spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.391
- Pohvaljen
- 17.473
Pruga od rasputnice pred ulazak u tunel do stanice Beli potok predvidja dogradnju drugog koloseka na toj deonici od 3 kilometra.
Покушаћу овај пут да се исконтолишем због превиђања неких урбанистичких стратегија старих преко 50 година....Борчанац":1o7sqe6g je napisao(la):Када смо код густо насељених насеља, П.Скела има дупло више становника, мало преко дупло. А са Батајницом превазилази многоструко тамошња насеља бројем становника. Пораст броја у овом делу далеко је већи а прво суседно насеље има становника колико општина Гроцка.
Ту је и мања предност, не прелажења преко кључних момената светске историје
Ђорђе ЈанковићGorstak89":2b65vcqg je napisao(la):@Delija, iskreno se nadam da ne misliš na Deretića
Иста листа приоритетних мостова је постојала и после 2000 док се није појавио предизборни памфлет ДС-а звани "Београд 3" када је напрасно мост Земун-Борча са последњег дошао на друго место приоритета. О томе се на форуму већ више пута дискутовало.Борчанац":3awx3g8p je napisao(la):Превид си помињао. Превид је у томе да су урбанистичке стратегије старе преко 50 година. Сам си то рекао а не видиш ништа чудно у томе.
Да постоји било каква стратегија, па да прихватим. Урбанизам је упропаштен због ад хок предизборних памфлета. Нема ту никакве стратегије.Борчанац":3awx3g8p je napisao(la):Као да не примећујеш да су неке друге стратегије на снази, волео то или не.
Значи мање-више, хипотетичка "Општина Дунавски венац" и Гроцка имају сличан број становникаБорчанац":3awx3g8p je napisao(la):Ова област ближа је самом граду, није безначајна ни по постојећим инд. капацитетима а стално се најављују нове снаге. Општина Гроцка са 75 + хиљада, вероватно је већ мање насељена од насеља Борча ( стара процена на званичном сајту општине Палилула је преко 70 000, годинама стоји ) Остала насеља на Банатској и Сремској страни да и не помињем.
Кључну реч си сам написао. Пруга ВЕЋ ПРОЛАЗИ кроз инд. зону у Падињаку. Кроз Лештане не пролази. Свима нам је јасно да никакве иоле озбиљне инд. зоне нема без железнице.Борчанац":3awx3g8p je napisao(la):Као што би и овде пролазила ( пролази већ ) пруга кроз инд. зону у П.Скели, не кажем да није у реду и за Лештане исто.
Којој уштеди? Заправо нема уштеде, сем грађевинских трошкова и јајарења. Перспектива се ствара инфраструктуром а не обратно. Шта је битније сачувати? Могуће археолошко налазиште или сигурно квалитетну обрадиву површину?Борчанац":3awx3g8p je napisao(la):Али овде причамо о уштеди, о делу који се у пракси више умножио и има већу перспективу даљег развоја, као и обилажењу/чувању непроцењивог наслеђа.
На моју. За твоју су најавили увожење БГ:воза још раније. Имаћете услове после постављања другог колосека на Панчевцу. Ми ту перспективу немамо, јер нас нови БГ жел. чвор потпуно игнорише.Борчанац":3awx3g8p je napisao(la):На коју општину мислиш да нема шансе да добије крак градске железнице? Твоју или моју?
Пантограф":32p86u1o je napisao(la):Предлаже се Батаја - Падињак само за железницу. До Луке Панчево се може и тако, као што може и друмским мостом преко Аде хује и СМТ-ом, који има једно 100 пута више смисла од моста код Винче и обилазнице Бубањ Поток - Банат, јер би га користило 100 пута више возила (можда претерујем, можда је 35 пута више, или чак 23 пута, како год).
stf":2y00sm6a je napisao(la):Иста листа приоритетних мостова је постојала и после 2000 док се није појавио предизборни памфлет ДС-а звани "Београд 3" када је напрасно мост Земун-Борча са последњег дошао на друго место приоритета. О томе се на форуму већ више пута дискутовало.Борчанац":2y00sm6a je napisao(la):Превид си помињао. Превид је у томе да су урбанистичке стратегије старе преко 50 година. Сам си то рекао а не видиш ништа чудно у томе.
Позиција моста и цела траса новог пута кроз "Београд 3" је изабрана као микс обилазнице и СМТ-а, а разлог је што ниједан пут засебно и даље није оправдан за изградњу, колико год Борча имала преко 70 000 људи.
Да постоји било каква стратегија, па да прихватим. Урбанизам је упропаштен због ад хок предизборних памфлета. Нема ту никакве стратегије.Борчанац":2y00sm6a je napisao(la):Као да не примећујеш да су неке друге стратегије на снази, волео то или не.
Значи мање-више, хипотетичка "Општина Дунавски венац" и Гроцка имају сличан број становникаБорчанац":2y00sm6a je napisao(la):Ова област ближа је самом граду, није безначајна ни по постојећим инд. капацитетима а стално се најављују нове снаге. Општина Гроцка са 75 + хиљада, вероватно је већ мање насељена од насеља Борча ( стара процена на званичном сајту општине Палилула је преко 70 000, годинама стоји ) Остала насеља на Банатској и Сремској страни да и не помињем.
Кључну реч си сам написао. Пруга ВЕЋ ПРОЛАЗИ кроз инд. зону у Падињаку. Кроз Лештане не пролази. Свима нам је јасно да никакве иоле озбиљне инд. зоне нема без железнице.Борчанац":2y00sm6a je napisao(la):Као што би и овде пролазила ( пролази већ ) пруга кроз инд. зону у П.Скели, не кажем да није у реду и за Лештане исто.
Којој уштеди? Заправо нема уштеде, сем грађевинских трошкова и јајарења. Перспектива се ствара инфраструктуром а не обратно. Шта је битније сачувати? Могуће археолошко налазиште или сигурно квалитетну обрадиву површину?Борчанац":2y00sm6a je napisao(la):Али овде причамо о уштеди, о делу који се у пракси више умножио и има већу перспективу даљег развоја, као и обилажењу/чувању непроцењивог наслеђа.
На моју. За твоју су најавили увожење БГ:воза још раније. Имаћете услове после постављања другог колосека на Панчевцу. Ми ту перспективу немамо, јер нас нови БГ жел. чвор потпуно игнорише.Борчанац":2y00sm6a je napisao(la):На коју општину мислиш да нема шансе да добије крак градске железнице? Твоју или моју?