Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

@tzoran1

Јап. Веза са Београдом би се остваривала преко Панчевачког моста и онда би путнички воз за Пешту и Беч возио кроз Врачарски тунел...
А теретни преко Мале Крсне.
Све бре да се окрене наопачке! :)
 
@ Pantograf
Kola za Pestu i Bec krecu iz Prokopa i kace se u Pancevu za medjunarodni Arlberg- Orient- Express.. :)
 
Nadamo se ali više će se znati za koju nedelju kad bude gotov predlog ugovora (u nedelju kod Mirka u SAT-u rekla da će biti za oko 2 nedelje). Trenutno nije jasno da li se misli na deo Bg obilaznice do Bubanj potoka ili Pančeva (zajedno sa ovim mostom).
 
Jasno je da kinezi i azeri planiraju gde da prebace svoje mašine a da ih ne vraćaju u domovinu. Sada je samo pitanje ko će dobiti da gradi, ali mislim da neće biti uključen most preko Dunava kod Vinče jer azeri nemaju tehniku dok se kinezi prebauju na most kod Obrenovca.
 
Izgleda da su u pitanju 2 različite kineske firme: CBRC (CCCC) i Sinohidro.
Mislim da je sa CCCC (ćerka firma od CBRC koja je radila Pupinov most) potpisan ugovor za Surčin-Obrenovac sa pomenutim novim mostom preko Save (deo autoputa ka Čačku), a da je ministarka za obilaznicu pominjala Sinohidro. Ako je tako, onda su to dve različite firme na dva različita projekta, pa bi Sinohidro mogao graditi most Vinča-Starčevo.
Inače Sinohidro gradi trenutno oko 100-ak km autoputeva u Makedoniji takođe finansiranim od strane kineske EXIM (Export-Import) banke: Kičevo-Ohrid (57 km, 375 miliona evra, ) i Skopje-Štip (47 km, 206 miliona evra) koji bi trebali biti gotovi 2018-e ako se ne varam.
U tom slučaju u Srbiji bi radile 3 kineske firme: CBRC (Pupinov most, 17km autoputa Surčin-Obrenovac), Shandond (50km autouteva Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig) i Sinohidro (obilaznica ok Bg-a)
 
Ima li bilo kakvih novosti o izgradnji ovog mosta?
 
Prekosutra ce svecano da bude otvoren ako ne tad onda poruku procitaj za 5 godina
 
1_53903271_image2993%20a.jpg
 
Najbolji pokazatelj pogrešnog pozicioniranja mosta Zemun - Borča u ovom trenutku.
 
Most Zemun-Borča je na odličnom mestu, trenutno je polu obilaznica polu gradska saobraćajnica a za par desetina godina će postati samo velika gradska saobraćajnica. Šteta što nije projektovan i za šinski transport pa da može da postane jednog dana pravi bulevar. Gradovi se šire i infrastruktura zbog toga dobija različitu dimenziju u različitim periodima grada.
 
Ala mi volimo polurešenja.

Trenutno kamiondžija koji vozi npr iz pravca Obrenovca ka Banatu, se uključuje na obilaznicu kod Ostružnice, ide do petlje Dobanovci, gde se isključuje na pravac ka gradu (pravi gužvu), isključuje se na vrlo nebezbednoj nezavršenoj petlji Zmaj, gde ima levo skretanje preko pravca sa tri trake, i onda kroz gusto naseljeni deo Zemuna, prolazi 6 (šest) semafora do mosta.

S obzirom na to da je most građen kako bi pre svega izbacio teretni saobraćaj iz centra zašto nije građen kod Batajnice u produžetku obilaznice, ova mapa to odlično pokazuje, a bili bi mnogo bliži punom prstenu obilaznice, što je valjda cilj jednog dana. A gradski most da se napravi na sadašnjem mostu kada se za to stekne potreba, odnosno kada bude grad sa obe strane Dunava.
 
