Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Iskoristiću pominjanje zagađenja u Valjevu da vas pozovem da podržite inicijativu koja rešava najvećeg pojedinačnog zagađivača u Valjevu, Krušik. Na korak su od toga da nateraju ministarstvo odbrane da se nabave novi kotlovi.



Irevolucija je u više navrata vodila borbe sa krušikom, proteste ispred fabrike, (dobijanje) tužbe protiv krušika, animiranje građana, i slično.

Ubedljivo najveci problem Valjeva su individualni kotlovi, to stvara najveci deo zagadjena. Drugi problem je sto je Valjevo u kotlini izmedju planina i zbog toga ima vrlo malo vetrova da ovo zagadjenje odnese pa je zbog toga i gore u odnosu na ostale manje gradove.
 
Ja sam čuo da nisu sigurni baš da će se menjati i da su mnogi i sami zbunjeni na gradilištu. Ali ako ostane 80, frapantno.
 
Prvenac i na ovom putu, eno ga lik popeo se na odbojnu ogradu kod isključenja za divce (gde se završava ovo što je pušteno do sad).
Nema povređenih, verovatno se zagledao u telefon.
 
viber_image_2024-02-05_11-17-34-408.jpg
 
Ubedljivo najveci problem Valjeva su individualni kotlovi, to stvara najveci deo zagadjena. Drugi problem je sto je Valjevo u kotlini izmedju planina i zbog toga ima vrlo malo vetrova da ovo zagadjenje odnese pa je zbog toga i gore u odnosu na ostale manje gradove.
Takodje treba dodati apsolutno katklizmicnu gradsku deponiju i njenu okolinu....na magistralnom putu u blizini turistickih mesta nalazi se brdo smeca koje se odronjava u malenu Kolubaru...u okolini raznorazni otpadi sa havarisanim vozilima ostavljenim bez ikakvog reda...
 
Moze li malo obzira kada se kace mrtve zivotinje makar da se stave u spoiler. Takodje ne vidim potrebu za 4 slike za redom...
 
A da li je trebalo neko da ima obzira prema ljudima koji koriste taj put, kad već ima toliko životinja okolo? Svaki neželjeni susret vozila i životinje može tragično da se završi i po ljude u kolima.
Onda je mreža neophodna. Upravljač puta će se zakonski zaštiti postavljanjem znaka divljač na putu sa dopunskom tablom za n narednih kilometara. I poslaće nam time poruku: "Ko vas, j..., ginite". (Da li je znak dovoljan?)
Meni su ove slike upečatljivije, ma koliko naturalističke bile, od bilo kog znaka upozorenja. Treba ih upamtiti i po tom ružnom sećanju prilagoditi vožnju i oprez. Za sledeći prolaz, imaću ih na umu. Bolje da gledamo fleke životinja, nego neko posle da gleda moju.
I taj nedostatak mreže je vrv deo razloga što je ograničenje tek 80.
 
Ето прилике да се заради још неколико милиона за мрежу....
 
Kada stave mrežu, onda nije više brzi, već auto-put. Pod uslovom da nema kružnih tokova...
 
Daj obavezno neku fotku !

Prekjuče sam oko 13h i 16h prošao tamo vozom i posmatrao saobraćaj - čini mi se da je daleko obimniji starom trasom,
pa se postavlja pitanje nisu li ovo bačene pare.
 
Daj obavezno neku fotku !

Prekjuče sam oko 13h i 16h prošao tamo vozom i posmatrao saobraćaj - čini mi se da je daleko obimniji starom trasom,
pa se postavlja pitanje nisu li ovo bačene pare.
Sve dok Ibarska magistrala ne bude povezana direktno sa AP-em ( samim tim i brzom saobracajnicom ka Valjevu ) , takozvanom obilaznicom oko Lajkovca cela prica je besmislena.
 
Spajanje Ibarske sa AP i završetak brze saobraćajnice do duplih traka u Valjevu i većina će preći na ovaj put. Greota je npr što nisu promenili prioritet puteva u Divcima da oni koji se uključuju sa brze saobraćajnice na stari put ka Valjevu nemaju prednost, ali očigledno ne želi niko da razmišlja o tim stvarima ili žele manje da imaju posla, ko će ga znati. Sve u svemu meni put jako znači jer izbegavam rudnike samim tim potencijalne kamenčiće u šoferku i isprljan auto, a takođe izbegavam i kamione njihovo obilaženje jer se mahom kreću 50-60 km/h celom deonicom.
 
Daleko je od toga da i ovo trenutno pušteno nema smisla. Upravo suprotno, ovo je redak primer parcijalnog puštanja koji ustvari ima smisla (ceo saobraćaj sa A2 ka Mionici, Vrujcima i naročito Divčibarama).

Naravno, obilaznica oko Lajkovca je super bitna i prosto je skandal da nije ušla u ovaj, inače dug i skup, projekat. Ovako, neće je biti još 20 godina (iza sprinta kod nas uvek slede dugi periodi neaktivnosti, evo zapišite pa proverite).
 
Не верујем да ће ово пре јесени бити готово, наравно ако заврше проблеме са експропријацијом. Свеједно је јако мало радника и машина. Посебно када успоредимо овај надвожњак са оним код Јасике на Моравском!
 
Vrh