Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Vinčanski most je kljulčni deo drumskog i železničkog prstena-obilaznice i razvoja Bgda :dil:

Samo izgradnjom mosta kod ade Huje saobracaj bi bio usmeren sa Karaburme i opet ka starom centru Bgda

Žiteljima Karaburme
taj most baš i ne bi mnogo pomogao niti uticao na nj. boljitak jer su usmereni ka centru grada

ali sitnijim tajkunima koj sada izgradjuju po Karaburmi
stambene i privredne objekte bi jako pomogao u održavanju cene tih kvadrata i vecoj nj. zaradi :kum:

Vinčanski most i obilaznica su ključ daljeg razvoja Bgda i stvaranja novih gradskih ,,centara,,

Istočna strana Bgda je gotovo prazna
Selo Višnjica, Višnjička banja, Slanci , Veliko selo i Vinča
mogu da ,,progutaju,, po veličini svoje prazne teritorije pola Beograda (vidi mapu)
a i po blizini su i bliži od Rakovice i Kaludjerice

I u ovako pretrpanom Bgdu gde treba da bude više nestambenih površina,
sada još više zabadaju nove zgrade u to ,,izmučeno,, tkivo a primera je i previše :o

Vinčaski most omogucava da se blagovremeno napravi savremen urbanistički plan za Istočni Bgd početku nj. stvaranja
koj ce isključiti mogucnost kaludjerizacije Ist-Beograda
Urbanizacijom te strane dobijaju se još jeftiniji kvadrati još više posla i sve dr. rasta - opšteg boljitka
bar za čitav narednih vek a verovatno i duže

Čisto i jasni sitno buržuarski interesi su u sve vecoj rastucaoj konfronaciji sa opštim interesima Beogradjana
te su jedina prepreka da se Ist-Bgd i ostvari - oni su glavni ometači izgradnje Vinčanskog mosta

:sesir:
 
izgradnjom SMT mosta, neka vec postojeca naselja (pomenuta Karaburma, Mirijevo, Visnjica / V. banja) plus neka nova (Visnjicko polje, Slanci i okolina npr) dobijaju vezu sa svetom.
Plus sa druge strane se rasterecuje ceo potez Bulevar - Cvijiceva - PA most, jer tuda sada ide tranzit, samo to je vec ogromna korist za grad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436433#p436433:31runkzz je napisao(la):
mekbejn » Tue Feb 28, 2017 9:34 am[/url]":31runkzz]
Kada bismo umesto jednog drumsko - zeleznickog mosta Vinca - Pancevo dobili jedan zeleznicki Sd - Kovin i jedan drumski (Ada Huja) to bi bilo odlicno.

:kk:
Meni zvuci dobro.
Na ovom jednom kolosjeku prema Smederevu mozemo imati i pokoju novu liniju putnickog saobracaja. Povezati Smederevo i Juzni Banat sa BG.
A obilaznom prugom preko Vince ne bi dobili nista novo za putnicki saobracaj.
 
Upravo, Pantograf je naveo potencijalno vrlo dobru liniju, Smederevo - Kovin - Bavaniste - Pancevo - Beograd.

Samo, za tako nesto bi Zeleznice morale ozbiljno da se iscimaju, da ta linija bude kvalitetna, brza i pre svega pouzdana, a to je opet poprilicno nerealno :)
 
Продужи линију до Пожаревца, и на другу страну до Новог Сада.
Ништа није нереално, имамо одличну пругу Београд - Панчево и, ако би се доградило што треба, добили бисмо врхунску линију, окосницу јавног превоза у београдском региону. Налик, рецимо, на рурски С-бан.
 
mekbejn i RioBL,

su potpuno u pravu. Izgradnjom SMT (mosta na Adi Huji i saobraćajnice od mosta do autoputa) bi mnogo više dobili nego izgradnom autoput obilaznice od Bubanj potoka do Pančeva. Naravno uz izgradnju servisnih saobraćajnica pančevačkom putu i podizanjem ograničenja brzine na njemu bar na 80 km/h. Prvo što bi prodisao Pančevački most, a drugo Višnjica, Karaburma, Mirijevo, Mali Mokri Lug bi dobili brzu vezu sa autoputem E-75 i sa levom obalom Dunava. Jer još uvek nema tako masovnog transporta drumski saobraćajem iz pravca Vršca i Rumunije koji bi oprvdao izgradnju autoput obilaznice oko Beograda ka Banatu (pošto je obilaznica dosta udaljena od grada).

Pruga Vinča - Pančevo bi isključivo imala namenu za teretni saobraćaj, tako da je možda stvarno bolje razmišljati o nekom pravcu koji bi imao kombinovanu primenu. Osim ako Beli potok, Ikea, Zuce, Leštane, Vinča imaju neku opravdanu potrebu za šinskim prevozom putnika?
 
