[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437035#p437035:1037gyfv je napisao(la):trialin » Wed Mar 01, 2017 11:54 pm[/url]":1037gyfv][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434852#p434852:1037gyfv je napisao(la):tzoran1 » 21 Feb 2017 02:10 pm[/url]":1037gyfv]Evo sada ce izbori pa su se setili...
Tanjug | 21. 02. 2017 - 12:46h
Gradski arhitekta Milutin Folić je izjavio danas da će uskoro biti izmešten prevoz opasnih tereta ispod Kalemegdana i da se već radi zajedno sa srpskim železnicama da teretni vozovi idu rekonstruisanom prugom preko Vojvodine i da se vežu za Koridor 10.
- Naopasniji trereti iz Azotare, NIS-a i slično, pralze kroz centar grada - rekao je Folić
- Zato je zajedno sa Železnicama Grada Beograd napravio plan, koji predviđa dve mogućnosti - da se rekonstruše pruga koja ide preko Vojvodine, pa dalje da se vezuje na Koridor 10. Druga opcija je da se završi obilaznica oko Beograda koja će preći preko Dunava Bubanj potok - Vinča - Pančevo. To smo još 2015. usvojili kroz Plan detaljne regulacije, urađen je generalni projekat i tu je najveći problem finsisiranje, jer košta skoro pola milijarde evra - rekao je Folić.
On dodaje da je za te pare možda bolje uraditi prvu liniju metroa u Beogradu.
- Nego raditi zbog 10 ili 20 vozova dnevno, toliko veliki projekat. Za to vreme kompozicije će ići malo dužim putem preko Vojvodine i vezaće se za Koridor 10 - naveo je Folić.
ceo tekst
http://www.blic.rs/vesti/beograd/uskoro ... ao/323g6jn
Sa ovim odustaju i od autoputa kroz Banat
Gradski arhitekta Milutin Folić je izjavio danas da će uskoro biti izmešten prevoz opasnih tereta ispod Kalemegdana i da se već radi zajedno sa srpskim železnicama da teretni vozovi idu rekonstruisanom prugom preko Vojvodine i da se vežu za Koridor 10.
- Naopasniji trereti iz Azotare, NIS-a i slično, pralze kroz centar grada - rekao je Folić
- Zato je zajedno sa Železnicama Grada Beograd napravio plan, koji predviđa dve mogućnosti - da se rekonstruše pruga koja ide preko Vojvodine, pa dalje da se vezuje na Koridor 10.
Druga opcija je da se završi obilaznica oko Beograda koja će preći preko Dunava Bubanj potok - Vinča - Pančevo. To smo još 2015. usvojili kroz Plan detaljne regulacije, urađen je generalni projekat i tu je najveći problem finsisiranje, jer košta skoro pola milijarde evra - rekao je Folić.
On dodaje da je za te pare možda bolje uraditi prvu liniju metroa u Beogradu nego raditi zbog 10 ili 20 vozova dnevno, toliko veliki projekat. Za to vreme kompozicije će ići malo dužim putem preko Vojvodine i vezaće se za Koridor 10 - naveo je Folić.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447791#p447791:23kx4x0a je napisao(la):arsa.arsa » Sun Apr 23, 2017 3:48 pm[/url]":23kx4x0a]Zasto se pruga za teretne vozove ne ukine i preusmeri kroz tunele (preko Vukovog spomenika), resilo bi dosta problema u Amfiteatru?
Evo jedne ozbiljne studije koja se time bavi, pa ko zeli moze da se informise i da izadje iz uvrezenog misljenja i zablude (a sta ako eksplodira u tunelu i digne pola Vracara i Palilule, bolje je da ide opasni teret ispod Kalemegdana svaki dan, itd):
https://drive.google.com/file/d/0B0KqxX ... sp=sharing
Rec je o vrhunskom medjunarodnom casopisu "Accident Analysis and Prevention"
direktor":23kx4x0a je napisao(la):Drugo taj ti crtez nevalja
jos ce se save uliti u dunav prije nego oko kalisa prestanu ici vozovi
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450756#p450756:1jprezxv je napisao(la):direktor » Thu May 11, 2017 7:46 pm[/url]":1jprezxv]Ti trpas kola gdje im nije mjesto rio to je problem tu je dovoljan trvaj na dva kolosjeka
Кроз центар Амстердама и Утрехта такође пролазе опасне материје (цистерне) кроз центар града, најелитније локације са огромном комерцијалном вредношћу. а даље и кроз средишта мањих градића. У Утрехту, практично нема друге пруге, а на 3 двоколосечне и једне четорокололосечне са севера, и две четвороколосечне пруге са југа, пар десетина теретних возова су смешно мали обим саобраћаја да се гради друга пруга поред постојеће. Огромни капацитети су због путничког саобраћаја. Кроз Амстердам, постоји практичан разлог, а то је најповољнији прилазак луци. Додуше, на месту старе луке су већ саградили неко ново фенси насеље, на логичном месту близу једне од најпрометнијих путничких железничких станица у Европи.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450630#p450630:2n9pzeno je napisao(la):mekbejn » 11 May 2017 11:57 am[/url]":2n9pzeno]ali onda opet teretni voz sa opasnim materijama ide kroz tunel
Винчанске културе, је најстарији неолитске културе у југоисточној Европи, од за период 5,500-4,500 БЦ. (2)
Године 1908., највеће праисторијско неолитско насеље у Европи је откривена у селу Винча, само неколико миља од српске престонице Београда, на обалама Дунава. Винча је ископано између 1918. и 1934. године и био је откривена као цивилизација сам по себи. Заиста, већ у 6. миленијум пре нове ере, три миленијума пре династијском Египту, Винча култура је већ пуноправна цивилизација. Типичан Град се састоји од куће са сложеним архитектонским распореда и неколико просторија, изграђене од дрвета које је прекривено блатом. Куће сат дуж улице, чиме Винча први урбано насеље у Европи, али је далеко старија од градова Месопотамији и Египту. И сам град Винча је била само једна од неколико метропола, са другима у Дивостин, Потпорњу, Селевцу, Плочник и Предионици....