Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Mozda neki privatnik bude imao interes za prugu koji su pravci moguci sad kad bi se pruga sredila
 
Odlicne reportaze!
Ubjedjen sam da bi bilo veoma korisno obnoviti prugu Pancevo - Kovin i produziti je preko Dunava ka Smederevu. Tako bi i Beograd i cijeli Banat dobili veoma bitnu vezu sa centralnom i juznom Srbijom. Po meni ta pruga treba da je jedan od prioriteta u Srbiji.
 
Стара пруга иде од Владимировца, а не од Панчева. По мени би изградња потпуно нове двоколосечне пруге Панчево - Ковин - Смедерево требало да буде међу приоритетима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437035#p437035:1037gyfv je napisao(la):
trialin » Wed Mar 01, 2017 11:54 pm[/url]":1037gyfv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434852#p434852:1037gyfv je napisao(la):
tzoran1 » 21 Feb 2017 02:10 pm[/url]":1037gyfv]Evo sada ce izbori pa su se setili... :D


Tanjug | 21. 02. 2017 - 12:46h

Gradski arhitekta Milutin Folić je izjavio danas da će uskoro biti izmešten prevoz opasnih tereta ispod Kalemegdana i da se već radi zajedno sa srpskim železnicama da teretni vozovi idu rekonstruisanom prugom preko Vojvodine i da se vežu za Koridor 10.
- “Naopasniji trereti iz Azotare, NIS-a i slično, pralze kroz centar grada” - rekao je Folić
- Zato je zajedno sa Železnicama Grada Beograd napravio plan, koji predviđa dve mogućnosti - da se rekonstruše pruga koja ide preko Vojvodine, pa dalje da se vezuje na Koridor 10. Druga opcija je da se završi obilaznica oko Beograda koja će preći preko Dunava Bubanj potok - Vinča - Pančevo. To smo još 2015. usvojili kroz Plan detaljne regulacije, urađen je generalni projekat i tu je najveći problem finsisiranje, jer košta skoro pola milijarde evra - rekao je Folić.
On dodaje da je za te pare možda bolje uraditi prvu liniju metroa u Beogradu.
“- Nego raditi zbog 10 ili 20 vozova dnevno, toliko veliki projekat. Za to vreme kompozicije će ići malo dužim putem preko Vojvodine i vezaće se za Koridor 10” - naveo je Folić.

ceo tekst
http://www.blic.rs/vesti/beograd/uskoro ... ao/323g6jn


Sa ovim odustaju i od autoputa kroz Banat

Pitanje za ljude koji se razumeju u zeleznicku infrastrukturu?

O kojoj alternativnoj pruzi ovaj covek govori,koliko je meni poznato u Vojvodini sem koridora nema elektrificirane pruge i na koji nacin planira da predje preko Dunava.
 
Говори о прузи Панчево - Орловат - Нови Сад, која би била ремонтована (вапи за тиме) и електрификована.

Слати терет тим путем из Јужног Баната ка југу је, заиста, сулудо.
 
Gradski arhitekta Milutin Folić je izjavio danas da će uskoro biti izmešten prevoz opasnih tereta ispod Kalemegdana i da se već radi zajedno sa srpskim železnicama da teretni vozovi idu rekonstruisanom prugom preko Vojvodine i da se vežu za Koridor 10.
- “Naopasniji trereti iz Azotare, NIS-a i slično, pralze kroz centar grada” - rekao je Folić
- Zato je zajedno sa Železnicama Grada Beograd napravio plan, koji predviđa dve mogućnosti - da se rekonstruše pruga koja ide preko Vojvodine, pa dalje da se vezuje na Koridor 10.
Druga opcija je da se završi obilaznica oko Beograda koja će preći preko Dunava Bubanj potok - Vinča - Pančevo. To smo još 2015. usvojili kroz Plan detaljne regulacije, urađen je generalni projekat i tu je najveći problem finsisiranje, jer košta skoro pola milijarde evra - rekao je Folić.
On dodaje da je za te pare možda bolje uraditi prvu liniju metroa u Beogradu nego raditi zbog 10 ili 20 vozova dnevno, toliko veliki projekat. Za to vreme kompozicije će ići malo dužim putem preko Vojvodine i vezaće se za Koridor 10” - naveo je Folić.

Slazem se sa ovim sto je boldirano.