Ovo je tema vezana ZA most Vinča Pančevo a ne protiv njega
bez ljutlnje ali Imamo na BBu teme
Prelazi Dunava kod Vince i Ada Huje-Tuneli ili mostovi? - http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... a+adi+Huji
Karaburma - razvoj i ideje za budućnost - http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... a+adi+Huji
Ada Huja - http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... a+adi+Huji

Svakako da nisam protiv i jednog mosta, naročito sto imamo premali broj mostova
preko najvece medjunarodne evropske reke Dunav

Ko je rekao da možemo samo jedan most da započnemo , pa da se opredeljujemo ovaj ili onaj
zapoćnimo oba
Eto za potrebe Beograda na vodi u stanju su da preko Save izgrade još tri mosta
al preko Dunava na kašićicu biramo sto jeftiniji ....
 
Za početak neka jedan, bilo koji krene da se gradi. Licno bi vise voleo most kod Ada-Huje iz razloga sto bi meni vise znacio, naravno. Ali neka krene da se gradi i ovaj drugi, bicu zadovoljan.
 
Pričam kako lokal patriota :)
Jako mi je žao ako odustanu do "boljih" vremena tj. metroa (koji neće biti ni za života mog praunučeta) odustanu od ovog mosta Vinča-Pančevo
Jer sa Ovim mostom bi osim svega gore pomenutog omogućili i razvoj Luke Dunav u Pančevu kao i bezbednijim tranzitom svih Petro-Hemijskih proizvoda, jer je u toku izmena plana da se pruga izmesti i ne prolazi više kroz naseljeno mesto margita u Pančevu.

Treba i ostale stvari da se rade ali novi most j novi most. Samo mi se čini da od ova rabota neće skoro, jedino ako neki veći investiror ne dođe u samo Pančevo i ne bude tražio garancije da ovaj most bude izgrađen što pre.

Koliko se sećam ovaj most je bio jedan od uslova za Beograd na vodi i izmeštanje koloseka tamo. Ako gledamo šire to možda nešto govori i o tom projektu (nećemo o tom BG-u na vodi ovde molim vas).

Ala će sad da polude svi špekulanti koji su naprasno 2015 kupovali zemljište od poljoprivrednika u tom potezu u nadi da će brzo profitirati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434852#p434852:26jajvxo je napisao(la):
tzoran1 » 21 Feb 2017 02:10 pm[/url]":26jajvxo]Evo sada ce izbori pa su se setili... :D


Tanjug | 21. 02. 2017 - 12:46h

Gradski arhitekta Milutin Folić je izjavio danas da će uskoro biti izmešten prevoz opasnih tereta ispod Kalemegdana i da se već radi zajedno sa srpskim železnicama da teretni vozovi idu rekonstruisanom prugom preko Vojvodine i da se vežu za Koridor 10.
- “Naopasniji trereti iz Azotare, NIS-a i slično, pralze kroz centar grada” - rekao je Folić
- Zato je zajedno sa Železnicama Grada Beograd napravio plan, koji predviđa dve mogućnosti - da se rekonstruše pruga koja ide preko Vojvodine, pa dalje da se vezuje na Koridor 10. Druga opcija je da se završi obilaznica oko Beograda koja će preći preko Dunava Bubanj potok - Vinča - Pančevo. To smo još 2015. usvojili kroz Plan detaljne regulacije, urađen je generalni projekat i tu je najveći problem finsisiranje, jer košta skoro pola milijarde evra - rekao je Folić.
On dodaje da je za te pare možda bolje uraditi prvu liniju metroa u Beogradu.
“- Nego raditi zbog 10 ili 20 vozova dnevno, toliko veliki projekat. Za to vreme kompozicije će ići malo dužim putem preko Vojvodine i vezaće se za Koridor 10” - naveo je Folić.

ceo tekst
http://www.blic.rs/vesti/beograd/uskoro ... ao/323g6jn


Sa ovim odustaju i od autoputa kroz Banat
 
Ccccc....Zadivljujuca pamet za pravljenje odustajucih opcija ....
obično stremimo ka naprednim planovima al eto imamo i takve koj se hvale odustajucim planovima... :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437162#p437162:nm22sji8 je napisao(la):
boca-ica » Čet Mar 02, 2017 10:25 am[/url]":nm22sji8]Ccccc....Zadivljujuca pamet za pravljenje odustajucih opcija ....
obično stremimo ka naprednim planovima al eto imamo i takve koj se hvale odustajucim planovima... :(
Ali to je Folić, gradski arhitekta, a drumsko-železnička obilaznica je nacionalni projekat. Nek mi sad neko kaže kako može lokalni projekat (ma kako bio važan) teoretski da odvuče pare sa nacionalnog, ili čak internacionalnog projekta?