камионџије заправо иду до петље Батајница, јер је она отворена у правцу ка Земуну
 
I opet je ovaj pravac čini mi se nekako zaboravljen
doduše možda se sete sad pred izbore :(
 
Evo sada ce izbori pa su se setili... :D


Tanjug | 21. 02. 2017 - 12:46h

Gradski arhitekta Milutin Folić je izjavio danas da će uskoro biti izmešten prevoz opasnih tereta ispod Kalemegdana i da se već radi zajedno sa srpskim železnicama da teretni vozovi idu rekonstruisanom prugom preko Vojvodine i da se vežu za Koridor 10.
- “Naopasniji trereti iz Azotare, NIS-a i slično, pralze kroz centar grada” - rekao je Folić
- Zato je zajedno sa Železnicama Grada Beograd napravio plan, koji predviđa dve mogućnosti - da se rekonstruše pruga koja ide preko Vojvodine, pa dalje da se vezuje na Koridor 10. Druga opcija je da se završi obilaznica oko Beograda koja će preći preko Dunava Bubanj potok - Vinča - Pančevo. To smo još 2015. usvojili kroz Plan detaljne regulacije, urađen je generalni projekat i tu je najveći problem finsisiranje, jer košta skoro pola milijarde evra - rekao je Folić.
On dodaje da je za te pare možda bolje uraditi prvu liniju metroa u Beogradu.
“- Nego raditi zbog 10 ili 20 vozova dnevno, toliko veliki projekat. Za to vreme kompozicije će ići malo dužim putem preko Vojvodine i vezaće se za Koridor 10” - naveo je Folić.

ceo tekst
http://www.blic.rs/vesti/beograd/uskoro ... ao/323g6jn
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434852#p434852:3kwebsha je napisao(la):
tzoran1 » 21 Feb 2017 01:10 pm[/url]":3kwebsha]Druga opcija je da se završi obilaznica oko Beograda koja će preći preko Dunava Bubanj potok - Vinča - Pančevo. To smo još 2015. usvojili kroz Plan detaljne regulacije, urađen je generalni projekat i tu je najveći problem finsisiranje, jer košta skoro pola milijarde evra - rekao je Folić.
On dodaje da je za te pare možda bolje uraditi prvu liniju metroa u Beogradu.
“- Nego raditi zbog 10 ili 20 vozova dnevno, toliko veliki projekat
. Za to vreme kompozicije će ići malo dužim putem preko Vojvodine i vezaće se za Koridor 10” - naveo je Folić.


Ево, ја ћу овом приликом да похвалим Фолићу Милутина због разумног промишљања, и да му сугеришем да постоји и трећа опција: пруга Батајница - Падинска скела, која такође захтева мост преко Дунава, али и знатно краће приступне пруге, тиме и доста мању цену изградње.
 
E ta treca opcija moze, samo oni bi prvo da realizuju Bubanj potok - Vinča - Pančevo samo kad smisle 1/2 milijardi jer je to vec usvojeno kao plan jos "davne" 2o15. god... posto su i tada mogli da uzmu u obzir i tu varijantu Batajnica i most preko Dunava.... da se ne vracam na pricu o mostu M Pupina i toj mogucnosti.
No meni nije bas jasna ta Vojvodjanska "malo duza" ruta, recimo gorivo iz Panceva do stovarista kod Ade Ciganlije, kuda, preko Novog Sada?
 
Да. Панчево - Орловат - Тител - ... - Нови Сад. Складиште на Ади би у том случају морало одмах да се сели, рецимо на банатску обалу БГ.
 
Znaci put je "malo duzi" za jedno 150 km tj samo deset puta. E Folicu i od mene pohvala, ali za glupost.Inace NIS ne mora da se seli (mada mu tu vise nije mesto), Gorivo moze da se transportuje i rekom, kao sto je bilo radjeno pre izgradnje mosta na Adi. I sigurnije i jeftinije.
 
"Folić dodaje da je za te pare možda bolje uraditi prvu liniju metroa u Beogradu." Ja ovo tumačim kao odustajanje sadašnje gradske vlasti od gradnje mosta Vinča-Pančevo. Mada nije jasno kako se on išta pita kad obilaznica oko Bg-a kojoj pripada ovaj most nije u nadležnosti grada nego republike?
 
Pa ni metro se ne može graditi bez države, mislim da je čovek na to mislio - kad država već mora da pripomogne, bolje da pripomogne za metro jer ne može za oba.
 


Ja iskreno ne mogu da verujem da će teretne kompozicije sa opasnim materijama iz Pančeva praviti ovoliki krug...
 
A koliki je trošak manjeg osovinskog opterećenja na ovim prugama u poređenju sa magistralnim? Kad ti treba više vagona za istu količinu robe?
 
Vrh