Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Dalekovod pruge svakako moraju nadvisiti, ali ne vidim šta bi im to imalo veze da ne fundiraju sa nivoa zemlje. Izliju stubove iz nivoa zemlje do visine iznad dalekovoda, onda naspu nasip kamenja prilaza nadvožnjaku, s druge strane drugi stubovi, greda preko, silazni nasip, i to je to. Takvo fundiranje prvo stubova iz nivoa zemlje pa tek onda nasipanje prilaza smo svugde gledali, od nadvožnjaka preko pruge autoputa kod naplatne rampe Obrenovac, nadvožnjaka preko pruge Bg obilaznice deo koji se sada privodi kraju pre Avalske perlje itd.
 
I kod Pivića ima neki materijal dovezen verovatno i tu će da krenu sa nasipanjem.(Valjda su isplatili ljude).
Ni sa jucerasnjeg satelita ne vidi se nikakav dovezen materijal kod Pivica? Gde li si ti to video, kad nema nista, i dalje sve cista njiva?
2023_02_16_14_17_54_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.png
 
Danas prošao i sa puta se vidi da fale jedno 5-6 segmenata na mostu najbližem autoputu. Takodje fali dva segmenta da se spoji na onom delu gde put useca brdo. Deluje da tu najviše ima radova oko tog brda, nije ni kosina popločana cela.
Utisak je da slabo radnika ima na gradilištu. Nema aktivnosti ni na nadvožnjaku u Iverku.
Sve u svemu može sve da se završi do nove godine, samo je pitanje koje...
 
Putevi Srbije
Iverak - Lajkovac, u Divcima, radovi na izgradnji brze saobraćajnice, uz privremeni režim saobraćaja sa dvosmernim odvijanjem bez naizmeničnog propuštanja vozila, uz ograničenje brzine.
 
Ovo je na autoputevima ka Požegi i Kraljevu.
Prolazio sam juče, majstora ima na nadvožnjacima, deluje da su sve grede stavljene na manji most preko puta velikog kamenoloma pred onu još neskinutu kosinu brda. Na ovim dalje nadvožnjacima ka Valjevu ima još posla. Kod Popučki nema promena, jedino što je ona velika bušilica nestala
 
Znači sledeća 2 meseca do 01. maja zatvorena petlja Lajkovac, za Bg onda najbolje preko petlje Ub. Kuda ja iz Kamenice uglavnom i idem sem kad odem u Pričević na jagnjetinu pa onda bliže preko Va.
 
Iz Bga ali zadnjih godina neretko i tu. Extra kraj. Kad se završi ovaj brzi put i ako bi se napravila bar severna obilaznica oko Va, ako već ne nastavak ovuda ka Osečini i Loznici, ljudi će više otkriti ovaj kraj, zajedno sa okolnim Medvednikom, Povlenom i sl, za sad je zbog dobre povezanosti puta aktivno samo Divčibare. Nisam ranije shvatao da valjevski kraj ima toliki potencijal, ali ako bi se odradili dobro putevi, on ima i dolinu Kolubare kao relativno ravničarski poljoprivredni deo, brdoviti voćarski, veliki okolni turistički potencijal lanca Dinarida, šumski, industrijski, a tim zajedno i trgovački, to je zapravo grad koji je kapija između Dinarida i Panonije. Slično kao i Loznica, iza su brda, ispred je ravnica Panonije. Bas verujem u budućnost ovog kraja👌Iako je trenutno malo zaostaliji i jedan od retkih koji nema obilaznicu za tranzit nego kamioni idu kroz centar i za Ša i za Lo i za B Baštu...
 
Nece oni raditi skoro tu obilaznicu to je mislim preko 30 km i sigurno bi kostala duplo nego ovo do Iverka.
Untitled.png
 
Poslednja izmena:
Ја сам се сморио, нисам био 6 месеци у Бгу и треба у априлу да идем , кад оно не могу на АП! Наравно ни обилазница није завршена а поготово скретање ка БГу.
 
Ја сам се сморио, нисам био 6 месеци у Бгу и треба у априлу да идем , кад оно не могу на АП! Наравно ни обилазница није завршена а поготово скретање ка БГу.
Ovo sa putevima kod nas u Valjevu je bukvalno kao studentska pesma:
Kada bi me pitao sve sto sam naucio, kad me nebi pitao gajbu bi narucio😂 eeeee, rokovi, nikad nisam spreman ja😉
 
Nece oni raditi skoro tu obilaznicu to je mislim preko 30 km i sigurno bi kostala duplo nego ovo do Iverka.Pogledajte prilog 155248
Da, verovatno si u pravu da neće skoro, ali za par godina nije nemoguće (sećam se pre 15tak godina tako priča o planovima sa ljudima iz Kš za obilaznicu, a sad se završava Moravski do Kš).
E sad jedino, pošto sam dobro opajao trasu koju si obeležio (mada nikada nisam video put planirane trase), pa po mom poznavanju tog terena, obilaznica, tj nastavak brzog puta za Osečinu i Loznicu, bi išla nešto drugačije nego što si nacrtao. Naime, mislim da bi išla nešto iznad Rabasa na mapi i Kamenice, tj bliže Oglađenovcu (jer tuda ide dolina u realnosti), a onda iznad Kamenice kotlinom do ispred Osečine, i ok dalje dolinom do Lo. Ovo kuda si nacrtao bi išlo više brdima a manje dolinama, a to je skuplje za gradnju.
Screenshot_20230302_060733_com.google.android.apps.maps_edit_412770972383367.jpg
 
Da, i ja mislim da neće uskoro, bar dok se za 1-2 godine ne završi trenutni ciklus autoputeva (Lajk-Va, Bg Obilaznica Bubanj potok, Surčin-NBg, Ča-Pž, Kuzmin-Sr Rača, Ru-Ša-Lo, Po-Golubac, Merošina, Moravski). E sad dal će u sledećem ciklusu ući, nisam siguran jer ima važnijih pravaca poput Zr-Ns/ Bg, Bg Obilaznica Bubanj potok-Starčevo, i dalje Pa-Vš/rumunska granica, istočna Srbija, Kg-Kv, Pž-CG granica... Ali verovatno će biti nekad, možda za 10 godina. Za početak bi bilo dovoljno samo da urade deo obilaznice oko Va, recimo nastavak brzog puta do puta Va-Ša, zatim jednu traku brzog puta preko puta za Oglađenovac, Lo do puta za Bajinu Baštu, a onda kada se steknu uslovi za nastavak ka Lo, da se doda druga traka od puta Va-Ša do presecanja za Oglađenovac i onda odatle nastavak brzi put ka Lo. Ukratko, bilo bi dobro ako bi se u međuvremenu uradila samo i severna obilaznica oko Va, a nastavak zapadno ka Osečini i Loznici jednom, kad bude.
Screenshot_20230303_070211_com.google.android.apps.maps_edit_425717032493371.jpg
 
Poslednja izmena:
U opstinskoj vlasti je situacija da niko nikoga ne moze ocima da gleda, a moraju da saradjuju i zato se sve odlaze od 6 meseci i duze... vecini privatnika neodgovara trenutna situacija sa brzim trakama i njenim mogucnostima... jer predstavlja promene, to nije dobro za vecinu naseg krema od drustva. Putevi u privrednoj zoni su vec trebali da se zavrsavaju ali su pare potrosene za izbore prosle godine ( samo inicijativno ) i zato se rade ove. Jedne Pivice resevaju dve i vise godina ( obicna njiva ). Nista to nije slucajno. Relno je da ce za 10 god.stici na red ta trasa ovakvim tempom
 
Vrh