Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Да, Винча-Панчево преко Алфа Кентаура.
 
zora":16duovtq je napisao(la):
Pančevo će u budućnosti biti glavna obilaznica :lol:
Odavno svi zaobilaze Pančevo :D
Ovde više nema ni hotela, proizvodne firme su uništene, putevi su užasno loši... :notok:
 
Доста се покретала дискусија око тога да ли требају 2 колосека на Винчанском мосту или не?

Железнице Србије данас на целој мрежи превезу око 13 милиона тона робе, и то претежно на коридору Х. Једна добра једноколосечна пруга може прихватити до 10 милиона тона робе. Нисам сигуран, чак ни са неком добром перспективом развоја, и усмеравањем више робе на железницу, да ће у наредних пар деценија бити достигнут тај обим превоза преко тог моста. У сваком случају, уколико би заиста имали пуно робе на железници, сугеришем да се направи железничка веза Смедерево - Ковин - Панчево, и на тај начин у широком луку заобиђу и Београдски и Новосадски чвор на транзитном правцу од Мађарске према југу. Око великих градова (Београд, Нови Сад) постоји потреба за фреквентним приградским железницама, а и међуградске везе су доста гушће. Роба из Румуније за јужну Италију може онда преко Смедерева и Краљева за Бар, а за северну преко Кикинде, Суботице и Сомбора.

На следећој слици приказујем предлог концепта Београдског железничког чвора са источним краком.
28ko4rr.jpg

Врачарски тунел и Панчевачки мост сам предвидео искључиво за градско-приградске возове. Према југу иду две двоколосечне пруге, мешовито за градско-приградске, регионалне и брзе возове. Према западу иду паралелне двоколосечне пруге, једна за приградске друга за брзе и регионалне. Према истоку иде двоколосечна пруга за приградске, регионалне и брзе возове (са две четвороколосечне деонице за сустизање возова). У овом случају, у неком напредном плану, где би имали сваких сат директан воз из Прокопа за Вршац, и из Прокопа за Зрењанин преко Винчансог моста, била би нам потребна двоколосечна пруга преко Винчанског моста. Уколико не би постојао овај источни крак Београдског железничког чвора, други колосек преко Винчанског моста би био потпуно бесмислен.
 
na ovim mapama ne mogu jasno da vidim....


Kako će obilaznica da ide od bubanj potoka do vinče? da li će da obiđe bubanj potok sa južne strana ili će napraviti tunele.

ovo me zanima i za železničku i za drumsku obilaznicu.
 
@MilisaV
Са јужне стране Бубањ Потока кроз тунеле у брду изнад наплатне рампе, даље кроз јужни део Лештана и са спољне стране Кружног пута, и јужно од Винче. Биће потребно три тунела, два за аутопут и једна за пругу. Отприлике овако, жуто је аутопут, плаво пруга, а црвено је заједничка траса.

Edit:

Додао сам тунеле, али нисам сигуран која је тачна позиција портала са Лештанске стране.

1_192076912_Untitled-1.jpg
 
a da li su razmatrali opciju da obilaznice idu još južnije tik uz bubanj potok pa na regularnu trasu i tako izbegnu kopanje tunela..

nešto kao kružni put sa severne strane.
 
Не би могло тако јер би то захтевало радијусе кривина које нису по стандарду аутопута.
 
Још септембра 2008. године Министарство за инфраструктуру је заједно са Институтом за путеве Београд и ЈП Путеви Србије предочило документ о аутопуту Е70 „Београд-Панчево-Вршац“.

У том документу на девет страна, где су углавном цртежи и снимци трасе, је приказан и већи део наставка обилазнице од петље Бубањ поток па све до Панчева.

На шестој страни, на самом почетку имате интересантан пресек будуће трасе од Бубањ потока до будућег моста преко Дунава, са свим раздаљинама. Ко може, односно ко зна (ја не) било би лепо да се издвоји само тај пресек и постави. „Сметају“ она слова да се види боље !
На страни седам, немојте да вас буни тамо где пише „наплатна рампа“, а која је приказана да ће бити пре петље „Бубањ поток“. Та наплатна рампа се неће ту градити, него ће бити негде између Врчина и Бегаљичког брда. О томе смо дискутовали на подтеми „Бубањ поток – померити наплату, а на истој овој теми „Аутопутеви, магистрале,......“

Погледајте пдф документ "Аутопут Е-70" на: http://www.sendspace.com/file/wfrrht
 
na ovoj karti izgleda da zeleznicki koridor zaobilazi brdo te da za njega nece biti potreban tunel
 
Погледај рељефну карту на Гугл Мапс, не може да заобиђе брдо. Ако је ово тачна траса пруге онда су потребна два тунел од око 1400 м и 1000 м и један вијадукт.

1_112054434_Untitled-1.jpg
 
U prvoj fazi "Beograda na vodi" železnica će ipak sa dva koloseka prolaziti kroz tu celinu, sve dok se ne završi most Vinča-Pančevo.

Most bi trebalo da izmesti teretni saobraćaj iz centra grada. Vredan je 260 mililona evra i za njega su potrebna sredstva. Ponuda za sada jedino postoji od Kineza, koji su napravili preliminarni projekat.



http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... pa%22.html
 
Неко рече да за нам за теретне не треба два колосека а ја некако мислим да би било боље да се остави места за тај други макар се он изградио за 20 година.. ко зна за шта може све да се користи, мислим ипак треба имати и за путнички или се не слажете са мном?

Заиста сам лаик у овом пољу...
 
Uvijek je bolje ostaviti prostor ali ovo je srbistan
 
260 milki za most? Kolika je cena kineskog Zemun-Borca?
 
Ja navijam da se napravi odmah most sa 2 koloseka jer bi bilo super imati jednu visokotaktnu prigradsku liniju koja bi kruzila od Panceva do Batajnice i koja bi povezala sva periferna naselja Beograda.

Takve linije postoje u evropi i te tangente obicno koristi veliki broj ljudi.
 
Ako je preko Ade pravljen most za dva tramvajska koloseka, onda i ovde mora da se postave dva za železnicu!
 
Čini mi se da je pruga komplet jednokolosečna. Eto stavke za primedbu na javnom uvidu.
 
Slazem se mada sto kaze relja na temi o ump-u ne bih "stavljao znak jednakosti" :) izmedju zeleznicke i tramvajske infrastrukture kako za most a tako i za trasu na zemlji.
 
Vrh