Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Pa moze dodju iz pravca Lajkovca pa idu na petlju,pa na kruzni tok pa na brzu saobracajnicu i obratno,al po meni gubljenje vremena..

 
Rio Tinto mestanima Nedeljica gde ce biti rudnik za kvadrat kuce placa 500 evra.
 
Prešli su izgleda i preko puta u Popučkama vidi se trasiranje.U Veselinovcu se skoro spojili.

Prva slika Veselinovac
Druga Popučke
 

Prilozi

  • IMG_20210623_162231.jpg
    IMG_20210623_162231.jpg
    87,1 KB · Pregleda: 2.243
  • IMG_20210623_162253.jpg
    IMG_20210623_162253.jpg
    70,4 KB · Pregleda: 2.208
Najvise kuca ima na pocetku, sredini, pogotovo pri samom spajanju sa duplim trakama na Iverku.

 

Prilozi

  • Screenshot.jpg
    Screenshot.jpg
    715,2 KB · Pregleda: 2.137
Zar tu nece biti ostavljeno odvajanje za buduci nastavak ka Loznici? Sa petljom? Ili dobri stari kruzni tok?
 
Ovaj krak je za Loznicu
 

Prilozi

  • IMG_20210623_223600.jpg
    IMG_20210623_223600.jpg
    284,2 KB · Pregleda: 2.049
Ne bih se ja toliko oslanjao na ove trase sa Sentinela. Pokazalo se masu puta da nisu tacne. Ovo mi ni na sta ne lici. Nit je petlja nit kruzni tok. Glavni pravac treba da bude nastavak ka Loznici a ne prema Valjevu.
 
Pa ovo i ide na sever na obilaznicu oko Va na Šabački put.Posle na Kamenicu,Osečinu,Loznicu..
 
Slozio bih se s Blagicem, ovo nesto cudno izgleda za nastavak ka Osecini, Loznici. Skrece pod ostrim uglom kao da nema petlje, jedino ako ne bude kruzni tok i deluje uze od dosadasnje brze ceste. Tamo kod mene u Bukovici, Kamenici jos ne cuh price od seljaka o trasi kroz taj predeo da su informisani. Dokle se uopste stiglo sa tim, da li se nesto radi ili ostaje samo na prici ima li novih informacija?
Po reljefu terena, i nabrojanim mestima, meni je najlogicnija sledeca trasa, kao sto Trialin rece preko Sabackog puta, malo iznad Kamenice i onda usekom do ispred Osecine. Ovo bi skratilo oko pola sata voznju od Popucki (nastavak na sadasnju brzu cestu ka Lajkovcu) do Osecine. Medjutim veza ka Bajinoj Basti ne bi bila resena, morao bi jos neki krak ka Rovnima i Povlenu. Takodje Medvednik kao dobar turisticki potencijal bi bio odsecen od ove trase jer bi se bas moralo ici okolo naokolo ka Pricevicu i onda ka njemu.
 

Prilozi

  • 2021_06_24_08_52_01_Google_Maps_Google_Chrome.jpg
    2021_06_24_08_52_01_Google_Maps_Google_Chrome.jpg
    241,6 KB · Pregleda: 1.914
Zaista po svim dostupnim planovima tu treba da bude obična četvorokraka raskrsnica i glavni pravac je Lajkovac-Valjevo.
 
Mora da se ide na Sabacki put (brza saobracajnica kao obilaznica oko Valjeva) i ovako je centar grada (duple trake) preopterecen saobracajem,sleperi za Sabac idu kroz grad,izbegavaju autoput zbog putarine.
 
Prolaz šlepera kroz centar je zabranjen u većini većih gradova u Srbiji, pa ne vidim razlog zbog čega nije i tu?
A tu mora i policija malo da se uključi, a njih baš briga.
 
