Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

A šta da nasipaju kad je sve sem neeksproprijatisanog nasuto? 80% deonice mogu da asfaltirati i na sledećim snimcima očekujem u asfaltu napredak. A za to treba par finišera i valjaka, ne brdo mašina. Takođe betonske delove poput mostova rade, i tu očekujem napredak. Znači nije do nerada nego do kočenja zbog eksproprijacije na preostalih par tačaka. Ali one su možda 5% deonice, sve ostalo je nasuto ili se prave mostovi. Eventualno gde još treba nasuti je parče kod spajanja sa petljom al to je malo, to može par kamiona i mašina.
 
Ima raseljenih kuća u Popučkama do duplih traka eto to mogu da poruše i naspu slikao sam .Ima prijatelju gde može da se naspe.A i nadvožnjaci im stoje.
 
Prošao sam danas kroz Valjevo. Sada se na silasku sa autoputa jasno vide obrisi buduće "petlje"- veze sa magistralom u izgradnji.
Finišer (ako se tako zove) je ravnao nasut sljunak. Bio sam za volanom pa nisam mogao da fotografišem. Na par mesta je bilo dosta aktivnih mašina,a video sam i par koji stoje parkirani...Mozda pauza za ručak😀
 
Sad bar mogu betonske radove da rade. Kad bi neko prosao dronom bilo bi dobro. Odavno nije bilo snimaka. Ili mozda nema snimati jer nije bilo pomaka.... Poslednji satelitski snimak koji nesto pokazuje je od 12.11.2022
 
Lagani napredak dugačkog mosta preko Kolubare nedaleko od petlje Lajkovac. Možda je negde stavljen i drugi sloj asfalta, to se sa satelita ne vidi, ali onih par tačaka i dalje stoji zbog eksproprijacije
Screenshot_20221208_083024_com.android.chrome.jpg
 
Sta ti je polukruzna raskrstica, ovde je dovoljno ogranicenje 60 ak i znak stop za ulaz sa sadasnjeg puta
 
Imaš na 36 str. SCS okačio. Ako treba objasnićemo, ali kružni tok i to je to
 
Prolazio sam pa sam malo nešto video sa puta. Brzinom kojom su do sad radili, tom i sad rade, možda i malo sporije. Video sam samo jedno autodizalicu, što dovoljno govori. Ima nekog napretka u betonskim radovima, ali sporo je sve to. Trasiranje na istom nivou.

Ako je trasiranje počelo u oktobru 2020, znači tri ipo godine će se raditi put kroz ravnicu od 18km, prosečno 5km godišnje brze saobraćajnice bez tunela. Ako bismo banalizovali maksimalno, koridor 10 od Horgoša do Preševa koji ima recimo 600km, radili bismo ga ovim tempom 200 godina.

Ajme meni
 
Zato će koridor 11 biti gotov polovinom ovog veka,tunel i most prema Pančevu za jedno 10 godina,itd..
 
nadam se da je to kao onaj kod beogradske arene, a posto nije... nek se nose ...
 
Tri kružna toka će biti na početku,na spajanju sa obilaznicom i na spajanju sa Milošem Velikim.
 
A šta predstavlja ovaj produžetak gore ka severu, jel to zamisao za vezu sa potencijalnom severnom obilaznicom? Možda još jedan kružni tok? 😀
238F9376-67EB-4D8C-9FC0-2ECA22FBA8B8.jpeg
 
Vrh