Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Znači sa Banatske strane, put prolazi između Starčeva i industrijke zone Pančeva i tu je jedna petlja.
Onda se kasnije ukršta sa putem za Kovin u blizini Nadela (na slici izgleda da se sa putem za Dolovo ukršta kasnije, to mi je čudno ali ne i nemoguće).
Da bi se gore u blizini Vršačkog puta nalazile dve petlje. I jednog lepog dana autoput ka Rumuniji :)

Ovaj plavi put ignorišem, to neće biti za 50 godina :)
 
naravno da neće, jer to će biti auto put, a na njemu je zabranjen saobraćaj traktorima, pešacima, biciklistima.....
 
:bash: Онда ће и поред новог моста морати да користе скелу као у 19-том веку.. :notok:
 
Pa nije problem pesacima,bice neka autobuska linija koja ce ici preko mosta sigurno.
 
Somi303":1k85aflg je napisao(la):
:bash: Онда ће и поред новог моста морати да користе скелу као у 19-том веку.. :notok:
Мислиш да треба да пусте тракторе на аутопут?
 
vucko":1uxnbnsq je napisao(la):
Feanor":1uxnbnsq je napisao(la):
Ne svidja mi se sto je jednokolosecni...

I meni,cak i onaj u ostruznici moze na 2 koloseka da se siri.

Ostace koloseci na pancevackom i to 2 komada,nego ce ovo biti most za obilaznicu,za transport robe i opasnog materijala.
Ne da mi se ne sviđa, nego je ta ideja skandalozna. Zar projektanti ne mogu da shvate da je budućnost saobraćaja u železnici i da joj treba dati veću šansu??? Zar se taj koridor ne bi mogao upotrebiti kao tangentualna linija gradske železnice. Ako bi ja živeo negde npr. u Leštanu ili Boleču, i želim da odem u Pančevu, zar nije bolje da idem linijom od buduće železničke stanice Boleč do Pančeva preko novog mosta? To je kraći i brži put, koji k**** da idem preko centra dužim putem.
 
Šomi 303.


mogu da naprave neku železničku liniju koja bi par puta dnevno prevozila traktore preko dunava. takođe mogu traktori i na kamion. siguran sam da tu ima još rešenja.
 
Arnorian":1tqq7kb5 je napisao(la):
Somi303":1tqq7kb5 je napisao(la):
:bash: Онда ће и поред новог моста морати да користе скелу као у 19-том веку.. :notok:
Мислиш да треба да пусте тракторе на аутопут?
Мислим да им треба омогућити ефикасан и брз прелаз преко Дунава.
 
Siniša":1vyp6oo9 je napisao(la):
vucko":1vyp6oo9 je napisao(la):
Feanor":1vyp6oo9 je napisao(la):
Ne svidja mi se sto je jednokolosecni...

I meni,cak i onaj u ostruznici moze na 2 koloseka da se siri.

Ostace koloseci na pancevackom i to 2 komada,nego ce ovo biti most za obilaznicu,za transport robe i opasnog materijala.
Ne da mi se ne sviđa, nego je ta ideja skandalozna. Zar projektanti ne mogu da shvate da je budućnost saobraćaja u železnici i da joj treba dati veću šansu??? Zar se taj koridor ne bi mogao upotrebiti kao tangentualna linija gradske železnice. Ako bi ja živeo negde npr. u Leštanu ili Boleču, i želim da odem u Pančevu, zar nije bolje da idem linijom od buduće železničke stanice Boleč do Pančeva preko novog mosta? To je kraći i brži put, koji k**** da idem preko centra dužim putem.

To samo pokazuje koliki je drzavi prioritet zeleznica,da mogu ne bi ni pravili zeleznicki kolosek na mostu.
 
по мени би мост морао да буде коловоз 3+3 шине 1+1, испод тога стварно не би смело! :rant:
 
Zaista i mene iznenađuje ovako mali profil. Pogotovo neverovatan ceo jedan kolosek za voz na pružnoj obilaznici :fejspalm:
 
Most zemun borča ima profil 2+zaustavna po smeru. to je minimalni profil za drumski prevoz. tako je nekad bilo i na gazeli pa su je pretvorili u 3+3
 
2+2 je сасвим довољно, ту ће интензитет саобраћаја да буде мањи него на аутопуту од Бубањ Потока до Малог Пожаревца, а ту је 2+2 сасвим довољно. И један колосек је довољан, јер ће да служи само теретном саобраћају. Више користи би било од дуплирања колосека на железничкој обилазници од Петловог Брда до Батајнице, а за то је остављено место на Остружничком ж. мосту.

Из назива моста треба да се избаци Панчево, јер је оно тек четврто мосту најближе насеље на банатској страни. Винчански мост је сасвим довољно.
 
Можда не би било лоше искористити неке од одбачених идеја за "Мост на Ади" за овај мост "Винча - Панчево !!?!!

Наравно обавезно 3+3 саобраћајни и 1+1 железнички, у једном или два нивоа



 
Ako je deo Obilaznice onda je logično da bude 3+3 za vozila, o železnici ne mogu da sudim.

Ne treba nikako zanemariti pravac ka Rumuniji.
 
Da je ta pruga samo namenjena za transportni saobraćaj, onda je jedan kolosek prihvatljiv. Ali ja ovaj potencijalni pravac vidim i za gradsko-prigradski i međunarodni, i zato su potrebna dva koloseka. Takođe sam mišljenja da Beograd i okolina nemaju dovoljno razvijenu železničku merežu.
 
Да ли стварно мислите да би било довољно путника да се оправда воз од Панчева до Раковице, Авале, Врчина или докле год у јужном ободу града мислите? Зар не би било брже и са више путника да такав воз иде преко Панчевачког моста и кроз центар? Идеје о коришћењу железничке обилазнице за путнички саобраћај су бесмислене.
 
Ne mora da se napravi 2 koloseka na obilaznici, već da se ostavi koridor za 2 koloseka na mostu. Trebalo bi da imamo neku projekciju koliko je skuplji most sa 2 koloseka u odnosu na most sa 1 kolosekom.

Ako se u roku od 20-30 godina pojavi potreba za 2. kolosekom, a most je sa jednim - koliki su onda troškovi?

Ako nemamo ispred sebe te parametre, teško je nama ovde da sudimo. Nadam se da neko ko se time bavi ima te podatke.
 
Arnorian":6cq7g5jv je napisao(la):
Из назива моста треба да се избаци Панчево, јер је оно тек четврто мосту најближе насеље на банатској страни. Винчански мост је сасвим довољно.

Може Винчански, и како може да буде четврто место од моста кад је Старчево 200 метара од рафинерије?
 
Somi303":3knq00f7 je napisao(la):
Може Винчански, и како може да буде четврто место од моста кад је Старчево 200 метара од рафинерије?
Иваново 4800 м
Старчево 6200 м
Омољица 6300 м
Панчево (рафинерија) 8100 м
 
Од места на коме мост сече леву обалу Дунава до прве куће у селу.
 
Vrh