Evo juce sam isao od Pricevica ka Valjevu (iz smera Loznice) i sve vreme ispred mene par kamiona. Ajde ok. Ali onda ti kamioni ulaze bukvalno ulicicama u centar grada, pa levo desno do duplih traka. I onda jos kralj umesto desnom krene vozi brzom levom trakom, ne mozes ga ni tu lepo obidjes. Duple trake kroz Va su opasne, cesta su skretanja izmedju razdelnih ostrva, iz brze leve trake, parkiranja na putu, puno pesaka, prodavnica uz put, biciklista, kamiona... pravi veleslalom. Takodje na kraju duplih taka, posle mesta gde se sada gradi Lidl, imaju montazni objekti, a tuda je odavno planiran tunel do KP doma, jer sada put okolo ka Loznici tuda kruzi duze oko 1,5km.
 
Špartaju kroz grad samo tako ima naših a i dosta stranaca.Duple trake i put za Šabac,zato treba da se nastavi saobraćajnica prema severu i obidje grad.Ove danas sam uslikao za 5 minuta.Sad koliko država gubi zbog ovakvih šlepera..






 
U naselju nema brze trake, niti obaveze vožnje desnom trakom.
A pomalo poznajem Valjevo, kuda biste kamionom prošli iz pravca Popučki, ili sa užičkog puta kamionom, a da ne idete kroz grad? Vozači baš vole da se provlače uličicama sa 17metara i 40t, zar ne?
 
Prva slika Markova crkva, busenje sipova, druga kraj deonice koju radi jedna firma, druga se ceka iz pravca Divaca. Onih 400m kojih je sada 300m hahah... Ali dobro polako ide ka tome da se spoji sve do planiranog roka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=860157#p860157:3cjzifdc je napisao(la):
Earthmoving » Čet Jun 24, 2021 9:35 am[/url]":3cjzifdc]Evo juce sam isao od Pricevica ka Valjevu (iz smera Loznice) i sve vreme ispred mene par kamiona. Ajde ok. Ali onda ti kamioni ulaze bukvalno ulicicama u centar grada, pa levo desno do duplih traka. I onda jos kralj umesto desnom krene vozi brzom levom trakom, ne mozes ga ni tu lepo obidjes. Duple trake kroz Va su opasne, cesta su skretanja izmedju razdelnih ostrva, iz brze leve trake, parkiranja na putu, puno pesaka, prodavnica uz put, biciklista, kamiona... pravi veleslalom. Takodje na kraju duplih taka, posle mesta gde se sada gradi Lidl, imaju montazni objekti, a tuda je odavno planiran tunel do KP doma, jer sada put okolo ka Loznici tuda kruzi duze oko 1,5km.

Mislim taj tunel da je toliko prazna prica, da mi to necemo doziveti. Svakako i da ga urade, gde si video da teretni saobracaj prolazi kroz skoro strogi centar grada. Steta sto nije uradjeno to pre 90, bilo bi extra, kao Terazije, ali naravno samo putnicki saobracaj... Ima x primera, Zrenjanin, Indjija, ljudi su uradili obilaznice i ind zone 10km od centra, i sve je tako lako i jednostavno, samo u Va je katastrofa, i sada obilaznica ue-va, je preopterecena, kada se gradila, celnici grada su bili u fazonu, ma gde ce se grad siriti, neka obilaznica ide tuda. Plus ono cega se zgrozavam generalno u Valjevu, jeste pruzni prelaz na obilaznici, zar nije niko normalan tada radio i napravio projekat za 500god, a ne onako zalosno, levo ind zona, raskrsnica nema ni 50m guzva zagarantovana 24h
 
Branik, šleper je mogao kroz grad do duplih ide širom ulicom sa prvenstvom prolaza, al ne, on bira uličice, prečice gde jedva skrene i zaguši saobraćaj dok okrene da ne bi išao 200m duže. Onda kad je napravio čep ulazi u duple i u levu da kolona auta mora ga obilazi sa unutrašnje. Pre toga napravio kolonu 20km od Osečine, vozi 30, a na par mesta gde je dozvoljeno preticanje ubrza do 70, ne da da ga preteknu. Za 20km neće stane na parking pored puta da propusti kolonu koju je napravio vozeći 40. Seče krivine da nemaš gde iz suprotnog smera gde da mu se skloniš, pa zbog njegovog sečenja moraš kočiš. Itd itd. Prošle sedmice je jedan iz zaje*******ncije napravio takvu kolonu od Va Loznice do Lajkovca jer je vozio 30, vozio prazan kiper i gledao svakog kamiondžiju da sirenom pozdravi. Kada je prazno ubrza, da ga ne preteknu pa opet uspori kad idu s druge strane. Mislim, većinom su kamiondžije ok, ali imaš ovih 5% sadista koji voze i gledaju namerno druge zaje*******awaju iz dosade, tamo gde naravno to mogu to mogu, uživajući u tome. Svaki iskusniji vozač može vidi dal neko normalno vozi ili nenormalno. A svaka bdala može bude kamiondžija danas
 
