинде и Зрењанина за Смедерево, све долином, где је са истом вучном силом могуће вући готово двоструко тежи воз него преко Фрушке горе, или успона код Клења и у Липама. Са обзиром на то, потреба за другим колосеком код Винче је још мања.
 
Ma neka ostave prostor kao na pancevcu da nekad nekog ne boli glava u buducnosti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379206#p379206:2w5bqwla je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sun Apr 03, 2016 1:41 am[/url]":2w5bqwla]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=378989#p378989:2w5bqwla je napisao(la):
Kolega2357 » 01 Apr 2016 02:00 pm[/url]":2w5bqwla]Sta drugo reci osim toga da je ovo horor sto se skelom prelazi Dunav. Kakav je plan za ovaj most hoce li imati 2 koloseka?
Није ни чудо да наши политичари обећавају пирамиде, када их наш народ толико прижељкује. Два колосека на чисто теретној прузи, на деоници изузетно скупој за градњу и одржавање?

На једноколосечној деоници пруге Стублине - Обреновац годишње се превезе подједнако тона робе колико и на целој мрежи пруга Железнице Србије, и то без аутоматског пружног блока или бројача осовина. Индустријска пруга Термоелктране Никола Тесла је двоколосечна само између Стублина и Бргула, где је заједничка деоница између два главна места утовара и два главна места истовара.

Доста су ретки случајеви да су двоколосечне пруге оправдане чисто и само теретним саобраћајем, и углавном је главни разлог за двоколосечне пруге поуздан мешовити саобраћај, или путнички саобраћај високе учесталости.

Ако говоримо о логичном развоју транспортне мреже за теретни саобраћај, главни правац север-југ би ишао из Сегедина преко Кикинде и Зрењанина за Смедерево, све долином, где је са истом вучном силом могуће вући готово двоструко тежи воз него преко Фрушке горе, или успона код Клења и у Липама. Са обзиром на то, потреба за другим колосеком код Винче је још мања.

Kada god nesto nasi politicari obebacaju to dodje meni nekako kao da verujem Baronu Minhauzenu. Ako vec grade 2 koloseka do Panceva zasto ne bi izgradili jos 2 koloseka za teretni saobracaj?
 
Ma samo neka krenu više ...
Neka stave za početak 1 kolosek ali neka ostave mesto za još 1
neka naprave kako treba, ne prave se mostovi svaki dan pobogu
kao što rekoh, neka sklope kockice i neka počnu da rade
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379063#p379063:is1pdbrk je napisao(la):
Kolega2357 » 02 Apr 2016 07:08 am[/url]":is1pdbrk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=379006#p379006:is1pdbrk je napisao(la):
MilisaV » Fri Apr 01, 2016 5:51 pm[/url]":is1pdbrk]Zašto je horor? Je zbog 10 traktora u sezoni treba da se pravi most?

Ne razumem

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока

Druze nismo se razumeli najbolje horor je sto nije most napravljen.

Ovim farmerima most ne bi značio ništa čak i da je napravljen, pošto ne bi imali pravo da ga prelaze traktorima, a čak i kada bi ga imali koštalo bi ih 10x više novca (goriva) i vremena u poređenju sa skelom. Skela im je najbrže i najekonomičnije rešenje taman da između Vinče i Smedereva postoji pet mostova preko Dunava.

Jeste horor što mosta nema ali to ne treba dovoditi u vezu sa ovim farmerima.
 
Bilo je vreme pre 20 i kusur godina,...Ako ćemo pošteno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386230#p386230:3dbij6n9 je napisao(la):
Blade » 15 May 2016 04:33 pm[/url]":3dbij6n9]Bilo je vreme pre 20 i kusur godina,...Ako ćemo pošteno.

Pa jeste koliko je meni mrsko da prodjem kroz ceo Beograd (oko 45 minuta izgubim) kad idem za Pancevo kod rodbine iz Valjeva.Ovako ko covek ibarskom pa obilaznim putem preko mosta u Pancevo... :D
 
Хоће ли бити неких конкретних преговора са кинезима око изградње моста на Дунаву, ако се неварам они су дали неко решење кко би требало да изгледа овај мост. А сада би могли и да га граде заједно са обилазницом око Београда.
 
