Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Грађани Лазаревца би изградњом петље ,обилазице око Лајковца тек почели да користе Ап Милош Велики јер сада стварно нема смисла ићи кроз Лајковац да би се попео на АП. ако се иде ка НовомСаду,иде се Ибарском па на Обилазницу ,а према чачку иде се Ибарском па на петљу Љиг. Понављам веза Ибарске и Милоша ( обилазница око Лајковца ) је непходна....
 
Neće ljudima iz Lazarevca mnogo značiti taj krak Lajkovac - ibarska. Dok se dodje do petlje Lajkovac za isto vreme si na pola puta do petlje Orlovača

Ono što će značiti jeste petlja u Donjem Lajkovcu jer će se pre ulaziti na autoput u smeru ka Čačku
 
Neće ljudima iz Lazarevca mnogo značiti taj krak Lajkovac - ibarska. Dok se dodje do petlje Lajkovac za isto vreme si na pola puta do petlje Orlovača

Ono što će značiti jeste petlja u Donjem Lajkovcu jer će se pre ulaziti na autoput u smeru ka Čačku
Није тачно . Сада иѕз центра лазаревца до уласка на АП треба тачно 15 минута, до Орловаче треба минимум 38 минута,а врло често и више. Када би била обилазница око Лајковца, то би било много брже + директна веза са Брзим тракама за Ваљево...
 
Ggogle kaže 21 minut pritom je put od Ćelija do izlaza iz Lajkovca u katastrofalnom stanju
IMG-20240413-204826.jpg


Za tih 20 minuta si ibarskom na pola puta do Orlovače tako da je Miloš Veliki totalno neisplativ od Lazarevca do Beograda iako ga neki ljudi ipak koriste
 
Брате,родом сам из Лајковца,живим у Лазаревцу,радим у Београду . цео живот ,скоро сваки дан сам на тим деоницама,веруј ми знам у минут шта говорим....
 
Kakvom googe-u, pričam iz svoj iskustva a sliku sam okačio kao primer da je priča nerealna. Stigao sam i ja pre 10 dana od Lazarevca do aerodroma za 40min ibarskom ali to nije realnost jer je bilo 3 sata noću

Ne znam kojom matematikom stigneš za 15 minuta do naplatne rampe u Lajkovcu sem ako ne voziš 100km/h na deonici od OMVa do Lajkovca koja se raspada i gde ja vozim ~60km/h zbog stanja puta

Meni je ibarska mnogo isplativija jer sam za 15min u Stepojevcu, za 20min sam kod 4 vetra. Pričam naravno o normalnim uslovima na putu - 16-17h
 
Već 3 godine idem svaki dan na relaciji Lazarevac (iz centra od opštine) do Novog Beograda(kružni tok kod Lidla u bloku 61) i probao sam sve moguće puteve i razlika je +- 5 minuta (uglavnom 50 minuta je prosek) i mislim da mi obilaznica oko Lajkovca skratila taj put još nekih 5 minuta maksimalno,tako da bi to onda bila najbrža ruta.
 
Već 3 godine idem svaki dan na relaciji Lazarevac (iz centra od opštine) do Novog Beograda(kružni tok kod Lidla u bloku 61) i probao sam sve moguće puteve i razlika je +- 5 minuta (uglavnom 50 minuta je prosek) i mislim da mi obilaznica oko Lajkovca skratila taj put još nekih 5 minuta maksimalno,tako da bi to onda bila najbrža ruta.
Kada i ako jednog dana zaista završe Vožd Karadjordje od Slavije do petlje Trbušnica će biti oko 95km pa računam da bi se sa nekom maksimalno dozvoljenom brzinom preko Malog Požarevca do Lazarevca moglo stići za oko 70 minuta što će mnogima promeniti pogled na Lazarevac samo sa neke nove neočekivane strane.
 
Kada i ako jednog dana zaista završe Vožd Karadjordje od Slavije do petlje Trbušnica će biti oko 95km pa računam da bi se sa nekom maksimalno dozvoljenom brzinom preko Malog Požarevca do Lazarevca moglo stići za oko 70 minuta što će mnogima promeniti pogled na Lazarevac samo sa neke nove neočekivane strane.
Не верујем да би икоме та траса била занимљива. Много је више километара а и времена.....не вреди, Лазаревац остаде неко слепо црево и то је тако...Да бар ураде по 2 траке од Метроа до Пинка на Жаркову ,и то би бар мало значило....
 
Не верујем да би икоме та траса била занимљива. Много је више километара а и времена.....не вреди, Лазаревац остаде неко слепо црево и то је тако...Да бар ураде по 2 траке од Метроа до Пинка на Жаркову ,и то би бар мало значило....
Ja se nadam najavljenom proširenju ibarske magistrale,koliko sam razumeo biće od orlovače do 4 vetra .
 
Ja se nadam najavljenom proširenju ibarske magistrale,koliko sam razumeo biće od orlovače do 4 vetra .
Волео бих ,али мислим да је немогуће на тој деоници. једноставно у Мељаку нема места ( и Вранић је упитан ) ,јер су уз саму магистралу отворили милион продавница и свашта нешто , и има милион дивљих улаза на пут што не би смело.
Била је нека прича да се ради студија изводљивости пре неког времена ,али .....Ако знаш нешто више о томе ,проследи...:sesir:
 
Да,знам за то,али ј питање докле је то одмакло....
 
Sto se tice eksproprijacija. Krajem marta je katastar zavrsio konverzije zemljista u Popuckama za nove eksp. Izradjuju ugovore ( vec 30 dana ), novac dodijen...ali resenja nisu poslata vlasnicima jos uvek? Neko moze da pomisli da se sve uspesno koci
 
Mozemo da rezimiramo neka cinjenicna stanja ovog i povezanih projekata.
Za ovu deonicu brzih traka je probijen rok 11 meseci sa rokom zavrsetka do kraja godine jos 7 ( 1.5 god ). Rok za gasovod je probijen vec 2 meseca ( u martu 2024 je trebalo da bude gotov ), za obilaznicu sad isplacuju zemljiste ( mozda su zavrsili, a trebalo pre dve godine ), kanalizaciju su krenuli da rade prosle nedelje ( trebalo prosle godine ), produzetak industrijske zone tek treba da isplate. Sve u svemu eksproprijacije se rade 4 godine i ni jedna nije zavrsena do kraja ( a ujedno one su jedini problem po recima svih ). Sve u svemu zacim C
 
Moram da podelim jedan utisak koliko je A2 ustvari značajan (kao i ovaj brzi put ka VA), čak i za ono što na prvi pogled nije jasno.

Juče sam do Bajine Bašte od Lidla na NBGD stigao za 2h5min, preko Valjeva i Debelog Brda. Sekundarni dobitak je potpuno prazan put preko Debelog Brda (nema više ni kamiona, ni autobusa). Na Tari sam bio u oviru 2.5h od blokova, poptuno opuštene vožnje. Ovo je unapređenje od bar 40-45min, uz vožnju koja je na momente pravo uživanje. Pola veka razlike :)

Uz završetak brzok puta i obilaznice oko Valjeva, ovo će biti skraćeno dodatnih 10min i jedinog preostalog nerviranja (prolaz kroz VA).
 
Vrh