To jecveć patologija.
Svakako, kamion ni ka Loznici, ni ka Šapcu iz pravca Ue i Lajkovca, nema kuda osim kroz grad. Retko koji grad je došao da današnjeg doba da nije dobio obilaznicu. Most na Gradcu uslovio je izmeštanje saobraćaja iz pravca Užica, ali ga je onda u tranzitu ka Loznici i Šapcu, duplo duže zadržao u gradu. A upravo zbog čvora na kom sa nalazi, Valjevu je trebala kružna obilaznica, da poveže sve te krakove.
 
Dali je planirano spajanje puta koji se trenutrno radi kroz industrijsku zonu sa brzom saobraćajnicom ?
Logično bi bilo negde pre nego saobraćajnica pređe prugu.
Jer nema logike da kamioni iz pravca BG-a idu okolo pa na pomenuti pružni prelaz i dalje nazad ka carini umesto pravo ka carini sa saobraćajnice.
 
Jeremic tvrdi da je vlada tajno izdvojila 75 miliona evra za hitnu gradnju gasovoda Valjevo-Loznica za Rio Tinto, na 27:20 https://www.youtube.com/watch?v=Kod1qhoJmtU&t=1805s. Ako tako bude, nije mi jasno da li bi gasovod isao pored postojeceg puta ili pored novog planiranog severno od Valjeva? Mislim, da li bi ovo uopste imalo veze sa nastavkom gradnje ka Loznici
 
Da i mene cudi taj gasovodni pravac,ispasce da zbog njega i rade ovu brzu saobracajnicu Lajkovac - Valjevo - Loznica da prikriju to.A i cudno je da idu preko Valjeva kad vec postoji projekat brze saobracajnice Ruma - Sabac - Loznica..
 
Pa vrlo moguće, jer su odustali od pruge Valjevo Loznica, jer trasa ne odgovara Rio Tintu, tj. mora da se preprojektuje, kako bi zaobišlo prostor budućeg rudnika. Zvanično se nije odustalo nego se radi na izmeni projekta, ali u realnosti se odustalo. I onda je vrlo verovatno da su se prešaltali da rade brzu saobraćajnicu, i gasovod koji bi išao uz njega. Ili je bar meni logično da ide istom trasom i gasovod.

Ne mislim da su hteli da prikriju da rade gasovod saobraćajnicom, pa sama saobraćajnica je duplo skuplja nego gasovod, ali da, hteli su da prikriju kako su namestili posao milenijum timu. Kao da ima šta više da se krije. Inače ovo je 4-5. posao od početka korone koji se dogovara tako što pozovemo nekoliko zainteresovanih firmi, pa oni daju kao ponude, pa mi izaberemo. Najpoznatiji je sa vitaminima, ako se sećate, što smo davali našim bakama i dekama. Uglavnom ovi "manji" poslovi, tj. poslovi, da ne prelaze dvocifren broj miliona evra.

Uglavnom, mislim da će ići do Valjeva ovom trasom, kako bi se spojila i buduća industrijska zona na gasovod. Opet, ako se sećate da je Vučić najavljivao gasifikaciju Valjeva, taj gasovod je preduslov da bi uopšte o tome moglo da se razmišlja. Toplana u Valjevu, tj. njene dve kotlarnice, koriste koliko znam pelet i ugalj kao gorivo. Ili krušik koji dnevno potroši nekih 70 tona uglja, jezivo. Uglavnom da ne oftopikujem previše, gasovod je potreban i Valjevu, ne samo Rio Tintu.
 
Vrh