Kažu biće 20tak potpisanih ugovora tokom posete kineskog predsednika narednih dana, ali bar ja nisam čuo da je iko od naših zvaničnika u ovim danima pre posete spominjao ovaj most niti obilaznicu. Nažalost. Sve će biti jasnije za par dana, ali sumnjam, valjda bi tako veliku stvar najavljivali na sva zvona. Od infrastrukture sam čuo da se spominje Surčin-Obrenovac i brza pruga ka Budimpešti.
 
Иако не желим да се ово икада изгради (разлог: археолошко налазиште у Винчи, аргументовао сам на претходним странама, па не желим поново да улазим у ту расправу) , мислим да је једини начин да у блиској будућности добијемо овај мост - наплата мостарине.
То неће бити исплативо концесионару, али би држава могла да доплаћује разлику на годишњем нивоу.
Прва фаза: мост за друмски саобраћај у полупрофилу + 1 колосек + обилазна пруга + пут у полупрофилу кроз Банат.
Друга фаза: комплетирање аутопута и моста.

Да не остане незаписано - мислим да је много боље (јефтиније и учинковитије) по истом принципу саградити друмски мост на Ади хуји, а железницу спојити са Банатом мостом Батајница (евентуално Бановци) - Падинска скела.
 
i da ja ponovim: deonica SMT-a od Laste preko Ade Huje do Pancevackog puta bi meni bila top prioritet. I ne bih imao nista protiv naplate mostarine, mada nisam siguran koliko je to tehnicki izvodljivo?
 
А зашто не би било? Па у Њујорку се онолики мостови и тунели наплаћују.
 
Ma totalni promasaj , prioritet treba da bude obilaznica od vince do panceva, jer je u pitanju auto put a ne gradska magistrala sa semaforima. i veci je kapacitet saobracaja , ne znam toliku potrebu da se sprovode skuplji projekti, dakle jeftinije je napraviti most preko vince do panceva zajedno sa zeleznickom prugom nego visiti eksproprijaciju zemljista i i provlacit kroz citavo naselje saobracajnicu koja nije tako visokog kapaciteta kao auto put, pa bolje je ovo drugo jer kada sve prikacite na pancevacki put i saobracajnicu od pancevackog mosta i SMT od zemuna i sad hocete da prikacite i ceo Istocni Beograd i napravite saobracajni haos umesto novi pravac da se napravi ka Pancevu .
 
Да, да, само што су саобраћајнице истог капацитета, с обзиром да је СМТ од петље Ласта па до преко Дунава планиран са денивелисаним раскрсницама, а уз то би ту било једно пет пута више возила него на траси Бубањ поток - Старчево. А уз то и није скупље, јер на обилазници имаш тунелчине од око 2 километра кроз брдо. Слабо коришћене тунелчине.

Шта је онда промашај, односно, шта се прво гради?

(За пругу је неупоредиво јефтиније решење градити само мост Батајница - Падинска скела, него читаву пругу по брдском терену, плус мост. Ефекат по Београд је потпуно исти. Ту признајем једино аргумент да не би било лоше изместити теретни железнички саобраћај из Панчева, али не мислим да је то пресудно.)
 
+ 200 za pantografa

Da dodam samo da bi i saobracajno zakrzlali krajevi kao Mirijevo, Visnjicka Banja, MML imali velike koristi od SMT, a dobija se i efekat obilaznice tj drasticno rasterecuje pravac Bulevar - Batutova - Cvijiceva - P. most
 
Most preko Dunava kod Ada huje, a u produžetku SMT koji dolazi do auto-puta je jeftinije i brže rešenje. Bio bi u smislu da se sa te strane dobije kakva takva obilaznica i smanji kruzenje. Da ne moram, ako vozim sleper i idem iz pravca Niša, a istovar mi je je u Zrenjaninu npr. , da idem skroz do ,,Pupina,, , pa na Zrenjaninski put, tj. da ne kruzim. nego bi skrenuo sa auto-puta na SMT, do ZR puta i dalje njim za Zrenjanin.

Slično i za putnički saobraćaj...Svako ko bi iz Južnog Banata u Centralnu Srbiju, takođe više ne bi morao da kruži preko ,,Pupina,, ili kroz BG, već trećom varijantom, odmah preko SMT na AP i dalje...izbegavši tako AP kroz Beograd.

Ali ako reše da prvo grade Vinča - Starčevo, podržaću. Bolje da grade i jedan, nego nijedan. A oba smo trebali da imamo, bar već 10 godina.
 
Vrh