Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Radi se ali usporeno,nešto nasipaju ali nije kod Pivića


IMG_20230305_122246_942.jpg
IMG_20230305_123403_381.jpg
IMG_20230305_122219_349.jpg
IMG_20230305_122348_253.jpg
 
Hoce li ovo nekad zavrsiti? Ova kosina stoji ovako bar godinu dana, ako ne i duze. Svaka cast za trud Trialin
 
Koji je zvanični rok za završetak projekta? Nešto mi u glavi kraj dal 2023. ili 2024.?
 
Poslednje što su rekli oktobar 2023. ali pričati o rokovima kad nije rešeno vlasništvo nad zemljom je besmisleno.
 
Oni treba da krenu unapred sa eksproprijacijama cime bi izbegli ovakve situacije ali sto jednostavno kad moze komplikovano
 
Ovo samo kod nas ima, rok probijen, a eksproprijacija nije rešena. Mnogo kuća je ostalo nesrušeno, u kojima ljudi žive još uvek. Pa šta država misli sa njima, postoji neki rok čak i kad se reši eksproprijacija, ne mogu izaći istog dana kad im se isplati novac. Izgleda da se nekom bas ne žuri, ili smo stvarno daleko od Evrope.
 
Osim onog parčeta na Iverku, i onog parčeta kod Pivića, nema spora u eksproprijaciji, valjda. Dakle izgovor eksproprijacije za probijanje rokova ne pije vodu. Dosta betonskih konstrukcija je nezavršeno a za to im nije problem eksproprijacija. Daj Bože da završe ovo za 5 godina. Pre će napraviti onaj spoj ka industrijskoj zoni nego ovaj prelaz preko pruge i utapanje u stari put...
 
Moj neki utisak da su i vlasti svesne (ne)mogućnosti investiranja u narednom periodu i da im ovakvi objekti više koriste nezavršeni.
Na Pinku snimak ovakve trase deluje odlično.Imamo nekoliko gradilišta nije monotono,ciljna grupa već i ne vozi odavno a ovi radno aktivni što se lomataju levo i desno nemaju vremena da se bave napretkom radova.

Kad razgovaram sa ljudima od preko,imam ih u Austriji,Češkoj itd čujem samo reči hvale.Kad razgovaram sa roditeljima penzionerima i ženinim roditeljima penzionerima oni su takodje potpuno zadovoljni.
Kad pričam sa kolegama koji aktivno voze svuda po Srbiji mogu samo čuti "kad će više bre ovo da završe al što ima dobra jagnjetina usput a dobro je radi se svuda ili super neka se počelo ,sve što počne mora doći kraju".

Tako da ovo što nas pedesetak pišemo i pratimo po ovim forumima nema ama baš nikakvog uticaja ninakoga u zemlji i okruženju.
 
Iz
Osim onog parčeta na Iverku, i onog parčeta kod Pivića, nema spora u eksproprijaciji, valjda. Dakle izgovor eksproprijacije za probijanje rokova ne pije vodu. Dosta betonskih konstrukcija je nezavršeno a za to im nije problem eksproprijacija. Daj Bože da završe ovo za 5 godina. Pre će napraviti onaj spoj ka industrijskoj zoni nego ovaj prelaz preko pruge i utapanje u stari put...
Izvini ali u Iverku i Popučkama nije baš 'parče', bilo je tu više kuća na trasi koje je trebalo srušiti, a mnoge još nisu, prilaz duplim trakama na spoju ni dan danas nije očišćen, pa kako onda reći da je eksproprijacija samo izgovor? Kako je mogao da se gradi nadvožnjak u Popučkama preko sadašnjeg puta ako su sa druge strane kuće, kako, da nasipaju tampon i dižu stubove kroz kuću? Slažem se da neki betonski radovi kasne, ali manje od eksproprijacije na pomenutim mestima, a bez nje nema završetka puta. Pa što onda izvođač da ne uštedi pare ako bi sa više mašina završio ranije al bez ikakvog smisla ako ne može se pusti put. Drugo, zadnje 2 godine je bilo velikog rasta troškova koji su pre toga decenijama bili stabilni pa je to verovatno opteretilo izvođača, pa što mu ne olabaviti da ne uđe u minus, umesto terati ga da mora sa većim troškovima svoje završi 6 meseci pre završetaka ove eksproprijacije, koja je poenta? Ako bi se završila eksproprijacija, izvođač bi iz laganijeg tempa nižih troškova ubrzao i povećao troškove, ali to se ne dešava jer Država nije završila eksproprijaciju, pa je ona glavni kočničar a ne izvođač.
 
Ovo što kaže earth, pričalo se verovatno i ovde već na temi, i na drugim. Evo najlakše objasniti, imaš 50 kubika drva da iscepaš, i možeš da zoveš još 9 ljudi, da im platiš i da izrokate za dan, a možeš i sam svaki dan po malo, al gotovo je za 10 dana. Imaš rok 15 dana da uradiš, šta ti je bolje?