Ne mogu se babe zamenjivati žabama, a Folić ovde samo baca maglu. Dakle, treba metro, a treba i obilaznica, ali nikako jedno umesto drugog. Pogotovo što je u ovom slučaju to potpuno nespojivo.
 
hmmm hmmm, vrlo je ruzno sto cu ovo da kazem, ali Srbija mi jos ne lici na zemlju. Meni vise izgleda kao prvobitna zajednica i neke horde koje pustose kako im padne na pamet...
Ma nije ovo za forum...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=438415#p438415:26fi61ni je napisao(la):
Пантограф » Sre Mar 08, 2017 7:26 am[/url]":26fi61ni]И метро је у свакој земљи национални пројекат.

Od nacionalnog interesa, ali ne može da odvlači sredstva namenjena drugim vidovima infrastrukture. Ne razumem šta nije jasno?
 
Posto se fasade grada sredjuju iz budzeta drzave, a i kupuje se novogodisnja ukrasna rasveta takodje iz budzeta, ispada da je to nacionalni interes No1.
 
Ne bi me čudilo, s obzirom koliki su populisti ovi na vlasti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=438763#p438763:rtsnhwxe je napisao(la):
Lurker » 09 Mar 2017 11:34 pm[/url]":rtsnhwxe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=438415#p438415:rtsnhwxe je napisao(la):
Пантограф » Sre Mar 08, 2017 7:26 am[/url]":rtsnhwxe]И метро је у свакој земљи национални пројекат.

Od nacionalnog interesa, ali ne može da odvlači sredstva namenjena drugim vidovima infrastrukture. Ne razumem šta nije jasno?

Не постоје "средства намењена другим видовима инфраструктуре" у нашем фискалном и буџетском систему. То је постојало у СФРЈ - из цене горива се издвајао гарантован износ за градњу путне мреже - али смо у међувремену сличне аранжмане укинули, јер су, у принципу, инфлаторни (држава не узима из неког наменског фонда кад јој затреба, а често јој затреба, већ штампа паре). Данас имамо буџет, па коме премијер и екипа уделе, то је то. Дакле, имаш пола милијарде, а неко каже ово је за метро, или, ово је за мост код Винче, и слично.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436424#p436424:3ibr034q je napisao(la):
svsavic » 28 Feb 2017 08:14 am[/url]":3ibr034q]
Možda si ti odrastao sa ćirom, ali ja sam odrastao na toj pruzi. Pruga je normalne širine sa uskim šinama.

Ovde sam izneo netacnu informaciju, sada potvrdjujem ono sto je svsavic rekao - pruga od Z. st. Kovin do industrijske zone je normalan (sirok) kolosek. Ja sam bio ubedjen da je uzak, ali sam proverio i nije.

U ime izvinjenja, evo jedne male reportaze sa pomenute stanice, kao i dela pruge od Kovina, pa paralelno sa putem Kovin - Smederevo.

Zgrada zeleznicke stanice i prateci objekti:
Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 5

Pruga:
Pogledajte prilog 4

Ovde krece zeleznicki nasip, paralelno s magistralnim putem Kovin - Smederevo:
Pogledajte prilog 3

Ovako izgleda veci deo nasipa:
Pogledajte prilog 1

A na nekim mestima fale cak i pragovi:


Panorama mog lepog grada, gledano juzno, iznad magistralnog puta
Pogledajte prilog 2
 
Ko je pokrao sine i prugu kad je ugasen zelj saobracaj
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449772#p449772:1j1xtfkg je napisao(la):
direktor » 05 May 2017 03:22 pm[/url]":1j1xtfkg]Ko je pokrao sine i prugu kad je ugasen zelj saobracaj
Lopovi.
 
Zeleznickog saobracaja nema od kraja osamdesetih godina.
Ne zna se tacno ko je ukrao, ali malo po malo nestaju sine vec godinama. A sad su poceli i pragovi da nestaju :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449727#p449727:ysd5jutt je napisao(la):
mekbejn » Today, 10:53[/url]":ysd5jutt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436424#p436424:ysd5jutt je napisao(la):
svsavic » 28 Feb 2017 08:14 am[/url]":ysd5jutt]
Možda si ti odrastao sa ćirom, ali ja sam odrastao na toj pruzi. Pruga je normalne širine sa uskim šinama.

Ovde sam izneo netacnu informaciju, sada potvrdjujem ono sto je svsavic rekao - pruga od Z. st. Kovin do industrijske zone je normalan (sirok) kolosek. Ja sam bio ubedjen da je uzak, ali sam proverio i nije.

U ime izvinjenja, evo jedne male reportaze sa pomenute stanice, kao i dela pruge od Kovina, pa paralelno sa putem Kovin - Smederevo.

Baš mi je drago što si se uverio.
Evo i slika kako je to izgledalo pre više decenija, a i iz vremena Austrougarske. Čini mi se da je i tada pruga bila normalne širine.
Nakad je železnica radila, a sada je raspad. Inače pruga se ukida.
 
Vrh