Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Nije problem tako jednostavan, kao što pokušavaš da ga predstaviš, Jer država kao država kojoj je glavni grad pazi slučaja u BG-u ima neke ideje kako da prođe što jeftinije, i da iskoristi postojeću infrastrukturu i time "malo" potencionalno ugrozi jedan deo Grada Pančeva.
Nisu problem stanice nego opasan teret koji bi prolazio tom trasom, a ima mesta za drugu trasu pruge koliko hoćeš.
Isto tako danas sutra ko zna možda nekim dekretom odluče da Pančevo postane neki deo BG-a (primer Zemuna, koji je ulazio u dva navrata u sastav BG-a, 1934 i 1945 godine), pa bi onda i svi problemi koji mogu biti izbegnuti sada postali problem BG-a. Znači bolje sad lepo odraditi domaćinski sve kako treba i rešiti se kako postojećih problema tako i mogućih.Ipak nije ovo tenis pa da se prebacuje loptica u drugi deo terena, jer zamisli to nije BG.
E sad od strane Pančeva je to prepoznat kao problem (prvo akcijama samih građana koji su već sad ugroženi, i ne bi želeli da budu još više ugroženi), pa ako se ne reši problem kako treba džaba most i sve ako nema dalje.
Ja iskreno navijam za ovaj most da se što pre uradi, kao i onaj na Adi Huji, i da najveći problem bude kako dati ime novim mostovima :)
 
Pruga i iz fabrika južne zone Pančeva prolazi na 50 metara od zgrada-kada se već pravi železnička obilaznica-treba to uraditi kako valja i zaobići stambena naselja, a dva koloseka uraditi do Vojlovice ako može i omogućiti putničku vezu do Bg na pola sata.
 
Nije problem pruga do BG-a, ona postoji i to dva koloseka, čak su još jedan železnički most odradili prošle godine ..., pre 20 godina je išao voz na pola sata otrpilike, do Vukovog spomenika si bio za 35 minuta, sa sve čekanjem da se mimoiđu u Ovči.
e sad što su ukinuli to je druga priča i nije za ovu temu
Kao što reče Vox91 , kad se pravi neka se napravi kako treba.
 
Kad će neki izbori, pa da bude nova najava? :)
 
Надам се да нећемо чекати изборе за обећања лажна, него да ће се нешто конкретно и радити. Само да крену у реализацију пројекта и изградње моста што пре. Веч се ради обилазница око Београда само нека се настави даље од Бубањ потока преко дунава, до Панчева па и дање ка Вршцу и Румунској граници.
 
Kao što rekoh, bliže se izbori i pojavljuju se lagano i tekstovi,

http://013info.rs/vesti/drustvo/tereti- ... -bude-bilo

u tekstu koji možete pročitati mi je upala u oko sledeća rečenica

Nosilac projekta je AD Infrastruktura železnice Srbije, a rešenjem on je zadužen da u roku od dve godine započne izvođenje projekta.

a to je bilo prošle godine 10 septembra, ako sam dobro razumeo u tekstu.

znači po tome do sledeće godine 10 sepembra bi trebali da počnu sa tim projektom, a s obzirom da ovih dana su nabacali gomilu projekata raznoraznih autoputeva i slično, a evo i novi tekst o tunelu kroz Frušku Goru ... mislim da nažalost od ovoga nema ništa do izbora 2024

iskreno se nadam da grešim
 
Kakva je ta Studija, to je jedno pitanje, ali ona je objavljena prošle godine.

A, drugo je što neka neka grupica ljudi svuda vidi agitaciju za izbore koji će

biti tek sledeće godine, a na kojima je jasno ko će pobediti sa velikim %.
 
Ja sam samo konstatovao da su počeli tekstovi ovog tipa, kao što sam rekao da će biti još prošle godine, i meni je jako žao zbog toga, jer je jako teško od svih tih "projekata" stvarno ustanoviti šta je istina a šta nije.
Ja se politikom ne bavim a ni političarima, totalno sam apolitičan.
Da bi gore pomenuti tekst iole imao neku težinu, trebalo je napisati kako su planirali da finansiraju realizaciju celog projekta. To nije napisano.
 
Pa, to je samo "Studija o proceni uticaja na životnu sredinu" i u njoj naravno

nije obuhvaćeno finansiranje, koje će biti iz nekog kredita kao i za sve ostalo.
 
Pored ovog mosta su takođe najavili i most kod Ade Huje. Realno nema šanse da oba budu izgrađena istovremeno. Tako da će jedan od njih čekati minimum 10 godina (ako uopšte bude i građen) pitanje je samo koji...
 
@Dart Слажем се са тобом, тешко да ће истовремено направити оба моста на Дунаву. Можемо да погађамо који ће први кренути! У неком разумном времену!
 
A, zašto ne bi mogli da se grade istovremeno?!