Za pola milijarde mogu u potpunosti denivelisati prugu oko Kalemegdana od stanice Dunav do Sajma i koristiti je i za teretni i za putnick isaobracaj a uz to dobiti i drumsku saobracajnicu cime bi se otvorila mogucnost ukidanja saobracajnice kroz prostor tvrdjave.

 
Neko je skoro kacio analizu sigurnosti transporta roba zeljeznicom kroz tunele a koja je radjena u Italiji. U toj analizi cak nisu ni uzeti u obzir tuneli kraci od 1km (znaci smatraju se nebitnim po pitanju hazarda) vec samo oni znatno duzi (5-10km). Sve u svemu ta prica o navodnoj opasnosti transporta nekakvih materija kroz tunele je prenaduvana.

Uostalom tuneli su potpuno normalna stvar u zeljeznickom saobracaju. Da su tako opasni ne bi se ni gradili.
 
Kuc, kuc @RioBL
Ne radi se ovde samo o tunelu kao tunelu, vec o tunelu koji prolazi ospod bar pola miliona ljudi, tako da neke razlike postoje.
Tako da o 'prenaduvanosti' rizika prevoza opasnih materija u tunelu ispod centra grada, gde gotovo da nemas mogucnost da intervenises pricaj nekome drugom...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Rio kad kacis neki tekst stavi izvor
Drugo taj ti crtez nevalja
jos ce se save uliti u dunav prije nego oko kalisa prestanu ici vozovi
 
Šinofobija ne poznaje granice. Bojimo se šina čak i kad su pod zemljom.

Arsa je kačio link na temi o savskom amfiteatru. Pogledajte malo prije nego što izvučete zaključke...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447791#p447791:23kx4x0a je napisao(la):
arsa.arsa » Sun Apr 23, 2017 3:48 pm[/url]":23kx4x0a]Zasto se pruga za teretne vozove ne ukine i preusmeri kroz tunele (preko Vukovog spomenika), resilo bi dosta problema u Amfiteatru?

Evo jedne ozbiljne studije koja se time bavi, pa ko zeli moze da se informise i da izadje iz uvrezenog misljenja i zablude (a sta ako eksplodira u tunelu i digne pola Vracara i Palilule, bolje je da ide opasni teret ispod Kalemegdana svaki dan, itd):

https://drive.google.com/file/d/0B0KqxX ... sp=sharing

Rec je o vrhunskom medjunarodnom casopisu "Accident Analysis and Prevention"

direktor":23kx4x0a je napisao(la):
Drugo taj ti crtez nevalja
jos ce se save uliti u dunav prije nego oko kalisa prestanu ici vozovi

Moj crtež pokazuje da oko Kališa neće prestati ići vozovi
 
Ti trpas kola gdje im nije mjesto rio to je problem tu je dovoljan trvaj na dva kolosjeka
 
@RioBL
NEMA u nasim postovima nikakve sinofobije, vec zdravog razuma i brige o posledicama brzopletih odluka.
Sinofobiju potrazi kod onih koje si do skora podrzavao u projektu BnV, a koji su predvideli ukidanje koloseka, ukidanje glavne zeleznicke stanice i slicno.
Bojim se da pogresno usmeravas svoju energiju ...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450756#p450756:1jprezxv je napisao(la):
direktor » Thu May 11, 2017 7:46 pm[/url]":1jprezxv]Ti trpas kola gdje im nije mjesto rio to je problem tu je dovoljan trvaj na dva kolosjeka

Ne znam da li je to problem ili ne, ali ja mislim da nije dovoljan samo sinski saobracaj.
Mislim da treba ugasiti saobracaj koji prolazi KROZ Kalemegdan i prebaciti ga na obilazni pravac OKO Kalemegdana. Taj bi se saobracaj sastojao i od sinskog i od drumskog.

Time bi Karadjordjeva postala manje prometna ulica poput ulica na Kosancicevom Vencu i imala bi vezu samo sa Pariskom. Pravac koji vodi KROZ Kalemegdan (bulevar V. Bojovica) bi postao samo biciklisticko pjesacki i u buducnosti mozda glavni ulaz na prostor tvrdjave kroz Savsku Kapiju.

Zasto dopustiti da kamioni da prolaze kroz srusene zidine tvrdjave!?
 
Kamioni ce dobiti obilaznicu pa nece imati sta da traze tu pogotovo ako se luka izmjesti
 
Ovaj projekat jedino Kinezi mogu da spasu tako sto ako se odluce da urade ceo koridor 11 do Rumunije ali ce traziti neki interes..
 
