Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Zašto su na iverku onako "rano" počeli šipove, što nisu prišli skroz putu, kao sa druge strane?
Zašto je tamo dva para šipova jedan do drugog praktično?
 
Za ovu kucu sto je u rusevinama se vodi jos sudski spor i ona tako stoji na putu dok se to ne zavrsi nema rusenja

Brza Saobraćajnica Lajkovac - Iverak (Valjevo), radovi, petlja Lajkovac i kružni tok, radovi #...png
 
Сећам се када рађена петља ту је стајала табла за десно на којој је писало Лазаревац,много пута сам туда шетао док сам сликао рад на мосту( Ников мосту како су га звали овде на форуму ) и јуче приметих да табле нема ....
 
Nastavak puta prema Lazarevcu i buducem Autoputu Vozd Karadjordje

Pogledajte prilog 168655


Da se ne lažemo, nema ništa od tog autoputa bar narednih 25 godina.
Možda urade do Lajkovca i Lazarevca (kada završe sve ove trenutne projekte, to je neki sledeći potencijalni politički poen), sve dalje bi mnogo koštalo da bi bilo ekonomski opravdano.
 
Prosao jutros oko 7h, pada kisa radnici nalivaju beton za stubove za nadvoznjak preko pruge na iverku. Popodne oko 18h lepo vreme, nigde nikog. Primetio jos onaj usek u brdo rade potporni beton, dosta masina parkiranih na toj lokaciji, deluje da i taj deo privode kraju. Takodje sam video kod petlje lajkovac da se radi na nekom nadvoznjaku iznad saobracajnice, napravljeno je premoscavanje i sad se radi nasipanje prilaza, deluje da je za 10ak dana dosta napredovalo na toj lokaciji.
 
Ako su stvarno zavrseni Pivici onda bi trebalo da je sve zavrseno u vezi eksproprijacija. Pa u ime boga da se ovaj zavrsava
 
Ako su resili sa pivicima, taman na jesen mogu da puste do onog iskljucenja za mionicu 😀
 
Do kraja godine je izvođač obećao deo lajkovac - divci. Ostatak do sledećeg leta izgleda.
 
Prosao danas, nadvoznjak koji ide preko saobracajnice kod petlje lajkovac nalivaju betonom, dosta radnika okolo. Odatle ka valjevu par stotina metara mozda kilometar reklo bi se nesto asfaltiraju, koliko sam iz auta video bio je neki finiser i valjak. Usek u brdo i dalje se radi, dosta radnika. Potporni zid polako ali sigurno raste. Dosta velikih kamiona dampera (nisam ih ranije vidjao) nesto prevoze tamo-amo po trasi. Dalje u delu gde je supljina (deo kod pivica) video sam parkiran bager. Inace tu su izbetonirani neki stubovi.
 
Izgleda stvarno Pivići rešeni, na sentinelu se vidi da je prepolovljen njihov deo što je bio pod livadom, u korist puta.
Ona kuća bez prozora je srušena, što je na mestu nadvožnjaka preko pruge, i sad imaju i tu čistinu da rade.
Ostaje samo deo gde je planiran kružni tok, da nije ništa pipnuto, tj. na samom početku na iverku.
I ima i nema smisla da otvaraju do divaca, bemliga.
 
Ma ima svakako bi bilo korisno,vikend turizam ka Divčibarama je jak a i pružni prelaz makar za njih bi bio izbegnut,kod Slovca je put preopterćen i oštećen kamenolomi i kamioni i prašina.

Samo ono kruženje preko nadvožnjaka posle Lajkovačke rampe itd.Mionica sama po sebi ima dosta autotransportnih preduzeća...Put je svima preko potreban.
 
Poslednja izmena:
Slažem se za ove što idu u Mionicu/Divčibare, ali silazak sa ovog puta pa na onaj za mionicu, pa zavrtanje ka beogradskom putu da bi produžio do Valjeva, i uključenje na njega, tu se nagomila vozila da izgubiš sve ono što si uštedeo što si išao ovim putem, plus tu prelaziš tačno kod stanice divci pružni prelaz.

Verujem da ste u pravu, što da se dva puta ne otvara je l tako, tako je. Jednom pred novu godinu, jednom pred lokalne izbore.
 
Pivic ih je pustio da rade, isplatili su mu taj deo ali nastavlja se igranka dalje za druge parcele koji nisu na trasi autoputa. Pojavio se i neki advokat koji sada nagovara ljude koji su prodali parcele da tuze drzavu jer su neki dobili 600 dinara a neki 300 dinara po metru i sad hoce da vode spor sa drzavom za razliku. U sustini lik ih ubedjuje za dodatnih 150 dinara, jer on hoce da uzme 50% od te razlike. Bice ovde jos zaje*******ancije, ali verovatno ce uspeti da zavrse put.

Pre dve nedelje bio sam u Mionici, raskopan je put do pola, a na nadvoznjaku su postavljene sve grede, ljudi su tu i nalivali beton.
 
Čini mi se da ovde parcijalno puštanje (do Divaca) ustvari ima smisla. Retko da je tako, ali ovde jeste tako (Divčibare naročito, pa i banja Vrujci vuku dosta saobraćaja).
 
Realno nema tu jos puno posla do divaca, dva meseca im je dovoljno komotno to da zavrse. Posle toga im ostaje ono na iverku prelaz preko pruge i ukljucenje na postojeci put, mada da je resena imovina ni tu nema puno posla, cenim do 3 meseca da je za taj deo sasvim dovoljno. Sobzirom da nije resena imovina, onda nek puste do divaca, daj sta das...
 
Imaju sad da pocnu ove nove eksproprijacije ako vec nisu i to je to... svakako je u planu do marta da se zavrsi kompletne brze trake. Mada do kraja decembra mogu realno
 
Prolazio danas Milosem I nisam mogao a da ne svratim I proverim sta se desava sa Pivica parcelom. Dignem dron I detaljno pregledam. Kad ono bas prijatno iznenadjenje. Na onom potoku uveliko nikli stubovi parcela cela gde trasa prolazi razbucana. Na oko 2/3 ociscen humus I postavljeno ono belo cebe spremno za dalje nasipanje. Na preostalom delu ciste humus. Bas dosta radnika I tu I malo nizvodnije na kraju mosta se pravi potporni zid, uveliko se odmaklo sa radovima. A I sama trasa je tu probijena u potpunosti I nasuta uz most doslo se do 032. Iz auta sam vidio I dosta radnika na onim najduzim mostovima, sta rade stvarno ne znam. Kod kruznog nije bilo nikog, a ni na onom prvom nadvoznjaku, mada su na njemu svi betonski radovi ukljucujuci I trotoare, zavrseni.
 
Vrh