Sve je to samo pitanje para i ništa drugo, znači . .

Za most kod Vinče se već pregovara sa kinezima.
 
Pitanje para, ali i prioriteta, šta je potrebnije i važnije, a to je sigurno most kod Vinče

jer deo Obilaznice oko BG kao "drumsko-željeznički most", što nije onaj kod Ada Huje.
 
Отприлике ће мост код Аде Хује бити градски пројекат а обилазница са друмско-железничким мостом републички.
 
Kod Ada Huje će morati prvo da se izgrade i prilično

velike pristupne saobraćajnice sa obe strane mosta.
 
Биће ту доста посла и на нивелисању саме Аде Хује као нове зоне предвиђене за изградњу.
 
И ја мислим да је приоритет мост код Винче ( слажем се са Драганом ), исто тако мислим да је за Весића и компанију брига за то.Они ће правити како се њима ћефне. Не могу да прошире 29.новембра од Цетињске до Џорџа Вашингтона и од Жаркова до Орловаче и направе петљу Петлово брдо. Зато могу да праве мост, који свакако треба. Проблем је што не постоје приоритети а имају практично апсолутну власт.
 
На папиру да, Драгане, генерално то је влада. У стварности се све другачије решава, мешају се разни интереси. Много пута се то видело! Надам се да ће прво урадити обилазницу и мост преко Винче, ако има пара ( тј, кредита ) обоје, али ако се прво прави мост на Ади Хуји, онда не постоје приоритети него ради ко како хоће, тачније интерес одређене групе.
 
dragan":g1pjlph9 je napisao(la):
A, zašto ne bi mogli da se grade istovremeno?!

Sve je to samo pitanje para i ništa drugo, znači . .

Nije samo do para, već trenutno nema ni potrebe za 4 mosta preko Dunava. Do skoro je postojao samo jedan most (Pančevački), sada imamo i Zemun Borča.
Sada fali jos jedan most nizvodno da zatvori krug. Za četvrti most još mnogo moraju da porastu sva ta naselja na Banatskoj strani Dunava, a to neće skoro...
 
А то значи да откупе сметајуће некретнине. Што је заправо и највећи део посла, носи некад и више пара од саме грађевине и утиче на рокове да нико живи не може да планира.

Мени се чини да је логично да друмско теретни буде у приоритету, јер он "доноси новац", тј штеди га. Може да презуме улогу Панчеваца док се исти буде реконструисао. А на Хуји, кад год да га направе, биће добро. Само да не праве симбол Београда, а обични мост који ће бити јефтин за изградњу и одржавање.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651494#p651494:3pnj90oy je napisao(la):
Dart » Чет Авг 22, 2019 1:44 pm[/url]":3pnj90oy]
dragan":3pnj90oy je napisao(la):
Sada fali jos jedan most nizvodno da zatvori krug. Za četvrti most još mnogo moraju da porastu sva ta naselja na Banatskoj strani Dunava, a to neće skoro...

Управо не развијеност насеља може да буде генератор изградње моста: Заједно са потенцијалним дивелоперима који могу да помогну да се добије део средстава или повољни кредити. За ужзврат они могу да развијају тај део Београда.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651485#p651485:29c3rdf6 je napisao(la):
dragan » Thu Aug 22, 2019 11:19 am[/url]":29c3rdf6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651476#p651476:29c3rdf6 je napisao(la):
мајстор » 22 Avg 2019 11:59 am[/url]":29c3rdf6] Проблем је што не постоје приоритети. .
Postoje prioriteti, a njih odredjuje "Komisija za kapitalne investicije" :

http://www.pravno-informacioni-sistem.r ... 9/30/4/reg
E blago nama ako se ta komisija koju cini deo marioneta iz vlade nesto pita...
"Jedan covek" by Z Kesic
 
Prle, taj poslednji citat nije moj, ali kao što već napisah, sledeći most je potreban kod Vinče.

A, naravno da naša Vlada odredjuje naše prioritete, kao u svakoj drugoj evropskoj državi.
 
A, vidim da sebe i "tvoje" smatraš posebnom sektom, koja je iznad društva.

Sebe i moje? Klasično spinovanje i izvrtanje nečega, tj. davanje odgovora čak na nešto što APSOLUTNO NISAM NAPISAO, obično od strane ljudi bliskih bilo kojoj političkoj (interesnoj) opciji / grupaciji koja u nekom trenutku masovno agituje kako je sve super i kako radimo bezbroj projekata na pravi način i kako nema korupcije, nestručnosti, izbornih obećanja i sl. i tako DECENIJAMA.

Pa tema je otvorena 2012-te godine, od tada o ovom mostu stigne tek po koja najava, a ne zaboravimo da tu tek treba da se radi čitav sektor obilaznice koja bi izlazila na taj most.
 
Vrh