Parče na početku puta jeste parče u dužini, nema više od 600m ali ima jedno 25 objekata, koji su vrlo često višeporodični, plus placevi koji su sa više vlasnika svi, jer je to mahom nasleđena imovina, odnosno višegeneracijsko stanovanje, znači imaš plac od pivića gde pregovaraš sa 1 porodicom, a ovaj deo parče sa redom veličina od 100 porodica, ne manje. I nisi mogao da se dogovoriš za 2/3 od toga, i na sudu si. Dok se sudski ne reši sa svima njima prođe vremena i vremena. Za iseljavanje se ostavlja kratak period, jer nije baš da im je neko upao i rekao aj napolje, nego su se se sudili dve godine oko odštete zbog oduzimanja zemlje, nije da ne znaju da će na kraju suđenja da se sele.

Prilično sam siguran da kada se dogovaraju poslovi, da se uklapa sa dužinom sudskih sporova sa svim žalbama i sl. Jer su svi projekti u izgradnji oko 3-4 godine, i svi imaju neke sudske sporove, nakon kojih se kroz par meseci završavaju radovi. Isto tako mislim da mnogo veći "ucenjivački kapital" imaju oni na čijem se placevima planiraju betonski radovi, jer ćeš prilično brzo odraditi nasip, a most ako ne kreneš na vreme, možeš da kasniš godine, i onda oni mogu da izvuku više para. To se uklapa sa onim izjavama "u susednom selu su plaćali sto maraka a nama dve marke".

Ako se držimo poslednjeg termina, oktobar, može da se završi do tad. Ovi radovi koji se sad rade biće gotovi do tad, ono što uzima vremena je uklapanje sa beogradskim putem, i dva mosta, preko beogradskog puta i preko rečice neke. Nasipi su trivijalna stvar.

Usporavanje radova jer "nema se para", smatram teorijom zavere, kojoj ne posvećujem pažnju.
 
Brza saobraćajnica Iverak – Lajkovac, sa po dve trake u oba smera, je važan projekat za taj deo Zapadne Srbije koja će povezati Valjevo sa auto-putem Miloš Veliki. Ova deonica je građevinski dosta zahtevna, a projektom je predviđeno i uređenje toka reke Kolubare i njenih pritoka što treba da spreči plavljenja u ovom delu Srbije.
Kako bi se očuvala životna sredina, potrebna su inovativna rešenja za površinsko odvodnjavanje, te je kompanija ACO, za ovaj projekat, isporučila GRP Separatore i Separatore teških metala.
Čuvamo vodu od ljudi i ljude od vode! 💪💧

O istim ili sličnim rešenjima pogledajte više na našem sajtu www.aco.rs
1.png
2.png
3.png
 
Moze se videti na business forumu ( Kopaoniku ) da se i nespominje Valjevo. Tacno je sto je napisao Srele87 da su krenulu prosle godine da zavrsavaju Juznu obilaznocu i infrastrukturu u privrednoj zoni vec bi zavrsavali, sto ukljucuje i premestanje deponije sto je predvidjeno da pocne u junu, ali bukvalno bi zavrsili pre brzih traka
 
Ово је смејурија! Уосталом као и цела земља.
 
Na osnovu teksta i saopstenja sasvim je jasno zakljuciti koji je odgovor za kasnjenja na projektima. Eksproprijacija i samo eksproprijacija😂😂😂😂
 
Ako prebace mehanizaciju sa puta Surcin i M.veliki koji treba da se zavrsi do kraja meseca, mozda uspeju do kraja oktobra da zavrse i treba da krenu juznu obalaznicu jos malo...
 
Ako prebace mehanizaciju sa puta Surcin i M.veliki koji treba da se zavrsi do kraja meseca, mozda uspeju do kraja oktobra da zavrse i treba da krenu juznu obalaznicu jos malo...
Ne verujem da će da prebacuju mehanizaciju pošto tamo ostaje još posla oko kružnog toka, a i nije ista kineska firma. Iz tog razloga ne svidja mi se kako ovo sve kilavo ide čak i tamo gde je eksproprijacija rešena, smatram da je kineska firma koja gradi NBGD - Surčin za svetlosnu godinu bolja od ovih kineza na Iverak - Lajkovac. Ovi su gradili tunel Brančić pa nisu znali da reše neke izazove sami na tom tunelu... Ne očekujem da će da se eksproprijacija završi dok god se ne završe ostali poslovi na saobraćajnici, pa službenici koji se bave eksproprijacijom budu izloženi pritisku javnosti, penalima od strane gradjevinske firme i ostalo, pa onda možda i nadju zajednički jezik i lakše definišu cenu otkupa imovine od naroda. Bez toga nema skorijeg završetka...
Na NBGD - Surčin eksproprijacija nije bila rešena na celoj trasi sve do neki dan, ali zato ljudi uradili sve šta su mogli, ispoštovali ugovor sa svoje strane i prebacili lopticu u dvorište države. Ubrzo zatim razrešene su i preostale eksproprijacije, iskreno se nadam da su ljudi dobili adekvatne naknade za svoje objekte...
 
Ko da prebaci mehanizaciju ako nije isti izvođač? Mehanizacija nije problem, u Srbiji ima 10.000 građevinskih mašina, al na 1000 različitih vlasnika od kojih svaki ima svoj posao i računicu.
 
Vrh