Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Odličan snimak Srđane! Jedna mala ispravka, Hrtkovci nisu opština.

Malo bezveze to što će magistrala na mestu petlje Hrtkovci od onakvog pravca krivudati da bi prešla ispod autoputa. Moglo se to bolje odraditi.
 
Da da moja greska, pogresno procitao, ispravio sam u opisu videa, al ne mogu ni na samom videu.
 
Благодарим инжењеру...сјајне фотке. Још када би се и остало радило као мостови...
 
Desna prilazna konstrukcija je spojena sa mostovskom. Pogledajte prilog 138507
IMG_20220610_102525.jpg


Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Ne znam da li je neko ranije objavljivao ali izgleda da je izvršena parcelizacija u katastru pa se na osnovu toga može zaključiti kuda će put ići (deo od tunela do Petrovaradina). Detalje možete videti na Geo Srbiji .
Ovde se vidi da će da ukopavaju Tatarsko brdo.
1.png


Ovde se nazire gde će biti petlja u Sremskoj Kamenici.

2.jpg


A po Paragovu će bogami rušiti i sa jedne i sa druge strane.

3.jpg


Nije mi jasno, kad otkupe pola parcele, šta posle rade sa drugom polovinom ? Negde seče kuče na pola, ne zanm da li se onda cela parcela otkupljuje?
Iskreno se nadam pošto idu ovako široko da će da naprave i običan put paralelno sa brzim putem.
 
Valjda zavisi kolki je plac. Ako je mali kao ovi na slici, onda je logično da i njih otkupe, tj bar 10tak metara od dna trupa automoto puta, nigde nije bilo još da ostave kuće presečene na pola. Ali je bilo veliko skladište presečeno na pola iza Preljina ka Čačku zapad. Ili na petlji Bubanj potok jedna kuća ostavljena (za sad) nasred petlje. Ali to su ređe situacije, uglavnom se gradi da bude čisto široko oko autoputa.
 
Ja opet sutra idem do Rume i reko taman da odem da snimim to, al posto je vec neko snimio mislim da nema potrebe, a nisu nesto mnogo ni uradili.
 
Ne znam da li je neko ranije objavljivao ali izgleda da je izvršena parcelizacija u katastru pa se na osnovu toga može zaključiti kuda će put ići (deo od tunela do Petrovaradina). Detalje možete videti na Geo Srbiji .
Ovde se vidi da će da ukopavaju Tatarsko brdo.
Pogledajte prilog 138793

Ovde se nazire gde će biti petlja u Sremskoj Kamenici.

Pogledajte prilog 138794

A po Paragovu će bogami rušiti i sa jedne i sa druge strane.

Pogledajte prilog 138795

Nije mi jasno, kad otkupe pola parcele, šta posle rade sa drugom polovinom ? Negde seče kuče na pola, ne zanm da li se onda cela parcela otkupljuje?
Iskreno se nadam pošto idu ovako široko da će da naprave i običan put paralelno sa brzim putem.

Nazalost, ne, nije nista uradjeno. Sve ove parcele pored puta su i dalje u privatnom vaslnistvu.
 
Nisam rekao eksproprijacija nego parcelizacija. Jasno se vidi da su parcele izdeljene duž trase puta. To ranije nije bilo slučaj. E sad kad će parcele da prevode na državu i koje sve to je pitanje od milion dolara.
 
Biće servisni put koji ce ici paralelno sa brzom saobraćajnicom. I u tom delu će ograničenje biti 80km/h. Od petlje gde ce biti odvajanje za S. Kamenicu i dalje na budući most koji ce izlaziti na Bulevar Evrope, do ulaska u NP biće paralelna ulica koja ce na nekoliko mesta imati uključenje na brzu saobraćajnicu. Na delu gde se već ulazi u šumu, u pravcu prema Vencu će biti most kojim će se moći polukružno vratiti ka gradu.
To je barem bilo u prostornom planu koji sam čitao pre par godina.
 