Pa kinezi i jesu forsirali taj pravac preko banata,ali su ih nasi ubedili da se rekonstruise Bg-NS-Su.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450630#p450630:2n9pzeno je napisao(la):
mekbejn » 11 May 2017 11:57 am[/url]":2n9pzeno]ali onda opet teretni voz sa opasnim materijama ide kroz tunel :)
Кроз центар Амстердама и Утрехта такође пролазе опасне материје (цистерне) кроз центар града, најелитније локације са огромном комерцијалном вредношћу. а даље и кроз средишта мањих градића. У Утрехту, практично нема друге пруге, а на 3 двоколосечне и једне четорокололосечне са севера, и две четвороколосечне пруге са југа, пар десетина теретних возова су смешно мали обим саобраћаја да се гради друга пруга поред постојеће. Огромни капацитети су због путничког саобраћаја. Кроз Амстердам, постоји практичан разлог, а то је најповољнији прилазак луци. Додуше, на месту старе луке су већ саградили неко ново фенси насеље, на логичном месту близу једне од најпрометнијих путничких железничких станица у Европи.

Врачарски тунел има други проблем, не постоји развојни сценарио, по којем на 2 колосека Врачарског тунела не би био далеко већи обим саобраћаја директних путничких возова, међу реалним развојним сценаријима. Међутим, половина тих возова може завршавати на Карабурми. Довољно је изградити трећи колосек врачарског тунела, који би почињао од негде код Партизановог стадиона, до Панчевачког моста.
 
Ovaj most je izgleda u planu za 2117 godinu
tako da nema para nema ni mosta
 
Pored do sada navedenih dobrodbiti koje ce doneti ovaj most
omoguci ce vecu pažnju i posecenost značajnom Vinčanskom arheloškom nalazištu
koje krije mnoge tajne... :sesir:

Винчанске културе, је најстарији неолитске културе у југоисточној Европи, од за период 5,500-4,500 БЦ. (2)

Године 1908., највеће праисторијско неолитско насеље у Европи је откривена у селу Винча, само неколико миља од српске престонице Београда, на обалама Дунава. Винча је ископано између 1918. и 1934. године и био је откривена као цивилизација сам по себи. Заиста, већ у 6. миленијум пре нове ере, три миленијума пре династијском Египту, Винча култура је већ пуноправна цивилизација. Типичан Град се састоји од куће са сложеним архитектонским распореда и неколико просторија, изграђене од дрвета које је прекривено блатом. Куће сат дуж улице, чиме Винча први урбано насеље у Европи, али је далеко старија од градова Месопотамији и Египту. И сам град Винча је била само једна од неколико метропола, са другима у Дивостин, Потпорњу, Селевцу, Плочник и Предионици....
 
Apropo ovog ograničenja "u jugoistočnoj Evropi". Ako se poljoprivreda (a sa njom i stalna naselja) širila sa Bliskog istoka (tj. žitarice iz "plodnog polumeseca") preko Balkana pa dalje u Evropu, onda su Starčevo i Vinča stariji od svih zapadnih i severnih evropskih gradova (dok se ovde u tekstu ograničava samo na "jugozapadnu Evropu"), tj. to je kolevka evropske civilizacije, jer civilizacija stiže sa poljoprivredom, skladištenjima i viškovima hrane i otuda stalnim naseljima. Poljoprivredu je verovatno donela migracija ljudi Y-haplogrupe E1b1b sa Bliskog istoka, a kojih danas najviše ima na Kosovu, južnoj Srbiji, Bugarskoj, Grčkoj i južnoj Italiji (migracije za vreme Velike Grčke, npr. Pitagora se rodio na Samosu blizu Male Azije, a umro u južnoj Italiji u Metapontumu, mada to ne znači da je on sigurno bio E1b1b već da je bilo migracija tim smerom). To su tamni, niži ljudi, za razliku od Dinarida I2 (starosedelaca, najveći procenat u Hercegovaca) koji su tamni ali višlji i Indoevropljana R1a i R1b koji su svetli a došli su kasnije sa severoistoka i verovatno smenili Vinčansku kulturu. http://www.eupedia.com/europe/Haplogrou ... -DNA.shtml
 
Нек онда они направе станицу ван града и то наместе то већ није у надлежности Београда уопште ми им доведемо пругу на њихову обалу а они нек детаље даље сами среде
 
Vrh