@blagic evo da se nadovezem na tvoj post. Upravo taj potez od petlje Ruma na AP, pa trasiranje kroz "blagorodna" polja zbog kojih me dusa zaboli kad vidim kako ih unistavaju te se sve molim bogu da radovi kasne dok se bar rod ne pokupi! Snimak je do spoja ispred Hrtkovaca do koga je trasa vec ranije otvorena.
 

@blagic evo da se nadovezem na tvoj post. Upravo taj potez od petlje Ruma na AP, pa trasiranje kroz "blagorodna" polja zbog kojih me dusa zaboli kad vidim kako ih unistavaju te se sve molim bogu da radovi kasne dok se bar rod ne pokupi! Snimak je do spoja ispred Hrtkovaca do koga je trasa vec ranije otvorena.
Krcane, radovi su trebali da počnu na jesen prošle godine. isto se čekalo da se skine letina. Ne znam što se čekali do leta da počnu da rade. Isto tako da su javili ljudima, ljudi ne bi sejali njive da su znali. Na kraju krajeva, možda sve to uđe u cenu eksproprijacije, što je opet šteta za državu a ne za seljake. Ali šta ih briga, ne daju iz svog džepa. A to što će biti manje roda, pa to nije ništa koliko će im zakinuti na vlagi i ostalim stvarima tako da je za seljake ovo verovatno bolja opcija.
 
Evo upravo rece predsednik na otvaranju dela obilaznice dole oko BG da je zadovoljan kako napreduje gradnja 10 autoputeva, ali samo sa jednim nije i to je Fruskogorski koridor. Kaze da smo uglavnom mi krivi, eksproprijacija ide lose, ali ima i krivice izvodjaca radova.

To je ono sto i mi pricamo, nismo slepci. Ovim tempom Fruskogorski se nece zavrsiti ni za 10 godina. Ova kineska kompanija nije trebala da dobije posao jer ocigledno ne moze da radi Pozegu i Fruskogorski u isto vreme.
 
A ko da dobije? Prvo, samo Kina danas ima para za finansiranje ovakvih projekata u drugim zemljama, pa oni određuju pravila i izvođače, Srbija može pristane i gradi, ili ne pristane i ne gradi, jer drugih para nema. Drugo, ko hoće radi po Ugovoru gde će inflacija biti 50% za par godina kad se završi, niko nije lud, ni Kinezi da rade sa minusom, ni Vučićevci da izgube ugrađivanje.
 
Какво је време дошло, што год да се заврши биће успех. Инфлација очигледно може да буде било која бројка сада. Нама се због тога што остварујемо 88% пдва на увозну робу, једноставно прелива инфлација са запада. Што каже Земљани, да није Кине сем политички и војно мотивисаних путева ЕУ не би ништа финансирала. А и то иде уз разне уцене. Видећемо колико ће сада све каснити, поред нерешених имовинско-правних односа, споре бирократије сада већ постоје и објективни разлози који су ван наше моћи.
 
Какво је време дошло, што год да се заврши биће успех. Инфлација очигледно може да буде било која бројка сада. Нама се због тога што остварујемо 88% пдва на увозну робу, једноставно прелива инфлација са запада. Што каже Земљани, да није Кине сем политички и војно мотивисаних путева ЕУ не би ништа финансирала. А и то иде уз разне уцене. Видећемо колико ће сада све каснити, поред нерешених имовинско-правних односа, споре бирократије сада већ постоје и објективни разлози који су ван наше моћи.
Ne znam druže Altair al znam da ni ti ni ja nismo davali te rokove, a znam i da smo popili mnogo bahatosti kada smo posmatrajući dinamiju i širi aspekt govorili realnu dinamiku, kao da smo mi bili krivi zbog kašnjenja a ne onaj ko je odgovoran i ko je dao reč. Ili možebiti da smo mi Zli pa smo izmalerisali kašnjenja, a bez nas bi sve bilo u roku 👹👌
 
Vrh